Partyflock

Forumonderwerp · 828708

Waarschuw beheerder
Een goed onderwerp.. hoe komt het?

Ik denk dat er toch mensen zijn die niet open staan voor nieuwe contacten.. en of niet spontaan genoeg zijn.

Stelling: Zou zeggen geef je mening.. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 22:45:
Ik denk dat er toch mensen zijn die niet open staan voor nieuwe contacten.. en of niet spontaan genoeg zijn.

ik denk da je zelf al het antwoord geeft :yes:

Waarschuw beheerder
uhm... ik ben WEL heel spontaan en sta WEL open voor nieuwe contacten, maar laat ze niet TE dichtbij komen

Waarschuw beheerder
Goh geen idee.. jij vroeg het en ik zet het onderwerpje ff voor je neer ;) goed (k):)

Waarschuw beheerder
Ja idd, het is wel goed dat je mensen op afstand hou zkr in het begin ;)

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af met wat voor mensen jij omgaat :D

Waarschuw beheerder

wat zien vrienden tegenwoordig???

Ik vertrouw tegenwoordig niemand meer zo snel..
daarom denk ik..

mijn contacten zijn tegenwoordig af en aan..

Niet bij iedereen natuurlijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Echte vrienden bestaan niet. :no:

uiteindelijk kom je er achter dat ook zij alleen aan zichzelf denken.
Waarschuw beheerder
Een goed onderwerp.. hoe komt het?

mensen die hier over nadenken zullen zelf het probleem wel hebben
Waarschuw beheerder
Er zijn gewoon mensen die niet op je opdringerige avances zitten te wachten. Face it.

Waarschuw beheerder
haha ik ga met verschillende mensen om haha en allemaal net zo gek als mij maar dan in leuke zin !!! :P haha en dit onderwerpje kwam ff van iemand die me die vraag stelde :)
Waarschuw beheerder
nare ervaringen met ''vrienden'' meid?
Waarschuw beheerder
Gelukkig hoor ik bij het % dat wel échte vrienden heeft.

Waarschuw beheerder
Nope geen nare ervaringen :);)

Waarschuw beheerder
Mensen komen en gaan in je leven, maar alleen ECHTE vrienden blijven voor altijd. Ik kan dat van 2 vrienden nu al met zekerheid zeggen.

Maar ik zou iig vertrouwen blijven hebben. Een vriendschap kan niet zonder.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 23:08:
Maar ik zou iig vertrouwen blijven hebben. Een vriendschap kan niet zonder

true (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 22:49:
uhm... ik ben WEL heel spontaan en sta WEL open voor nieuwe contacten, maar laat ze niet TE dichtbij komen

me too:D en inderdaad onder het "van god los"-motto: laat nooit iemand te dichtbij komen:P

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op zaterdag 19 november 2005 om 22:57:
Echte vrienden bestaan niet.

Goed geformuleerd!!

Mensen komen en gaan in je leven, maar alleen ECHTE vrienden blijven voor altijd

Ik heb ook 1 echte vriend, maar sinds ie verkering heeft issie wel heel anders :/

Neemt niet weg dat ie wel nog altijd voor me klaarstaat als ik hem nodig heb, maar echte vriendschap blijft daar niet alleen bij.

Waarschuw beheerder
Jep, dat is wel vervelend. Ik vind dat vrienden toch wel belangrijk zijn, of je nu een relatie heb of niet.. laat je goeien contacten niet verwateren door een relatie. Toch? :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat er toch mensen zijn die niet open staan voor nieuwe contacten

ik merk bij mezelf dat ik niet echt open sta voor NIEUWE contacten inderdaad...heb er gewoon geen zin in eigenlijk..
vind het wel goed zo !
Ik ben dan ook al jaren op Partyflock en geen ene nieuwe vriend aan overgehouden of iemand waarmee ik nu omga en van PF ken.. :nee:

Waarschuw beheerder
Open staan voor nieuwe contacten en spontaniteit hebben vind ik bar weinig te maken met ECHTE vrienden..

Dat zijn namelijk mensen die ik al jaren ken, vertrouw, en waar af en toe actief wordt gewerkt om de vriendschap te houden.

Sure, ik kan ze op 1 hand tellen, maar ik weet wat ik aan ze heb en zij weten wat ze aan mij hebben

Waarschuw beheerder
Mensen komen en gaan in je leven, maar alleen ECHTE vrienden blijven voor altijd.

