Partyflock

Forumonderwerp · 830232
15724x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 10 februari 2006 om 22:00
evenement: Awakenings, zaterdag 11 februari 2006 om 22:00

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Vrijdag 10-02-2006

Line-up
22:00 - 00:00 Metroline
00:00 - 01:30 Dylan Drazen
01:30 - 02:45 Go Hiyama
02:45 - 04:00 Oscar Mulero
04:00 - 05:00 Pounding Grooves
05:00 - 06:00 PET Duo
06:00 - 07:00 Rude Awakening

Zaterdag 11-02-2006

Line-up
22:00 - 00:00 Remy
00:00 - 01:00 Paul Kalkbrenner
01:00 - 02:30 Mark Broom & Bart Skils
02:30 - 03:45 Preach
03:45 - 05:30 Umek & Valentino Kanzyani
05:30 - 07:00 Jay Denham
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Yep, alhoewel deze vrijdag waarschijnlijk weer niet zo hard is als afgelopen vrijdag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Default op maandag 28 november 2005 om 18:26:
alhoewel deze vrijdag waarschijnlijk weer niet zo hard is als afgelopen vrijdag.

nou ik vind rude awakening echt nergens meer over gaan zo hard. ik heb hem 1 keer horen draaien en dat vond ik niet vet.

verder vind ik de line up vrijdag wel vet, dylan drazen :yes: oscar mulero en pet duo!!

zaterdag is de hele line up dope :respect: dat word denk ik weer een weekendje housen :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Default op maandag 28 november 2005 om 18:26:
Yep, alhoewel deze vrijdag waarschijnlijk weer niet zo hard is als afgelopen vrijdag.

hmm

naja ik kan t toch nergens mee vergelijken dus zal wel goed zijn dan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pablo Escobar op zondag 27 november 2005 om 12:05:
Denk alleen niet dat deze vrijdag editie!!kan tippen met de vrijdag editie van 25 november!!!!!!!

Na mijn mening is ie velen malen beter, op Rude Awakening na vind ik zowel de vrijdag en zaterdag van wereldklasse met bekende namen en plenty of vernieuwing..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op maandag 28 november 2005 om 19:24:
Waardeloos.

blaaat...

k weet toch zker dat bij n Drazen, Mulero,Pet Duo, Preach en Umek of Kanzyani..in de gas dat t helemaal los gaat!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 11:40:
02:30 - 03:45 Preach
03:45 - 05:30 Umek & Valentino Kanzyani

:k Heel cool 8)
Waarschuw beheerder
Lekker weekendje doorknallen!!

hmm Wat is het leven toch mooi...
Waarschuw beheerder
Ik hoor de echte techno-ers spreken :gaap:

Wat een gelul allemaal :gaap:

Rude Awakening kan ook een geniale technoset neerzetten......als ik voor 1 man op de vrijdag editie zou moeten komen is het Rude Awakening wel

Gruwelijk :D
Waarschuw beheerder
Rude Awakening zal wel hard gaan, maar de overige namen wil ik graag zien. Voor zaterdag ga ik niet, dat is voor mij middelmaat. Dylan & Oscar zijn echt geweldenaars voor mij persoonlijk. Dus dan ga ik voor de vrijdag, ook al loopt het tegen het einde hard op
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Waarschuw beheerder
Allejezus wat een line-up :O
Waarschuw beheerder
100.000% aanwezig! afgelopen zaterdag was Awakenings weer helemaal 't einde! :D

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
We komen op zaterdag wel even langs :D

Vrijdag ben ik helemaal klaar mee en gaan we dus ook niet meer heen...

