Partyflock

Forumonderwerp · 831511

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey hallo.

Misschien is dit voor jou wel een heel leuk bericht.
Wil jij kans maken op een Heel jaar lang GRATIS toegang te hebben op alle feesten van Crazyland, Pleasure Island, B.I.T.C.H.,H2O, Erotic Sunday Vibe, Hard Plastic, gewoon 'alle' feesten wat met CrazyLand te maken heeft?
Het enige wat je hier voor hoeft te doen is DIT feest in je Agenda te zetten:Klik hier voor welk feest in jou agenda moet staan. 1 week van te voren voordat Crazy New Years Vibe by Crazyland begint, wordt er op 2 namen geklikt. Die 2 personen krijgen een mailtje waarin staat dat zij gewonnen hebben. Dat ze 1 jaar lang bij al deze feesten naar binnen kunnen op de gastenlijst voor 2 personen.
Ook zal er een topic komen en daar zal ook nog eens verteld worden wie die 2 mensen zijn die dit hebben gewonnen.(Of deze topic wordt daar voor gebruikt om iedereen op de hoogte te stellen) Om iedereen ook eerlijk te laten weten dat dit ook eerlijk verloopt.
Dus zet het feest in je agenda van partyflock en misschien ben jij wel een van de 2 mensen die dit gaat winnen.Voor alle duidelijkheid: "heb jij dit feest NIET in je agenda staan dan maak jij ook nooit kans op deze prijs".
Geef ook even hier onder aan of we dit ook volgende jaar moeten doen.!!
Mensen let wel even op Je hebt 2 feesten met deze naam JIJ moet het feest van Crazyland in je agenda hebben staan. Dus let op dat je NIET het verkeerde er in hebt staan.
Beide mag je er ook in hebben staan.;)

Op het eerste blad van dit topic zie je dat MIKE S zelf aan geeft dat hij hier van weet. Niet dat dadelijk mensen denken dat er geen prijs komt.

Groetjes Glori

[img  cacheid=000a9726001fab2803d48e301a011bd377]https://partyflock.nl/images/upload/36727_regular.jpg[/img][img width=234 height=328 cacheid=000a9727001fab2a24a45b051a011bd377]https://partyflock.nl/images/upload/36728_regular.jpg[/img]

1 jaar lang gratis naar ‘ALLE” CrazyLand Feesten!

Zoals de meeste weten was er een topic geopend op 29 November https://vip.partyflock.nl/topic/831511 Het enigste wat van je verwacht werd was het aankomende geweldige feest ‘Crazyland New Years Vibe’ in je agenda te zetten. Simpeler kon het niet!

Zoals beloofd laten wij vandaag weten wie de twee winnaars zijn van https://vip.partyflock.nl/topic/831511 1 jaar lang gratis naar crazyland:

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img][img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img][img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] verwijderd [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img][img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img][img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img][img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img][img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a011bd377]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]~Curl~
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img][img]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img][img width=8 height=8]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Deze twee personen hebben een jaar lang GRATIS toegang op ALLE feesten van Crazyland!
De echte Crazyland liefhebbers weten welke feesten dit allemaal zijn n.l: Pleasure Island, B.I.T.C.H.,H2O, Erotic Sunday Vibe, Hard Plastic kortom alle Crazyland feesten.

Gefeliciteerd en maak er goed gebruik van!!!!

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Nette actie. Jammer dat Q Dance dat nou nooit doet. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
geweldige actie van crazyland :bounce:

had m al in mn lijst staan :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja he vonde we ook al dus zet het feest snel in je agenda en maak kans hier op :D
Waarschuw beheerder
:respect:

Erkenning van een organisatie voor zijn bezoekers
Waarschuw beheerder
donateur
jieieieieihoeoeoeoeoeo wat een gave actie! :D

Crazyland...:respect:

Waarschuw beheerder
:cheer: staat er uiteraard in ;)
Waarschuw beheerder
Kijk en dit was bij mij opeens dus verwijderd, dit mailtje had ik gekregen en nu is het weg.

dinsdag 29 november 2005 om 20:15
Het is voor beheerder technisch onmogelijk om jou berichten te lezen.

Maar dus technisch gezien wel makkelijk om te verwijderen :X beetje tegensprekend maargoed :X

Gelukkig staat t nu onder het goede topic..dus pech voor al die andere met hun %^$&*%^*&( :@beter wete praatjes :P

:X:X:X

Super (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gedaaan B) :D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(Y)(Y)

Top top

en dit gaat ieder jaar gedaan worden ..
Is het leuk of is het leuk:D:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 20:19:
Is het leuk of is het leuk

ik vind het een leuk idee
en de feesten zijn me tot nu toe goed bevallen
dus helemaal geen slechte keus
en zeker niet als je budget niet breed is :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op dinsdag 29 november 2005 om 20:18:
Kijk en dit was bij mij opeens dus verwijderd, dit mailtje had ik gekregen en nu is het weg.

Had je dat pbtje dan ook van 'Crazyland Crazy' ontvangen?

Waarschuw beheerder
go Dragon (v) *trots*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 20:23:
Had je dat pbtje dan ook van 'Crazyland Crazy' ontvangen?