(Y)!
precies...
echte vrienden zijn er voor je
als je ze nodig hebt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik sta wel open voor nieuwe contacten, maar ik kan heel weinig mensen ECHTE goeie vrienden van me noemen, dat zijn er maar een paar :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de meeste menden zijn tegenwoordig schijnheilig hypocryt en achterbaks...
op een enkeling na natuurlijk
maar de meeste (vrienden) haken af als ze je echt nodig bent..

Waarschuw beheerder
correctie mensen, hypocriet..

Waarschuw beheerder
het is zondag ppff

Waarschuw beheerder
echte goeie vriende heb k gelukkig wel..:)

maar uiteindelijk ben je altijd op jezelf aangewezen!
het is gewoon zo..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vertrouw bijna geen mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen komen en gaan in je leven, maar alleen ECHTE vrienden blijven voor altijd.

Dat is niet waar :nee:

Ook ECHTE vriendschappen kunnen verwateren of uit elkaar groeien, gewoon om het feit dat iedere periode in je leven gekenmerkt en vergezeld wordt door andere vriendschappen.

Er zijn maar heel weinig mensen die je van kind tot dood naast je staan.

En dat hoeft ook helemaal niet erg te zijn :nee: dat betekend niet dat het dan geen ECHTE vriendschap is geweest :nee:

Echte vriendschap is niet inherent aan altijd, hoewel je de herinnering wel altijd met je meeneemt.

Waarschuw beheerder
Idd herrinderingen neem je altijd mee.. en niet iedereen die je kent van jongs af aan blijf je contact mee houden ook al is het soms wel jammer.. bijvoorbeeld door een verhuizing dat contacten verwateren en ieder een nieuw leven opbouwd. En echte vrienden die leer je kennen in tijden van nood.. als je ze echt nodig heb. In mijn geval.. kan ik je zeggen dat dat echt zo is ;-)

Waarschuw beheerder
echte vrienden bestaan niet wel goede bekende

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Echte vrienden bestaan inderdaad niet.
Je kan niemand vertrouwen, enkel jezelf.

Artiest {SHOWLIST artist 33184, 27144, 28893}
Waarschuw beheerder
denk ook dat het te maken heeft met de tijd waarin we nu leven. omdat er zoveel aanslagen enzo zijn is het moeilijk om nieuwe mensen te vertrouwen.
ik heb ook niet veel ECHTE vrienden maar als ik ze nodig heb zijn ze er wel voor me.

Waarschuw beheerder
denk ook dat het te maken heeft met de tijd waarin we nu leven. omdat er zoveel aanslagen enzo zijn is het moeilijk om nieuwe mensen te vertrouwen.

Nou idd, wat een hoop aanslagen zijn er toch in Nederland, om bang van te worden :/ Wtf hebben aanslagen met vriendschap te maken? :vaag: Trouwens, elke tijd kent zn eigen problemen.

Dit soort reacties staan hier veel. Ik durf te beweren dat ik een aantal echte vrienden heb, een enkele ken ik al van kleins af aan, andere een paar jaar. Het lijkt me toch sterk dat ik de enige ben met echte vrienden.

Eigenlijk klinkt 'echte vrienden' wel dom, is er iemand die van zn vrienden zegt dat het 'geen echte vrienden' zijn (neppe vrienden?) Slaat dus nergens op. In het leven zijn er mensen die je gedurende een tijd een vriendschap mee hebt, maar die ook weer over kan gaan. Ik vind niet dat je dan achteraf kan zeggen dat het geen 'echte' vrienden waren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:03:
Dit soort reacties staan hier veel. Ik durf te beweren dat ik een aantal echte vrienden heb, een enkele ken ik al van kleins af aan, andere een paar jaar. Het lijkt me toch sterk dat ik de enige ben met echte vrienden.

Eigenlijk klinkt 'echte vrienden' wel dom, is er iemand die van zn vrienden zegt dat het 'geen echte vrienden' zijn (neppe vrienden?) Slaat dus nergens op. In het leven zijn er mensen die je gedurende een tijd een vriendschap mee hebt, maar die ook weer over kan gaan. Ik vind niet dat je dan achteraf kan zeggen dat het geen 'echte' vrienden waren

Echte vrienden kun je vertrouwen. En vertrouwen in anderen zit dicht in de buurt bij vertrouwen in jezelf.
En btw, ik heb een aantal echte vrienden.. (dit even als reactie op het onderstaande):

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
k heb zat vrienden
van weinig durf ik te zeggen dat het mn beste vrienden zijn
dat is omdat een hoop van wat ik dacht, mn beste vrienden waren, bij me zijn weggelopen omdat ik chronisch ziek ben
en mn allerbeste vriend is overleden
ik durf wel contacten te maken, maar iemand je beste vriend noemen niet, want k ben te bang ze weer kwijt te raken
maar waarom moet je perse beste vrienden hebben? gewoon vrienden vind k zo ook wel prima

Waarschuw beheerder
ik vertrouw mensen niet meer zo snel...veel mensen hangen met leugens en interessant doen aan mekaar.

