je wordt gediscrimineerd als je rookt!!t wordt bijna nergens op prijs gesteld nl!
Snap dat het vervelend is voor mensen die niet roken. Rook zelf wel, maar af en toe een beetje aanpassen kan geen kwaad, toch?
Dat is toch nog altijd je eigen keuze; of je rookt, of niet
Dat is toch nog altijd je eigen keuze; of je rookt, of niet
Uitspraak van Wang Wij op zondag 20 november 2005 om 17:00:
Knker op met je stink rook. Waarom moet ik in die verpeste lucht gaan zitten? Je gaat toch ook niet met je bek aan de uitlaat van je auto hangen
Jawel hoor
Als jij zonodig wilt roken ga je toch lekker buiten zitten
Het gaat niet om het roken ja of nee. het gaat erom waar je mag roken.
Ga jij weer lekker verder met loempia's rollen
Ik rook waar ik wil, betaal er toch ook belasting voor.
Dus gaan de mensen die er last van hebben maar ergens anders zitten
![[img width=25 height=15]http://feyenoord.messagebase.nl/feyimages/smilies/zwaai.gif[/img]](http://feyenoord.messagebase.nl/feyimages/smilies/zwaai.gif)
Dat houdt niet tegen dat mensen gaan roken snuggere
Harddruggs zijn ook verboden, kijk hoeveel het hier wordt gebruikt...helaas
Dus gaan de mensen die er last van hebben maar ergens anders zitten
Uitspraak van Wang Wij op zondag 20 november 2005 om 17:00:
Knker op met je stink rook. Waarom moet ik in die verpeste lucht gaan zitten?
image
Ja dus???
ALs mensen drugs willen gebruiken of roken moeten ze dat zelf weten zolang een ander daar geen last van heeft.
En oja, als ik een keer zin heb om iemand te meppen kom ik jou opzoeken en als je er last van hebt ga je maar ergens anders zitten.
Tja voor een bepaald clubje mensen is het heel moeilijk om te bedenken dat de wereld niet alleen om jou draait!
Mijn vader heeft toevallig wel de lekkerste loempia's
Droom jij even verder
Ik rook waar ik wil roken, heb je er last van, ga je maar een aantal meter verderop staan, heb sowieso niks met zulke mensen te maken
Juist, en ze morgen best eten als ik rook hoor
het brengt allebei schade toe. Dus zo heel anders is het niet.
Nee, daar komt het op neer.
Ik rook waar ik wil roken, heb je er last van, ga je maar een aantal meter verderop staan, heb sowieso niks met zulke mensen te maken.
Geweld is heel wat anders dan een sigaret.
Slecht voorbeeld dus
Dat heb ik niet gezegd
Heeft ie z'n doel in het leven ook weer bereikt
Wel een hele andere schade.
Jij bent wel stoer zeg
Gaat om het principe maar dat begrijp jij niet.
Mooier doel dan net als jou iedere avond tippelen.
dus niet roken in openbare gelegenheden vind ik niet meer dan normaal.
Allebei schade aan de gezondheid he..
heb ik stront geroepen?
Toch wel typisch dat de " niet rokers" zo snel aangebrand zijn
dat is toch een andere
heb ik stront geroepen?
Nee, dat denken de " niet rokers"
Zijn nogal kortzichtig
vergelijking
Jij roept dat niet rokers maar lekker ergens anders moeten gaan staan als ze last van jou rook hebben.
sukkel
Dus dit heeft niet met het topic te maken?? Haha
Beetje triest dat jij hier zo opgefokt van wordt.
Niet als je erboven staat he
Ik ga sowieso niet bij mensen in de buurt staan
Sta meestal lekker in mn uppie of met m'n vriendengroep.
Als ik een peuk aansteek, en er komt toevallig iemand langslopen of bijstaan, die daar last van heeft.
Tja jammer dan, diegene komt dan bij mij in de buurt staan, zijn ze er niet van gediend, lopen ze maar een aantal meter verder
Ik rook zelf ook, maar als het aan mij ligt voeren ze morgen nog een totaal rookverbod in. Niet thuis, niet buiten, nergens meer. Sigaretten uit de schappen, ophoepelen. Wordt je gepakt met een peukie in je bek; 80 euro boete. Het hele roken is zo'n gigantische onzin! Verslaafd zijn aan iets waar je waarschijnlijk dood aan gaat, wat je geen enkel positief iets oplevert en ook nog eens tienduizenden euro's kost. What The Fuck?!?!
Jammer dat onze regering dan ook failliet gaat
Jij hebt het over 'ons' en ik neem aan dat je dat blonde wicht bedoelt. Dus 'jullie' zijn begonnen
En wie was er begonnen?
Vienesse?