Ook van glori ;) :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 20:26:
go Dragon (v) *trots*

:bloos: :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm, ben ik de enige die dit een beetje dubieus vindt? Die persoon is nog geen half uur geleden aangemeld op partyflock, op z'n profiel staat niet eens een link naar de site van crazyland, en daarnaast lijkt het me sterk dat een organisatie als crazyland niet een beetje professioneler in haar communicatie is, en daarmee doel ik vooral op het taalgebruik.

Maar goed, ik kan er ook best naast zitten en dan is het gewoon een nette actie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op dinsdag 29 november 2005 om 20:18:
Maar dus technisch gezien wel makkelijk om te verwijderen beetje tegensprekend maargoed

Gelukkig staat t nu onder het goede topic..dus pech voor al die andere met hun %^$&*%^*&( beter wete praatjes

Heb je het beleid met betrekking tot pbtjes eigenlijk wel gelezen?

Blijkbaar is er dus iemand geweest die dit (terecht) als spam heeft gerapporteerd, waardoor alle berichten werden verwijderd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou een leuke actie zijn :yes:

Maar vind het ook erg apart...

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 20:09:
Ps: ik ben nog op zoek naar leuke friendjes op Partyflock.

:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb net dus een topic erover geopend die is dus gesloten vanwege een huilebalk :X maargoed maakt niet uit ook ;)

PF ken voor mij niet bepalen wat wel/geen spam is en die vervolgens verwijderen. Daar heb ik dus nu ook een discussie mee met 1 van hun ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 20:34:
hmm, ben ik de enige die dit een beetje dubieus vindt? Die persoon is nog geen half uur geleden aangemeld op partyflock, op z'n profiel staat niet eens een link naar de site van crazyland, en daarnaast lijkt het me sterk dat een organisatie als crazyland niet een beetje professioneler in haar communicatie is, en daarmee doel ik vooral op het taalgebruik

Nee is niet debieus :no: soms moet je dingen op een andere manier doen 'blijkt'. Aangezien ook vriendjespolitiek een grote rol speelt :jaja:

Verder maakt t mij ook niks uit, en weet ik dat t met deze topic goed zit (Y) en ook echt is ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 20:34:
Maar goed, ik kan er ook best naast zitten en dan is het gewoon een nette actie!

:jaja: dat is het zeker (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ruud ik heb graag dat je op een ander topic praat hier over ik wil dit hier niet hebben\

anders open je maar zelf een topic.. je bederft voor de ander alles hierzo, het gaat om het leuke idee en niet om jou mening hier.
Ik wil hier iemand een plezier doen en als je denkt dat dit niet echt is bel je mike s maar..
de groeten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 20:45:
het gaat om het leuke idee en niet om jou mening hier.

idee is prima, dat zei ik net ook al(y)

maar als je vindt dat anderen hun mening niet mogen geven, is het dan niet slimmer om dit in een nieuwsbericht te plaatsen in plaats van een forumtopic te openen (dat juist bedoeld is om te discussiëren)?

Maar ik zal me er verder maar buiten houden, aangezien dat meer wordt gewaardeerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoeveel topics er wel niet geopend worden in een verkeerde forumbericht of wat dan ook waarom druk maken
zonde van je tijd
kom op mensen ik vind het leuk en ook dit is weer een mening laten we het gezelli houden

Waarschuw beheerder
:cheer: maar ze maakt degelijk reclame dus ze zit goed
en waar discussiëren ze nou niet
als ze een mening hebben hebben ze die
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 20:45:
Ik wil hier iemand een plezier doen en als je denkt dat dit niet echt is bel je mike s maar..

Laat je Mike hier ff posten dat het waar is dan is het duidelijk voor iedereen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op dinsdag 29 november 2005 om 21:09:
Laat je Mike hier ff posten dat het waar is dan is het duidelijk voor iedereen

idd (Y)
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubbel Fun op dinsdag 29 november 2005 om 20:43:
PF ken voor mij niet bepalen wat wel/geen spam is en die vervolgens verwijderen.

Je snapt het niet helemaal hé. Als iemand een x aantal mensen spam verstuurd en dat wordt gemeld dan kan het systeem toch heel simpel zien wie nog meer hetzelfde hebben ontvangen en dat dus kwalificeren als spam. Dit bericht heb je dus ontvangen zoals je zelf aangeeft en dit is pure spam dus terecht dat het verwijderd is. Het heeft dus niets met het lezen van PB's te maken, het is puur iets wat is geautomatiseerd en mocht het systeem falen om welke reden dan ook kun je altijd contact opnemen met de helpdesk zodat zij dit kunnen controleren. Zo moeilijk is dat toch niet om dat te begrijpen?

Dat de actie wel ok is heeft er verder niets mee te maken natuurlijk ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik doe mee en vind t n goede actie hoor!!!
Werkzaam bij Crazyland
Artiest Mike S
Waarschuw beheerder
t is waar, er waren mensen aan t spammen maar dat wil ik niet, vandaag deze aktie!
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal top :D

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
goede actie alleen jammer dat wij daar niks aan hebben, maar leuk voor bezoekers.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike S en Tanya S op dinsdag 29 november 2005 om 22:25:
t is waar, er waren mensen aan t spammen maar dat wil ik niet, vandaag deze aktie!

