vandaag gaat ie een joint roken ,hij heeft lsd,xtc,alcohol genomen,maar wat ik me afvraag......gaat hij er een spuit in zetten????
gaat wel erg ver toch???
hehe ik vond em een paar jaar geleden al een coole gast die filemon...en dat staat los van al dat geexperimenteer waar du nu mee bezig is...ach ja zo hebben we allemaal(ja ook presentatoren of course)weleens vanalles uitgeprobeerd ,maar dat t voor de tv moet gebeuren is wel lachen.K lag echt in een deuk toen die laatst aan de lsd zat
Neej hij deed het niet, na 3 trekjes heroine stopte die. Had ook verwacht dat hij zou gaan spuiten en dat dat het hoogte punt werd van de serie.. maarjah beter voor hem dat hij het niet heeft gedaan.
donateur
vond het maar lomp dat hij het niet deed! als je zegt dat je het doet, doe het dan ook! vond het nou maar nutteloos dat ze het nog uitzonden van die heroïnejoint, laat dan een ander het gebruiken
hij durfde niet eens een jointje heroine op te roken
had wel verwacht dat ie ging spuiten.
sissy
desnoods ram je m na die uitzending in een kliniek maar nu weten we nog niks
donateur
Generaal Technoise citeer 29 november 2005 18:20
Toch vind ik wel dat hij mensen stimuleerd om iets te gaan gebruiken.
Toen hij alles vertelde over heroine dacht ik echt zo "ow dat klinkt best relext"
Tis dat het zo verslavend is maar het gevoel wat het geeft klonk wel goed
haha daar heb je zeker te weten gelijk in
Mensen.. heb de aflevering gemist omdat ik zelf na het bieren over de wcpot hing hahaha maaaareh ben wel benieuwt wat filemon heeft gedaan.. heeft ie heroine gebruikt??
ik vind het juist goed dat ie het niet heeft gedaan
je kan alle drugs wel een keertje uitproberen maar van heroine moet je afblijven! dan speel je gewoon met je leven toch
Wat heeft Filemon maandagavond gedaan??? Ik was zo'n trouwe kijker maarja echt super kut als je dan moet werken
Ik vond t gister echt wel lachen toen filemon aan de pep ging
Ram hard & enthousiast die pepernoten aan het gooien naar de kids whahaha
enigste min punt moesten ze nou echt ff stukjes van six million ways to die en nog een andere HC plaat (kan ff niet op de naam komen) laten horen(N) zo word het vooroordeel weer es bevestigd
hehe ik lachte me dood...filemon als zwarte piet,aan de snel en aan het hakken...
Ram hard & enthousiast die pepernoten aan het gooien naar de kids whahaha
Haha,inderdaad, ik lag echt helemaal gestrekt!En dan die strakke bek van 'm! Ik heb het zelf nooit gedaan (speed snuiven), maar ik kon me er wel iets bij voorstellen.Echt onwijs grappig!
Toch vind ik het programma zelf nogal tegenvallen,had er toch iets meer van verwacht.Vind het een beetje kinderachtig en rommelig overkomen allemaal.
Maar hij ging niet met de stoomboot mee, nee hij pakte de speedboot en ging terug lopen naar Spanje, had tie toch nog genoeg energie voor