Waarschuw beheerder
denk dat ik ook wel zaterdag ga maar preach en valentino kanzyani met hun trancetechno vind ik niks..
Waarschuw beheerder
Vind het gewoon jammer dat Rude awakening er ook bij moet. PET duo is nog wel vet voor op het einde van de nacht, de rest van de line-up is nog beter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maakt toch niet uit oud en nieuw 2002 ging ik ook naar huis toen Marco Remus moest draaien ;)
Nee zonder dollen, de mensen met wie ik ga vinden hem wel goed dus ik knal gewoon nog even een tijd door.
Je moet je niet zo blind staren op zn hardcore achtergrond.
Misschien valt het allemaal reuze mee.
Zo niet, dan ga je iets eerder naar huis.
No problemo :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ga deze keer maar 2 avonden denk :woep:

Keuze wordt steeds lastiger :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zo'n gruwelijk goed weekend gehad dat ik eigenlijk ietwat verontwaardigd ben te moeten wachten tot februari voor de herhaling..... ;)

check hier voor pix van t afgelopen weekend!
http://miss-tinkerbell.magix.net
Waarschuw beheerder
Zou heeeeeeeel graag vrijdag willen, maar heb zaterdagochtend de 11e wéér een examen :[ Afgelopen Awake ook al moeten missen daardoor :vaag: misschien de zaterdag dan maar gaan...!

Waarschuw beheerder
mmmm wie weet kijkje nemen...voor de gezelligheid..
zaterdag is wel garant voor veel gejoel en hoogtepunten..
alleen

22:00 - 00:00 Remy....te vroeg...
00:00 - 01:00 Paul Kalkbrenner...leuk
01:00 - 02:30 Mark Broom & Bart Skils....skils nr 35 dat ik em zie.
02:30 - 03:45 Preach......keer of 5 nu alweer
03:45 - 05:30 Umek & Valentino Kanzyani.....samen 10 x ofzo...
05:30 - 07:00 Jay Denham...leuk
tsja...khou van funky techno...maar zie deze mensen allemaal leiver afzonderlijk in een club :lief:

de vrijdag...metroline ken ik niet...even als go hiyama......mulero en drazen zijn reglrechte kings....:respect:....drazen @ dial T for techno was fenomenaal...kzal zn setje hier zo neergooien....pounding grooves trek ik ook nog wel...daarna word het gewoon lomp raggen...maargoed....moet kunnen op zn tijd.

vrijdag is wel wat interressanter.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dylan Drazen....
http://www.ump3.de/content/Dylan_Drazen_Dial_T_for_techno_liveset.html
Waarschuw beheerder
Gewoon vrijdag gaan Milos,duidelijk :yes:
Waarschuw beheerder
ff rappies kaartje bemachtigen :P

:bounce:
Waarschuw beheerder
ik vind allebei de line ups erg zoet

ik weet tenminste wel zeker dat ik de vrijdag ga en zal de zaterdag er graag bijpakken
van mij part elke maand Awakenings in westergas want nu moeten we zo lang wachten op een ijzersterk vervolg van een reeks waar hopelijk nooit een einde aan komt

wordt weer supervet in februari

heb nu al zo een zin zin zin
Waarschuw beheerder
Kunnen ze Dylan Drazen niet ruilen met Jay Denham, dat zou mijn keuze een stuk makkelijker maken.......haha

De zaterdag duss!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 46713, 128464}
Waarschuw beheerder
donateur
2 markiezzz

ik neem aan dat je een van de namen op de vrijdag wel kent.

Rude Awakening is namelijk een en dezelfde persoon als DJ Promo.

En aangezien je die tussen je favoriete artiesten hebt staan, ken je die wel.

Maar onder zijn alias Rude Awakening draait hij dus techno.

Ik kan je iig vertellen dat je niet stil komt te staan, ook al beweeg je zelf niet, dan tril je wel door de enorme klappen in de Gashouder!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniele Temperilli op dinsdag 29 november 2005 om 13:25:
Ik kan je iig vertellen dat je niet stil komt te staan, ook al beweeg je zelf niet, dan tril je wel door de enorme klappen in de Gashouder!

sommige mensen weten het zo mooi te zeggen dat je er bijna emotioneel van wordt
:respect:amen:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniele Temperilli op dinsdag 29 november 2005 om 13:25:
Maar onder zijn alias Rude Awakening draait hij dus techno.