Goed zow en top :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 23:23:
goede actie alleen jammer dat wij daar niks aan hebben, maar leuk voor bezoekers.

misschien win jij hem en dan geef je elke keer jou twee vrijkaartjes af aan iemand die er wel iets aan heeft..
veel Crazyland feesten en B.I.T.C.H. zijn vaak uit verkocht.
en als jij dan die 2 plaatsen hebt dan kan je daar echt iemand een plezier mee doen..

Go Go Crazyland

Waarschuw beheerder
:kwijl: Sooooooooow!!!! Nu maar Hopen!!!! (Y)

Waarschuw beheerder
Als iemand een x aantal mensen spam verstuurd en dat wordt gemeld dan kan het systeem toch heel simpel zien wie nog meer hetzelfde hebben ontvangen en dat dus kwalificeren als spam. Dit bericht heb je dus ontvangen zoals je zelf aangeeft en dit is pure spam dus terecht dat het verwijderd is.

Helaas geldt dat ook voor het kenbaarmaken van je eerste flyer...vol trots natuurlijk...maar dat wordt helaas gezien als SPAM en DUS verwijderd....

FiGo! Music & Dance Events voor de K.I.S. feesten : 5 december pas weer op PF..OOK met leuke acties, bijv 6 keer 10 keer 2 gastenlijstplaatsen..hopelijk worden de nieuwsberichten wel gewoon geplaatst MET flyer....

afijn DEZE ACTIE HELEMAAL TOP!!!!!! HEB IK WEL ZIN IN HOOR!!!!(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Zwitsalbadeendtjuh
zeker niet als je budget niet breed is

:yes:
Ga ook lekker een kansje wagen :P
Nee heb je ... (y) Goede actie !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Mooie actie, idd helemaal top :flower: Enne Crazyland en Plaesure Island staan uiteraard in mijn agenda!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaa, wij willen ook............!!!!!!!!

ga ons gelijk ff opgeven.............
Waarschuw beheerder
Nou dat lijk me echt wel gaaafff ja :cheer:

ik gaat duimen :D

Waarschuw beheerder
donateur
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO dat zo wel erg mooi zijn, maar ja ben gelukkig in de liefde. Dus afwachten.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Liefde (L) is altijd (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is het zeker, maar winnen zo TOP zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Natuurlijk zou dat top zijn.

Maar alles zal wel eerlijk verlopen

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Respect 4 Mike S en Glori :respect:

:kwijl: >>>Crazyland<<< :kwijl:

Spannend!!!!!! :yes:

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk het moet eerlijk, eerlijk duurt het langst.
Dat is onze stelling.
Wanneer is de uitslag eigenlijk??

Maar we vinden het een super actie!!!
Waarschuw beheerder
Super leuke actie, ik doe mee!!! (Y)

Hopelijk win ik die 2 plaatsen, dat zou echt geweldig zijn! 8D

Dan wordt het een stapgeweldig 2006 :cheer:
Waarschuw beheerder
top actie staat genoteerd !!!

nemen we nu een afwachtende houding aan :d:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er er komt nog veel meer in de toekomst

Waarschuw beheerder
:cheer: top gewoon

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey crazyland dat vind ik een hele goede actie van jullie(y)(y)
ik zou het heel leuk vinden als ik zou winnen;);)
maar ik vind het nog leuker als ik een keer mag draaien bij jullie :):)(y)(y) samen met mike:):)
maar goed ik vind het een TOP ACTIE van jullie(y)(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kan niet wachten:):):)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog 1 maand te gaan
Waarschuw beheerder
En dan is het tijd om goede voornemens te gaan bedenken o:)
Waarschuw beheerder
Goede actie!!! Maar was al ingeschreven voor deze actie hoor :yes:

Alle feesten(alleen bitch nog niet staat wel op de agenda!) nog geweest en wil er geeneen missen!!

Sweety straalt de kaartjes in :P

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maakt niet uit meid iedereen diet dit feest in de agenda heeft staan maakt kans.

het gaat er om dat er gewoon iets leuks bedacht word voor de trouwe crazyland feest beeste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 november 2005 om 22:00:
het gaat er om dat er gewoon iets leuks bedacht word voor de trouwe crazyland feest beeste

en daar mogen andere wel eens een voorbeeld aan nemen (y)
vind het een super aktie!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe top actie :)

Waarschuw beheerder
dat zou toch wat zijn zeg...ik en winnen...leuke aktie!!! xxxx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 november 2005 om 13:08:
Go Go Crazyland

:woopwoop: :woopwoop:

idd een superactie :yes:

en wie weet zijn er nu andere organisaties die hun voorbeeld volgen :d :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partystoeipoes op donderdag 1 december 2005 om 10:24:
idd een superactie

en wie weet zijn er nu andere organisaties die hun voorbeeld volgen

nou daar is ie dan :cheer: :d
leuk hoor 2 dezelfde acties

Misschien niet erg origineel, maar beide organisaties geven de gasten(waar het om gaat uiteindelijk) wel 'n leuke kans!!

https://partyflock.nl/topic/831771
[quote element=message id=18649292]{element is niet toegankelijk}idd een superactie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het zal ook niet HE
eerst CRAZYLAND (y) (y)
en nu moet de xl ook:(:(
Waarschuw beheerder
Verschil is wel, CrazyLAnd is orgineel en XL neemt het idee gewoon klakkeloos over.
Ja en dit is wel een feit en overduidelijk als wat :jaja:
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Heb de post hierboven even aangepast, aangezien er 'n behoorlijk kinderachtige concurrentie-strijd aan de gang is tussen CL en XL.