Echte vrienden heb ik een paar, voor de rest ken ik alleen maar een hele hoop mensen
Waarschuw beheerder
Ik heb denk ik wel een hele groep echte vrienden. Sommigen ken je wat beter dan anderen natuurlijk, dat hou je altijd wel. Maargoed, je leert je vrienden pas echt kennen in moeilijke tijden. Gelukkig heb ik die nog niet meegemaakt, ben ik ook niet van plan.

Donderdag met z'n 10en naar Praag!

Trouwens, het grootste gedeelte van mijn vrienden ken ik al vanaf mijn 13e ofzo. Al meer dan 10 jaar dus. Soms zie je er een paar wat minder dan weer meer maar yet blijven altijd vrienden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iedereen is gewoon naar ervaring steeds voorzichtiger

Waarschuw beheerder
ik ken een meid, die voorheen een goede vriendin was van me, maar ze is erg bezitterig en wilde altijd weten wat ik deed...ook belde ze me wel 10 x op een dag...
ik was verder ook haar enige vriendin, de andere contacten die ze had waren jongens die wel eens over haar heen waren gekropen :S...
op een moment had ik er genoeg van, zij verbood me namelijk ook om contact te leggen met jongens die zij kent...maar helaas ben een spontane meid dus als ik kennis maak met anderen dan praat ik ook met hen...zij kon dat niet hebben en was erg jaloers...
nu ben ik geen vriendin meer van haar omdat ik vind dat zij mij mijn vrijheid niet geeft en te jaloers is...dat is dus ook tevens haar probleem waarom zij geen vrienden heeft...ze is niet spontaan, bezitterig, jaloers en daarbij komt ook nog dat ze ruzie maakt om een scheet bij wijze van spreken :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op zaterdag 19 november 2005 om 22:57:
Echte vrienden bestaan niet.

:gaap: Wil jij dan dat hun leven om jou draait?

Eigenlijk klinkt 'echte vrienden' wel dom, is er iemand die van zn vrienden zegt dat het 'geen echte vrienden' zijn (neppe vrienden?) Slaat dus nergens op. In het leven zijn er mensen die je gedurende een tijd een vriendschap mee hebt, maar die ook weer over kan gaan. Ik vind niet dat je dan achteraf kan zeggen dat het geen 'echte' vrienden waren.

Waarschuw beheerder

ben ik het mee eens...je hebt goede vrienden en kennissen...je noemt ook pas iemand een goede vriend als je diegene kan vertrouwen op elk gebied...dus het ligt ook aan jezelf als je iemand geen echte vriend noemt...dan vertrouw je iemand die niet te vetrouwen is...het hoeft niet helemaal aan jezelf te liggen, diegene kan ook doen alsof...maar ik vind dat je zelf in de hand hebt wie je kunt vertrouwen en wie dus een goede vriend is...diegene waar ik twijfel...zijn kennissen, maar dat neemt niet weg dat ik met hen geen leuke tijd beleef

Waarschuw beheerder
Echte vrienden zijn schaars, je ken ze meestal op 1 hand tellen

en zelfs dan kan je je nog vergissen :S

Waarschuw beheerder
Wat zijn er veel negatieve reacties hier. Is het zo slecht gesteld met vriendschap?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 20 november 2005 om 13:29:
Dat is niet waar

Ook ECHTE vriendschappen kunnen verwateren of uit elkaar groeien, gewoon om het feit dat iedere periode in je leven gekenmerkt en vergezeld wordt door andere vriendschappen.

En dat hoeft ook helemaal niet erg te zijn dat betekend niet dat het dan geen ECHTE vriendschap is geweest

Echte vriendschap is niet inherent aan altijd, hoewel je de herinnering wel altijd met je meeneemt.

hier ben ik het helemaal mee eens :yes: sommige mensen blijven wel je hele leven bij je, maar heel veel mensen ook niet..
ik denk aan genoeg mensen terug als echte vrienden, ook al spreek ik ze nou al lang niet meer zo veel als toen..

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Echte vrienden,daar kan je goed in vergissen :X

Waarschuw beheerder
:cry:
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Maar een bordje in de plee zegt altijd

Je vrienden kun je kiezen, Je familie niet.

En dat vind ik wel een rustgevende gedachte hebben.

