Partyflock

Forumonderwerp · 829743
wie heeft deze ook ? en wat vind je er van ?
ik ga hem zaterdag halen :D:D:D

Productkenmerken
Lengte 2,4 cm
Breedte 10,8 cm
Hoogte 5,8 cm
Kleur Zilver, Zwart
Body materiaal Kunststof en metaal materiaal
Gewicht 150 gram
Geheugen
Intern RAM geheugen 64 MB
Geheugenuitbreiding Mogelijk
Geheugenkaart Mini Secure Digital
Systeem
Processor kloksnelheid 200 MHz
GSM / GPRS
GSM/GPRS Ja
Frequenties 850, 900, 1800, 1900 MHz
UMTS Nee
EDGE Ja
SMS Ja
MMS Ja
Fax Nee
Display
Scherm type LCD
Touchscreen Ja
Kleurdiepte
Tweede display Nee
Wireless
Wireless LAN (802.11b) Ja
Bluetooth Ja
Bluetooth versie 1.2
Bluetooth klasse I
Bluetooth headset profiel Ja
Infrarood (IrDA) Ja
GSM/GPRS Ja
Text input
Handschrift herkenning Ja
Toetsenbord Ja, ingebouwd
T9 woordenboek Ja
Navigatie interface
Directional Pad 5-wegs
Stylus Ja
Touchscreen Ja
Multimedia
MP3-functie Ja
Bestandsformaten MP3, WMA, WMA DRM, JPEG, BMP, MPEG, WMV
Loudspeaker Ja
Camera Ja
Megapixels 1.3 Megapixels
Ringtones
Type ringtone MP3, Realtone, Polyfoon
Tril functie Ja
Organiser
Organiser Agenda, Contactpersonen, Telefoonboek, Taken, Rekenmachine, Gesprekkenlijst, Klok
Accu
Stroomvoorziening Li-ion accu
Accu verwisselbaar Ja
Standbytijd 200 uur
Desktop connectivity
Outlook Synchronisatie Ja (Activesync)
Synchronisatie met Mac Nee, niet mogelijk
Overigen
Handleiding Nederlands (schriftelijk), Nederlands (CD-Rom)
Minimale systeemeisen CD-ROM, Systeembeheerder rechten/Administrator rights, Windows 98/NT/2000/Me/XP
Garantie 1 jaar
Garantie type Pick-up-and-return garantie

Veelzijdig
De nieuwste alles in één smartphone van T-Mobile heet MDA Vario.
Dit quadband toestel zorgt ervoor dat u uw 'kantoor' altijd bij u heeft. Bellen, sms, mms, bluetooth, wifi, infrarood, msn, internet. Enkele van de vele communicatie mogelijkheden die dit toestel u biedt.

Features
Het volledige toetsenbord schuift onder het scherm naar beneden, en het display draait hierbij vanzelf naar de 'landscape' modus. Met de 1.3 megapixel camera maakt u op de meest onverwachte momenten de scherpste foto's, die u direct door kunt sturen middels een van de vele draadloze verbindingen. De Texas Instruments OMAP 850 processor zorgt voor goede prestaties en springt zuinig om met energie.

Kantoor
Applicaties als Pocket Excel, Pocket Word, Pocket Word maken het werkplezier compleet. Als een van de eerste toestellen heeft deze Vario Windows Mobile 5 aan boord. Stabieler, sneller en gebruiksvriendelijker dan de vorige versies van Windows Mobile, en helemaal ingesteld op mobiele zakelijke gebruikers.

Het is gewoon een schijt telefoon :) PUNT! heb er spijt van dat ik dat kreng genomen heb maja ff nog nog tijdje wachtend at ik weer een nieuwe mag uitzoeken ;)
Heb voor de rest geen problemen er mee.. :no:
Maar ja.. heb een N70 er naast voor 't geval dat :lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 12:28:
et is gewoon een schijt telefoon :)

Heb em nu een maand en ben er nog steeds dik tevreden mee, tomtom ruleert de pan uit, verder mooi toestel, internet (Y) alleen onhandig dat ie progs niet echt afsluit.
Uitspraak van Losseman op vrijdag 6 oktober 2006 om 13:26:
alleen onhandig dat ie progs niet echt afsluit.

http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=6846

En deze voor registratie

http://www.serialz.to/pocket+plus.htm
Uitspraak van Tyler Durden op vrijdag 6 oktober 2006 om 16:15:
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=6846

Als ik die download en op me tel zet, geeft 'ie aan dat de setup geen pocket pc file is :\
Je moet em via ActiveSync installeren.

Alleen .cab files kun je rechtstreeks op je tel installeren.

op pdashop.nl net een activeholder besteld zodat ik hem tijdens het gebruiken van tomtom op ken laden in de auto :)
Vond dat sbp plus (ofzo) dus echt nix, heb het er weer afgegooid, veel te vaak vastgelopen. Nu dus maar via actieve programma's de zaken sluiten

Verder heb ik er een memorecorder opgezet, werkt prima. Alleen die heeft de koppeling tussen mediaplayer en .mp3 bestanden verwijderd ofzo, want mijn beltonen doen het niet meer en het icoontje in verkenner is gewijzigd naar het onbekend bestand icoon. Hoe los ik dit op?
Uitspraak van Losseman op donderdag 9 november 2006 om 18:22:
Verder heb ik er een memorecorder opgezet

Er zit standaard al een memorecorder op hoor. Open notities, druk op menu en druk op opnamewerkbalk weergeven.