Ik krijg het idee dat beide organisaties elkaar totaal niets gunnen, en hetzelfde geld voor de rivaliteit tussen bezoekers.

Vergeet niet dat het gaat om het feesten mensen, niet om de organisaties die er geld mee verdienen.

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het is net als met de suppermarkten
uiteindelijk hebben wij de "partypeoples"het
meeste profyt hier van ":jaja:
Met gratis of goedkopere kaartjes en een jaar lang
gratis feesten
Concurentie is niet altijd slecht hoor
dit keer werk het in ons voordeel (y) :cheer:
P.S Van mijn kant was dat gen concuretie hoor ik ben er wel blij mee ,en of het nou origineel is maakt mij niks uit :woopwoop: :woopwoop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 15:28:
Heb de post hierboven even aangepast, aangezien er 'n behoorlijk kinderachtige concurrentie-strijd aan de gang is tussen CL en XL.

Het gaat hier om een orginele actie..een topic. Er word niks gezegt over een andere ogranisatie...dus de speculatie hier vind ik vreemd.

Uitspraak van Philip op donderdag 1 december 2005 om 15:40:
P.S Van mijn kant was dat gen concuretie hoor ik ben er wel blij mee ,en of het nou origineel is maakt mij niks uit

Dit is een CrazyLand topic voor de mensen die er graag heen willen of met de actie meedoen.
Dus snap niet de verdere onnodige reacties die HIER niet gepast zijn.

Vind het een leuk orgineel idee van CL (Y) :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Super de Super.

Maar waarom hebben ze nu Glori swing verbannen.??
Is niets gedaan en is ook geen fake profiel.
Maar toch verbannen.:S:S

Crazyland ga zo door

Mamma (L) you
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maand december is begonnen we kunnen zowat aftellen :bounce: Heb der reuze zin in en ben benieuwd wie er gaat winnen voor een jaar lang gratis naar super feesten (gratis) te mogen gaan :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een idee....

Als er toch zoveel concurentie is tussen CL en XL..

Dan offer ik mezelf op om een jaar lang zoveel mogelijk feestjes van beide partijen te bezoeken...

En breng ik volgend jaar verslag uit (met natuurlijk en gegarandeerd alleen maar positieve resultaten)

B)

Wat vinden we daarvan? O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil ook winnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 1 december 2005 om 21:47:
Wat vinden we daarvan? O:)

Ga ik met jou mee :P
Waarschuw beheerder
Jaar lang gratis is niet mis ;) Maar dan wel betreft deze feesten
Crazyland, Pleasure Island, B.I.T.C.H.,H2O, Erotic Sunday Vibe, Hard Plastic, gewoon 'alle' feesten wat met CrazyLand te maken heeft?

:cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op vrijdag 2 december 2005 om 00:09:
Jaar lang gratis is niet mis Maar dan wel betreft deze feesten
Crazyland, Pleasure Island, B.I.T.C.H.,H2O, Erotic Sunday Vibe, Hard Plastic, gewoon 'alle' feesten wat met CrazyLand te maken heeft?

:yes: :yes: dat zijn wat mij betreft DE feesten hoor :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Of ik deze actie nu win of niet. Veel van deze feesten zal ik aanwezig zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op vrijdag 2 december 2005 om 09:43:
Of ik deze actie nu win of niet. Veel van deze feesten zal ik aanwezig zijn

Dus jij mag gewoon niet winnen hoor :o

Ik wil weer gaan studeren en dan kan ik bijna helemaal niets meer :cry: (organisatoren lzen jullie dit? O:) )

En ik MOET en ZAL gewoon heen

Sow.....O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 2 december 2005 om 11:13:
Dus jij mag gewoon niet winnen hoor :o

Als ik win dan geef ik het aan jou :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op vrijdag 2 december 2005 om 16:47:
Als ik win dan geef ik het aan jou

dat is lief (l):jaja:
Waarschuw beheerder

Dat heet nou naastenliefde o:)
Waarschuw beheerder
donateur
:$:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@dness op donderdag 1 december 2005 om 15:18:
Verschil is wel, CrazyLAnd is orgineel en XL neemt het idee gewoon klakkeloos over.
Ja en dit is wel een feit en overduidelijk als wat

En welke organisatie kwam vorig jaar als eerste met een feest op 1 januari????

En wie dit jaar ook????

Laat iedereen toch lekker en zeur niet over wie wat pikt.Want uiteindelijk worden wij er beter van.Keuze!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur

:lief:

Maar goed....ik ben wel erg benieuwd wie er gaan winnen :)

Uitspraak van hofnarneukertje (l) op zondag 4 december 2005 om 11:17:
Want uiteindelijk worden wij er beter van.Keuze!!!!!!!!!!!

Idd :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hofnarneukertje (l) op zondag 4 december 2005 om 11:17:
En welke organisatie kwam vorig jaar als eerste met een feest op 1 januari????

En wie dit jaar ook????

Laat iedereen toch lekker en zeur niet over wie wat pikt.Want uiteindelijk worden wij er beter van.Keuze!!!!!!!!!!

