Uitspraak van Teppertje op donderdag 2 maart 2006 om 15:17:
'K ga ook voor Volkswagen. Niet dat er wat mis is met Opel, maar ik heb sinds kort een Golf III Vr6 onder de vot. En die rijd MAGNIFIEK
die dingen zijn ook niet echt snel een 16V GSI is sneller
Uitspraak van PaulGTR op woensdag 1 maart 2006 om 23:28:
C20XE "redtop" wordt nog steeds gezien als de BESTE 2.0 16v motor,beer van een motor en een motor waar VW nooit aan heeft kunnen tippen..is niet om VW af te zeiken, want ik loop voor beide merken niet warm.. maar is gewoon waarheid..
ik heb zelf zo'n C20XE en heb er al een aantal VR6 uitgetrokken met de astra
Jep, ik ook, heb ook nog gechipt dus een vr6 kan het zwaar schudden, ook boven de 200
Het is altijd een opel of VW die met een kapot licht rondrijdt.
Da's niks meer dan een uitgebouwde Golf
mja, is ook een vw hoor Audi vind ik niks extra's toevoegen ten opzichte van een vw of seat etclaatste aanpassing 2 maart 2006 18:04
duidelijk geen verstand van klasse
duidelijk geen verstand van klasse
een a3
Ray ik dacht dat we vrienden waren
Geen GSi 2.0 16v?
Waar heb je die wijze info vandaan?
Opa Astra 2.0 16v
Krokett
Of bedoel je een VW 2.0 16v?
In dat geval zit je wel goed
Uitspraak van Hardcore-VSSN op maandag 27 februari 2006 om 20:09:
lag complete bodykit omheen en lag 2.0 16 v in ...... niet bepaald langzaam dus
Maar je hebt er dus een andere motor in laten leggen?? aangezien de opel tigra nooit met een 2.0 16v motor is uitgebracht...
Ik had het over de Tigra.. Hardcore-VSSN beweert dat hij een tigra met een 2.0 16v heeft...
Maarja rijd zelf ook het legendarische G60 vw blok he Daar kan niks anders tegenop! Geen enkele vw of opel motor! Dat geluid verslaat zelfs dat van een vr6! (heb een corrado)
Hoe zit dat dan met de wegligging bij zulke auto's? Volgens mij willen die Corsa A'tjes alleen nog maar rechtdoor dan ofniet?
Een corsa met een 2.o 16v?..nog nooit van gehoord ben ik nou gek of hoe zit dat.....
wegligging is best goed zolang je je onderstel maar aanpast
Je kan het onderstel wel aanpassen, maar als je je zwaartepunt extreem verplaatst, dan helpt dat ook niet. En Apex is nou ook niet echt supergoed ofzo.(Heb et zelf ook gehad). Maar het is wel te doen dus begrijp ik?