Partyflock

Forumonderwerp · 830232
15845x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 10 februari 2006 om 22:00
evenement: Awakenings, zaterdag 11 februari 2006 om 22:00

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Vrijdag 10-02-2006

Line-up
22:00 - 00:00 Metroline
00:00 - 01:30 Dylan Drazen
01:30 - 02:45 Go Hiyama
02:45 - 04:00 Oscar Mulero
04:00 - 05:00 Pounding Grooves
05:00 - 06:00 PET Duo
06:00 - 07:00 Rude Awakening

Zaterdag 11-02-2006

Line-up
22:00 - 00:00 Remy
00:00 - 01:00 Paul Kalkbrenner
01:00 - 02:30 Mark Broom & Bart Skils
02:30 - 03:45 Preach
03:45 - 05:30 Umek & Valentino Kanzyani
05:30 - 07:00 Jay Denham
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 46713, 128464}
Waarschuw beheerder
donateur
En oscar in de GAS is voor mij iets om geen genoeg van te krijgen. En dan draait ie nog langer ook dan de anderen. Erg mooie gevoelens krijg ik nu al weer door mijn lichaam heen!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is t dus niet, allebei de dagen is commercieler. Maar dat moet ook wel wil je enige kwaliteit neer zetten zonder grote risico's te nemen. Ik zeg ook helemaal niet dat alleen het harde commercieel is. Wat ik wil zeggen is puur dat t gewoon een stuk bekender is geworden bij een groter publiek, dat geld voor allebei. En dat trekt nou eenmaal meer mensen aan. Ik heb er dan ook geen probleem mee, aangezien voor mij Awakenings vrijwel altijd garant staat voor een geweldige avond, of het nu de harde editie is of de minder harde, dat maakt hier niet uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniele Temperilli op dinsdag 29 november 2005 om 15:42:
Ik heb er dan ook geen probleem mee, aangezien voor mij Awakenings vrijwel altijd garant staat voor een geweldige avond, of het nu de harde editie is of de minder harde, dat maakt hier niet uit.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:46:
"Bruut hard geram" is niet waar ik voor naar Awake toe wil gaan

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 15:02:
Uitspraak van *milos-partystilos* op dinsdag 29 november 2005 om 14:53:
sta je op AWFS ook zowat fulltime in de harde tent?....dat begrijp ik niet echt namelijk.

Dat slaat dus weer nergens op..

;)(Y)

Uitspraak van Dhr. Rauwe op dinsdag 29 november 2005 om 15:09:
dus ik begrijp jouw irritaties wel jegens de mensen die er eigenlijk weinig kaas van hebben gegeten maar wel ff komen vertellen hoe en wat

hiephoi...;)
idd......
ik ben alle soort feesten afgeweest..van illegale teKno feesten tot trance feesten tot hardstyle feesten tot hardkeur tot aan commercieel tot aan minimal.:)
nu voel ik me niet verheven..maar denk ik wel op sommige gebieden het idd beter te weten.
ik ben uitgekomen bij de feesten waar ik me het meest vermaak...en heb tevens wel respect voor mensen die van andere dingen houden....heb alleen gruwelijke hekel aan gezeik op stijlen waar mensen nimmer wat vanaf weten of geweest zijn (hardcore zn grootse smet op zn eigen scene)...of mensen die vroeger ergens van hielden en jaren later het afkraken..

kijk je mag dan wel leukere dingen gevonden hebben en ergens anders je plekkie hebben...je roots mag je niet vergeten (tevens de reden dat HC nog in mn favorieten staat;'))

Uitspraak van oLliE op dinsdag 29 november 2005 om 15:25:
Hulde juist, dat Rocco durft te experimenteren.
Nee, dit is Rocco zijn antwoord op het feit dat iedereen maar denkt dat techno moet blijven, hoe het is... wat een onzin.laatste aanpassing 29 november 2005 15:26

rude awakening is nou niet echt bepaald vernieuwend...wel voor awake mischien (al is het de 2e keer)..maar wat verschilt hij van een viper of obi ofzo?...weinig lijkt me:)....zet dan een luna of een dana in de line-up 8)..mensen vinden het toch niet erg en die 2 draaien thuis fulltime techno en willen het graag8)....de mensen komen toch wel...8)

