Partyflock

Forumonderwerp · 829953
4 volgers · 29849x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
Beste Dames en Heren,
het wordt tijd dat wij nederlanders maar eens gaan leren dansen op techno :)

Ik zit net wat van die filmpjes tekijken en echt geweldig dat joh, want ik kon al meestal niet echt 100% mijn "dansdraai" vinden op techno feesten zoals ik b.v. heb/had op hardcore en/of andere muziekstijlen (bij mij was het altijd maar mijn club dansje).

Dus daarom dat ik dit graag met jullie deel Melbourne Shuffle Videos.
Hier zie je wat van de basic steps en de fullblown dans.

Als er mensen zijn die dit wel erg leuk vinden en vrijdag ook naar awakenings gaan, kunnen een "masterclass" (proest:9) volgen bij mij, onder het ronde dakje, je herkent mij aan de blauwe spijkerbroek en witte sneakers :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha :)dat leer je echt niet zomaar nee.daar moet je ook wel gevoel voor hebben anders leer je het nooit!

vind het echt een masterlijk filmpje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 29 december 2005 om 19:17:
kijk maar, ik sta te flyeren op et eind.

Was wel een vette back2back set van laidback, vet feestje, maar op het eind sprak volgens mij een meisje mij aan dat ze mijn shuffle wel vet vond met flyers :vaag: (on my defence i was drunk as a tequila wurm).

Oud&nieuw was ik op "inovate:schranzen und tanzen" en ik had het idee dat niemand ooit een "shufflelaar" had gezien, ik werdt echt met apen ogen aangekeken terwijl ik mij groove aan het vinden was (die apen ogen konden mischien ook wel inverband worden gebracht met verboden middelen :9).

Maar al zeg ik het zelf ga ik vrij vaak naar feesten waar in theori goed op geshuffled kan worden, maar ik heb er nog nooit 1tje gevonden voor a friendly battle :/ :'(

Waarschuw beheerder
de 6 feesten die je geweest bent zijn nou niet bepaalt feestjes waar je lekker kan shuffelen vind je niet?

Waarschuw beheerder
als je shuffelaars tegen het lijf wilt lopen kan je beter naar minimalfeestjes gaan, of een techhouse/funky techno feestje..(Y)
Waarschuw beheerder
6 feesten ? teneerst ik zelf zou nog geen eens weten hoeveel feesten ik heen ben geweest, laat staan dat jij dat weet ;) maar okay...

Maar volgens mij sta ik op genoeg feesten waar je goed op kan shufflen, want het lukt toch elke keer :P, maar even zonder grappen en grollen, ik ben ze persoonlijk nog niet tegengekomen...
En tja ik ben jammer genoeg nog 1 van de weinige die een vrij breede muziek smaak heeft in mijn vrienden groep (de meeste vinden het al een grote stap van hardcore naar schranzz :9),wat het wel belemmert dat ik naar feesten ga waar alleen minimal wordt gedraait... maar heb er toch al zat van binnen gezien, zonder enige shufflelaar tegen te komen :)

Waarschuw beheerder
kbedoelde die 6 feesten die in je archief staan.
ik ga ook af en toe naar hardkeurfeestjes maar daar hak ik iedereen eruit ipv shuffelend8)

ik kom zo goed als elk weekend shuffelaars tegen, dus blijkbaar doe je toch iets fouts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja de feesten in archief zetten vind ik toch zo een onzin, who gives a fok(ke&sucke).

Maar als jij zeg dat jij shufflelaars elk weekend tegen kom, doe ik toch echt wat fout ja ;)
Achja ik heb nog steeds lol, en mensen reageren altijd leuk als ik lekker aan het shufflen ben, dus dat zit mij allemaal wel ruig...

Toch lijkt het mij gewoon een keer leuk om andere shuffles te zien dan mijn eigen...

Waarschuw beheerder
jonge...kben vanaf mn 3e feestje zowiezo 3 a 4 jaar elk feestje kankerwaus gegaan.....kzou de helft al niet meer weten..
als ik in mn archief kijk dan komt me bij elk feestje een heel fuckin avontuur bovendrijven....
daarnaast heb ik een tijd echt alleen maar gefeest....stage lopen....8 uur per dag over techno lullen...na school bezig zijn met organiseren en uitkijken naar tvolgende weekend....filosoferen...luisteren, en feestjes meepakken en wel zoveel mogelijk......en natuurlijk de shuffle met varianten onder de knie krijgen.
kheb dat nu niet meer dermate erg allemaal....maar vind het geweldig om te kijken hoeveel leuke feestjes ik al meegemaakt heb op relatief jonge leeftijd(Y)