Uitspraak van Losseman op donderdag 9 november 2006 om 18:22:
Vond dat sbp plus (ofzo) dus echt nix, heb het er weer afgegooid, veel te vaak vastgelopen. Nu dus maar via actieve programma's de zaken sluiten

Gebruik Magic Button 2 als taskmanager. Ik heb daar in ieder geval helemaal geen problemen mee. En het switcht lekker tussen internet en mediaspeler bijvoorbeeld ipv iedere keer weer het programma te moeten 'openen' via het startmenu als je een ander mp3'tje op wilt zetten tijdens het internetten.
Uitspraak van DeVious op donderdag 9 november 2006 om 20:17:
Er zit standaard al een memorecorder op hoor. Open notities, druk op menu en druk op opnamewerkbalk weergeven.

Joh, nooit opgevallen, weet niet hoe lang je daarmee kan opnemen. Moest iets van een uur opnemen. Maar goed dus gemist.

Verder laat ik het effe bij de standaard actieve programma's. Werkt voor mij nog ff goed genoeg. Merk nog niet heel veel van het trager worden, misschien als er weer wat meer op staat... Iemand een oplossing voor het mp3 probleem?
Ik vind het echt een super tel alleen paar dingetjes

* waar zit in godsnaam die rekenmachine
* hoe stel je g-mail in als je email
* en ik had een virus scan een trial die is verlopen maar ik krijg hem er niet af nu :'(
Uitspraak van Just Ferry op vrijdag 10 november 2006 om 13:25:
* waar zit in godsnaam die rekenmachine

Onder agenda, dan krijg je agenda, notities én calculator
Weet iemand al wat meer over file associatie ongedaan maken, kheb nu dus geen mp3 als beltonen meer. (zie boven)

Verder kun je TomTom op dezelfde als voor de MDA op de nokia N73 installeren? Vriend van me heeft die en wil ook TT
Uitspraak van Losseman op zaterdag 18 november 2006 om 14:18:
Verder kun je TomTom op dezelfde als voor de MDA op de nokia N73 installeren? Vriend van me heeft die en wil ook TT

Nee dat kan niet. De TomTom-versie van een MDA/PDA heet TomTom Navigator en werkt alleen op een apparaat dat Windows Mobile draait. Een Nokia N73 draait op het Symbian besturingssysteem. Hiervoor heb je TomTom Mobile i.p.v. Navigator nodig.

Hoezo geen mp3-beltonen meer? Dat heeft als het goed is niks met file associaties te maken. Een mp3 blijft een bestand wat eindigt op .mp3. Een file associatie zorgt ervoor dat een bestand altijd met een bepaald programma geopend moet worden.

Je kunt op twee manieren beltonen gebruiken. De eerste, die jij denk ik hebt gebruikt, is je pen op een mp3'tje gedrukt houden en kiezen voor 'instellen als beltoon'. Probeer deze manier eens: Ga op de mp3 staan die je als beltoon wilt hebben en knip/kopieer deze. Plak deze vervolgens in de map 'Mijn apparaat/Windows/Rings'. Ga nu naar 'Instellingen/Persoonlijk/Telefoon'. Nu kun je dat mp3'tje uit de lijst met beltonen selecteren. :)
Uitspraak van DeVious op zaterdag 18 november 2006 om 20:54:
Plak deze vervolgens in de map 'Mijn apparaat/Windows/Rings'. Ga nu naar 'Instellingen/Persoonlijk/Telefoon'. Nu kun je dat mp3'tje uit de lijst met beltonen selecteren.

Nopes werkt niet, als ik em hierin af laat spelen doet ie het niet. Ligt denk ik aan associatie, want in verkenner kan ie ook geen mp3's meer openen, en wel vanuit Windows Media Speler.

Uitspraak van DeVious op zaterdag 18 november 2006 om 20:54:
Hiervoor heb je TomTom Mobile i.p.v. Navigator nodig.

Welke versie zou je hiervoor aanraden? en is installeren makkelijker dan op de MDA. Had em beloofd voor software te zorgen en instructie maar denk niet dat het hem op de MDA-wijze zou lukken... ;-)
Het enige wat ik dan nog kan bedenken is het installeren van PocketMVP (de beste media-speler voor je PPC). Als je na de installatie het programma opent, druk je op settings en dan op configure. Druk dan op het tabblad Associatons. Hier kun je bestandsformaten (avi, mp3, mpeg, ogg) toewijzen aan het programma. De WMP-logo's in je verkenner bij een mp3'tje (die je nu waarschijnlijk niet meer hebt) veranderen in een PMVP-logo en zijn je mp3's geassocieerd van PMVP en is er dus direct een speler toegewezen.

Download Pocket MVP hier

TomTom Mobile bestaat niet meer zie ik.. Sinds dat Navigator 6 is uitgekomen zijn PDA en Mobile geïntegreerd en is Tomtom Mobile verdwenen. Navigator 6 dus voor een N73!

Over de installatie durf ik niets te zeggen. Ik heb alleen nog maar gewerkt met een PDA/MDA.
laatste aanpassing