Uitspraak van Dhr. Rauwe op dinsdag 29 november 2005 om 15:26:
jazeker 4 jaar is ook wel echt snel als je nagaat dat de housescene nu zo ongeveer 15 jaar bestaat

maak dr maar 20 van:D

maargoed beste mensen kunnen alle janken wat we willen (of ik alleen hahaha) maar awake ga je heen of niet..
ik wilde retegraag naar drumcode..maar als wekelijkse partybezoeker en student krijg ik het niet over mn hart er 40 euro voor neer te leggen, al had ik het wel op zak...dat vind ik zonde van het concept...zeker als je 2 dagen doet en tevens elke maand 1 a 2 edities hebt..
verdiend heb je genoeg rocco...word nou geen rupsje nooit genoeg....:nee: gewoon wat minder bekende dj's...zooi holandse talenten....wat minder promotie...dan ben ik al stuk blijer. Tis gewoon zo..iedereen gaat altijd naar awake...alle bekenden die al jarenlang gaan....dat is zijn voordeel...maar kheb laatste jaar gevonden dat hij dat wat uitbuit.

maargoed..N&W ben ik dr zeker bij....21.50E voorverkoop.
dat vind ik een normale prijs...en kheb dr zin in en ga in elke zaal kkhard uit mn dak!
*mengt zich nu niet meer in deze discussie*
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Enige jammere is dat Rocco niet echt true to his roots blijft.. Er is geen Detroit meer te bekennen op Awake en minimal wordt ook maar mondjesmaat aangeboden...

Dat eerste ben ik met je eens, maar wat heeft dat tweede ermee te maken?

hardtechno is de hype binnen de techno van het moment

En Minimal en Arafatsjaaltjes niet ;p(dat over die sjaaltjes is een grapje).

Hulde juist, dat Rocco durft te experimenteren.
Nee, dit is Rocco zijn antwoord op het feit dat iedereen maar denkt dat techno moet blijven, hoe het is... wat een onzin.

Ben ik het mee eens. Lever mij het bewijs maar eens dat het niet zo is. Hij heeft alle mogelijke technovormen op Awakenings al neergezet en is zeker vernieuwend.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op dinsdag 29 november 2005 om 15:04:
nu is het meer popi jopi publiek dat komt voor de naam en eigenlijk nog nooit echt naar techno heeft geluisterd

Amen :P
en daarom ga ik ook naar inner city dikke minimal;)
maar het is leuk op de vrijag pet duo,pounding grooves maar ik bedoel waarom rude awakening:S
Dat is voor mij geen techno meer;)
maar tja wie ben ik :)

....ik ga voor de zaterdag!!!:)

Waarschuw beheerder
Wohooooo dat wordt weer knallen vrijdag :D:D:D
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniele Temperilli op dinsdag 29 november 2005 om 13:25:
Rude Awakening is namelijk een en dezelfde persoon als DJ Promo.

En aangezien je die tussen je favoriete artiesten hebt staan, ken je die wel.

Maar onder zijn alias Rude Awakening draait hij dus techno.

ik kan niet liegen, dat wist ik dus niet :) zeker vet

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 15:10:
Dat ook, maar ik heb steeds meer het gevoel dat de halve Gas op vrijdag gevult is met mensen die na 5 jaar hardstyle het daar een beetje mee hebben gehad en nu, na de fantastische hardtechnoverhalen, Awake maar eens gaan checken..

waarom zou dat niet mogen?
Waarschuw beheerder
Ga gewoon weer lekker op de zaterdag. Alleen kut dat Umek er tussen staat. was op 8 oktober echt de dip van de avond!(ik weet dat anderen er anders over denken). Had liever Steve Bicknell gezien of de oppergod. Maarja Hawtin weer in de Gas....dat blijft dromen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 15:10:
Hardtechno heeft ook gewoon precies dezelfde ontwikkeling als hardstyle..
Opkomen binnen no time, gigantisch aan aanhang winnen en vervolgens op elk feest dezelfde dj's neerzetten..
Overal dezelfde Duitsers, de 1 mixtechnisch nog slechter dan de ander

wanneer je "hardtechno" vervangt door "minimal" klopt het ook!! (y)
Waarschuw beheerder
vind de vrijdag-line up heel erg vet!! :bounce: sterker nog: ik vind dit de beste awakenings-line up sinds tijden eigenlijk! krijg hier echt weer een beetje het ouderwetse techno / awakenings-gevoel bij... geen gezeur of aanstellerij, maar gewoon knallen !!