Wie zei als eerst dat er maar een auto over haar heen moest rijden??? Dus......
Knker op met je stink rook. Waarom moet ik in die verpeste lucht gaan zitten? Je gaat toch ook niet met je bek aan de uitlaat van je auto hangen
je moet niet zeuren , de rokers zorgen er wel voor dat jij minder belasting betaald!!
Nee, niet als er mensen lastiggevallen worden met rook terwijl zij er zelf voor kiezen om niet te roken.
Op de werkplek bijvoorbeeld.
Ik rook zelf ook, maar als het aan mij ligt voeren ze morgen nog een totaal rookverbod in. Niet thuis, niet buiten, nergens meer. Sigaretten uit de schappen, ophoepelen. Wordt je gepakt met een peukie in je bek; 80 euro boete. Het hele roken is zo'n gigantische onzin! Verslaafd zijn aan iets waar je waarschijnlijk dood aan gaat, wat je geen enkel positief iets oplevert en ook nog eens tienduizenden euro's kost. What The Fuck?!?!
Jammer dat onze regering dan ook failliet gaat
opkkrn
Toch heel apart dat zo gauw je ook maar iets over roken zegt de rokers zich zo aangevallen voelen
maar als je iets zegt wat niet zo positief is aan roken (dat is niet moeilijk want er zitten geen voordelen aan roken) wordt er meteen van alle kanten gescholden. Deep treast! Ontkenningsfase zal ik maar zeggen
de buitenlucht is van iedereen!!!!
achter een bus fietsen is nog schadelijker, hoor ik niemand over.
Het gaat ook niet over buiten roken. Het gaat vnl over het roken op de werkplek. Zo moeilijk is het toch niet om rekening met elkaar te houden?
*zucht* Kom is met een beter argument dit vind ik te flauw.
Blaas jij je rook dan wel richting je gabbertje luca? Is het zo gezond?
toe maar op de persoonlijke toer, gaan we zo beginnen?? En het gaat over roken in het algemeen, de werkplek is maar een voorbeeld van waar het kan (maar nu dus niet meer mag) Stations zijn ook zo'n voorbeeld Hanzje!
Toch heel apart dat zo gauw je ook maar iets over roken zegt de rokers zich zo aangevallen voelen dat ze meteen gaan schelden e.d.
jij begint over mijn zoon Luca.... gek dat ik me dan aangevallen voel?
heb jij wel eens de blikken van mensen gezien als het ze even niet aanstaat als jij buiten op straat naast ze staat te roken?
chagrijnige donder kan er ook ni aan doen dat roken nu zo duur is
Don't fuck with Luca sucker!!!
Niet-rokers kunnen dat ook,toch??
Maar goed ook, mensen die roken zijn echt smerig man!
Het is een heksenjacht en een melkkoe.
Als de regering er niet aan verdiende waren we allemaal allang al gestopt....
de roker te irriteren en er op te wijzen dat hij /zij beter kan stoppen...
Toen ik rookte zij men dat niet tegen mij. Ik zie er erg gevaarlijk uit denk ik. Ik vind dat jij je hier allemaal wel erg druk om maakt en je overdrijft gigantisch. Ik vermoed dat je er enorm van baalt dat jij niet kunt stoppen met roken en daarom zo tekeer gaat.
De niet rokers moeten niet zeiken, vooral die altijd gerookt hebben als een ketting en dan zeggen ooh ik kan er niet tegen grrrr
Dat zijn de ergste
voel jij je nou aangesproken Hanzje???
Denk dat het eerder een beetje overdreven is dat jij er gevaarlijk uit ziet, zal wel meevallen hoor
Dat moeten ze zich zelf vertellen anders houden ze het niet vol......
Ik houd niet van rokers die zichzelf in de slachtofferrol plaatsen.
Volgens mij maak jij dit topic aan omdat jij je gefrustreerd en onbegrepen voelt.
je wordt gediscrimineerd als je rookt!!t wordt bijna nergens op prijs gesteld nl!
Hahahaha, gefrustreerd en onbegrepen???
Waarom reageer je eigenlijk nog op dit forumonderwerp?
Je mening is nou wel duidelijk (niet dat die nou zo boeiend is...)
Klinkt behoorlijk gefrustreerd en onbegrepen.
Waarom reageer jij hier? Om te zeiken op iedereen die op je vriendje zeikt? Kan hij het niet alleen af?
Boeiend genoeg om toch iedere keer weer op te reageren!
ik heb het namelijk al heel de tijd over de plekken waar je wel mag roken, maar waar mensen 'kijken' alsof het niet mag... (de bushalte is er één van) Ook vinden veel mensen rook van een sigaret zo ontzettend schadelijk, terwijl uitlaatgassen net zo, als dan niet schadelijker zijn
waarom pas je je stukken trouwens aan... toch niet zo zeker van je zaak
Ik heb ook nog zoiets als een eigen mening
en jij zeikt mij af
Vind het gewoon erg grappig jou uit de tent te lokken
waarom pas je je stukken trouwens aan... toch niet zo zeker van je zaak ??