Ik heb anders altijd geleerd dat je met elkaar veel verder komt dan tegen elkaar :S :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 4 december 2005 om 11:23:
Maar goed....ik ben wel erg benieuwd wie er gaan winnen :)

Ik ga winnen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op zondag 4 december 2005 om 13:30:
Ik ga winnen

:no: hoor!!

sweety heeft dit al ingestraald!! :yes:

Krijg je persoonlijk bericht?????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg prive bericht :K:K:K Met in natura uitleg :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op maandag 5 december 2005 om 18:54:
Met in natura uitleg

Ik wil wel in natura betalen hoor :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 5 december 2005 om 20:05:
Ik wil wel in natura betalen hoor :9

Dat is ook goed :K

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik wil ook winnen
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wil iedereen wel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op woensdag 7 december 2005 om 07:16:
Dat wil iedereen wel

in natura betalen :jaja: :9 ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op woensdag 7 december 2005 om 08:55:
Uitspraak van Marja op woensdag 7 december 2005 om 07:16:
Dat wil iedereen wel

in natura betalen

hahahahaha :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van (6)Sweetvanilla(6) op woensdag 7 december 2005 om 11:43:
heeft sweety niet nodig

wat dan wel :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dubbel Fun op woensdag 7 december 2005 om 08:55:
in natura betalen

hoe laat !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 19:00:
hoe laat !!!

Ik was eerst :P
Waarschuw beheerder
Niet voordringen allemaal O:) hihihi :x
Werkzaam bij Wicked-Productions
Artiest {SHOWLIST artist 46556, 2166}
Waarschuw beheerder
donateur
Goeie actie van.... Crazyland... (y) Vond de Zondagmiddag editie laatst in de HappydayZZ ook helemaal (y)
Waarschuw beheerder
als je t feest bedoelt van afgelopen zondag in happydazz...vond de publiek erg spijkerbroekig, was geen dresscode..jammer.

Ben er niet lang geweest...heb wel even moeten lachen daar :x
Waarschuw beheerder
donateur
En is het crazyland management team B)

Er al uit hoe ze mij gaan verblijden het geweldige nieuws aan mij te verkondigen?

:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben al Klaar om de deur uit te gaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit al dagen klaar :[
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja, wil graag winnen natuurlijk B)

Maar ach, als diegene die wint er maar goed gebruik van gaat maken (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 8 december 2005 om 18:42:
Ik zit al dagen klaar

pas maar op dadelijk spank ik jou even :9

Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 8 december 2005 om 18:50:
Maar ach, als diegene die wint er maar goed gebruik van gaat maken

Ja ik dus :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 19:06:
pas maar op dadelijk spank ik jou even

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 19:06:
Maar ach, als diegene die wint er maar goed gebruik van gaat maken

Ik probeerde even meelevend te doen, maar doelde eigenlijk op mezelf :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:9 en anders spank jij me maar even :9 is namelijk wel lekker :x

Stampertje als jij wint neem jij mij dan altijd mee.
Dan neem ik jou mee als ik win
2 keer meer kans om te winnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 19:20:
Stampertje als jij wint neem jij mij dan altijd mee.
Dan neem ik jou mee als ik win
2 keer meer kans om te winnen

Deal B)

Spankyland :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou wordt het een beetje warm op me stoel stampertje

waar en wanneer gaan we elkaar zien :9
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik win gaan we 1 januari B)

Als jij wint gaan we 1 januari

als we allebei niet winnen dan ehhh...:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan maken we samen een feesje :)
Waarschuw beheerder
Een jaar lang aan elkaar vast zitten :X Dat is nog eens grappig :bounce: ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou Dragon jij mag wel aan mij vast zitten voor 48 uur lang :P :9 samem met stampertje :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik blijf er bij leuk idee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 december 2005 om 20:03:
Nou Dragon jij mag wel aan mij vast zitten voor 48 uur lang samem met stampertje

Nou zie ons al geboeid gaan met zijn drie :X hihihi
Nee ik bedank dit keer, laat jullie twee gezellig aan elkaar en huppel zelf overal vrolijk los doorheen :jaja:

*im rocking mine socks off! :woop: *
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil nu wel weten wie de winnaars zijn :P
Waarschuw beheerder
we zullen geduldig moeten zijn denk ik O:)
Misschien word het bekend gemaakt een week voor het feest ;) Zo krijgen andere mensen nog de kans om hem in de agenda neer te zetten...denk ik :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 20:09:
1 week van te voren voordat Crazy New Years Vibe by Crazyland begint

(y)
pfffff en geduld hebben is niet me sterkste kant O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op vrijdag 9 december 2005 om 07:07:
Ik wil nu wel weten wie de winnaars zijn

Me too B)
Waarschuw beheerder
jullie hebben echt geen geduld hihih :X
Waarschuw beheerder
donateur
Niet echt nee :9 jij wel dan? :D
Waarschuw beheerder
Engelen geduld..ach de dagen gaan toch snel voorbij..voor we het weten staan we daar met zijn allen :cheer: ;)
Waarschuw beheerder
ja toch ;) Maken we er samen een super avond van :bounce: (tenslotte doe je het toch met elkaar,,de sfeer :jaja: )
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook geen geduld meer :P
Waarschuw beheerder
Nog 21 nachtjes :jaja: de nachten worden al minder ;) :D
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Jááááááááááá Ik heb GEWONNEN!!!