goede opbouw in de avond idd. bovendien zijn mulero, go hiyama en pounding grooves gewoon vette bookingen... en het laatste uurtje nog even vol gas beuken met rude awakening :respect: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind de zaterdag overigens 3x niks... alleen denham spreekt me dan nog enigszins aan. :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op vrijdag 25 november 2005 om 13:36:
Ik ken alleen die jap niet. Ik had alleen liever gezien dat de Pounding Grooves afsloot met wat hardere offbeat daarvoor met Bicknell, Rumminege of iets dergelijks. Nu krijg je echt een tweescheiding op de vrijdag. Ik zie heel veel mensen vertrekken als de pounding grooves klaar zijn.

pounding grooves is gewoon 1 persoon hoor... en alsof pounding grooves zo'n compleet andere sound heeft dan pet duo :vaag:

als mensen willen vertrekken omdat ze zich te goed voelen voor een potje beuken, moeten ze dat vooral doen.. blijft er alleen maar meer ruimte over om te bouncen (y)

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op dinsdag 29 november 2005 om 20:16:
anneer je "hardtechno" vervangt door "minimal" klopt het ook!!

Lijkt me toch niet echt he?!
In de minimal zie je ook een echte stroom vanaf 1 richting (Duitsland) dat ben ik met je eens, maar er komen constant vernieuwende namen op de feesten.. Maar er wordt geen volledige aandacht aan gegeven (op aanstaande vrijdag na)..

Maar ik ga ook geen standpunt innemen in het feit of het klein moet blijven of niet.. Ik vind het gewoon grappig om te zien hoe de commerciele geest in zn werk gaat en dat velen van jullie er gortig aan mee doen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiquito op dinsdag 29 november 2005 om 20:02:
Maarja Hawtin weer in de Gas....dat blijft dromen.

vond je dat umek de dip was??ik juist niet hij knalde lekker:)
maar de djs daarvoor waren nog vetter:P
en pfff wat een droom echt te vet man!!!!
ik zou ook graag Vince Watson willen horen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joehoe! op dinsdag 29 november 2005 om 20:31:
pounding grooves is gewoon 1 persoon hoor... en alsof pounding grooves zo'n compleet andere sound heeft dan pet duo

Gast... waar lees jij dat de Pounding grooves uit 2 mensen bestaat :vaag:
Pounding grooves & Pet duo dezelfde sound? :| Volgens mij zijn de brazilianen toch ff wat harder qua geluid en sneller qua tempo :vaag:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 16:56:
rude awakening is nou niet echt bepaald vernieuwend...wel voor awake mischien (al is het de 2e keer)..maar wat verschilt hij van een viper of obi ofzo?...weinig lijkt me....zet dan een luna of een dana in de line-up ..mensen vinden het toch niet erg en die 2 draaien thuis fulltime techno en willen het graag....de mensen komen toch wel...

Je geeft zelf al antwoord op je kritiek ;) wel voor Awakenings... Trouwens Rude Awakening is toch nog een tikkeltje industrieler dan viper ;)
Uitspraak van Gary Teo op dinsdag 29 november 2005 om 23:54:
ik zou ook graag Vince Watson willen horen

en daar kan ik het alleen maar met je eens zijn (Y)
Vul de rest van de avond maar met Voorn vs. Kowalski, Funk d'Void, Garnier, Lucca, Deetron, May, dan heb ik een leuke avond :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op woensdag 30 november 2005 om 00:39:
Gast... waar lees jij dat de Pounding grooves uit 2 mensen bestaat
Pounding grooves & Pet duo dezelfde sound? Volgens mij zijn de brazilianen toch ff wat harder qua geluid en sneller qua tempo

"Ik zie heel veel mensen vertrekken als de pounding grooves klaar zijn."

