Partyflock

Forumonderwerp · 831498

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik heb een prive bericht gekregen en heb expres nog niet op gelezen gedrukt en ik ben even op een topic aan het reageren en wat gebeurd er?

Ga ik naar mijn berichten is het bericht eruit gehaald! :@
Heb partyflock dus al een bericht gestuurd en nog niks gehoord en ben echt als de duivel :@ pist off!

Dit betekend dat PartyFlock gewoon in iedersman berichten kan lezen en even ongevraagd weg kan halen! Dit gaat mij echt even een beetje te ver hoor! :/

Denk je prive te kunnen berichten bemoeit partyflcok zich daar ook mee??????

:@
→ als beheerder
Gezellig weer :cheer:
Voor dergelijk zaken kun je contact opnemen met de helpdesk, zie de link "contact" links in het menu.

Overigens zou ik je adviseren je eens te verdiepen in het begrip spam. Het gaat er niet om of het voor jou spam is of niet (f)

Verder is dit vrij duidelijk;

Uitspraak van t0mm1e op dinsdag 29 november 2005 om 19:50:
Als er een overtreding voor spam wordt uitgedeeld, worden automatisch alle berichten van die persoon verwijderd.

Anders zou het toch nog zin hebben om maar fake accounts aan te blijven maken en berichten te versturen nietwaar?

Wij lezen zeer zeker niet dagelijks alle 100.000 privéberichten die verstuurd worden!

Ik vermoed dus dat een spam bericht dat jij hebt ontvangen, automatisch verwijderd is.