Partyflock

Forumonderwerp · 829968

Waarschuw beheerder
ik was benieuwd of andere dit ook herkennen vandaar dit topic :)

kben al een tijdje niet meer echt verliefd geweest en als ik bepaalde liedjes e.d hoor wat me herrinnerd aan die tijd dat het wel zo was. krijg ik soort van leeg gevoel

het lijkt dan of alles wat nu is onwerkelijk is :s en dat k toen echt "leefde" zeg maar.

verliefde moest zijn verliefdheid (in topictitel) btw
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***~MEISKUH~***:cheer: op donderdag 24 november 2005 om 13:44:
Dan zit diegene of in dienst of heb erin gezeten...Dat leer je daar nl Ik kan het weten...

Fout, U speelt niet door voor de magnetron
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 19:06:
Manieren, he? Leer erg snel... Zo zie je maar!!

Oh ben zo trots op je (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wzup4681 op donderdag 24 november 2005 om 19:08:
Oh ben zo trots op je

I know!! :D (K)

Waarschuw beheerder
verlieft zijn zuigt!!! :@:@:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 13:19:
kben al een tijdje niet meer echt verliefd geweest en als ik bepaalde liedjes e.d hoor wat me herrinnerd aan die tijd dat het wel zo was. krijg ik soort van leeg gevoel

Een troost, het is allemaal biologisch. Om ons als mensen wel te laten voldoen aan onze oerinstincten heeft de natuur een trucje ingebouwd. Dat is de aanmaak van dopamine. Dat is het spulletje waar je een blij gevoel van krijgt. Als verlieft bent maakt je lichaam dat stofje aan om je ertoe aan te zetten dat je, je gaat voortplanten (ook al doet niet iedereen dat meer met dat stofje het is er wel voor gemaakt)
Zodra de verliefheid over is wordt het stofje minder aangemaakt dan tijdens de verliefdheid. Je moet dus wennen aan de verlaagde aanmaak van dopamine! Dat is wat het lege gevoel veroorzaakt. Nog even en je bent gewend aan de verlaagde (lees: standaard) aanmaak en je zult weer even gelukkig zijn als altijd.
Waarschuw beheerder
de tijden dat ik hopeloos verliefd was zijn voorbij...ik werd op pijnlijke wijze geconfronteerd met het feit dat je je niet te snel in het diepe moet begeven.

zo stel ik mezelf deze vraag ook af? of dit wel goed is?!

ik denk het wel...tis een soort van bescherming...en het moment dat je jezelf bloot geeft zal dan alleen maar mooier en bijzonder zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 09:36:
verlieft zijn zuigt!!!

soms idd wel ja :/
maarja kzou et niet erg vinden op binnenkort wat geluk O:)

buiten sneeuw nu stukken beter als die regen, word er wat vrolijker van :) ofja ben nog niet buiten geweest eigenlijk :$ maar ik ga zodalijk :P