'zijn' is meervoud. dit impliceert dus dat je over 2 of meer personen spreekt...

en tja, harder is subjectief vind ik. heb pounding grooves een paar jaar geleden horen draaien in nighttown en dat was behoorlijk beuken en behoorlijk snel kan ik je vertellen...

maarja, dat doet eigenljik niet ter zake. jij beweert dat er een tweedeling in de avond ontstaat, waarbij de grens getrokken wordt tussen pounding grooves en pet duo. vind dat onzin. natuurlijk hebben ze niet dezelfde sound, maar het verschil is niet zo groot dat je over een tweedeling kunt spreken, vind ik.
maw: als je pounding grooves vet vindt, kun je niet beweren dat je pet duo helemaal kut vindt, omdat hun sound zogenaamd te snel of te hard zou zijn. zoveel verschillen ze niet van elkaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik had zelf overigens liever amok gezien ipv pet duo... vorige keer op awakenings (toen die dus voor rude awakening stond) wist hij heel mooi de switch te maken van harde techno naar industrialachtige shit :respect: de ideale springplank voor rude awakening :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oLliE op woensdag 30 november 2005 om 00:39:
Vul de rest van de avond maar met Voorn vs. Kowalski, Funk d'Void, Garnier, Lucca, Deetron, May, dan heb ik een leuke avond

jezus wat een line-up dan :respect:funk d'void:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joehoe! op woensdag 30 november 2005 om 01:14:
"Ik zie heel veel mensen vertrekken als de pounding grooves klaar zijn."

'zijn' is meervoud. dit impliceert dus dat je over 2 of meer personen spreekt?

Voordat dit ontaardt tot een onzinnige discussie:
Grooves is meervoud van groove.
Dus lees: "Ik zie heel veel mensen vertrekken als de pounding grooves klaar is.
Nee, dit klinkt lekker correct... :frusty:

Maar goed, je hebt je punt gemaakt.
Uitspraak van Joehoe! op woensdag 30 november 2005 om 01:14:
maarja, dat doet eigenljik niet ter zake. jij beweert dat er een tweedeling in de avond ontstaat, waarbij de grens getrokken wordt tussen pounding grooves en pet duo. vind dat onzin. natuurlijk hebben ze niet dezelfde sound, maar het verschil is niet zo groot dat je over een tweedeling kunt spreken, vind ik.
maw: als je pounding grooves vet vindt, kun je niet beweren dat je pet duo helemaal kut vindt, omdat hun sound zogenaamd te snel of te hard zou zijn. zoveel verschillen ze niet van elkaar.

Ik vraag me ten eerste af wat voor discussie je hieruit wil voeren. Ten eerste heb ik het over de tweedeling tussen 22.00 - 04.00 en 04.00 - 07.00. Als jij geen verschil hierin ziet, dan weet ik het ook niet meer. Als je namelijk naar de line-up kijkt, dan kan je zelf ook wel opmaken dat Mulero niet zodanig hard gaat draaien dat je de overgang niet hoort naar de Pounding Groove(s;p)
Waar je overigens de conclusie vandaan haalt dat ik Pet duo kut vind, snap ik echt niet.
Daarom vraag ik me dus af wat voor discussie je wil voeren?

Het feit dat ik vind dat er tweedeling komt, wat geen eens meer een mening is maar een feit of
de onzinnige discussie, waar jij telkens een conclusie maakt uit het niets?

No offence maar lees eerst voordat je citeert en een conclusie trekt (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ilos-partystilos* citeer top bottom 29 november 2005 16:56[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[*milos-partystilos*]

rude awakening is nou niet echt bepaald vernieuwend...wel voor awake mischien (al is het de 2e keer)..maar wat verschilt hij van een viper of obi ofzo?...weinig lijkt me:)....zet dan een luna of een dana in de line-up 8)..mensen vinden het toch niet erg en die 2 draaien thuis fulltime techno en willen het graag8)....de mensen komen toch wel...8)

;)

Ik ben eigenlijk nog steeds voor tiesto.....2of 3 jaar terug was er zo´n poll op de awakeningssite met of hij op het awakenings festival mocht draaien ik had dat best graag gezien.Ben wel benieuw hoe hij het zou doen.:)
Waarschuw beheerder
Heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij Rude Awakenings,behalve dat ik er vanuit ga dat hij wel hard zou draaien. Ben niet zo thuis in dat technogenre.
Dwz ik weet wel hoe iemand als Rush draait, maar verder gat het ook niet.
Waarschuw beheerder
Heb hem op defqon gehoord, verwacht meer chaos :P
Waarschuw beheerder
donateur
zet dan een luna of een dana in de line-up

