Partyflock

Forumonderwerp · 829843

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een hekel aan de meeste soorten house, de drugsgebruikers die ernaar luisteren ( nee niet allemaal, alleen de meesten), de meelopers die ernaar luisteren (idem), ik denk dat de wereld een stuk beter af zou zijn zonder house en al zeker zonder r&b.
Maar aangezien dit een house-site is zal ik wat dieper ingaan op mijn mening over jullie soort mensen.

Vat dit niet op als een belediging, noch als een gelegenheid mij te gaan beledigen want dit is en blijft een mening die ik met jullie wil delen.

De housemuziek is eigenlijk vooral gericht op jongeren, iedere stroming kent eigenlijk als het ware zijn eigen "vaste drugs" die de meeste mensen in die stroming wel gebruiken.
Dan hebben de meeste mensen in de verschillende stromingen vaak een zeer hoog meeloopgehalte qua kleding.
Ik vind het eigenlijk een zeer slecht fenomeen voor de mensheid, deze muzieksoorten zijn de oorzaak van nog meer drugs op de planeet en onder jongeren.
Jullie kunnen wel allemaal beweren dat velen geen drugs gebruiken, maar je kan er niet onderuit komen dat de meesten het toch wel doen.
Daarbij vallen me ook de gozers van 20 op die meisjes van 14 drugs geven en neuken op.
Ik vind het zeer triest hoe zij gebruik maken van de onwetendheid van een minderjarig meisje, iemand die de wereld en de klootzakken zoals deze lui nog niet kent.
Al met al moet ik jullie wel gelijk geven dat je wel goed uit je dak kan gaan op deze feesten, maar, zoals een gozer mij al eens zei (niet de dominee maar op een echt feest)
Deze feesten zijn net een sekte, de dj is de sekteleider en de drugs is waar het deze sekte om gaat. Zonder dj geen snelle muziek, en zonder snelle muziek geen drugs.
Zodoende houd de dj deze sekte draaiende

De wereld is beter af zonder deze semi-junken feesten

Ik heb dit topic aangemaakt op aanraden van iemand van het forum, ik zal er nog aan toevoegen dat ik er interesante ideeen op nahoud en het misschien interesant voor mij is te weten wat jullie bezighoud.
Dus reageer hier maar eens op.

Groeten van de predator.
Waarschuw beheerder
donateur
En, ben je nu opgelucht?

Heb jij trouwens weleens gezien hoeveel drank en gezeik er zijn op een hardrock feest of whatever?!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pffff heb in dat andere topic mijn mening al gegeven ik vind het wel best:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Drank wel, gezeik valt wel mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Drugs is al langer een issue als dat jij beweert....
De indianen gebruiken paddestoelen en dansen bij een vuur op de maat van eentonige drummuziek.
Zo is het bij alle volkeren ter wereld, van de Aboriginals tot de Zulu's.
In de middeleeuwen dansten heksen rond een vuur onder invloed van doornappelpitten, wat is er veranderd?

House is slechts een moderne vorm van een expressie die al 1000en jaren oud is.

Je verhaal zuigt dus van alle kanten :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:15:
Drugs is al langer een issue.
De indianen gebruiken paddestoelen en dansen bij een vuur op de maat van eentonige drummuziek, zo is het bij alle volkeren ter wereld, van de Aboriginals tot de Zulu's.
House is slechts een moderne vorm van een expressie die al 100en jaren oud is.

Je verhaal zuigt dus van alle kanten

:D :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Je verhaal zuigt dus van alle kanten

Alleen was het toen nog niet wereldwijd.
Toen werd het gebruikt door kleine groeperingen, niet door alle lagen van de bevolking.
Eigenlijk is het dus jou verhaal wat zuigt van alle kanten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 21:14:
Drank wel, gezeik valt wel mee.

Dan ben jij naar andere edities dan mij geweest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 21:09:

Tijd voor een revolutie (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 november 2005 om 21:18:
Toen werd het gebruikt door kleine groeperingen, niet door alle lagen van de bevolking.

Dit klinkt als discriminatie! Dus als je bij een kleine groepering hoort, is het minder erg :s

Tuurlijk is drugs slecht, weten we allemaal. Maar is dat ook niet zo met alcohol, de hoeveelheid vet die er wordt gegeten, roken.................... ga zo maar door!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zozo we gaan er een rassenkwestie van maken.
Nou wilde ik net niet gaan beginnen over de herkomst van de meeste en zwaarste drugs.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het niet over een rassenkwestie. Je moet lezen!!!
De indianen gebruiken paddestoelen en dansen bij een vuur op de maat van eentonige drummuziek.
In de middeleeuwen dansten heksen rond een vuur onder invloed van doornappelpitten, wat is er veranderd?

Jij maakt onderscheid, niet wij!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, drugs is bad.
Bier word ik wel lam van, maar als ik bier op heb en dan met me maten ga matten, dat gevoel dat dan los komt, net of ik klaarkom.
I love it.
Eigenlijk is dat mijn verslaving, aangezien ik niet aan sex doe.

En dit zeg jij,aapeb, in een ander topic!!! En dan commentaar hebben op drugs gebruikers en/of housers :s
*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur

moeilijk He,lezen?
Waarschuw beheerder
donateur
Budha!!!!! Jij ook hier ;)

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar aangezien dit een house-site is

wat een onzin :s

2step
acid
acidtechno
ambient
breakbeat
classics
club
darkcore
disco
drum & bass
early hardcore
electro
funk
garage
goa
groove
hardcore
harddance
hardhouse
hardstyle
hardtrance
hiphop
house
industrial hardcore
jump
jungle
lounge
minimal
oldschool
progressive
r&b
schranz
soul
speedcore
techhouse
techno
tekno
terror
trance
triphop
urban
Waarschuw beheerder
Je hebt een hoop soorten feesten. Enje hebt verschillende soorten house waar een geheel eigen publiek komt.

Ik snap wel wat hij bedoelt. Maar of het ook per definitie zo is... Er zitten ook andere kanten aan die feesten.

Ik zie die feesten juist als een soort bevrijding van de maatschappij. Ik vind een aantal dingen uit het dagelijks leven veel desastreuzer of hinderlijker dan zo'n party of de 'house muziek'.

Moeten we dan in n nog stijvere maatschappij leven? Waar je nog meer volgens de regels moet leven? Waar je aan alle kanten in de teugels wordt gehangen? Nee hoeft van mij niet.

Waarschuw beheerder
Dan hebben de meeste mensen in de verschillende stromingen vaak een zeer hoog meeloopgehalte qua kleding.
Ik vind het eigenlijk een zeer slecht fenomeen voor de mensheid, deze muzieksoorten zijn de oorzaak van nog meer drugs op de planeet en onder jongeren.

Je kan wel makkelijk housemuziek als de zondebok voor drugsgebruik aanwijzen, maar wat als er geen housemuziek zou zijn?
dan zou er wel weer iets anders zijn waar de jongeren hun release in kunnen vinden en waarschijnlijk zou daar ook drugs worden gebruikt, want drugs wordt nu ook eenmaal geassocieerd met je laten gaan.
Misschien is drugsgebruik wel een nadeel van de housefeesten, maar als de housefeesten er niet zouden zijn, zou er vast wel iets anders zijn wat ook weer nadelen met zich meebrengt.
Waarschuw beheerder
donateur
Budha :lief:

Gaan we lekker 15 uur genieten van Hardhouse, en de natuurlijk bijbehorende drugs ;p

:woop:
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet of ik de 15 uur volhoud:no: morgen heb ik me eerste feestje al:woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat je best maar doen :yes:

ff on-topic. :lief: Hardhouse :lief: ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie wel hoe ver ik kom. als het moet ga ik wel in you tuin slapen;-)

Waarschuw beheerder
donateur
het is en blijft allemaal de schuld van Pacman :@
Waarschuw beheerder
donateur
Zal je tentje klaar zetten ;)
Waarschuw beheerder
Zo, wat heb ik een zin in vrijdag!! Daar ga ik met andere leden van mijn sekte genieten van de occulte techno-sferen in het Patronaat te Haarlem. Daar ga ik dan in de traditionele klederdracht van mijn sekte onze spirituele medicijnen nuttigen :xtc: & :coke: alvorens mij door sekteleider :devil:Jeff Mills:devil:in een extatische vervoering te brengen. Hopelijk zijn er ook nog wat 14-jarige vrouwelijke aanwezigen wiens zieltje ik dmv drogering voor mijn geliefde sekte kan winnen... om vervolgens hun onschuldige lichaam te bezoedelen met mijn eigen lichaamssappen...

Ja topic-opener, ik ben 1 van dit
soort mensen

:S:S:S

Waarschuw beheerder
donateur
volgende week weer lekker strak van de speed en leip van de pilleeeeeeeeeeeeeeh losssss op thunderdome B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjørno de Pørno op woensdag 23 november 2005 om 21:59:
Zo, wat heb ik een zin in vrijdag!! Daar ga ik met andere leden van mijn sekte genieten van de occulte techno-sferen in het Patronaat te Haarlem. Daar ga ik dan in de traditionele klederdracht van mijn sekte onze spirituele medicijnen nuttigen :xtc: & :coke: alvorens mij door sekteleider :devil: Jeff Mills :devil: in een extatische vervoering te brengen. Hopelijk zijn er ook nog wat 14-jarige vrouwelijke aanwezigen wiens zieltje ik dmv drogering voor mijn geliefde sekte kan winnen... om vervolgens hun onschuldige lichaam te bezoedelen met mijn eigen lichaamssappen...

Ja topic-opener, ik ben 1 van dit

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dat de wereld een stuk beter af zou zijn zonder house en al zeker zonder r&b

Alsof house muziek een universeel probleem is, haha. Zonder muziek zou de gehele wereld überhaupt niet normaal functioneren, hoe meer soorten muziek hoe beter. Ik denk dat niemand buiten de scene last ondervind van house, het drugsgebruik en dergelijke gebeuren over het algemeen in clubs en niet bij mensen voor de deur, je overdrijft dus heel erg.

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk is het dus jou verhaal wat zuigt van alle kanten!

Nu wordt het ook gebruikt door kleine lagen van de bevolking...
Je wil toch niet beweren dat 100% van de nederlandse bevolking naar houseparties gaat en drugs gebruikt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 21:54:
het is en blijft allemaal de schuld van Pacman

Tsja die gaf wel het 'slechte' voorbeeld ja...
Waarschuw beheerder
donateur
It is ridiculous to claim that video games influence children.

For instance, if PacMan affected kids born in the 80s, we should by now have a bunch of teenagers who run around in darkened rooms eating pills while listening to monotonous electronic music.

;)
Waarschuw beheerder
't is maar waar je je druk om maakt :gaap:
Artiest {SHOWLIST artist 50962, 52643}
Waarschuw beheerder
mmm geef eens voorbeeld hoe het wel zou moeten dan?.......
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een hekel aan de meeste soorten house, de drugsgebruikers die ernaar luisteren ( nee niet allemaal, alleen de meesten), de meelopers die ernaar luisteren (idem), ik denk dat de wereld een stuk beter af zou zijn zonder house en al zeker zonder r&b.

ik denk dat de wereld een stuk relaxter zou zijn zonder mensen zoals jou die vol zitten met vooroordelen, en mensen afkeuren op hun muziekstijl, en of levensstijl
niet iedereen is zoals jou, en dat is maar goed ook
Waarschuw beheerder
donateur
Maar aangezien dit een house-site is zal ik wat dieper ingaan op mijn mening over jullie soort mensen

Dus je hebt een hekel aam house en komt hier alleen je mening verkondigen?

Doe dat op het damrak ofzo :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
farao´s in egypte gebruikte duizende jaren geleden al coke en opium
paddo´s en mescaline wordt ook al duizende jaren gebruikt
maar toen was er nog geen house muziek
hoe kan dat dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 23 november 2005 om 22:53:
ik denk dat de wereld een stuk relaxter zou zijn zonder mensen zoals jou die vol zitten met vooroordelen, en mensen afkeuren op hun muziekstijl, en of levensstijl

:yes: I agree :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ben je ooit wel is op een house feest geweest ? :gaap:
Of ben je toevallig zo'n persoon die in een jezus bus zit ?

dat hardcore liefhebbers vaak dezelfde kleding aan hebben (ik ga van hardcore uit want ik denk dat je daar op doelt) is al tijden zo net als hun kop kaal scheren , dat je allemaal gelijk ben (gabbers AKA vrienden). Tegenwoordig is dit minder maar ik vind nog steeds dat bepaalde merken bij een bepaalde muziekstroming zijn verbonden. (maargoed snap niet dat jou dit wat kan schelen ?!?!)

Dat in de housescene meer drugs gebruikt word als in andere muziekscenes is ook wel te verklaren , bedoel heb jij meer energie nodig om als een vogel op R&B heen en weer te fladderen ? En voor het pogo'en heb je eigenlijk vooral (B) nodig . maar voor een potje flink hakken wat veel energie vergt kan het wel is makkelijk zijn , maar ook lang niet alle mensen die op een feest lopen gebruiken .

Jij ben behoorlijk bevooroordeelt als je dit soort dingen 20 jarige 14 jarige meisjes neuken in onze scene kom op zeg .... Kijk maar is een kwartiertje naar die clips op de box waar die gaste 20 meide om zich heen hebben staan . Denk je dat wij er wel trots op zouden zijn als 1 van ons dat deed ? ga toch weg.

En alsnog is het iemand zijn eigen keus of hij drugs gebruikt of niet .. zo is het hier teminste
Waarschuw beheerder
donateur
wist je dat in gereformeerde gezinnen de meeste incest voorkomt?
dat vind ik pas ziek, maar die lui zijn fel tegen house, en beweren dat dat van de duivel is

Waarschuw beheerder
Ik denk dat de wereld beter af is zonder religieuze muziek.

Moet je zien wat de mens allemaal niet heeft gedaan uit geloof :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 november 2005 om 23:20:
Ik denk dat de wereld beter af is zonder religieuze muziek.

Moet je zien wat de mens allemaal niet heeft gedaan uit geloof

idd geloof moet afgeschaft worden , gaan veel meer mensen aan dood als mensen drugs gebruiken op house feesten :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mensen met een geloof zitten gevangen zeg maar, en de ohhh zo (slechte mensen) zijn vrij.

Dus ik kies wel house muziek :D
Waarschuw beheerder
Ik vind het eigenlijk een zeer slecht fenomeen voor de mensheid,

tjonge, wat heb jij op?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Je bent vrij om je mening te geven...(Y) heb je gedaan,ga ik nu doen....( aan de topic-openerder,ja...ik heb nu...zonder feest drugs gebruikt,en ga daarzo mee verder....heb nog een halve joint ligge)

Wat jij doet is generaliseren, alles over 1 kam scherem, hokjedouwe....(n)
Ik ben op de wereld gezet met 1 doel voor ogen....nageslacht produceren, en niemand verteld mij hoe ik mijn leven in de tussentijd invul....als ik drugs wil gebruiken...( nee geen harde, alleen zachte) doe ik dat, al wordt het steeds moeilijker gemaakt door zeikerts als jij...(Y)Zeikerts helpen deze wereld naar de kloten door het individualisme weg te nemen, en dat is een slechte zaak, vooralvan die lui die je willen bekeren als je in de rij staat bij de pinner...join de club....leef voor een ander,want daar komt het op neer....join de sekte, om eventjes met je eigen bewoording te spreken....
Mensen die drugs gebruiken op feesten doen dat om te ontladen, lekker de week van je af schoppen....perfecte manier om te relaxen in mijn visie....beter dan elke zondag naar de kerk,al zijn er extremere dingen....
Dat je drugs wil gebruiken, doe je uit fokking vrije wil...je eigen keuze...niemand heeft dáár invloed op behalve jezelf/diegeen...
Dat zeikerts drugs willen verbieden, feesten willen verbieden, alles verbieden wat god verboden heeft....flikker op....leef en laat leven....
stakkerts....

Waarschuw beheerder
hier wil ik 1 ding op zeggen "hahahahahahahahahaha­­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­a­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahh­ah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahah­ahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah­ahaha­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahaha­hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahhah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha­hahahahah­ahahahahahahahahahahahhahahaha
wat ben­ jij zielig"­.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jullie kunnen wel allemaal beweren dat velen geen drugs gebruiken, maar je kan er niet onderuit komen dat de meesten het toch wel doen.
Daarbij vallen me ook de gozers van 20 op die meisjes van 14 drugs geven en neuken op.
Ik vind het zeer triest hoe zij gebruik maken van de onwetendheid van een minderjarig meisje, iemand die de wereld en de klootzakken zoals deze lui nog niet kent.

mijn god gozer! het blijft misschien wel jouw
mening maar het bewijst wel dat je de fok niet
weet waar je het over hebt!!!
Iedere mens die naar zo een feest gaat
kan een kick (plezier) krijgen van de muziek,
de drugs samen, of de gezelligheid.
dat zijn de redenen dat mensen lekker uit hun
dak gaan om even te genieten van de dingen die
zij optimaal vinden om te beleven!!

je vergeet alleen 1 ding!
dat mensen allemaal verschillend zijn
en dat mensen echt wel hun ding op een rijtje
hebben.. en dat ze naar feesten gaan voor 1 ding!!
en dat is feesten!!!!!!!!

je beoordeeld nu een hele groep mensen
met de dezelfde smaak in muziek en feesten
maar eigenlijk beoordeel je een bepaalde
groep mensen die je in elke vorm van
vermaak tegen komt. die het altijd moeten
verzieken of die niet goed weten waar ze mee
bezig zijn,,, die heb je toch overal????

over jullie soort mensen.

made my piont....... onwetend..

Waarschuw beheerder
Ik zou wel weer eens een reactie willen zien van de topicopener :)

Waarschuw beheerder
donateur
iedere stroming kent eigenlijk als het ware zijn eigen "vaste drugs" die de meeste mensen in die stroming wel gebruiken.

Fout.

Groepsgedrag is de mens eigen.

Overal in het uitgaansleven wordt drugs gebruikt.

Ontken ik niet.

Gebeurd meer in boerendisco's.

Wie ben jij om dat te bepalen?

Gedaan. Je praat ongefundeerde poep.

Waarschuw beheerder
ga lekker een klooster in topic maker..You suck:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat meneer de topicstarter niet meer de moeite heeft genomen om te reageren...

Zal wel druk zijn met rituele duivels uittreed handelingen :gaap:

Waarschuw beheerder
EXTREEM groot slot lijkt me hier van toepassing
Waarschuw beheerder
@ Topic opener.

Muahahahahahahahahhaaaaaaaaaa, kijk eens verder dan die neus lang is ;) Er is meer om je heen dan house om je druk over te maken :D
Waarschuw beheerder
donateur
aan de ene kant denk ik dat die fake is : check ze agenda

en aan de andere kant heeft die alleen maar van dit soort zielige topics geopend

Waarschuw beheerder
Welly, welly, welly, welly, welly, welly, well.

22 november 2005 19:23
Status: actief
Laatst hier: gisteren om 22:57
Laatste aanpassing: dinsdag 22 november 2005 om 20:25

lijkt me wel aardig fake
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pfff hahahaha.... hier ga ik geeneens serieus op in.

Mensen die een bord voor hun kop hebben en niet zien hoe de housescene werkelijk in elkaar zit moeten gewoon hun grote bek houden.

Ja aapeb... dat ben jij ja....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Epic noise op woensdag 23 november 2005 om 23:11:
Jij ben behoorlijk bevooroordeelt als je dit soort dingen 20 jarige 14 jarige meisjes neuken in onze scene kom op zeg .... Kijk maar is een kwartiertje naar die clips op de box waar die gaste 20 meide om zich heen hebben staan . Denk je dat wij er wel trots op zouden zijn als 1 van ons dat deed ? ga toch weg.

Leer eens lezen dan.
En ja, ben weleens op die feesten geweest :D

Uitspraak van ***Dee*** op donderdag 24 november 2005 om 02:50:
maar eigenlijk beoordeel je een bepaalde
groep mensen die je in elke vorm van
vermaak tegen komt. die het altijd moeten
verzieken of die niet goed weten waar ze mee
bezig zijn,,, die heb je toch overal????

Ik heb het inderdaad over mensen die het verzieken.
Die het verzieken voor hun nageslacht (goh ben ik toch niet helemaal achterlijk denk ook aan de volgende generaties MIJN KINDEREN die in een achterlijke wereld vol junks dealers en mongolen op moeten gaan groeien)
Uitspraak van aapeb op woensdag 23 november 2005 om 21:09:
over jullie soort mensen.

made my piont....... onwetend..

Goh made my point....achterlijk.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 08:44:
iedere stroming kent eigenlijk als het ware zijn eigen "vaste drugs" die de meeste mensen in die stroming wel gebruiken.

Fout.

Goed.
Hardcore en stromingen vooral xtc en speed
Techno, goa en die vage kutmuziek zie ik overal ghb buisjes en patienten verspreid, en lsd postzegellikkers zie je zelfs (dacht dat je ze moest plakken)
Trance veelal xtc.
Niet in het algemeen, maar VELE BEZOEKERS

Overal in het uitgaansleven wordt drugs gebruikt.

Tjah, in de dancescene wordt toch echt verreweg het meeste harddrugs gebruikt.

Ontken ik niet.

Bijdehand

Gebeurd meer in boerendisco's.

Ga is naar masters of hardcore of die kleine hardcorefeesten oja dat zijn vaak boerendisco's.
Gedaan. Je praat ongefundeerde poep.

En... wat is niet gefundeerd?
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 24 november 2005 om 10:22:
Jammer dat meneer de topicstarter niet meer de moeite heeft genomen om te reageren...

Zal wel druk zijn met rituele duivels uittreed handelingen

Sommige mensen werken.
Uitspraak van Epic noise op donderdag 24 november 2005 om 17:06:
aan de ene kant denk ik dat die fake is : check ze agenda

Moet toch weten wanneer de feesten zijn waar ik wellicht naartoe zou kunnen gaan gozer ;)
Dus vanwege mijn mening mag ik niet naar dat soort feesten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 19:24:
Dus vanwege mijn mening mag ik niet naar dat soort feesten

Jij houdt toch niet van het
soort mensen.

dat daar komt. Ondertussen maak je wel zelf deel uit van dat
soort mensen

:S:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
Ja als ik een keer in de inmiddels alweer vier maanden naar zo'n feest ga, is het dan een doodzonde?
Tering zeg doe niet zo zielig.
Waarschuw beheerder
hhhm iets te vaak a clockwork orange gekeken zo te lezen!!?? maar goed,

je ziet alles wel erg zwart wit hoor gast, volgens mij beleef jij de wereld toch anders dan ik de mijne.
En dat is oke toch?

veel plezier met feesten wil ik alleen nog maar ff zeggen!
Waarschuw beheerder
drugs is geen probleem . .
het is de uiting van een probleem . .

je verzetten tegen drugs is als je verzetten
tegen de natte keukervloer . . maar de kraan niet dicht draaien.

alleen zit de ''kraan'' in dit geval ,
bij de jongeren van binnen . .en alleen zij kunnen hem omdraaien . .

snappie . . . .
Waarschuw beheerder
dus het is in mijn mening een kwestie van :

LOSLATUUHH!!!!

:-)
Waarschuw beheerder
Maar aangezien dit een house-site is zal ik wat dieper ingaan op mijn mening over jullie soort mensen.

Vat dit niet op als een belediging, noch als een gelegenheid mij te gaan beledigen want dit is en blijft een mening die ik met jullie wil delen.

De housemuziek is eigenlijk vooral gericht op jongeren, iedere stroming kent eigenlijk als het ware zijn eigen "vaste drugs" die de meeste mensen in die stroming wel gebruiken.
Al met al moet ik jullie wel gelijk geven dat je wel goed uit je dak kan gaan op deze feesten, maar, zoals een gozer mij al eens zei (niet de dominee maar op een echt feest)
Deze feesten zijn net een sekte, de dj is de sekteleider en de drugs is waar het deze sekte om gaat. Zonder dj geen snelle muziek, en zonder snelle muziek geen drugs.

Ik heb dit topic aangemaakt op aanraden van iemand van het forum, ik zal er nog aan toevoegen dat ik er interesante ideeen op nahoud en het misschien interesant voor mij is te weten wat jullie bezighoud.

Jij bent echt de weg kwijt of nie ??????? :yes:

Waarschuw beheerder
damn right @ kees koningsmaat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Schranzmistress D. op donderdag 24 november 2005 om 19:58:
hhhm iets te vaak a clockwork orange gekeken zo te lezen!!??

Nee, maar een keer, lang geleden ;)
Vond die lijers klote met verkrachten enzo, maar voor de rest waren ze toppie :D

je ziet alles wel erg zwart wit hoor gast, volgens mij beleef jij de wereld toch anders dan ik de mijne.
En dat is oke toch?

Waarschijnlijk wel, vind ik wel oke :)
veel plezier met feesten wil ik alleen nog maar ff zeggen!

Dankje:D(K)

En Kees Kingsize snap je, maar vind het niet kloppen.
Waarschuw beheerder
De wereld is beter af zonder MIJN KINDEREN

:yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Toch ben ik van plan een groot gezin te gaan stichten.
Waarschuw beheerder
house dj kunnen niet tot drugsgebruik aanzetten ..
als kids niet de basis hebben waardoor ze gevoelig zijn voor het house/drugs virus . ..

Ik heb 100% gegabberd heb ook zwaar aan de pillen gezeten . . . . . .
maar ik ben er ook mee gestopt , en heb van die periode heel veel geleerd ( dat ik niet zonder die drugs had kunnen leren )

heb juist door die exsessen van respectloos met jezelf omgaan
gevonden wat het werkelijk is om jezelf te steunen en van jezelf te houden . .

klinkt als een zoetsappig new age verhaaltje . .maar tis wel hoe het gegaan is ..

jammer als mesne er in blijven hangen maar dat is hun keuze . . .. er is geen slachtoffer . . .alle keuzes ..
en geen enkele keuze is fout . .of voor jou en mij om over op te winde . .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 19:42:
Tering zeg doe niet zo zielig

Ik vind jou zielig met je gegeneraliseer...

Ik krijg altijd medelijden met hokjesdenkers. Mij is altijd geleerd elk mens individueel te beoordelen... Iets wat jij overduidelijk niet kunt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 20:08:

...dat meen je niet. wereld vervuiler.. adopteer dan een paar kansarme kindertjes.

en ik hoop dat ze dan van HOUSE gaan houden!!
Waarschuw beheerder
Toch ben ik van plan een groot gezin te gaan stichten met junks en mongolen

Dacht ik al.........

Waarschuw beheerder
Je zegt dat de wereld beter af is zonder feesten.
Wat geef je dan als alternatief?
Waarschuw beheerder
Ik heb met verbazing jou topic zitten lezen en kee­k daarna op je profiel wat kom ik daar tegen helem­aal niks eigenlijk alleen maar ditte:

No more h­ardcore

Deze feesten zijn net een sekte, de d­j is de sekteleider en de drugs is waar het deze s­ekte om gaat. Zonder dj geen snelle muziek, en zon­der snelle muziek geen drugs.
Zodoende houd de dj­ deze sekte draaiende

Jaja dat heb je hierbove­n al gezien.....ik kan alleen maar een ding zeggen­ als je zo denkt, dan kan je over de rest van de p­lezierige dingen in het leven deze zin ook gebruik­en dan alleen in een andere context.Met andere woo­rden dit wat jij verkondig is een grote onzin.....­.
Een sekte stap je nooit meer uit , kan je nooit­ meer uit stappen zonder gevolgen voor jezelf of v­oor je omgeving.
De Hardcorescene kan je verlaten­ na jaren (ook als je stevig aan de drugs heb geze­ten) zonder daar enig gevolg van te hebben in je v­erdere leven......ohja misschien een ding.........­..........:::::::::::::::::::::::::::::

WIJ HEB­BEN KUNNEN LEVEN EN PLEZIER BELEEFD OOK AL WAS DAT­ STAMPEND EN BEUKEND OP DE BEATS...... Nevermind j­ij bent een hokjesdenker denk ik zo en ik kan jou ­maar in een hokje plaatsen of moet ik busje zeggen­???????
Waarschuw beheerder
Ik krijg altijd medelijden met hokjesdenkers. Mij is altijd geleerd elk mens individueel te beoordelen...

te BEoordelen he . .niet te VERoordelen . .;-) . .
Waarschuw beheerder

Vanwaar een groot gezin is dat traditie bij JULLIE SOORT MENSEN????? :D
wie de bal kaats kan die terug verwachten :

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Schranzmistress D. op donderdag 24 november 2005 om 20:29:
...dat meen je niet. wereld vervuiler.. adopteer dan een paar kansarme kindertjes.

Denk het niet he, mijn kinderen moeten mijn genen met zich meedragen.

Uitspraak van Schranzmistress D. op donderdag 24 november 2005 om 20:29:
en ik hoop dat ze dan van HOUSE gaan houden!!

Zullen ze niet gaan doen.
Dat vergt enkel de juiste opvoeding.
Uitspraak van [ROT001] op donderdag 24 november 2005 om 20:33:
Dacht ik al.........

Je bent erg grappig.
Beter kom je niet. inderdaad.
Waarschuw beheerder
donateur
meisjes van 14 komen niet binnen op een feest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UkkieRotterdam op donderdag 24 november 2005 om 20:39:
Vanwaar een groot gezin is dat traditie bij JULLIE SOORT MENSEN?????
wie de bal kaats kan die terug verwachten (y) :

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op donderdag 24 november 2005 om 20:38:
te BEoordelen he . .niet te VERoordelen

Precies. De topic-opener snapt het niet zo goed. Die denkt dat ik, omdat ik naar techno-feestjes ga, een pillenslikkende kinderverkrachter ben...maar....

Ik slik helemaal geen pilletjes! o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 20:41:
Dat vergt enkel de juiste opvoeding

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jij bent echt te DOM voor woorden ik denk eerder dat jou moeder jou niet de juiste opvoeding heeft gegeven als je zulke uitspraken doet!
Waarschuw beheerder
Dat vergt enkel de juiste opvoeding

deze quote bevestigd wel mijn theorie
waar je het naar eigenzeggen niet mee eens was . .

je spreekt je eigen tegen . .
Waarschuw beheerder
Het probleem is dat met meneer de topic-opener geen normale discussie te houden valt. Zijn mening staat al vast. Duidelijk is dat hij een bevooroordeeld figuur is. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je mening over overige bevolkingsgroepen...

Bijna alle feestgangers zijn volgens jou hersenloze drugsgebruikende kinderverkrachters, maar wat vind je bijvoorbeeld van de 'gewone' kroegtijgers? Zijn dat allemaal eenzame, kansloze probleemdrinkers?

Wat vind je van allochtonen?

Heb je daar ook je meningen alweer over klaar? Jij bent ook het soort figuur dat zou kunnen zeggen: bijna alle allochtonen zijn crimineel. Of is dan je mening wat genuanceerder?

Kom maar op met je politiek incorrecte antwoorden!

Waarschuw beheerder
Ik had ook een vraag :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 20:37:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hmm....

Jullie herkennen jezelf zodanig in de waarheid dat je mijn theorie onderuit probeert te halen door te zeggen dat ik generaliseer.
Ik zei dat ik het niet over iedereen had.
Overigens, mijn soort mensen, die bestaat niet.
Ik ben mijn soort mensen.
Waarschuw beheerder
donateur
man heel de wereld leeft van drugs.

Alcohol,pijnstillers, viagra endergelijke

Niet zeuren maar slikken. Iedereen is chemisch afval aan het einde.

Zonder drugs gaat de wereld kapot.
Waarschuw beheerder
Hmm....

Jullie herkennen jezelf zodanig in de waarheid dat je mijn theorie onderuit probeert te halen door te zeggen dat ik generaliseer.

ha ha ha , je lijkt me ex wel ,
als ik de waarheid weer eens per ongeluk zei ,
met dat gemanipuleer van je hah ha

Weet je wat

Jo te bendigo con amor !!

ik zegen je met mn liefde en verlaat dit topic . .
dikke kus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 20:56:
Jullie herkennen jezelf zodanig in de waarheid

Dé waarheid :no:

Jouw waarheid...

En ik herken mezelf totaal niet in jouw verdraaide versie van dé waarheid.

Maar ik ga ervandoor.

Feesten!!

Of om de topic-opener zn gelijk te geven:

PILLUH SLIKKUH EN SLETJES NEUKUHHH!!! :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjørno de Pørno op donderdag 24 november 2005 om 20:54:
Bijna alle feestgangers zijn volgens jou hersenloze drugsgebruikende kinderverkrachters

Dat bedoel ik je beweert hier dat ik het over iedereen heb.
Dat is wat je er zelf van maakt.
Denk je nu echt dat ik een hekel aan al die mensen heb?
Of dat ik het allemaal drugsgebruikers vind (kinderverkrachters zei ik maar over enkelen maar dat terzijde..)???
Ja ik heb een mening over die feesten is dat soms verboden?
Ja ik heb een mening over allochtonen, daar heb ik zo ook mijn theorieen over is dat soms verboden?
Nee ik heb niet mijn mening klaar liggen over alles, alleen over alles waarvan ik uit eigen ervaring kan spreken.
Maakt dat mij een dom mens?
Nee, misschien niet bijster intelligent, maar dom lijkt het me niet als je je mening geeft over je eigen ervaringen met mensen ed.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 20:56:
Ik had ook een vraag

Uitspraak van mieXQe op donderdag 24 november 2005 om 20:37:

Wat ik als alternatief geef?
Tjah wat ik zelf doe ipv van feesten kan ik je ook niet aanraden, maar wat ik verder vaak doe is een boek lezen.
Raad je dat dan ook aan.
Tv kijk ik namelijk ook niet, heb er geen eens een :D
Waarschuw beheerder
donateur
ben je niet heel erg fake???

Agenda
Temple of Terror 10 december 2005

Pokke-Kerst-Herrie 25 december 2005

Poema's new year 1 januari 2006

Siberia · Full fetish with a russian flavour 21 januari 2006

Hardcore vs. terror · The big, brutal and bloody episode 28 januari 2006

Pure Darkness vs X-tra Hard 11 februari 2006

Pleasure island 22 juli 2006

:frusty:

kortom:

:dood:

:yes:

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 20:56:
Ik zei dat ik het niet over iedereen had.

SERIEUS!! ik wist dat je dit ging zeggen..
grapjas.
Waarschuw beheerder
donateur
ben je gelovig ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 21:02:
Tjah wat ik zelf doe ipv van feesten kan ik je ook niet aanraden, maar wat ik verder vaak doe is een boek lezen.

Maar ik lees al heel veel boeken! En om nou élke zaterdagavond met een boek op de bank te zitten vind ik ook weer een beetje teveel van het goede...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 21:05:
Maar ik lees al heel veel boeken! En om nou élke zaterdagavond met een boek op de bank te zitten vind ik ook weer een beetje teveel van het goede...

Doe ik wel in het weekend.
Nouja niet op zaterdagavond, ben dan meestal bij mijn kameraden te vinden maar op de rest van de dagen ben ik thuis.
En ken hier ook geen hond, nieuwe stad, en vind ik wel oke (Y)
Lees wel een boek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 21:02:
Of dat ik het allemaal drugsgebruikers vind (kinderverkrachters zei ik maar over enkelen maar dat terzijde..)???
Ja ik heb een mening over die feesten is dat soms verboden?
Ja ik heb een mening over allochtonen, daar heb ik zo ook mijn theorieen over is dat soms verboden?
Nee ik heb niet mijn mening klaar liggen over alles, alleen over alles waarvan ik uit eigen ervaring kan spreken.
Maakt dat mij een dom mens

Ik zeg niet dat je dom bent. Ik denk gewoon dat oordelen vanuit je eigen ervaring niet altijd even verstandig is. De wereld is groter dan jouw leefwereld. Ik heb op feesten ook genoeg rotzooi zien gebeuren, maar ik vorm mijn mening niet aan de hand van extremen.

Zegt het woord 'relativeren' je iets? Als ik jou was zou ik dat maar eens gaan doen...

En ken je het begrip 'self-fulling prophecy'? Als jij met jouw huidige instelling naar een feest gaat, ga je allicht meer letten op problematisch drugsgebruik en andere dingen die je niet aanstaan. Probeer dingen ook eens van de andere kant te bekijken. Let ook eens op de mensen die wel op een leuke, normale manier hun avond doorbrengen.... Je zult zien dat die in de meerderheid zijn, je moet er alleen wat bewuster op letten. En die moeite heb je denk ik nog niet genomen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jeeeeeeeeeeeeesus whahahahaha ik lach me rot om die gek hier :D

hij probeert het drugsforum ook al op te stoken 8)

gast, get a life :flower:

of verhuis naar zweden ofzo, daar zul je je een stuk minder ergeren aan de maatschappij want daar durven ze drugs nog amper aan te raken en hardcore is daar nog geeneens doorgedrongen

en tot die tijd: LAAT ONS LEKKER GENIETEN!!! :lijn: :xtc: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 21:08:
En ken hier ook geen hond,

houden zo... :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Bjørno de Pørno op donderdag 24 november 2005 om 21:09:
En ken je het begrip 'self-fulling prophecy'? Als jij met jouw huidige instelling naar een feest gaat, ga je allicht meer letten op problematisch drugsgebruik en andere dingen die je niet aanstaan. Probeer dingen ook eens van de andere kant te bekijken. Let ook eens op de mensen die wel op een leuke, normale manier hun avond doorbrengen.... Je zult zien dat die in de meerderheid zijn, je moet er alleen wat bewuster op letten. En die moeite heb je denk ik nog niet genomen...

Die moeite neem ik wel, zeer zeker.
Ik laat nooit en te nimmer mijn feessie lijden door anderen.
Maar wat mij wel opvalt is dat er zoveel snuiverds in hoekjes staan, pillenslikkers, vage kutkoppen en drugsafval op de vloeren, dan denk ik fuck it waar zijn ze hier allemaal mee bezig.
Das toch goddomme niet gezond zo'n hele zaal naar de kloten?
Daarbovenop heb ik zoveel mensen naar de tering zien gaan, ben vrienden kwijtgeraakt of heb ik gewoon gedag gezegd omdat ze door drugs niet meer te vertrouwen zijn.
Vroeger had ik een groep kameraden, wij deden alles samen, deden alles voor elkaar gingen voor elkaar door het vuur.
Maar door de coke ging ons normale avondje "uit" een keer gruwelijk mis en ik werd halfdood geramd.
Zulke dingen gebeuren als je met smerige junks omgaat.

Uitspraak van Bjørno de Pørno op donderdag 24 november 2005 om 21:09:
Ik denk gewoon dat oordelen vanuit je eigen ervaring niet altijd even verstandig is. De wereld is groter dan jouw leefwereld.

Dat weet ik, maar goed, ik heb nu eenmaal een nogal op zichzelf staande denkwijze.
Uitspraak van No Excuse op donderdag 24 november 2005 om 21:13:
jeeeeeeeeeeeeesus whahahahaha ik lach me rot om die gek hier

hij probeert het drugsforum ook al op te stoken

Waar probeer ik het nog meer dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [ROT001] op donderdag 24 november 2005 om 21:19:
houden zo...

Houd jij je muil even zielig ventje er komt toch geen verstandig word uit.
Waarschuw beheerder
Helaas helaas ......... op de gewone vragen geef je geen antwoord:
Uitspraak van saus op donderdag 24 november 2005 om 21:04:
ben je gelovig ?

deze bijvoorbeeld!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 21:23:
Houd jij je muil even zielig ventje er komt toch geen verstandig word uit.

Word???
Teveel dope gebuikt,...flinkerd

Waarschuw beheerder
donateur
vriend,
kijk naar je agenda.....

?
Waarschuw beheerder
donateur
is toch helemaal correct wat ie zegt: NO MORE HARDCORE en dan in je agenda hebben :
Agenda
Temple of Terror 10 december 2005

Ex pornstar · XXX-mas edition 17 december 2005
Pokke-Kerst-Herrie 25 december 2005
Poema's new year 1 januari 2006
Siberia · Full fetish with a russian flavour 21 januari 2006
Hardcore vs. terror · The big, brutal and bloody episode 28 januari 2006
Pure Darkness vs X-tra Hard 11 februari 2006
Pleasure island

:S

Waarschuw beheerder
jammer dat pf steeds meer overspoeld wordt met fakers..
Waarschuw beheerder
donateur
Maar door de coke ging ons normale avondje "uit" een keer gruwelijk mis en ik werd halfdood geramd.

Ben je daardoor nog wel objectief dan?

En jouw vriendengroep staat toch niet inherent aan het gros van de nederlandse partybezoekers
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, drugs is bad.
Bier word ik wel lam van, maar als ik bier op heb en dan met me maten ga matten, dat gevoel dat dan los komt, net of ik klaarkom.
I love it.

Heb het al eerder geciteerd, maar dit schrijft hij dus in een ander topic?

Wie is er nou zielig :s
Waarschuw beheerder
donateur
haha 8)

Waarschuw beheerder
tududuuuu

slotje.
Waarschuw beheerder

ehhmmmm.... juist ja!!
je zegt jullie soort mensen in de housescene dus iedereen die hier op PF zit je benoemd helemaal niet een bepaalde groep dusssss wat nou achterlijk? en ja dat heb
ik echt wel goed gelezen.. makker..

(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij rijdt aapeb al 10 jaar die jezus-bus rond Nederland van feestje naar feestje ;P

Waarschuw beheerder
Fledermousman! We must jump in the batmobile and rid the world of this evil!! Quick, we must intervene, and prevent the total annihilation of the world as we know it by the hands of aapeb!! To the batmobiiiiiiiiiiileee!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van UkkieRotterdam op donderdag 24 november 2005 om 21:53:
Helaas helaas ......... op de gewone vragen geef je geen antwoord:

Uitspraak van saus op donderdag 24 november 2005 om 21:04:
ben je gelovig ?

deze bijvoorbeeld!

Ja dat ben ik.
En verklaart vast een hoop voor jullie? :S
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 24 november 2005 om 22:29:

En jouw vriendengroep staat toch niet inherent aan het gros van de nederlandse partybezoekers

Eeeh op feesten is niemand te vertrouwen.
Had velen vrienden in die scene, maar deze mensen zijn zelfs voor hun beste vrienden niet te vertrouwen.

Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 24 november 2005 om 22:33:
Ja, drugs is bad.
I love it.

Heb het al eerder geciteerd, maar dit schrijft hij dus in een ander topic?

Wie is er nou zielig

En, wat is er zielig daaraan?
Alsof ik zomaar ieder willekeurig persoon in elkaar ga slaan. :S
Mensen die het willen kunnen het krijgen ;)

Uitspraak van ***Dee*** op vrijdag 25 november 2005 om 15:26:
ehhmmmm.... juist ja!!
je zegt jullie soort mensen in de housescene dus iedereen die hier op PF zit je benoemd helemaal niet een bepaalde groep dusssss wat nou achterlijk? en ja dat heb
ik echt wel goed gelezen.. makker..

Ja wat zit er hier op pf??
Alleen mensen die van house houden!
Dank u
Waarschuw beheerder
donateur

Eeeh op feesten is niemand te vertrouwen.
Had velen vrienden in die scene, maar deze mensen zijn zelfs voor hun beste vrienden niet te vertrouwen.

Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 25 november 2005 om 18:57:
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?

Om op je vraag te antwoorden;
Ik ben nog steeds even objectief wat dit betreft als voorheen.
Ik ben ook weleens in elkaar geslagen door 5 molukkers, ben daardoor ook niet ineens neonazi geworden ;)
Mijn mening word niet zo snel beinvloed door persoonlijke eenmalige gebeurtenissen, dat was alleen een soort extreem voorbeeld van hoe het mis kan gaan als je met snuivers op pad gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore en stromingen vooral xtc en speed
Techno, goa en die vage kutmuziek zie ik overal ghb buisjes en patienten verspreid, en lsd postzegellikkers zie je zelfs (dacht dat je ze moest plakken)
Trance veelal xtc.
Niet in het algemeen, maar VELE BEZOEKERS

Negers doen aan sos en wiet, hardrockers aan bier en wiet, in het uitgaansleven vaak sos en bier.. je punt was?

Tjah, in de dancescene wordt toch echt verreweg het meeste harddrugs gebruikt.

Er zijn 300.000 cokegebruikers in Nederland. Je zal je erop verkijken.

Bijdehand

'Bijdehand' is geen argument.

Ga is naar masters of hardcore of die kleine hardcorefeesten oja dat zijn vaak boerendisco's.

Meisjes van 14 komen niet binnen op MOH, daarbij is een groot feest ongeveer de veiligste plek om uit te gaan in Nederland.

En... wat is niet gefundeerd?

Alles.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan ben ik zeker blind geweest? :/

Wat een debiel ben je

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het niet kan winnen op argumentatie ga je schelden? Je maakt idd een daverende indruk op me, echt. Zwaar impressed. Ik ben overtuigd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gelukkig.
Waarschuw beheerder
donateur
Kortzichtige nonsens.
Waarschuw beheerder
donateur
dat was alleen een soort extreem voorbeeld van hoe het mis kan gaan als je met snuivers op pad gaat.

Maar waarom gebruik je extreme voorbeelden dan? Die kunnen toch ook niet gebruikt te worden als een weerspiegeling van het feestende publiek?

Je pakt steeds kleine subgroepjes en scheert vervolgens het hele publiek over één kam...hoe fair is dat?

Dat is hoe ouders zo'n slecht beeld hebben gekregen van feesten, hoe eerlijk is dat dan? Hoe reeël is dat?

Mijn ouders hebben nog steeds het idee dat als je éénmaal een jointje hebt gerookt, het niet snel meer duurt voordat je jezelf achter het CS prostitueert voor een shotje heroïne.

Komt door die negatieve verhalen die mensen maar in de rondte strooien...

De kerk staat ook wel eens negatief in de publiciteit, omdat er onder kerkgangers incest speelt....zijn daarom nu alle kerkgangers debiel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 26 november 2005 om 12:34:
De kerk staat ook wel eens negatief in de publiciteit, omdat er onder kerkgangers incest speelt....zijn daarom nu alle kerkgangers debiel?

niet :o?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je pakt steeds kleine subgroepjes en scheert vervolgens het hele publiek over één kam...hoe fair is dat

Kijk even goed rond op hardcorefeesten dan zie je genoeg:S

Publiciteit is anders dan wat er gebeurt.
Het zal ook best dat er een aardig aantal dominee's zich vergrijpt aan kinderen, dat geloof ik best.
Maar dat heeft niets met kerkgangers te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 26 november 2005 om 12:43:
Kijk even goed rond op hardcorefeesten dan zie je genoeg

Ik kijk er regelmatig ja, en vind het allemaal wel meevallen, natuurlijk staan er schuimbekkende mongolen tegen de muur, maar in een doorsnee kroeg staan er ook altijd wel een paar hun leven te verzuipen alsof het gisteren had moeten gebeuren...

Bovendien, het publiek dat zich wél normaal gedraagt (en ja de discussie wat is normaal) is vele malen groter

Als 1 iemand in de kroeg alcoholist is, is de rest dat dan ook? Als iemand drugs misbruikt, doet de rest dat dan ook?

Nee dus

Dsu tsjah :/

Alleen in een kroeg sta je met 100 man en op een feest met 30.000.
Het zal ook best dat er een aardig aantal dominee's zich vergrijpt aan kinderen, dat geloof ik best.

Genoeg kerkelijke gezinnetjes waarin incest net zoiets is als jam op je brooje smeren hoor :/

En dat betekend dus niet dat ieder gelovig gezin dat dan maar doet.

je trekt dingen volledig uit z'n verband en kijkt alleen maar zwart.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 21:23:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 19:06:
Ik ben ook weleens in elkaar geslagen door 5 molukkers, ben daardoor ook niet ineens neonazi geworden

Je wordt wel erg vaak in elkaar geslagen. Ik heb dat nooit en ga toch wel vaak met het zogenaamde drugstuig om.
Zou je misschien zelf iets verkeerd doen? Als je Christen bent, wat is de belangrijkste waarde van het Christendom?
Leef en laat leven. Jij veroordeeld mensen die een andere levensstijl dan jij hebben. Wij proberen niet andere onze levensstijl op te dringen. Wie is hier dan de betere Christen ondanks dat vele van ons niet eens gelovig zijn (ik spreek voor het gemak maar even in wij/jullie termen).
Wie ben jij om te bepalen dat alles dat buiten jouw visie van de wereld valt als slecht te bestempelen. Er zijn duizenden verschillende opvattingen over ethiek en net jij zal als enige de juiste weten?
Ga toch lekker elders lopen evangeliseren.
Waarschuw beheerder
Ik vind die apeb maar een raar persoontje.
Voglens mij is het iemand die nogal in de knoei met zichzelf zit. Waar overgens niets mis mee is.
Denk dat het weldegelijk een inteligent persoon is, maar misschien iets te inteligent.
Volgens mij is het iemand met een trauma ofzo?
iig iemand die zelf vroeger ook veel aan meelopen deed, waarschijnlijk lonsdale en het kostuum + gedachten dat daarbij hoort?
En waarschijnlijk ook wel de nodige drugs gebruikt heeft vroeger.
Maar het is iig een goede ontwikkeling dat je de goede kant op gaat, je mening durft te geven en schijt aan andere heb :flower:

Iets wat ik ook probeer te doen, en wat me de nodige bedreigingen oplevert, maar gelukkig kan ik zelfs begrip krijgen voor de personen die mij bedreigen, en weet ik dat deze later waarschijnlijk hetzelfde als mij zijn, en dan bedoel ik niet gedachten gang, die kan totaal verschillend zijn. Maar iig de idealen, een uitgesproken mening en een doordacht gedachten goed.

kortom :respect: aapeb
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 14:47:
Ga toch lekker elders lopen evangeliseren

of rook eens een jointje :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 18:56:
Ja dat ben ik.
En verklaart vast een hoop voor jullie?

Dat verklaard wel een aantal dingen en wij toch een beetje gelijk hebben met betrekking op de jezusbus :P

Publiciteit is anders dan wat er gebeurt.

Weet je wat het ergste hiervan is???????
De ouders die weten het vaak genoeg en doen er niks tegen!!!
Dat is pas walgelijk en dan over mensen in de housescene beginnen??????????????
Diegenen moeten eerst maar eens in zo´n jezusbus stappen en wat meer lezen in de bijbel voordat "ons soort mensen" dat moet gaan doen!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Rockfeesten zijn net zo erg :/

Allemaal strontzat en doodgeblowd, luisterend naar muziek over dood, satan, hoe kut het leven is, pijn, ellende en weet ik wat voor dingen nog meer :/

Wij zijn gewoon vrolijke mensen, waar jammer genoeg, zoals overal, mensen rondlopen die op zichzelf niet genoeg plezier kunnen hebben vanuit hen eigen bewustzijn.

Doe niet aan drugs, ik drink bier (de een vind dit drugs de ander niet, ik niet) maar als mensen gelukkig zijn met een pilletje of een lijntje moeten ze dat fijn doen, mijn vrienden zullen het niet worden, evenals die personen die ergens gaan blowen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van UkkieRotterdam op dinsdag 29 november 2005 om 22:09:
De ouders die weten het vaak genoeg en doen er niks tegen!!!
Dat is pas walgelijk en dan over mensen in de housescene beginnen??????????????

Hier heb je helemaal gelijk in.
Maar wat kunnen ze doen?
Veel van deze ouders zijn alleenstaand of weten gewoon niet wat ze ermee aanmoeten.
Het drugstijdperk is waarschijnlijk na hun tijd pas echt aangebroken.
Toch vind ik inderdaad dat zij hard moeten optreden.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 22:30:
Rockfeesten zijn net zo erg

Allemaal strontzat en doodgeblowd, luisterend naar muziek over dood, satan, hoe kut het leven is, pijn, ellende en weet ik wat voor dingen nog meer

Ik denk dat je rock met gothic verward :/
Want..
Wij zijn gewoon vrolijke mensen, waar jammer genoeg, zoals overal, mensen rondlopen die op zichzelf niet genoeg plezier kunnen hebben vanuit hen eigen bewustzijn.

Je zegt het zelf al.
Doe niet aan drugs, ik drink bier (de een vind dit drugs de ander niet, ik niet) maar als mensen gelukkig zijn met een pilletje of een lijntje moeten ze dat fijn doen, mijn vrienden zullen het niet worden, evenals die personen die ergens gaan blowen.

Bier versta ik niet onder drugs, dit is enkel voor de mensen die geen enkel ander weerwoord kunnen vinden.
En wat je zegt betreft gebruikers, daarmee ben ik het helemaal eens.
Waarschuw beheerder
Waarom reageer je niet op mijn post?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 22:36:
Bier versta ik niet onder drugs, dit is enkel voor de mensen die geen enkel ander weerwoord kunnen vinden.

Bier is wel degelijk drugs, net als andere alcoholische dranken...Ik kom meer drankverslaafden tegen dan drugsverslaafden. Alcohol kan psychisch afhankelijkheid veroorzaken, levensgebieden dusdanig verstoren, levens ruineren...

Als je zo fel anti bent...trek dan ook één lijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van RickeY-G op dinsdag 29 november 2005 om 22:50:
Waarom reageer je niet op mijn post?

Omdat je mijn vrienden op dit forum een beetje belachelijk loopt te maken, is niet bijster slim makker ;)
Maar goed SPECIAAL voor jou dan;

Uitspraak van RickeY-G op maandag 28 november 2005 om 01:50:
Ik vind die apeb maar een raar persoontje.
Voglens mij is het iemand die nogal in de knoei met zichzelf zit. Waar overgens niets mis mee is.
Denk dat het weldegelijk een inteligent persoon is, maar misschien iets te inteligent.
Volgens mij is het iemand met een trauma ofzo?

Heb geen enkel trauma opgelopen naar mijn weten.
Ja vroeger werd ik weleens in elkaar getrapt en dat soort gein, maar dat hoort bij het in de lagere klas zitten.
Dat geeft je karakter.
Of ik intelligent ben laten we in het midden, wie ben ik om over mijzelf te oordelen?

iig iemand die zelf vroeger ook veel aan meelopen deed, waarschijnlijk lonsdale en het kostuum + gedachten dat daarbij hoort?

Gedachten die erbij hoort, ik weet niet wat dit volgens jou is.
Laten we het erop houden dat ik een in jullie ogen extreme mening erop nahoud, maar mij in de verste verten afzijdig houd van de lonsdalefiguurtjes.
Heb namelijk de nodige ervaring met de figuren.

Iets wat ik ook probeer te doen, en wat me de nodige bedreigingen oplevert, maar gelukkig kan ik zelfs begrip krijgen voor de personen die mij bedreigen, en weet ik dat deze later waarschijnlijk hetzelfde als mij zijn, en dan bedoel ik niet gedachten gang, die kan totaal verschillend zijn. Maar iig de idealen, een uitgesproken mening en een doordacht gedachten goed.

Ik heb inderdaad alles wat ik denk goed doordacht.
Maar de nodige bedreigingen komen niet vanwege je mening geven.
Dit komt vanwege achterbaks lullen over vrienden van mij, onder anderen in dat topic van diehakker.
Er zijn zat mensen die dat gebrabbel en gelieg van jullie heel erg zat zijn.

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 29 november 2005 om 22:54:
Bier is wel degelijk drugs, net als andere alcoholische dranken...Ik kom meer drankverslaafden tegen dan drugsverslaafden. Alcohol kan psychisch afhankelijkheid veroorzaken, levensgebieden dusdanig verstoren, levens ruineren...

Als je zo fel anti bent...trek dan ook één lijn

Anti zijn... ben geen pubertje meer he.
Waarom zou ik een lijn moeten trekken?
Omdat jij bier slechter voor mensen vind?
Een wijntje per dag is goed voor je, evenals een biertje.
Heb jij er ooit van gehoord dat pillen goed voor je zijn?
Of snuifzooi?
Of psychodelische drugs?
Ik ook niet.
Wellicht is dat de lijn die ik trek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Man ben jij zo'n lid van Naar House ofzo?:/
Tis niet omdat je naar gelijk welk soort house luisterd je automatisch een junk of zo word, of vind jij van wel?
En als house en r&b verboden zouden moeten worden naar wat soort muziek zouden we dan moeten luisteren?
Van dat heavy metal gejank (sorry voor de metal fans).
Of mischien ook niet want hier worden liters bier naar binnen gegoten op een nacht.
Dan toch maar trug een zangkoor?
Denk dat je daar bijzonder wijnig aanhang zult voor vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 november 2005 om 17:26:
Heb namelijk de nodige ervaring met de figuren.

dat weet ik, je was zelf een van de ergste...

Dit komt vanwege achterbaks lullen over vrienden van mij, onder anderen in dat topic van diehakker.
Er zijn zat mensen die dat gebrabbel en gelieg van jullie heel erg zat zijn.

Ok gooi jij maar is op tafel wat er gelult is, zal ik je de waarheid vertellen. De waarheid zoals jij die zelf ook kent boyd ;)

Een wijntje per dag is goed voor je, evenals een biertje.
Heb jij er ooit van gehoord dat pillen goed voor je zijn?
Of snuifzooi?
Of psychodelische drugs?
Ik ook niet.
Wellicht is dat de lijn die ik trek.laatste aanpassing 30 november 2005 17:36

het is allemaal net zo slecht.
Alle amfetaminen worden ook als medicijnen gebruikt.
Ja die dingen om je te genezen...
Alles is in zekere zin slecht voor je als je het zo gaat bekijken..
Drank is harddrugs, dat is een feit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 1 december 2005 om 01:08:
dat weet ik, je was zelf een van de ergste...

Was ik ook.
Nu nog steeds, alleen niet in die zin ;)
Ben het slonsdalespel zat en heb geleerd wat voor een varkens gabbers zijn.
Ervaring rijker, petje af.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik vragen of aapeb soms Jehova's Getuige is?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nope

Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik het niet vragen of ben je het niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 december 2005 om 20:36:
Was ik ook.
Nu nog steeds, alleen niet in die zin
Ben het slonsdalespel zat en heb geleerd wat voor een varkens gabbers zijn.
Ervaring rijker, petje af.

Zie je, je komt er wel
nu alleen nog even een vechtsport zoeken om je agressie kwijt te raken. Zal je zien dat de wereld zo slecht nog niet is.
Waarschuw beheerder
donateur
aapeb.. wat zit je dwars?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 21:05:
Mag ik het niet vragen of ben je het niet?

Wat denk je zelf :/

Uitspraak van Pura Vida:smoke: op donderdag 1 december 2005 om 21:14:
aapeb.. wat zit je dwars?

Voor jou dezelfde vraag.
Waarschuw beheerder
donateur
mij zit niets dwars hor :woep:

maar ik heb zo'n gevoel dat er bij jou wel iets dwars zit..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op donderdag 1 december 2005 om 21:33:
maar ik heb zo'n gevoel dat er bij jou wel iets dwars zit..

En wat zal dat zijn denk je?
Is het volgens jou een jeugdtrauma?
Een liefdeloos leven?
Een eenzaam bestaan?
Een kleine lul?
Een te wijde aars om echt zo wijd te zijn?
Dubbele genitalien?
Tieten?
Teveel bier?
Een overdosis?

Deel mijn zogenoemde probleem met mij 078 :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 december 2005 om 21:41:
Een liefdeloos leven?
Een eenzaam bestaan?
Een kleine lul?
Een te wijde aars om echt zo wijd te zijn?
Dubbele genitalien?
Tieten?
Teveel bier?
Een overdosis?

Het is minimaal een combinatie van :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 1 december 2005 om 21:45:
Het is minimaal een combinatie van

Zou het?

Wat een raadsel, wat is het probleem van Aapeb?
Ik zelf heb altijd gedacht een psychische stoornis te hebben.
Zou het zo zijn of heb ik echt twee geslachts delen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 december 2005 om 21:48:
Ik zelf heb altijd gedacht een psychische stoornis te hebben.
Zou het zo zijn of heb ik echt twee geslachts delen?

Het ene sluit het ander niet uit toch? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 21:50:
Het ene sluit het ander niet uit toch?

Exact!

Waarschuw beheerder
aapeb als je het dan toch zo gehad hebt men gabber en andere house feesten waarom staat je agenda er dan mee vol geklad?

Waarschuw beheerder
donateur
omdat hij het niet gehad heeft met die feesten, maar met de andere bezoekers.....
denk ik hoor, maar ik ben ook maar blondT ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 1 december 2005 om 22:22:
aapeb als je het dan toch zo gehad hebt men gabber en andere house feesten waarom staat je agenda er dan mee vol geklad?

omdat ie fake is?

Beroep: Geloof niet alles ............

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 december 2005 om 21:41:
Deel mijn zogenoemde probleem met mij 078

vroeger gepest? nu een buitenbeentje ? vertel het me...

deel je frustraties ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op donderdag 1 december 2005 om 22:22:

Nou omdat
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 22:30:
omdat hij het niet gehad heeft met die feesten, maar met de andere bezoekers.....
denk ik hoor, maar ik ben ook maar blondT

grotendeels, en mijn agenda staat vol omdat ik wil weten wanneer de goede terrorfeesten zijn.
Waarschuw beheerder
Ik heb het inderdaad over mensen die het verzieken.
Die het verzieken voor hun nageslacht (goh ben ik toch niet helemaal achterlijk denk ook aan de volgende generaties MIJN KINDEREN die in een achterlijke wereld vol junks dealers en mongolen op moeten gaan groeien)

Je lult jezelf tegen!!
eerst zeg je dat het gaat OVER JULLIE mensen in de housescene
dan gaat het over een bepaalde groep die het verzieken
voor je kindjes zie hierboven

(want als je van house houdt dan groeit onze volgende generatie op met junks en mongolen zeg jij, no evance hoor maar dat gebeurd ook wel om ons heen zonder house.... )

en dat zeg je weer dathet gaat over JULLIE ALLEMAAL in de housescene:

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 18:56:
Uitspraak van **Dani** op vrijdag 25 november 2005 om 15:26:
ehhmmmm.... juist ja!!
je zegt jullie soort mensen in de housescene dus iedereen die hier op PF zit je benoemd helemaal niet een bepaalde groep

en dan zegt AAPEB weer:

Ja wat zit er hier op pf??
Alleen mensen die van house houden!
Dank u

1 grote bullshit dus!!!!! je lult maar wat :frusty:

(f) heb je wel nodig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 23 november 2005 om 21:33:
Ja, drugs is bad.
I love it.
Eigenlijk is dat mijn verslaving, aangezien ik niet aan sex doe. Denk het niet he, mijn kinderen moeten mijn genen met zich meedragen.

eej je deed toch niet aan seks. wat ga je doen, een injektie naald in een kindje steken met je eigen genen erin ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ***Dee*** op vrijdag 2 december 2005 om 18:07:
Je lult jezelf tegen!!
eerst zeg je dat het gaat OVER JULLIE mensen in de housescene
dan gaat het over een bepaalde groep die het verzieken
voor je kindjes zie hierboven

(want als je van house houdt dan groeit onze volgende generatie op met junks en mongolen zeg jij, no evance hoor maar dat gebeurd ook wel om ons heen zonder house.... )

en dat zeg je weer dathet gaat over JULLIE ALLEMAAL in de housescene

Heb je iets fout getypt of ben je echt zo dom?
Uitspraak van ***Dee*** op vrijdag 2 december 2005 om 18:07:
1 grote bullshit dus!!!!! je lult maar wat

Wat is dit voor een site dan?
Een alto site?
Uitspraak van hynder. op vrijdag 2 december 2005 om 18:53:
eej je deed toch niet aan seks. wat ga je doen, een injektie naald in een kindje steken met je eigen genen erin ofzo?

Op dit moment doe ik niet aan sex nee.
Je bent wel heel erg achterlijk als je denkt dat ik mijn leven als een kluizenaar ga leven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 20:52:
mag ik vragen of aapeb soms Jehova's Getuige is?

WTF heeft dat er nou mee te maken? Hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa!
Waarschuw beheerder

Onze man met een missie....... :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 19:03:
Heb je iets fout getypt of ben je echt zo dom?

Uitspraak van **Dani** op vrijdag 2 december 2005 om 18:07:
1 grote bullshit dus!!!!! je lult maar wat

Wat is dit voor een site dan?
Een alto site?

ren er maar een rondje omheen :D:D:D
succes predator! (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ***Dee*** op vrijdag 2 december 2005 om 21:49:
ren er maar een rondje omheen

Oke, zal ik nu duidelijk zijn?
Ik zeg dat verreweg de meeste mensen op die feesten drugs gebruiken.
Ik zeg dat ik met die tekst wil aantonen wat ik tegen "jullie" heb.
Ik heb niets tegen jullie, enkel tegen de negatieve invloeden die veel van jullie hebben op de maatschappij.
En inderdaad, ik had het beter uit kunnen leggen.
Volgende keer beter.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een beetje loze mededeling als ik eerlijk ben

Vraag me af wat je nou wilt bereiken met dit gedoe.
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
volgens mij ben jij een keer hard in je bil gepakt door een gabber :o ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 16:56:
Ik vind het een beetje loze mededeling als ik eerlijk ben

Vraag me af wat je nou wilt bereiken met dit gedoe.

Niks.
Irritatie opwekken.
De waarheid spreken.

Uitspraak van C.Brasser op dinsdag 6 december 2005 om 17:01:
volgens mij ben jij een keer hard in je bil gepakt door een gabber

Nou nee, dan was die nu al dood geweest.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 december 2005 om 10:49:
Ik heb niets tegen jullie, enkel tegen de negatieve invloeden die veel van jullie hebben op de maatschappij.

:yawn:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat, dacht je dat ik een wazi/clubkut/welk hokje dan ook was?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat jij je veels te serieus druk maakt om dingen die dat helemaal niet waard zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 22:46:

Whehehehehehe 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 22:48:
Ik denk dat jij je veels te serieus druk maakt om dingen die dat helemaal niet waard zijn...

Misschien.
Dat is mijn karakter.
Ik zit niet de hele dag te piekeren over hoe ik de wereld kan verbeteren.
Alleen af en toe.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 december 2005 om 22:51:
Dat is mijn karakter

www.riagg.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, psychologische hulp is niets voor mij.
Daar word je alleen maar gekker of gedrogeerd.
Waarschuw beheerder

oh oh oh oh oh je begrijpt het weer helemaal verkeerd het zit namelijk zo

-de dj is de vijand
-de boxen zijn de wapens
-de Schranz is de munitie
-wij zijn trouwe soldaten
-overlopen is geen optie
-stilstaan is deserteren
-drugs is bijzaak
-Schranz is het hoofdbestanddeel van de leefstijl

en jij ziet house als een sekte???
pfoeh laat me niet lachen
jij begrijpt er wereklijk niks van met je amerikaanse verklaring die zo uit star wars geript blijkt
even niet de yoda uithangen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dhr. Rauwe op woensdag 7 december 2005 om 01:25:
oh oh oh oh oh je begrijpt het weer helemaal verkeerd het zit namelijk zo

-de dj is de vijand
-de boxen zijn de wapens
-de Schranz is de munitie
-wij zijn trouwe soldaten
-overlopen is geen optie
-stilstaan is deserteren
-drugs is bijzaak
-Schranz is het hoofdbestanddeel van de leefstijl

en jij ziet house als een sekte???
pfoeh laat me niet lachen
jij begrijpt er wereklijk niks van met je amerikaanse verklaring die zo uit star wars geript blijkt
even niet de yoda uithangen

Dat staat gequote niet?
Leer begrijpend lezen, kan het niet vaak genoeg zeggen :D

Waarschuw beheerder
donateur

Ik vind jou echt een hele grote sukkel (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:57:
Ik vind jou echt een hele grote sukkel

Dankje :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 18:39:
Dat staat gequote niet?
Leer begrijpend lezen, kan het niet vaak genoeg zeggen

heerlijk dat provoceren wat je doet in de hoop dat zoveel mogelijk mensen happen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D :respect: voor de alles doorzienende man.
Waarschuw beheerder
kom lekker onzinnig doen in dit topic

[url]https://partyflock.nl/topic/833566.html[url]

daar happen ze op een leuke manier

Waarschuw beheerder
ten eerste waar maak je je dik om, je hoeft niet naar die feesten te gaan, dus heb je geen last van 'dat soort mensen.'

Ten tweede, lijkt me soorten muziek nog wel het minst belangrijk als je zo graag de wereld wil verbeteren :gaap:

*edit* ben even je profiel wezen checken, en sorry dat ik even serieus op je openingspost inging.
Je bent gewoon een kneus die aandacht wilt door een tegendraads topic te openen terwijl je zelf ook naar Hardcorefeesten gaat.

Loser met een grote L :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 22:58:
ten eerste waar maak je je dik om, je hoeft niet naar die feesten te gaan, dus heb je geen last van 'dat soort mensen.'

Ten tweede, lijkt me soorten muziek nog wel het minst belangrijk als je zo graag de wereld wil verbeteren

*edit* ben even je profiel wezen checken, en sorry dat ik even serieus op je openingspost inging.
Je bent gewoon een kneus die aandacht wilt door een tegendraads topic te openen terwijl je zelf ook naar Hardcorefeesten gaat.

Loser met een grote L

hahahahahahah ik trapte ook in de val die happen heet

:cheer:

Waarschuw beheerder
mjah vind het een beetje jammer dat mensen tegenwoordig alleen nog maar lopen te ouwehoeren hier.OF tis n fake accountje, of ze moeten weer zogenaamd grappig zijn, dán hoor je ERBIJ :/ :gaap:
Aandachtstekort, duidelijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een onsamenhangend kut verhaal zeg :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 23:04:
mjah vind het een beetje jammer dat mensen tegenwoordig alleen nog maar lopen te ouwehoeren hier.OF tis n fake accountje, of ze moeten weer zogenaamd grappig zijn, dán hoor je ERBIJ
Aandachtstekort, duidelijk.

ja duidelijk zeer zeker
maar wil je zeggen dat het hier ooit echt een serieuze boel was?

Waarschuw beheerder
Nou in t begin was het in ieder geval veel gezelliger!!

in het topic: wat moet je doen om erbij te horen op pf had ik al eens gezegt wat de standaard flocker doet:
1: Iedereen afzeiken
2: Aandachtsgeile topics openen of zogenaamd geile antwoorden geven in topics
3: Doen alsof je de beste bent (minderwaardig doen tegenover andere)
4: Altijd maar grappig zijn
5: Spellingsfouten corrigeren
6: Zeuren over iemand's IQ en doen alsof je heeeeeel erg slim bent (zie punt 1)
7: Doen alsof je erg gevaarlijk bent of juist heeeel lief
8: Topics verzieken
9: praten of een topic maken over :Lonsdale/puntschoenen/kisten/wazi's/ moslims

en dan kan 10: Dubbel/slotje/Fake!
er ook nog wel bij ;)
Waarschuw beheerder
das nou eenmaal hoe het hier gaat doe je zelf even hard aan mee zie die post hierboven
nee geef geen geile antwoorden dat is zo kansloos ben ook niet in die topics te vinden
Schranz is het beste ik ben slechts verspreider van het virus
he dat is een gave niet haten
nau neerlantz is ook egt moejluk
zie punt 1
ik ben een combinatie van beide
nee dat zijn meestal de wazi's:P
zorg altijd dat die snel worden gesloten door een zo dom mogelijke uitspraak

partyflock is gewoon lachen niet serieus nemen want dan gaat het mis
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nouja afzeiken, als je dat al afzeiken vind?
trouwens daar vraagt meneer toch juist om met dit topic?
Hij heeft het echt niet vanuit een serieus oogpunt geopent ofzo.

Deze punten hoeven niet perse voor jou te gelden ofzo hoor, maar de meeste hier bezitten de meeste van deze kwaliteiten wel.Nouja kwaliteiten...ik VIND dat soort lui hoogst irritant.
Tuurlijk moet je ook lachen, maar je hebt altijd van die kneusjes die alles belachelijk maken, óók als het WEL eens serieus bedoelt is.....ga dan lekker naar humor ofzo.
Of laat je lekker in je reet likken door de maatjes uit een van de 1000en PF-clubjes, niet?

Waarschuw beheerder
:gaap: dat ik hier nog serieus over praat :vaag: :o ik ga pitten, lateeerrrrrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 23:34:
dat ik hier nog serieus over praat

*we have a winner*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 22:58:

Ga ik vrijwel niet heen.
De laatste keer was ca 4 maanden geleden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 23:04:
mjah vind het een beetje jammer dat mensen tegenwoordig alleen nog maar lopen te ouwehoeren hier.OF tis n fake accountje, of ze moeten weer zogenaamd grappig zijn, dán hoor je ERBIJ
Aandachtstekort, duidelijk.laatste aanpassing 7 december 2005 23:05

Dit is wel degelijk mijn mening, alleen heb ik niets te doen.
Ben ik ergens in mijn topics overigens grappig?
En niets is fake aan mijn account.
Ik geef gewoon weinig informatie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 23:21:
Nou in t begin was het in ieder geval veel gezelliger!!

in het topic: wat moet je doen om erbij te horen op pf had ik al eens gezegt wat de standaard flocker doet:

en dan kan 10: Dubbel/slotje/Fake!
er ook nog wel bij

Heb je helemaal gelijk.
Daarom is dit ook zo leuk.
Want ik vind vrijwel iedereen hier overjarige pubers, gewone pubers of gewoon mensen die thuis niet genoeg aandacht krijgen en er daarom hier maar continu om vragen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 23:32:
Nouja afzeiken, als je dat al afzeiken vind?
trouwens daar vraagt meneer toch juist om met dit topic?
Hij heeft het echt niet vanuit een serieus oogpunt geopent ofzo.

Jawel, alleen klopt het verhaal niet 100 %:D
Waarschuw beheerder
Heeeeeeee gelukkig is die onzin hier gestopt :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D
Waarschuw beheerder
Weg met de house!!:p
Waarschuw beheerder
house is muziek van de duivel.ik luister enkel en alleen naar klassiek.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op zaterdag 21 januari 2006 om 23:17:
house is muziek van de duivel

:jaja:

Waarschuw beheerder
heb alleen je openingspost gelezen maar als ik je beginverhaal zo lees vraag ik me af of je nu echt house haat of het zgn. housepubliek :P
Waarschuw beheerder
donateur
House is een sekte :)

Helaas ik deel deze menig niet :)

Ik heb een hekel aan de meeste soorten house, de drugsgebruikers die ernaar luisteren ( nee niet allemaal, alleen de meesten)

Heeft u ook een hekel aan mij ?

Maar aangezien dit een house-site is zal ik wat dieper ingaan op mijn mening over jullie soort mensen

Wat voor soort mensen bedoel je ?

Vat dit niet op als een belediging

Hoe moet ik het dan opvatten ?
In principe zeg je dat je een hekel aan mij hebt , zonder dat je weet wie ik ben en wat ik nog meer doe als "naar house luisteren"
Daarnaast deel je me in als een "soort" , je lijkt wel een nazi

Daarbij vallen me ook de gozers van 20 op die meisjes van 14 drugs geven en neuken op

Als ik het zou zien , dan neem ik "passende maatregelen" ik heb nl ook een hekel aan "actie's" zoals deze .

ik zal er nog aan toevoegen dat ik er interesante ideeen op nahoud en het misschien interesant voor mij is te weten wat jullie bezighoud.

Ik ben razend benieuwd naar die ideeën van je , en ik denk ook dat mij ideeën intressant zijn , maar die vertel ik alleen aan mensen die het "vermogen" hebben ze te begrijpen.

Dus reageer hier maar eens op

Dit is mijn reactie , en ja , ik ben lichtelijk "geagiteerd" enigzins door uw vooringenomenheid ,maar vooral door uw manier van bewoording

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van IndiGo Donderjager op maandag 30 januari 2006 om 20:43:
Ik ben razend benieuwd naar die ideeën van je , en ik denk ook dat mij ideeën intressant zijn , maar die vertel ik alleen aan mensen die het "vermogen" hebben ze te begrijpen.

Moet ik me daarbij aangesproken voelen als "onvermogene"?
Heeft u ook een hekel aan mij ?

Nee, ik heb geen hekel aan personen zelf, enkel hoe sommigen van hen zich te gronde richtten in de drugsscene die ik als een subscene van de dancescene zie, dancescene is een groot begrip.
Als ik het zou zien , dan neem ik "passende maatregelen" ik heb nl ook een hekel aan "actie's" zoals deze .

Gelukkig, maar ik betwijfel of dit op persoonlijke ervaring gebaseerd is.
Deze nobele gedachte heb ik namelijk ook, maar in werkelijkheid, wat kan je eraan doen als je zoiets tegenkomt?
Hoe moet ik het dan opvatten ?
In principe zeg je dat je een hekel aan mij hebt , zonder dat je weet wie ik ben en wat ik nog meer doe als "naar house luisteren"
Daarnaast deel je me in als een "soort" , je lijkt wel een nazi

Als een mening.
Wat voor soort mensen bedoel je ?

Mensen uit de dancescene, met name de semi-junks.
Uitspraak van Jantje trammelantje op zondag 29 januari 2006 om 22:10:
Nou ik vind opera ook nog wel door de beugel kunnen

Ik ook, luister het regelmatig.