Hieperdepiep.....HOERAAAA!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 10 december 2005 om 20:19:

OH laat zien de bevestiging!!!! verloting is nog niet geweest jij boef!!!! ;d ;d ;d
Waarschuw beheerder
donateur

Maar ik wil zo graag :bloos:
Waarschuw beheerder
Ja dat weet ik :D hahahahahahaha :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 10 december 2005 om 20:19:

Droom verder schatje :P

Ik ga winnen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee :cry:

Mag ik dan een keertje mee anders? :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 11 december 2005 om 12:33:
Mag ik dan een keertje mee anders?

Anders mag je wel een keer met mij mee hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey ik zag vandaag ook zo iets of is dit nu de zelfde topic.?

Waarschuw beheerder
ikkuh wil ook winnen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 22:11:
ikkuh wil ook winnen

Als je hem in je agenda heb staan is dat (Y) en maak je kans ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubbel Fun op zondag 11 december 2005 om 20:30:
Anders mag je wel een keer met mij mee hoor

:knuffel:
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 22:11:
ikkuh wil ook winnen

Nee sorrie B) is alleen voor een select groepje :[

Moet je eerst contract ondertekenen bij mij met voorwaarden en kleine lettertjes enzow :9
Waarschuw beheerder
Je bent me der 1 stampertje ;d hahahahahha :X

:woop: NOG 19 nachtjes!!!!!!!! :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 12 december 2005 om 11:23:
Nee sorrie is alleen voor een select groepje

Moet je eerst contract ondertekenen bij mij met voorwaarden en kleine lettertjes enzow

hahahaha :d

Uitspraak van Dubbel Fun op zondag 11 december 2005 om 20:30:
Mag ik dan een keertje mee anders?

Anders mag je wel een keer met mij mee hoor

:yes: met mij ook wel hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Ben echt benieuwd zeg :bloos:

We delen gewoon met z'n allen het jaarabbonementje :woep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hier gaan wel veel mensen naar toe.

wat moet ik me voor stellen bij dit feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 11 december 2005 om 12:33:
Mag ik dan een keertje mee anders? :bloos:

Jij altijd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 12 december 2005 om 18:19:
We delen gewoon met z'n allen het jaarabbonementje :woep:

Goed plan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eindelijk gevonden ik was hem al kwijt.
Ik kon deze topic niet snel terug vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op zondag 11 december 2005 om 22:18:
Als je hem in je agenda heb staan is dat en maak je kans

staat erin :D

Waarschuw beheerder
dat lijkt me echt zwaar en zwaar Relaxed zeg!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil winnen :)
Waarschuw beheerder
super actie!!!!!
nu maar met spanning afwachten......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op woensdag 14 december 2005 om 07:14:
Ik wil winnen

Je kan meer willen :9

Zijn vast veel mensen die meedingen :o

Ga je 1 januari naar beiden Marja?

En hoe was je verjaaaaaaaaaaaaardag :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op woensdag 14 december 2005 om 07:14:
Ik wil winnen

ik ook :yes:"

maar ik gun het jullie ook wel hoor O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wanneer is hier de winnaar bekend..

ik zie het al staan sorry voor me vraag..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 14 december 2005 om 12:37:
Ga je 1 januari naar beiden Marja?

Jep :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 14 december 2005 om 12:37:
En hoe was je verjaaaaaaaaaaaaardag :cheer:

Geweldig, volgend jaar weer :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op woensdag 14 december 2005 om 22:21:
Geweldig, volgend jaar weer

Haha ;) goed verwend hoop ik :D

Uitspraak van Marja op woensdag 14 december 2005 om 22:21:
Jep

Doe mij ook zo'n vriend :D dan kom je nog eens ergens :D

Maar gezellig :jaja:
Waarschuw beheerder
Ruil je nieuwe dan in ..mocht je geen vriend hebben snel zoeken dan! ;d

:X ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 14 december 2005 om 22:37:
Haha ;) goed verwend hoop ik :D

Echt wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 14 december 2005 om 22:37:
Doe mij ook zo'n vriend :D dan kom je nog eens ergens :D

Je mag hem wel een keertje lenen. (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op donderdag 15 december 2005 om 07:16:
Je mag hem wel een keertje lenen

hihihihi, sla je slag stamper :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit is toch een haal ander feest dan die in culemborg of niet?
Waarschuw beheerder
Andere dj's, andere lokatie en andere shows, anders ingericht...elk feest heeft zijn eigen sfeer :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubbel Fun op woensdag 14 december 2005 om 23:21:
Ruil je nieuwe dan in ..mocht je geen vriend hebben snel zoeken dan!

