In Nederland is hetzelfde of misschien zelfs wel beter spul te krijgen, je moet alleen ff de weg weten
Ik ga ook naar belgië en dan ga ik sterretjes halen, en muggenscheetjes! maarja ik ben dan ook knettergek
zelf naar belgie of duitsland rijden
mja ben je nu al te laat mee om te gaan want er wordt nu al streng gecontroleerd
Nutraat dat is het betere werk.
Wie heeft er nog wat voor omgeving Nijmegen?
Moeilijk dit jaar hier!
en knallers tja wat moet ik ervan zeggen dikke kanonslagen
![[img width=679 height=453]http://fencecheck.com/gallery/albums/userpics/10008/CarbidSchieten2,small2.jpg[/img]](http://fencecheck.com/gallery/albums/userpics/10008/CarbidSchieten2,small2.jpg)
Moet van die ouwe zwarte betonstrijkes hebben met eerst strijkkop en dan lont...Die waren relaxt of van die aluminium strijkers alleen ken ze nergens meer vinden..
Nee die zijn nergens meer te krijgen maar van de ouderwetse doodskoppers heb k nog 3 dozen op de kop kunnen tikken is en blijft ook vet spul een dikke druk erachter zeer kicke.
vuurwerk vond ik 5 jaar geleden nog helemaal de bom word steeds minder
En nooit je auto parkeren voord ie vuurwerk zaak, vaak staat daar politie al te spotten en noteren ze nederlandse kentekens aldaar
ik vraag me meer af HOE ze het gemaakt hebben
lawinepijl met wat bussen haarlak. gewoon je vuuwerk in juli halen, is er nog leuk spul te krijgen ook heheh
En nooit je auto parkeren voord ie vuurwerk zaak, vaak staat daar politie al te spotten en noteren ze nederlandse kentekens aldaar
In lommel zit wapenhandel Frank meen ik en in maaseik zitten er ook een paar
maar weet zo de preciese adressen nie uit me kop moet ik ff opzoeken
Matten zijn niet duur die knippe ze bij ons voo 15 euries
Matten zijn niet duur die knippe ze bij ons voo 15 euries
met nr. van kamer van koophandel...maar vast ook na sluytingstijd
dus als je via duitsland rijd, is er niks aan de hand
maar duitsland heb toch ook hele strenge regels voor vuurwerk, moffen komen hier hun vuurwerk halen
(was op journaal vorig jaar)laatste aanpassing 17 december 2005 00:35
geen grotere in de aanbieding ?
Geef mij maar sterretjes (A)
alsof sterretjes niet gevaarlijk zijn
vraag maar aan de brandweermensen/ehbo-ers die tijdens de jaarwisseling werken
sterretjes zijn koud vuur
koud vuur, ja hoor
Knalerten..?? Trektoutjes
ehhh bijv. rookbommen? ook leuk en niet gevaarlijk... Vooral de kas/suiker rookbom....
oja, zo ziet het eruit als je het afschiet! ZIEKELIJK!!!
. ze verdienen er zo veel geld aan boehhhhhhhhhhhh
hoe 't verder in mekaar gezet is, geen flauw idee
ontstekingskamers
zelf naar belgie of duitsland rijden
mja ben je nu al te laat mee om te gaan want er wordt nu al streng gecontroleerd