Als jij het techno wilt noemen :O (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja ik zei t ook om het aan de heer Markiezzz uit te leggen. Of het techno is daar zijn idd sterker de meningen over verdeeld dan menig ander hard techno dj's. Daar heb je gelijk in. Waarschijnlijk is ie geboekt puur vanwege dat hij Nederlander is. En wie weet past hij zijn stijl op de avond ook wel aan. Allemaal van te voren geklets, maar wel leuk natuurlijk om erover te praten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 13:56:
Als jij het techno wilt noemen

noem het een fusie tussen industriele klanken en Schranz met een sausje van breakbeat en experimental gerag

kortom of je vind het heerlijk of je loopt weg
en als je voor de 2de optie kiest heb ik meer ruimte om los te gaan :D
Waarschuw beheerder
noem het een fusie tussen industriele klanken en Schranz met een sausje van breakbeat en experimental gerag

(y)(y)(y)

Waarschuw beheerder
ziet der leuk uit (Y) dit keer wel aanwezig of er moet weer teveel sneeuw vallen ;)

zelf nog nooit wat gehoord van:

Metroline
Dylan Drazen
Go Hiyama
Pounding Grooves

ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh,Oh, Oh wat heb ik een zin in het vuurwerk bij Mulero!

Klabam Klabam FIIEEEEEEEEEWWWWWWWWW FIEEEEEEEEEWWWWWWWWW Klabam Klabam Klabam FIIEEEEEEEEEWWWWWWWWWWW Klabam Klabam BAM BAM BAM BAMBERDEBAM FIIEEEEEEEWWWWWWWWW BAM BAM BAM BAM !!!!!!!!!!!!

Net als afgelopen weekend 2 dagen heerlijk uit je plaat gaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op dinsdag 29 november 2005 om 14:03:
of je loopt weg

Ik denk eerder dat ik er helemaal niet naar toe loop ;)

Goed, ieder zn ding hoor... Hardtechno (en nee, geen schranz dus) is altijd ok (Y) Maar wat Rude Awakening draait is toch wel ff wat anders hoor. Valt toch echt niet binnen mijn, brede, technokaders en dat vind ik erg zonde van awakenings..
Voor hem minimaal 10 betere..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:32:
Voor hem minimaal 10 betere..

zoals????

noem eens wat namen die ook echt zo hard en experimenteel zijn of anders hard genoeg om een vrijdag editie van Awake af te sluiten :)

lijkt weichentechnikk&waldhaus dan wat? das ook bruut hard geram

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op dinsdag 29 november 2005 om 14:39:
noem eens wat namen die ook echt zo hard en experimenteel zijn of anders hard genoeg om een vrijdag editie van Awake af te sluiten

Ik denk dat het niet zoveel zin heeft dat ik nu 10 namen voor jou ga neerzetten.. Ik zoek namelijk niet naar de kick van steeds harder en steeds experimenteler, simpelweg omdat het niet mijn ding is...
"Bruut hard geram" is niet waar ik voor naar Awake toe wil gaan en dat is ook 1 van de redenen waarom ik de laatste tijd niet zoveel ben geweest.

Ik kan heel goed begrijpen waarom Rocco deze kant opgaat, hardtechno is de hype binnen de techno van het moment.. Als je kijkt naar het publiek van 1,5 jaar geleden en het huidige vrijdagavondpubliek: een wereld van verschil..
En dat maakt het niet beter of slechter, dat maakt het anders..

Enige jammere is dat Rocco niet echt true to his roots blijft.. Er is geen Detroit meer te bekennen op Awake en minimal wordt ook maar mondjesmaat aangeboden...

Kort samengevat, voor Rude Awakening 10 anderen die jij daar niet wilt hebben staan (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"Bruut hard geram" is niet waar ik voor naar Awake toe wil gaan en dat is ook 1 van de redenen waarom ik de laatste tijd niet zoveel ben geweest.

danael...waarom ben je dan zo goed als alle westergasedities naar de harde avond geweest....hebben we elkaar ooit voort eerst gezien op rush en sta je op AWFS ook zowat fulltime in de harde tent?....dat begrijp ik niet echt namelijk.