Néééé mn :lief: gaat lekker mee :9

Uitspraak van Marja op donderdag 15 december 2005 om 07:16:
Je mag hem wel een keertje lenen

:9 mag dat van hem ook? ;)
Uitspraak van Dubbel Fun op donderdag 15 december 2005 om 12:15:
hihihihi, sla je slag stamper

Ik wacht op bevestiging B)

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 16 december 2005 om 18:42:
:9 mag dat van hem ook? ;)

Hij heeft niets te mogen :P

Waarschuw beheerder
Over 5 Dagen worden de 2 winnaars bekend gemaakt :D

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
Een jaar lang genieten van Crazyland :D:P

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 19:02:
Over 5 Dagen worden de 2 winnaars bekend gemaakt

owwww 5 dagen wachten nog maar O:)

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbel Fun op zondag 18 december 2005 om 22:36:
SPANNEND!!:woop:

Ja klopt ik heb gewonnen :P

Bij alle feesten en ook buiten om allen feesten van crazyland kan ik naar binnen. he he he he:P

:D:D:D:D:woop::woop::woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet wachten :P

Waarschuw beheerder
maar volgens mij heb ik gewonnen ik voel het gewoon :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan niet want ik heb al gewonnen :P
Waarschuw beheerder
heel raar want ik heb al gewonnen :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goede actie, alleen jammer dat Q Dance of B2S zoiets nou nooit doet :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marja op maandag 19 december 2005 om 07:14:
Dat kan niet want ik heb al gewonnen

Uitspraak van partystoeipoes op maandag 19 december 2005 om 10:50:
heel raar want ik heb al gewonnen

Nee jullie vergissen jullie want ik ben het echt wel

Anders kan ik toch niet bij alle feeste zo maar naar binnen lopen.!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 23:00:
maar volgens mij heb ik gewonnen ik voel het gewoon

Ik wil niet gemeen zijn enzow :9 Maar ik hoop dat je gevoel je dik in de steek laat :[
Over 5 Dagen worden de 2 winnaars bekend gemaakt

:cheer: :o :bloos: T lijkt wel sinterklaas :o

*bibber* *zenuw*
Een jaar lang genieten van Crazyland

Mag ik hierbij een aantekening plaatsen? ....:9

Crazyland mag een jaar lang genieten van mij!!!!!1 :kwijl:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
of ik nu win of niet.. ben er toch altijd wel bij :D

Waarschuw beheerder
donateur
Maar daarom is winnen nog wel leuk :D ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Juist winnen is veeeel leuker :K

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op maandag 19 december 2005 om 20:19:
Juist winnen is veeeel leuker

is ook wel zo :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 19 december 2005 om 17:46:
Crazyland mag een jaar lang genieten van mij!!!!!1

Mag ik dan van iedereen genieten :9 (lol)

(ben niet bi :9) Mannen hebben dus pech .. ha ha ha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 20:38:
Mag ik dan van iedereen genieten (lol)

Dan mag ik van alle mannen genieten,,alle vrouwen hebben pech ;d :9

Waarschuw beheerder
ha ha jij krijgt toegang verbod :9;D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zwijg nu :s

Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
donateur
En heb ik al gewonnen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op maandag 19 december 2005 om 22:23:
En heb ik al gewonnen?

:nee:

Ik stond voor in de rij :[

:lief:

:bloos: kom maar naast me staan anders B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 20:41:
ik zwijg nu

:P mooi (Y) ;d

En heb ik al gewonnen

Geduld! :D:D:D ;) O:)

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 19 december 2005 om 22:27:
kom maar naast me staan anders

hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos: kom maar naast me staan anders B)

Jij bent lief :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op maandag 19 december 2005 om 22:36:
Heb ik niet

Ik ook niet :bloos:

Wel een heleboel ongeduld :9

Daar bulk ik van :D

Uitspraak van Marja op maandag 19 december 2005 om 22:36:
Jij bent lief

:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
(K) en :hug: terug
Waarschuw beheerder
En heb ik al gewonnen?

Ik stond voor in de rij

ik stond al helemaal vooraan ;d
Waarschuw beheerder
nog steeds ongeduldig dames :P ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dubbel Fun op dinsdag 20 december 2005 om 18:14:
nog steeds ongeduldig dames :P ;)

Ik lig vooraan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op dinsdag 20 december 2005 om 19:55:
Ik lig vooraan

Ohhh ben jij het in die slaapzak naast me :9

koppie thee?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 21 december 2005 om 10:45:
koppie thee?

Koekje erbij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:04:
koppie thee?

Koekje erbij?

iemand een extra dekentje bij is best wel koud hier.....?
nog een paar daagjes en geduld begint beetje op te raken :K

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lovergirl1 op woensdag 21 december 2005 om 11:28:
iemand een extra dekentje bij is best wel koud hier.....?

Houden we elkaar toch warm ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 11:29:
Houden we elkaar toch warm

nou dan is het niet meer warm maar heeeetttt :D

Uitspraak van Marja op dinsdag 20 december 2005 om 19:55:
Ik lig vooraan

dan liggen jullie toch nog achter me, sweety zit er bovenop 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6)Sweetvanilla(6) op woensdag 21 december 2005 om 12:15:
sweety zit er bovenop

:o

Waar bovenop? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
wanneer is de uitslag eigenlijk? ben niet nieuwsgierig o:)

iedereen die snapt wel: winnen is een jaar lang gratis sletten 8)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 13:44:
iedereen die snapt wel: winnen is een jaar lang gratis sletten

I LOVE SLETTEN :lief:

;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 12:24:
Waar bovenop?

ehm ehm....nouhouuuuuu....:9
maar ik zit ook graag op en grote warme....genotsstaaf :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 13:52:
I LOVE SLETTEN

:yes: :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6)Sweetvanilla(6) op woensdag 21 december 2005 om 16:08:
ehm ehm....nouhouuuuuu....