Jij bent ook niet het helderste licht he?!
Waar staat die dan? Ik zie je alleen maar je vriendje verdedigen.
Ik zie je alleen maar je vriendje verdedigen. best schattig hoor, maar lullig voor hem
waar maken die rokers zich zo druk om...
ze verkloten en hun leven en dan nog zeiken ook wanneer anderen bedanken voor het meeroken....
lekker buiten waar niemand er last van heeft
moet er niet aan denken dat ik straks in het park loop met mn neefje en dat ie zegt `kijk wat ik gevonden heb`....
gewoon door roken.. hadden ze maar geen sigaretten moeten verkopen..
Kan je maar beter helemaal binnenblijven met al die vervuilende bussen, die uitlaatgassen zijn namelijk nog 10x schadelijker voor je!
je leert een kind toch sowieso niks van afval van de straat te pakken...
Kom je weer aan met dit onzin-argument.... Verzin eens wat nieuws, want dit slaat nergens op. Misschien woon ik wel in een hele landelijke omgeving waar bijna geen bussen rijden.
Sommigen rapen afval op en anderen roken het op.
Daarom had ik 3 pagina's terug al gezegd om met iets nieuws te komen
Dat heb ik al 10 x geschreven, maar lezen is niet je sterke punt.
Ik vind het gewoon triest dat je hier een beetje zielig loopt te doen.
Want wist je eigenlijk wel dat de lucht in Nederland behoort tot de meest verontreinigde?
Is voor je eigen bestwil dat ik daar niet op reageer
er zijn landen waar het veel en veel erger is
Hoe slecht wil je hebben?
En dan ook nog zeuren dat er over gezeurd wordt.
bijvoorbeeld??
beetje sigarettenrook doet er dan ook niet meer zo veel toe hoor
jij kwam geloof ik zeuren op het forum
En ik vind het wel leuk om jou en je vriendje hier een beetje te irriteren
Ik ga je niet alles voorkauwen
Je doet je hier wel heel dom voor, maar zo erg zal het niet zijn verwacht ik.
En ik vind het wel leuk om jou en je vriendje hier een beetje te irriteren
Haha, kun je het weer niet alleen af? Triest hoor
Triest hoor
En san ook lekker gerookt tijdens je zwangerschap en nu de kleine er is??
en er mag in mijn huis gewoon nog gerookt worden.
ga lekker buiten staan meer geef de niet-rokers ook de keus om niet mee te hoeven roken....
Tis niet alleen omdat mensen het niet lekker vinden ruiken, het is gewoon heel ongezond en dat vind ik een prima reden voor een streng rookbeleid.
En dit is een forum dus je kan verwachten dat je commentaar krijgt.....
Goh hoe verpest je de longen van je kind..... hoe krijgt je kind astma...
En ga jij lekker ff iemand anders pb'tjes sturen die het wel op prijs stelt!!
Ook al zou je dat wel doen, is dat toch dacht ik zo jouw'n beslissing!!!
Maakt het wat uit wat anderen daarvan denken
Misschien ben je wel een beetje te naief Hanzje?!
bij mij dus niet
zo hendrik-jan zullen we er gezellig geeneen opsteken.
Misschien ben je wel een beetje te naief Hanzje
Hij mag in zijn eigen huisje niet roken.
omdat ik een niet-serieus topic open op het niet-serieuze partyflock.
Terwijl jij in het echt ongepland zwanger bent geworden. Niks mis mee hoor, maar wie is er dan naief?!
als je vriend aan je vraagt of je alsjeblieft niet tegen de bardame wil zeggen dat je zijn vriendin bent omdat ie anders gratis drinken misloopt (wie weet wel meer... )
Ik ga je niet alles voorkauwen. Je doet je hier wel heel dom voor, maar zo erg zal het niet zijn verwacht ik.
sure Hanzje... was niet sreieus bedoeld, het leek alleen maar zo, hahahaha
wat is daar naief aan?
is het uit Hanzje? 12 november een kaartje te koop wegens liefdesverdriet, tsja, dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen hoor...
Als er een knipoog achter de titel staat, is het niet serieus bedoeld.
Ik noem het naief als je nu nog niet weet dat je van seks kinderen kunt krijgen! Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is. Hahaha
want jij leeft alleen in je eigen kleine bekrompen wereldje.
Ik lees hier trouwens ook al dat je PB-tjes stuurt als mensen het niet met je eens zijn
En san ook lekker gerookt tijdens je zwangerschap en nu de kleine er is??