kheb niks tegen hardtechno....wel weer tegen het publiek wat voort eerst op awake komt en schreeuwt en scheld op het minimale en rustige...
ik trek hardtechno best goed...maar dan wel in een kleine club...op awake doet het me niks meer, daar waar het me 3 jaar geleden wel wat deed toen ik voort eerst kwam.....je word naar mate je meer kleine feestjes en clubs pakt...kritischer en puristischer wat de sets en sfeer en publiek betreft...
wat niet erg is.....alleen als je dan roept dat je het nu niks vind (ookal heb je meer meegemaakt in techno dan de meeste mensen die de vrijdag bezoeken) dan verlaag je eigenlijk tot hetzelfde niveau van die mensen die janken over alles behalve hardtechno enb schranz.
ik ben dr mee gestopt ghegheghe 8)

Waarschuw beheerder
De laatste keer dat ik naar de "harde" ben geweest is me echt niet goed bevallen en ik ging er ook al niet uit eigen overtuiging heen...
Die avond was echt een tegenvaller..

En daar nog even bij gezegd, ik ben ook naar zowat alle zaterdagen geweest Milosje.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:53:
sta je op AWFS ook zowat fulltime in de harde tent?....dat begrijp ik niet echt namelijk.

Dat slaat dus weer nergens op..

kheb niks tegen hardtechno....wel weer tegen het publiek wat voort eerst op awake komt en schreeuwt en scheld op het minimale en rustige...

Dat is precies wat ik bedoel..

Ik vind ook niet dat ik aan het zeiken ben. Ik leg juist heel netjes uit dat ik er niet meer zoveel aan vindt en dat alle anderen mensen vrij zijn om het wel leuk te vinden (Y)
Maar in jouw ogen verlaag ik me?

Ik leg zelfs nog uit dat ik snap en accepteer waarom Awake die kant op gaat..

Beter lezen Milos, dan reageren (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 14:46:
Als je kijkt naar het publiek van 1,5 jaar geleden en het huidige vrijdagavondpubliek: een wereld van verschil..

dat vind ik ook zonder twijfel
nu is het meer popi jopi publiek dat komt voor de naam en eigenlijk nog nooit echt naar techno heeft geluisterd

Ik zoek namelijk niet naar de kick van steeds harder en steeds experimenteler, simpelweg omdat het niet mijn ding is...

:respect:ieder zijn ding:respect:
das wel wat ik echt relax vindt

hardtechno is de hype binnen de techno van het moment

daar zal vast ook wel een rede voor zijn omdat het gewoon lekker klinkt
ik stond op Awake festival 2002 ook zo goed als de hele dag in de Harde techno tent en vond het toen ook al echt vet en denk dat er wel een deel van wie er toen daar stonden nu op vrijdag in de westergas staan dus hype ja ik doe niet mee aan hypes maar begrijp wel wat je bedoelt met qua wat voor ander publiek er nu rondhangt in de Gas
Waarschuw beheerder
kheb niks tegen hardtechno....wel weer tegen het publiek wat voort eerst op awake komt en schreeuwt en scheld op het minimale en rustige

ik heb naar mijn mening veel edities meegemaakt van Awake
van hele rustige sets naar funky naar minimal naar off beat naar schranz naar hardtechno
uiteindelijk heb ik bij mezelf gemerkt dat ik het steeds harder wil hebben
toch kan ik ook erg genieten van funky techno en off beat
op een gegeven moment als je je verdiept in de muziek en meer en meer gaat luisteren naar verschillende artiesten dan weet je wat je wil
dus ik begrijp jouw irritaties wel jegens de mensen die er eigenlijk weinig kaas van hebben gegeten maar wel ff komen vertellen hoe en wat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Rauwe op dinsdag 29 november 2005 om 15:04:
nu is het meer popi jopi publiek dat komt voor de naam en eigenlijk nog nooit echt naar techno heeft geluisterd

Dat ook, maar ik heb steeds meer het gevoel dat de halve Gas op vrijdag gevult is met mensen die na 5 jaar hardstyle het daar een beetje mee hebben gehad en nu, na de fantastische hardtechnoverhalen, Awake maar eens gaan checken..