Volgens mij moesten wij nog wat plannen o:)

Uitspraak van (6)Sweetvanilla(6) op woensdag 21 december 2005 om 16:08:
maar ik zit ook graag op en grote warme....genotsstaaf

:yes: :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 16:31:
Volgens mij moesten wij nog wat plannen

:yes: zal volgend jaar worden....
maar we moeten zekers prikken :D

Waarschuw beheerder
wie wilt weten wie de winnaars zijn
:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 18:51:

IKKE, IKKE, IKKE!!!

Ehhhh of wil ik nu te graag? ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 18:51:

uuuhhhhhh :x

ikkkkkkkkkuh O:)

Waarschuw beheerder
Ik wil het wel zeggen maar ik weet het niet.
Als het goed is staat het morgen in het nieuws bericht dat vandaag is gekomen van crazyland :D

dus kijken maar :P:O

ik heb stiekem alle lootjes uit de bak gehaalt en alleen mijn naam er in gedaan ;d

:X:X:X:X

Hier de link van het persbericht Klik de klik

Nu wil ik ook wel graag weten wie de winnaars zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het nu wel eens tijd worden dat ik persoonlijk op de hoogte wordt gesteld van mijn prijs :[

Duurt me allemaal veel te lang :bloos:

:cheer: :cheer:

Wie heeft er nog meer zin in 1 januariiiiiiiiii :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 22 december 2005 om 21:54:
Wie heeft er nog meer zin in 1 januariiiiiiiiii

IKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 22 december 2005 om 21:54:
Wie heeft er nog meer zin in 1 januariiiiiiiiii

en ikkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh :d :d

Waarschuw beheerder
Ik ga naar me bedje

Ik kijk morgen wel wie de winnaars zijn.. maar ik weet het toch al ik ben het :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Stelletje slaap hoofden :P:)

Het staat er al op sinds gisteren avond 22:30

Zijn jullie nu CL fans :P;)

Lezen dat bericht GVD

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Stampertje lag inderdaad vooraan hihi
Waarschuw beheerder
Zoals beloofd laten wij vandaag weten wie de twee winnaars zijn van 1 jaar lang gratis naar Crazyland:

Qdancegrl
Stampertje
gefeliciteerd alle twee :d :d
Waarschuw beheerder
:woop: :cheer: G E F E L I C I T E E R D :cheer: :woop:

Waarschuw beheerder
:D:O

oow niet gezien :O:O

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Proficiat meiden :K
Waarschuw beheerder
donateur
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hahhahahahahhaa ik zit hier toch met een rode kop en hartkloppingen :-|

MIJN GOD!! 2006 kan niet meer stuk! Nieuwe baan en een jaar lang geratis CL!!!

:cheer:

Crazyland!!! Bedankt!!! :knuffel:

:D :D :D

Mag ik nu op het dak gaan staan? :D

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Jep schreeuw het maar van de daken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 24 december 2005 om 12:22:
Mag ik nu op het dak gaan staan?

Ja ik wil het ook vanuit hier horen hoor :jaja: ;) :cheer: :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil het ook horen in Amsterdam :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ondertussen schor, mn stembanden hangen op de kerktoren :o

:cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 25 december 2005 om 11:57:
Ik ben ondertussen schor, mn stembanden hangen op de kerktoren

Gefelicitaart Stampertje (y)

'K zie ze hangen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Heheheh :9

Iedereen fijne feestdagen allemaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!

[img width=225 height=300 cacheid=0000cc22000a13ed3a0fb9d81a0128c7e6]http://members.home.nl/freehomepage/Christmas/kerststerren/5.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 25 december 2005 om 11:57:
ben ondertussen schor, mn stembanden hangen op de kerktoren

Controleer die stembanden van jou wel 1 jan ;) :jaja: als ze nu al zo hangen :X dan hangen ze dan nog :P ;) hahahaha

*FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL (L)*

Waarschuw beheerder
Geeeefeeeliiiciiiiteeeerdddd Sharon :D:D!!!

Wat superleuk voor je meid (y)! Echt supergaaf !! :D

Nou nu weet ik in ieder geval zeker dat we elkaar vaker zullen gaan zien :lieF: !

Word een lekker feest 2006 voor jou :cheeR:

:D!

(K)!
Waarschuw beheerder
Nu nog echt een paar dagen :woop: :jaja: :9
Waarschuw beheerder
donateur
:woep:

Vanmiddag de stad in :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben weer terug uit de stad :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook :[ en ik heb niet wat ik wilde :[

Potverdorie :@ nu moet ik maar iets ouds uit de kast trekken :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ook voor wat ouds maar het is wel leuk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 28 december 2005 om 19:20:
Ik ook en ik heb niet wat ik wilde

dat is balen dan he :(

Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 28 december 2005 om 19:20:
nu moet ik maar iets ouds uit de kast trekken

ken ook leuk zijn, maar begrijp wat je bedoelt :jaja: Je had je verheugt op iets 'nieuws' en het is vaak ook voor je gevoel. Ik heb het zelf ook :bloos: Bij elke feest wat anders..iets nieuws...O:)