Tjeezus Milos.... Luna en Dana op Awake??? Neem dan meteen tiesto en het bijbehorende gepeupel maar mee dan *kots*
Had van jou wat meer techno-diepgang verwacht.... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 16:56:
maar wat verschilt hij van een viper of obi ofzo?...weinig lijkt me

Nou zit wel degelijk verschil tussen :yes:

Rude Awakenings is bijna hardcore.. of iig Industrial..:no:

viper of O.B.I is hardtech (schranz) stukken beter dus :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 30 november 2005 om 08:56:
Ik ben eigenlijk nog steeds voor tiesto.....2of 3 jaar terug was er zo´n poll op de awakeningssite met of hij op het awakenings festival mocht draaien ik had dat best graag gezien.Ben wel benieuw hoe hij het zou doen

dan had je op SMS moeten zijn:)
eerste kwartier pure techno...daarna verviel hij in af en toe wat tranceritmes want ik ten zeerste verafschuwde(Y)......maar toch tiesto met technoset...leuk om meegemaakt te hebben(Y)

Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 30 november 2005 om 11:37:
Tjeezus Milos.... Luna en Dana op Awake??? Neem dan meteen tiesto en het bijbehorende gepeupel maar mee dan *kots*
Had van jou wat meer techno-diepgang verwacht....

whahaha ga toch weg lieve schat hun doen hun ding op de vrijdag als ze geboekt werden echt niet slechter dan een promo hoor...tis alleen de naam waarom je die kotsneigingen krijgt..... als het luni en dani worden ist al een probleem minder...evenslas RW en promo toch?8)

al zou ik ze zelf niet hoeven zien(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Jawel, hun eigen stijl is al niet om aan te horen, laat staan wanneer ze iets gaan doen wat niet in hun straatje ligt, kijk maar naar triesto's techno-droom :D

al zou ik ze zelf niet hoeven zien

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Haha idd bij SMS was ik ook bij eerste deel van tiesto, was zeker interessant om meegemaakt te hebben, maar bewust, hmmm dat dus helaas niet. of is helaas dan ook weer fout gekozen.

Die teweedeling zal vast wel meevallen. De DJ's zijn ook niet gek en kunnen echt wel een avond aanvoelen hoor, zoveel verschil in stijl zit er nou ook weer niet tussen. stel er zit wel een groot verschil van bijvoorbeeld tempo in, dan heeft de betreffende dj vast wel een paar platen, om een goede overgang te creëren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Februari duidelijk beide avonden aanwezig, aangezien ik geen keuze ken maken! Voor mij denk ik toch wel het beste Gas-weekend qua line-up!! :respect:
Waarschuw beheerder
He Junk,goed te horen dat je er vrijdag ook bij bent.
Hoe vond je D.C. ?
Waarschuw beheerder
donateur
Dylan Drazen, Oscar Mulero, PET Duo zijn gewoon niet te missen! En daarnaast erg benieuwd naar Metroline en Go Hiyama! Ik heb dus geen keus, ik MOET wel komen :d

Drumcode vond ik heel erg vet! Denk wel de beste Gas tot nu toe! Alleen erg klote dat ik er pas om 2 uur was :(

Jij zal je ook wel aardig vermaakt hebben neem ik aan? ;)
Waarschuw beheerder
Ja toch, ik kwam nog even tegen weet je nog :D

Om 2.00,waarom zo laat pas?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja weet ik nog wel, je had het toen goed naar je zin, maar misschien vond je de rest wel helemaal nix (hoe ken ik dat nou denken?! :x)