andere shuffelaars zorgen weer voor het opdoen van nieuwe ideeen zelf, en maakt het totale geheel met 2 shuffelaars 2 x zo doeltreffend!....waardoor het energielevel de toko uitstijgt....
ik durf zelf te beweren dat juist de mensen die shuffelen of andere mensen die hard juichen en zichzelf helemaal geven, het feestje geweldig maken...samen met de muziek dan uiteraard...
fuck.....mensen als ik en mensen om mij heen in de frontlinie zouden fuckin gratis entree moeten krijgen man B)
muwhahhaa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja luiheid heerst bij mij over nostalgie ;)

Maar om nou te zeggen dat 24/7 bezig ben met muziek, eigelijk wou ik neen zeggen, maar toch wordt het een ja, als ik op sta zet ik muziek op, overdag, nachts, overal en altijd paraat om te shufflen over straat :9
Maar om even wat meer ontopic te blijven, dansen is voor mij een vorm van expresie die mij beter ligt dan het verbalen gebeuren in de uitgaans "scene", de balans der in vinden is voor mij een streven...
Neem het mee als bagage, want waarom ik dat soort dingen schrijf blijft een raadsel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 13:11:
fuck.....mensen als ik en mensen om mij heen in de frontlinie zouden fuckin gratis entree moeten krijgen man B)
muwhahhaa

Hulde, Hulde !!
Maar ik ben het hier zeer mee eens, want zonder te arrogant te worden, zeer vaak ben ik zeker een "partystarter", dj's kunnen dit zeer vaak waarderen en heb hier wederom vaak een opgestoken duimpje ontvangen

Waarschuw beheerder
hmm nee kheb echt van die dagen dat ik half wegdroom en een heel verhaal neer begin te typen...
om de paar maanden verander ik dan mn profieltekst...lekker stuk geouwehoer over tech...die ik nu heb is fuckin lang omdat de vorige 2 teksten over heel PF wel 1000 keer gekopieerd zijn gheghe...en mensen dat met deze wat minder doen schat ik zo(Y)

en dat wat die gratis tickets betreft......kkrijg opzich al wel aardig vaak gastenlijst...maar dat is meer omdat ik vele organisators ken omdat ik zelf ook organiseer dan omdat je een van die sfeermakers bent...(Y)
gelukkig ken ik vele sfeermakers....wat erin resulteerd dat op diep gezonken de sfeer altijd kkhoog is gheghe...maar was ik clubeigenaar...dan zou ik die mensen die keihard dansen, een genot voor het oog zijn, veel mensen opzwepen, en helemaal losgaan opzeker gratis entree geven!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 13:28:
helemaal losgaan opzeker gratis entree geven!

ook leuke motivatie voor andere mensen om eens lekker te dansen ipv handjes in de zakken en kijken/luisteren.:yes:
Waarschuw beheerder
Het motiveert wel wat meer ja, als er "geld" mee te verdienen is ja ;)

Maar revo, heb jouw shuffle moves niet gezien afgelopen 30ste in de atlatis :/
Waarschuw beheerder
klopt, vond et geen reet aan. was kneiter rustig(te verwachten). leek wel of ik een techno jaarmix hoorde vana lle hitjes.

Waarschuw beheerder
fuck.....mensen als ik en mensen om mij heen in de frontlinie zouden fuckin gratis entree moeten krijgen man

zou wel beter zijn millie :D
Waarschuw beheerder
Achja de muziek was dansbaar, wel weinig mensen, toen ik rond half 1 binnen kwam, stond er eigelijk nog bijna niemand te dansen, was wel een beetje jammer ja...

Maar later snapte de meeste wel als we allemaal een beetje vooraan gaan staan en lekker dansen wordt het toch nog gezellig/druk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 15:19:
fuck.....mensen als ik en mensen om mij heen in de frontlinie zouden fuckin gratis entree moeten krijgen man

8)(Y)

Waarschuw beheerder
andere shuffelaars zorgen weer voor het opdoen van nieuwe ideeen zelf, en maakt het totale geheel met 2 shuffelaars 2 x zo doeltreffend!....waardoor het energielevel de toko uitstijgt....
ik durf zelfs te beweren dat juist de mensen die shuffelen of andere mensen die hard juichen en zichzelf helemaal geven, het feestje geweldig maken...samen met de muziek dan uiteraard...

