Partyflock

Forumonderwerp · 828912
Wie kan me vertellen of er nog een TeQnology gaat komen...?

Waren echt superfeesten!!!! maar lijkt er niet echt op of er nog een gaat komen.... wellicht dat iemand me hier meer over kan vertellen?

weer Miss Djax, ze hadden eens een keer iemand anders kunnen vragen, ze draait van die terror techno, niet mijn ding
vind het wel ok... beginnen met wat diepere techno van estroe, rachmad, ho, wunsch en ruskin en de laatste paar uurtjes gassen met djax en bam bam :yes:

:bounce:
Maar foutje bedankt zeker, hier in de agenda zie ik staan dat het op 25 februari 2007 is? Q-dance site 25 februari 2006?
Het moet toch wel 2006 zijn dacht ik zo?
Nog nooit heen geweest maar lijkt me leuk feestje! :)

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Uitspraak van Ribas op vrijdag 9 december 2005 om 13:36:
Lucca eindelijk in nederland leuk weifie

Heb jij onder een steen op haar liggen wachten ofzo?! :D
hoezo weer Miss Djax? ze draait tegenwordig amper in NL... toevallig aankomende Awakenings in de N&W... vind het juist wel vet, techno met van die acid en oldschool achtige invloeden... is eens wat anders

Aankomende Awakenings doet ze trouwens een 'live' set... weet niet of dat ook zo zal zijn op Teq? de lineup vind ik verder juist wel goed met o.a. toppers Ruskin / Wünsch / Rachmad / Oliver Ho ... weet alleen niet of ik wel af wil sluiten met bam bam... was opzich best geinig op in qontrol maarja, houd toch juist meer van de stijl van Ruskin / Wünsch (ADE special tilt!)

Uitspraak van MarijN op vrijdag 9 december 2005 om 19:09:
Aankomende Awakenings doet ze trouwens een 'live' set... weet niet of dat ook zo zal zijn op Teq?

Waarschijnlijk op Teq ook wel, ze gaat de komende tijd "on tour" LIVE met haar nieuwe album..
hoezo weer Miss Djax? ze draait tegenwordig amper in NL... toevallig aankomende Awakenings in de N&W... vind het juist wel vet, techno met van die acid en oldschool achtige invloeden... is eens wat anders

:yes:
Ik heb er zin in :yes:
GVD wel tegelijk met carnaval :@
Meesterlijk!!!

En afsluiten met bam bam komt vast goed!!!!
Uitspraak van COÑO op vrijdag 25 november 2005 om 17:38:
Joris Voorn

HARD? heb hem tot nut toe, of relaxed funky gehoord, of minimal. Zijn broer is ook goed...christoph...kent bijna niemand
weet niet of dat ook zo zal zijn op Teq?

afgelopen zaterdag deed ze het ook op Technotrixx...

klonk erg goed (y)... heb der nog een compliment gegeven nadat ze klaar was..!
Uitspraak van chiquito op woensdag 21 december 2005 om 12:21:
Uitspraak van COÑO op vrijdag 25 november 2005 om 17:38:
Joris Voorn

HARD? heb hem tot nut toe, of relaxed funky gehoord, of minimal. Zijn broer is ook goed...christoph...kent bijna niemand

Waar heb ik gezegd dan dat hij HARD draait????? Nergens dus....ik zou hem wel kunnen plaatsen op een Teqnoloy...lekker rond een uurtje of 12.00....t moet niet per se HARD zijn op Teqnology vind ik....die keer met Marco Carola in November 2002 of 2003 was zoo gruwelijk lekker ook met Nasty, Sims en Carola....die funky pompende sound daar hou ik van en daar past Joris Voorn goed tussen :respect:
Uitspraak van COÑO op donderdag 22 december 2005 om 10:19:
funky pompende sound daar hou ik van en daar past Joris Voorn goed tussen

verkeerde gelezen... maar met dat laatste ben ik het zeker eens.