Goh hoe verpest je de longen van je kind..... hoe krijgt je kind astma...
na·ïef (bn.)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling => argeloos, dazig, in alle onschuld, ingénu, onnozel
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn => kwezelachtig
en hebben de dames en heren van de anti-rook lobby zich al wel eens bedacht dat niet alle accijns die op tabak zitten niet allemaal naar de zieken huizen en kankerstichting gaan maar rechtstreeks de schat kist in verdwijnen.
Gezien de (rationele?? ) reacties van alle rokers op dit topic lijkt het me geen slecht idee om dan ook blowen overal maar toe te staan.. De rook van een blowtje ruikt ten slotte veel lekkerder dan die zware shaglucht!!
en kan iemand mij vertellen hoe ze dat in coffee shops gaan doen???
Ja idd.. net als hier. Bij ons in de bios mag je niet meer roken, in de zaal mocht al niet, maar nu in t hele gebouw niet meer.. Bijna iedereen staat in de pauze buiten!
Ben een ex-roker en dat zijn meestal de ergst!!! en dat klopt in mijn geval ook.
Als je stopt met roken dan merk je pas hoe erg het stinkt. Soms komt er wel eens iemand bijv. in de bus op weg naar school iemand langs me zitten die net voordat de bus komt nog ff een paffie heeft weg zitten roken.....bah echt ranzig.
Je huis stinkt, je kleren...alles wordt bruin van de aanslag en het belangrijkste ...je gezondheid.
Nu rookt er nog 1 iemand bij ons in huis.....in de bijkeuken, maar als we straks een anders huis hebben dan kunnen de rokers buiten onder het afdakkie gaan staan puffen.
Wel vindt ik het terecht dat je in openbare gelegeneheden niet meer overal kan roken, alsof een niet roker wat aan jou verslaving kan doen...
Gezien de (rationele?? ) reacties van alle rokers op dit topic lijkt het me geen slecht idee om dan ook blowen overal maar toe te staan.. De rook van een blowtje ruikt ten slotte veel lekkerder dan die zware shaglucht!!
ik heb meer last van mensen die zich vol laten lopen op een zaterdag avond en dan aggerresief gedrag gaan vertonen.
maar ik zal nooit zeggen dat er niet meer gedronken mag worden.
en tot slot nog een citaat van theo van gogh:wij moeten geld krijgen van de staat want wij zijn minder lang op deze aarde. dus kunnen ze aardig wat besparen.
die constant in de fik staat
maar ik hoop dat met de tijd niet rokers eens zouden mee denken. inplaats van hun rokloze billen tegen de krib in te gooien. word het misschien weer gezellig!
doen mogen ze ook wel eens gaan kijken naar mensen die te dik zijn bijvoorbeeld!
rokloze bille
wat ik nou jammer vind is dat je wel vind dat mensen niet moeten zeiken over roken ,maar jij nu wel gaat zitten ouwe hoeren over over gewicht.
CAN heeft 40.000 handtekeningen nodig om rookvrije cafés en restaurants op de Kameragenda te krijgen
je gaat tegen woordig overal dood aan,laat mij dan lekker zelf beslissen waar aan.
niet langer als een half uur in de zon,anders krijg je huid kanker.
niet te veel vet,anders slib je dicht.
niet te veel van dit,niet te veel van dat.
MENSEN,HET IS DE BEDOELING DAT WE EEN KEER STERVEN.
Wees aardig voor ons rokers, we leven al niet zo lang!
dadelijk vind je naast de zwervers en de junks ook nicotine verslaafde.
de zwerver tegen de nicotine verslaafde"hoe ben jij hier beland'"
waar op de nicotine verslaafde antwoord "ik heb alles en iedereen bestolen.
mijn schulden liepen toren hoog op.
ik kon mijn huur niet meer betalen en mijn vrouw liep bij me weg.
en dat alemaal door mijn verslaving."
de zwerver vraagt:"waar ben je aan verslaaft dan?"
en naar waarheid antwoord de nicotine verslaafde:"zware shag."
roken word iets voor de rijken.
het is ook gewoon een smerige en nutteloze bezigheid en ik ben het er volledig mee eens dat dit in overdekte openbare ruimtes verboden moet zijn...
die rook vlieg nog sneller weg als een scheet...
ik heb meer last van mensen die zich vol laten lopen op een zaterdag avond en dan aggerresief gedrag gaan vertonen.
maar ik zal nooit zeggen dat er niet meer gedronken mag worden.
en tot slot nog een citaat van theo van gogh:wij moeten geld krijgen van de staat want wij zijn minder lang op deze aarde. dus kunnen ze aardig wat besparen.