En dat is nu precies wat een feest tot een goed feest maakt... Vooraan staal, helemaal los gaan en van de sfeer om je heen nog meer energie krijgen dan dat je al had van de muziek.
Waarschuw beheerder
:cheer: waerdsetempel is af in heerhugowaard (ligt bij alkmaar), eidelijk eens een danspaleisje in de buurt, mooie tent (Y) beetje een HMH zweertje en je kan heerlijk schuivelen op de betonne vloer, zonder vieze voeten te krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
@ ThoMaz :p

Jij staat zeker altijd zielig in een hoekje met een peukie? :aai:
Waarschuw beheerder
das duidelijk drummie!

ff nieuw leven int topic blazen.

waar blijven die filmpies van je moves dan?

Waarschuw beheerder
alle mensen hier de 11de aanwezig?.
Waarschuw beheerder
Ik ben toch meer van de 10e als ik eerlijk ben, lekker rauwdauwen de hele nacht :D

Uitspraak van anders op donderdag 26 januari 2006 om 09:56:
waar blijven die filmpies van je moves dan?

Je heb helemaal gelijk, ik probeer ze binnen een week online te hebben ;)
Waarschuw beheerder
ja milos, duidelijk aanwezig

Waarschuw beheerder
ben benieuwd:)(Y)
Waarschuw beheerder
haha verwacht niet teveel, ik ben nog een rookie in training :)

Waarschuw beheerder
ik ook;)
Waarschuw beheerder
zeker de 11de aanwezig:) nog jarig ook!

Artiest Cosh
Waarschuw beheerder
Wakie Wakie!

Moeten wel uitkijken dat onze benen niet in elkaar verstrengeld raken mannen (Y)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 10:17:

Eergisteren ging er niemand uit m'n vriendengroep, nu gaat de helft ineens wel. In 1e instantie wilde iedereen de vrijdag gaan en uiteindelijk de zaterdag. Van het ene op het andere moment haakte men 1 voor 1 af en nu loopt men er toch wel warm voor..
Het is maar goed dat ik zo'n enthousiast mannetje ben! :[
Morgen maar ff een kaartje scoren (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 19:45:
Moeten wel uitkijken dat onze benen niet in elkaar verstrengeld raken mannen

??? Ga jij wel? :o Wist ik heel nie'...

En Erik ook zag ik.. Ken nog 2 gasten die ook shufflen die ook aanwezig zijn! Jezus fuck, volgens mij wordt dat een gekkenhuis de 11e!! (Y)8)
Waarschuw beheerder
hhaah duidelijk, iedereen ff raar doen laten kijken met zon grote groep:yes:
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 10:17:

ben er gewoon beide dagen weer :D

hmmm heb er zin in, nog 2 weekenden werken en dan eindelijk weer los
Waarschuw beheerder
2 dagen, nou dat zou ik letterlijk niet trekken, ik heb meestal na 1 dag al open blaren op mijn voeten :o

:hug: pet duo
:respect: ruig wakkerworen :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mn voeten ja... dat zijn ook altijd de grootste problemen.

Heerlijk om de zaterdag om 20.00 uur uit bed te komen en dan weer naar de Gas te vertrekken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op vrijdag 27 januari 2006 om 10:44:
hhaah duidelijk, iedereen ff raar doen laten kijken met zon grote groep

Het nakijken geven bedoel je! :9

Waarschuw beheerder
Hmz het wordt dus toch de 10e... fkin uitverkocht alweer :/

Nja misschien kunnen we weer aan kaarten komen voor de za-dag en wordt et weer een weekendje Wakie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ed ter Bak op zondag 29 januari 2006 om 22:19:
Het nakijken geven bedoel je!

Crash @ Double double double speeed! :D

Naar de klote ouwe?! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey cosh, die foto op je profiel met dat onderschrift is echt geestig!(y)(en natuurlijk waar.)
Waarschuw beheerder
shuffelen op TE :S vergeet dan je lichtstaafjes niet vriend!
Uitspraak van anders op maandag 30 januari 2006 om 21:38:
shuffelen op TE vergeet dan je lichtstaafjes niet vriend!

hahaha ik wil het zowieso dan wel kunnen:P
, ligt an de muziek of je het erop toepast he, misschien sluit scot project af met een beetje techno dus tja:).

Lichtstaafjes?, uuuh... je kan overdrijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 30 januari 2006 om 21:37:
hey cosh, die foto op je profiel met dat onderschrift is echt geestig!(en natuurlijk waar.)

Hehe (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat dit topic maar gesloten moet worden! :x

Waarschuw beheerder
geen woorden maar daden;)