en 3.2 liter vr6...zoek maar eens op internet op golf r32.....t is niet zomaar een golfje
whahahhahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zegt iemand met een tigra
tigra is GAY ..
ow wacht je hebt hem al in de prak gereden
tja heb je he met van die onozole beginelingenlaatste aanpassing 24 februari 2006 20:22
Een Opel Tigra is toch echt wel een auto voor de vrouwtjes hoor
ik wist dat sommige vw rijders geen verstand hadden... maar jij bewijst t maar weer....
standaard wel ja .. zag in mijn oude tigra nog neit bepaald een vrouw in rijden
lag complete bodykit omheen
.. je heb der van die randdebielen tussen zitten....
opel bah
ja ga een echte auto kope... dat houd in GEEN VW...... een over smaak valt in iig niet te twisten..... en over dat verstand...... ik zeg gewoon nix meer... je heb der van die randdebielen tussen zitten....
heeft mooie ronde lijnen]
Da's dus het geen dat ik niet mooi vind.
Da vind ik een strakke Kadett 10x beter!
Een Lancia Delta vind je dus ook niks?
[quote]en het verschil tussen een normale astra of gsi is duidelijk zichtbaar, bij een golf niet het geval
Tigra is toch leuke bak, en als je er een C20XE inhangt ben je dus serieus aan het tunen en gaat een golfie dat lang niet bijhouden,
Zeg dan gewoon niks!
golf 1 en 2 is cult
EN CORRADO.... blijft toch de ultieme sportbak met dat g-lader geluid dat zijn de echte
tigra ha ha echt nooit meer
heb er ook een gehad maar daarna over gestapt naar een ford puma
C20XE "redtop" wordt nog steeds gezien als de BESTE 2.0 16v motor,beer van een motor en een motor waar VW nooit aan heeft kunnen tippen..is niet om VW af te zeiken, want ik loop voor beide merken niet warm.. maar is gewoon waarheid..
tigra is GAY ..
en 3.2 liter vr6...zoek maar eens op internet op golf r32.....t is niet zomaar een golfje
Daar heb je een A4 voor
En je moet toch wel zot zijn als je 42.000 euro voor een golf neerlegd
Daar heb je een A4
voor dan heb je tenminste auto voor je geld
golf 1 en 2 is cult
net als een jetta 1 of polo/derby 1
sirrocco type 1
EN CORRADO.... blijft toch de ultieme sportbak met dat g-lader geluid dat zijn de echte
'K ga ook voor Volkswagen. Niet dat er wat mis is met Opel, maar ik heb sinds kort een Golf III Vr6 onder de vot. En die rijd MAGNIFIEK
C20XE "redtop" wordt nog steeds gezien als de BESTE 2.0 16v motor,beer van een motor en een motor waar VW nooit aan heeft kunnen tippen..is niet om VW af te zeiken, want ik loop voor beide merken niet warm.. maar is gewoon waarheid..