Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:46:
"Bruut hard geram" is niet waar ik voor naar Awake toe wil gaan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 15:02:
Uitspraak van *milos-partystilos* op dinsdag 29 november 2005 om 14:53:
sta je op AWFS ook zowat fulltime in de harde tent?....dat begrijp ik niet echt namelijk.
Dat slaat dus weer nergens op..

dus ik begrijp jouw irritaties wel jegens de mensen die er eigenlijk weinig kaas van hebben gegeten maar wel ff komen vertellen hoe en wat
hiephoi...

idd......
ik ben alle soort feesten afgeweest..van illegale teKno feesten tot trance feesten tot hardstyle feesten tot hardkeur tot aan commercieel tot aan minimal.

nu voel ik me niet verheven..maar denk ik wel op sommige gebieden het idd beter te weten.
ik ben uitgekomen bij de feesten waar ik me het meest vermaak...en heb tevens wel respect voor mensen die van andere dingen houden....heb alleen gruwelijke hekel aan gezeik op stijlen waar mensen nimmer wat vanaf weten of geweest zijn (hardcore zn grootse smet op zn eigen scene)...of mensen die vroeger ergens van hielden en jaren later het afkraken..
kijk je mag dan wel leukere dingen gevonden hebben en ergens anders je plekkie hebben...je roots mag je niet vergeten (tevens de reden dat HC nog in mn favorieten staat;'))
Hulde juist, dat Rocco durft te experimenteren.
Nee, dit is Rocco zijn antwoord op het feit dat iedereen maar denkt dat techno moet blijven, hoe het is... wat een onzin.laatste aanpassing 29 november 2005 15:26
rude awakening is nou niet echt bepaald vernieuwend...wel voor awake mischien (al is het de 2e keer)..maar wat verschilt hij van een viper of obi ofzo?...weinig lijkt me

....zet dan een luna of een dana in de line-up

..mensen vinden het toch niet erg en die 2 draaien thuis fulltime techno en willen het graag8)....de mensen komen toch wel...
jazeker 4 jaar is ook wel echt snel als je nagaat dat de housescene nu zo ongeveer 15 jaar bestaat
maak dr maar 20 van
maargoed beste mensen kunnen alle janken wat we willen (of ik alleen hahaha) maar awake ga je heen of niet..
ik wilde retegraag naar drumcode..maar als wekelijkse partybezoeker en student krijg ik het niet over mn hart er 40 euro voor neer te leggen, al had ik het wel op zak...dat vind ik zonde van het concept...zeker als je 2 dagen doet en tevens elke maand 1 a 2 edities hebt..
verdiend heb je genoeg rocco...word nou geen rupsje nooit genoeg....

gewoon wat minder bekende dj's...zooi holandse talenten....wat minder promotie...dan ben ik al stuk blijer. Tis gewoon zo..iedereen gaat altijd naar awake...alle bekenden die al jarenlang gaan....dat is zijn voordeel...maar kheb laatste jaar gevonden dat hij dat wat uitbuit.
maargoed..N&W ben ik dr zeker bij....21.50E voorverkoop.
dat vind ik een normale prijs...en kheb dr zin in en ga in elke zaal kkhard uit mn dak!
*mengt zich nu niet meer in deze discussie*