M'n maat met wie ik erheen was moest tot vrij laat werken, daarna moesten we nog iemand ophalen en uiteindelijk konden we de Gas niet direct vinden :frusty: normaal gesproken waren we er tussen half 1 en 1 geweest. Maarja, volgende keer zorg ik dat ik er gewoon weer tussen 10 en 11 uur ben :yes:
Waarschuw beheerder
Dat is minder zeg,heb je Beyer voor een groot deel gemist dus. En niet te vergeten Dahlbeck die boven verwachting lekker draaide. Van 2.00 tot 7.00 nou je hebt ook goeie dingen gehoord en het leuk gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Baalde vooral dat ik Beyer heb gemist.. hoopte echt om half 1 binnen te zijn! En idd Dahlbeck nix van meegekregen :( Normaal ben ik altijd tussen 10 en 11 binnen, dit was dus de uitzondering op de regel. Ach, ken niet alles hebben he ;)

Zeker goeie dingen gehoord! Vond vooral Lekebusch zwaar vet draaien! :respect: ongelooflijk veel bekenden ook weer, waardoor ik weer veel te veel heb staan ouwehoeren :$ en kreeg weer eens niet de kans om drinken te halen, aangezien ik elke 5-10 minuten een biertje in m'n handen gedrukt kreeg :9

Is het al bijna februari?! :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 30 november 2005 om 11:37:
Had van jou wat meer techno-diepgang verwacht....

Zit ik een beetje te struinen bij de Kne_deep foto's en ja hoor... Dana is op Awakenings ;p Waarschijnlijk al bezig met netwerken voor de april editie :D haha

[img width=640 height=442]http://www.thepartyfotograaf.nl/albums/2005-11-25awakenings/IMG_1237.jpg[/img]
bron
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
Waarschuw beheerder
In Februari wordt het weer de zaterdag, 100%

Wat een heerlijke line-up.

Ben zelf ook iemand die behoorlijk van de hardtechno houdt, maar toch vind ik de sfeer op de zaterdag een stuk beter!!

Umek & Valentino Kanziani , Preach :RESPECT:

Worden heerlijke funky tribal uurtjes!!
Waarschuw beheerder
Ben zelf ook iemand die behoorlijk van de hardtechno houdt, maar toch vind ik de sfeer op de zaterdag een stuk beter!!

Umek & Valentino Kanziani , Preach

Weet je hoe gedreven en goed de dj's zijn die tot 4.00 draaien?
Dat is echt geen Schranz. Maar dat is techno met passie door een paar vd beste dj's die de technoscene rijk is.

Ik vind Umek<Den Ham en Kanzyani echt ...in een dozijndj's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dana ziet er een beetje uit alsof ze dingetjes van folie heeft gerookt:P

Waarschuw beheerder
Sodemieter wat een kut line-ups! :S

De commerciële techno sound in optima forma! Gadverdamme! :S
Alleen Remy, Mark Broom, Denham en Dylan Drazen zijn goeierds!
Waarschuw beheerder
Slaat nergens op wat je nu zegt :no:
Waarom is Remy minder commercieel dan Mulero óf Metroline?
Waarschuw beheerder
Line-up

Wat een onwijs vette line up! Paul Kalkbrenner (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raoul Duke op woensdag 30 november 2005 om 22:18:
Line-up

t zegt me allemaal nix :D

alleen van Umek gehoord ben nu toevallig setje van m aan t downen

ben benieuwd (Y)
Waarschuw beheerder
I LOve awake big TIME!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 21:56:
Sodemieter wat een kut line-ups!

De commerciële techno sound in optima forma! Gadverdamme!
Alleen Remy, Mark Broom, Denham en Dylan Drazen zijn goeierds!

wat is dan niet-commerciele techno volgens jou?? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien doe ik dit keer wel een weekendje allebéi de dagen :jaja:

Phoeee ik heb er nu al zin in (L)
Waarschuw beheerder
donateur
He pascalle was jij er zaterdag of niet????

Dacht dat ik je zag lopen, of lag dat aan mij?? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van brainless op donderdag 1 december 2005 om 04:20:
He pascalle was jij er zaterdag of niet????

Nope zaterdag lag ik om 23.00 uur in bed, moest werken zondag :(

Uitspraak van brainless op donderdag 1 december 2005 om 04:20:
Dacht dat ik je zag lopen, of lag dat aan mij??

Wat voor drugs had je op? 8)

Nee helaas heb ik het allemaal moeten missen :(
Waarschuw beheerder
Hij ziet ze lopen :vaag: