Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
prateng ze ook zo mang???
net marvin, geen eigen identiteit hebben en dus daarom praten ze zoals de rest van hun wannabee ghetto vrienden
IK KOM STRAIGHT OUT THE GHETTOFLAT! er kan er maar een zijn toch
jij ook al??? I have a mission, do you??
lief van je meis, TE lief voor die nep n*g*r... maar hij krijgt nog wel een ban
heb een hekel aan gangsters die marvin heten
heb een hekel aan gangsters die marvin heten
laatste woord : ikaan apen
ik wil m dat leed, die vernedering gewoon besparen eigenlijk maja... BAN HEM MAAR EYE
at jullie zo laag zijn (eye of tiger) om te zeggen dat me moeder in artis zit opgesloten tjaaaaaa
heb ik niet eens gezegt bewijs maar ik weet toch 100% stel dwazen
makkeliujk he met 3 tegen 1 ach ach ach
waneer stel je em aan joh overal maar alles in zien
spoor je wel joh
gangsters stromen toch over van respect? over iemand haar overleden moeder beginnen noem ik geen respect stumper
ben je nou echt zo lomp
hey marfje zoek een leven www.ikbendepiet.com
wat wil je ook? hij is opgegroeid in artis
de overleden moeder van Eye
Was echt een foute move hoor...!
oke...dan kijk ik rustig toe hoe Eye je afmaakt...
ik kom je zometeen wel uitlachen
ik ben echt pissig beetje je vrientjes erbij halen die natuurlijk ja en ameng zeggen
Waar staat dang dat ik je moeder iets zeg johhhhhhhhhhhhh bahhhhhhhhh ik ben echt pissig beetje je vrientjes erbij halen die natuurlijk ja en ameng zeggen
en met mij wil je nooit daten
Uitspraak van marvin-gangster op zaterdag 5 november 2005 om 23:01:
Ik heb me zonet gerukt op je moeders foto mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
di is bewijs nummer 1 !!!
Uitspraak van marvin-gangster op woensdag 23 november 2005 om 19:11:
Viel je moeder van de stoel ook?
nummer 2!!!
dat was niet eens op jou moeder zielig dat je dat denk pfff wie is er nou ziek
we kunneng ook ergens afsprekeng?
denk dat jij degene bent die hier ziek is want slecht nederlands kennen in je land waar je woont vind ik ook een ziekte
weet wel een leuk plekje pik
doe maar niet mop anders zou je weleens last kunnen krijgen van veel nacht merrie's enzo of dingen die je je hele leven bij blijven en das niet best
mag alleen vandal ik en marvin zien
klick klick
* verstopt zich in eye's handtas *
alzheimer?
whahah ziet er echt toppie uit die foto
wegwijspiet?
voetbalpiet?
hoofdpiet?
kwakjespiet?
bospiet?
denk toch illegale piet
yo this is my thug life, some day i kill my self with a knife because i am so sick and i wanna suck every men his dick.. i am gay that the real word what i have to say. I fuck everybody in the ass i give less in my class how to fuck like a gay we say face down ass up that the way marfje fucks
yo this is my thug life, some day i kill my self with a knife because i am so sick and i wanna suck every men his dick.. i am gay that the real word what i have to say. I fuck everybody in the ass i give less in my class how to fuck like a gay we say face down ass up that the way marfje fucks
sinterklaas kapoentje marvin pikt een schoentje marvin pikt wat uit een laarsje nu voelt hij zich het baasje zie ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan hij brengt ons onze marfje ik zie hem al staan hoe stuntelt zijn pikkie het dek op het neer hoe klapperen zijn oren door de wind en het weer
marf heeft de inhoud van een larf hij gaat zich ontpoppen tot een rups en heeft nu een zijn eigen gayclubs marfjes anaal plus dan krijg iedereen bij binnenkomst een beurt een een intieme kus.. hij werkt ook met strippenkaart en hij valt op schaamhaar net zo lang als een baard dan kan hij ze tanden lekker flossen en lekker hossen in al die homobossen
Ach laat me raden jij hebt met een zwartjan ?
goed hoor, beetje moe dus vroeg slapen vanavond
ik mis marvin-GAYSTER
Dan maak ik toch een ander profiel
Hey vandall woon jij ook in breda ???
jij uit oosterhout he?
Van jou heb ik geen last
En is ie jouw moppie?? Zeker weten???
dacht ik al, barry had al flink de balen vandaag
dat ie verbannen is door hem
niet pijpenzeiken want ik verbrijzel je kaak met me krultang!
ik ben altijd zker van mn zaakies why?
maar dat had ie voor me over zei die Bar is lief
Zo maar een vraagie...
Waarom is eigenlijk verbannen. En Bar is idd