hoezo weer Miss Djax? ze draait tegenwordig amper in NL... toevallig aankomende Awakenings in de N&W... vind het juist wel vet, techno met van die acid en oldschool achtige invloeden... is eens wat anders
Aankomende Awakenings doet ze trouwens een 'live' set... weet niet of dat ook zo zal zijn op Teq? de lineup vind ik verder juist wel goed met o.a. toppers Ruskin / Wünsch / Rachmad / Oliver Ho ... weet alleen niet of ik wel af wil sluiten met bam bam... was opzich best geinig op in qontrol maarja, houd toch juist meer van de stijl van Ruskin / Wünsch (ADE special tilt!)
Aankomende Awakenings doet ze trouwens een 'live' set... weet niet of dat ook zo zal zijn op Teq? de lineup vind ik verder juist wel goed met o.a. toppers Ruskin / Wünsch / Rachmad / Oliver Ho ... weet alleen niet of ik wel af wil sluiten met bam bam... was opzich best geinig op in qontrol maarja, houd toch juist meer van de stijl van Ruskin / Wünsch (ADE special tilt!)
GVD wel tegelijk met carnaval 
Uitspraak van COÑO op vrijdag 25 november 2005 om 17:38:
Joris Voorn
HARD? heb hem tot nut toe, of relaxed funky gehoord, of minimal. Zijn broer is ook goed...christoph...kent bijna niemand
Waar heb ik gezegd dan dat hij HARD draait????? Nergens dus....ik zou hem wel kunnen plaatsen op een Teqnoloy...lekker rond een uurtje of 12.00....t moet niet per se HARD zijn op Teqnology vind ik....die keer met Marco Carola in November 2002 of 2003 was zoo gruwelijk lekker ook met Nasty, Sims en Carola....die funky pompende sound daar hou ik van en daar past Joris Voorn goed tussen