Hardtechno heeft ook gewoon precies dezelfde ontwikkeling als hardstyle..
Opkomen binnen no time, gigantisch aan aanhang winnen en vervolgens op elk feest dezelfde dj's neerzetten..
Overal dezelfde Duitsers, de 1 mixtechnisch nog slechter dan de ander en dan is Promo het antwoord van Rocco op deze ontwikkeling..?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 15:10:
Hardtechno heeft ook gewoon precies dezelfde ontwikkeling als hardstyle..
Opkomen binnen no time, gigantisch aan aanhang winnen en vervolgens op elk feest dezelfde dj's neerzetten..

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Harde techno is niet iets van deze tijd maar is er al veel langer. Alleen een paar jaar geleden waren Remus/Rush/Liebing de personificatie van hard.
Ik ben het wel met je eens dat er elke keer maar dezelfde dj's in deze categorie worden geboekt. Dat komt wellicht omdat de vernieuwde harde stijl erg grenst aan het industriele. Dat is misschien ook de reden waarom vele "technoliefhebbers" verafschuwen dat Amok en Wittekind het grote publiek heeft bereikt. Deze 2 waren voor de hele "hype" nog erg underground en je kon deze 2 alleen maar bewonderen in Belgie & Duitsland. Blijkbaar is hier behoefte aan geweest want anders zouden deze twee nooit zo bekend worden met hun sound.
Hoe dan ook, het was onontkombaar en het zat er elk moment aan te komen. Er moest iets nieuws komen voor het "harde publiek" en dit is het antwoord.
Ik denk persoonlijk dat het ook helemaal niet uitmaakt, welke harde techno dj's worden geboekt want ze worden toch gezien als paria's door het gewone technopubliek.
Overal dezelfde Duitsers, de 1 mixtechnisch nog slechter dan de ander en dan is Promo het antwoord van Rocco op deze ontwikkeling..?

Hulde juist, dat Rocco durft te experimenteren.
Nee, dit is Rocco zijn antwoord op het feit dat iedereen maar denkt dat techno moet blijven, hoe het is... wat een onzin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

ja sorry maar ik voel echt veel irritatie in je reply

wat kan sebastiaan hoff eraan doen dat hij geboekt wordt moet hij dan weigeren als een van zijn dromen uitkomt

en het antwoord op deze ontwikkeling?
je doet alsof Awakenings een afgeschoten stuk wild is wat ze laatste stuiptrekkingen vertoont beetje jammer

Opkomen binnen no time

jazeker 4 jaar is ook wel echt snel als je nagaat dat de housescene nu zo ongeveer 15 jaar bestaat:P

volgens mij ben jij echt zo een purist die niet echt open staat voor nieuwe invloeden en het liever oud en vertrouwd heeft?of niet dan

Waarschuw beheerder
donateur
op vrijdag toch maar ff een keertje een kijkje nemen in westergasfabriek, schijnt zo vet te zijn :) en rude awakening opt eind :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet ook wel zeggen dat ik t op de afgelopen zaterdagen leuker heb gehad dan op de vrijdagen , vooral in oktober. Maar ik heb m wel prima vermaakt op de vrijdagen. Dat ik t op zaterdag leuker heb gehad dan op vrijdag, zou heel goed kunnen komen door het publiek wat er aan getrokken wordt op de verschillende avonden. Misschien moet je Awakenings tegenwoordig ook maar in 2 delen splitsen, een die de kant op gaat van t grote commerciele geld en de andere kant, de geweldige avonden die ze mij voor zeker 75% van de verschillende edities hebben gegeven!

Dat is nou eenmaal zo, als je succes hebt met het organiseren, wil je steeds meer uitdaging, dat was al gelijk het geval toen er meerdere edities kwamen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 15:28:
schijnt zo vet te zijn en rude awakening opt eind

het walhalla voor diegen die het rauw wilt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniele Temperilli op dinsdag 29 november 2005 om 15:34:
een die de kant op gaat van t grote commerciele geld

bedoel je dat harder commercieler is en het meer funky het tegenover gestelde is van commercieel?

ik vraag me dan toch af waarom harder meteen commercieler is omdat ze dj's boeken die veel mensen graag willen horen