Ik ben zelf ook heel voorzichtig met nieuwe contacten.
En hoe ouder je wordt hoe moeilijker je vrienden zonder belangen vind. Ja op een feesie met wat pillen op dan zijn we allemaal weer net zo open als in onze kindertijd, maar echt vriendjes maken zoals toen ik een jaar of acht negen was dat gebeurt gewoon niet meer zo vaak ,maar als het gebeurd dan ontmoet je vaak welke leuke mensen die niet voor niets in je leven is gekomen. Maar echte vrienden daar hangt tegenwoordig zo een stempel op dat je van alles voor elkaar moet doen maar als je echt echte vrienden bent dan gaat het juist helemaal nergens om, je weet dat het zo is.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 20 november 2005 om 13:29:

En dat hoeft ook helemaal niet erg te zijn dat betekend niet dat het dan geen ECHTE vriendschap is geweest

Waarheid als een koe(Y)
Heb al meegemaakt dat 2 vriendschappen van vroeger,die verwaterd waren, weer helemaal goed zijn gekomen, na bijna 10 jaar...(Y) juist de herinnnering aan de vriendschap....(Y)
Waarschuw beheerder
Nieuwe contacten....mja.....ben er niet perse naar op zoek,maar als ik de juiste persoon tref....:yes:
Kost alleen ff tijd/moeite om iemand te leren kennen....;) en daar moet je wel voor open staan.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op maandag 5 december 2005 om 17:29:
Nieuwe contacten....mja.....ben er niet perse naar op zoek,maar als ik de juiste persoon tref....
Kost alleen ff tijd/moeite om iemand te leren kennen.... en daar moet je wel voor open staan.....

ik ben ook niet op zoek naar nieuwe contacten, maar ik ben een open persoon dus ik maak makkelijk contact..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 19:45:

met die overtuiging trek je mensen aan die niet te vertrouwen zijn.

Waarschuw beheerder
echte vrienden bestaan niet.
allemaal maten naaiers(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sommige mensen hebben geen echte vrienden omdat ze toch alleen maar de zooi lopen te verneuken :D
Dus geen wonder dat ze geen vrienden hebben...

Waarschuw beheerder

Idd! (y) met zo'n instelling wordt het nooit wat met je vriendengroep.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AltijdHerrie !! op maandag 5 december 2005 om 19:43:
Uitspraak van aapeb op zondag 4 december 2005 om 19:45:

:yes: idd

Waarschuw beheerder
ik heb 2 échte vrienden, en dat is voor mij meer dan genoeg;) k weet wel op wie ik kan bouwen en wie ik kan vertrouwen, ;):D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Omdat ze hun vertrouwen in de mensheid zijn verloren?

Ik heb 1 echte vriend
Waarschuw beheerder

Ik heb wel heel veel kenissen, sta dus best open voor nieuwe contacten en ken best spontaan zijn, maar maak inderdaad niet snel vrienden. Hoeft ook niet, mensen die ik wel in me leven toelaat weet ik precies wat ik aan ze heb en dat wil met nieuwe mensen nog wel 's foutgaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kapitein Eenoog op maandag 5 december 2005 om 12:28:
Trouwens, het grootste gedeelte van mijn vrienden ken ik al vanaf mijn 13e ofzo. Al meer dan 10 jaar dus.

Veel mensen hebben inderdaad nog vrienden die ze al van kinds af aan kennen, maar ik had in die tijd al helemaal geen vrienden. Denk dat naarmate je ouder word het ook lastiger is zomaar iemand tegen te komen.

Waarschuw beheerder
Omdat ze zich anders voordoen dan dat ze zijn! Dus zijn het tijdelijke vrienden..

Waarschuw beheerder
ik sta er wel voor open.
maar ik heb nu zelf 3 goeie vriendinnen.
en je kunt beter 1 beste vriendin hebben dan
10 ''losse'' vrienden.

Waarschuw beheerder
Wat heb je aan 10 opervlakkige kennissen? Is leuk om mee te gaan stappen, leuke dingen etc. etc.

Maar zodra er echt iets aan de hand is, kom je er achter dat er maar weinig ECHTE vrienden zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 18:31:
Wat heb je aan 10 opervlakkige kennissen? Is leuk om mee te gaan stappen, leuke dingen etc. etc.

Maar zodra er echt iets aan de hand is, kom je er achter dat er maar weinig ECHTE vrienden zijn!

en zo is het maar net:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
omdat er maar weinig echte vrienden meer zijn en je moet ze niet zoeken je komt ze tegen dat hjeb ik in mijn leven wel geleerd.

en vertrouw niemand in het begin want de hele wereld verneukt je waar je bij staat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 20 november 2005 om 13:13:
ik sta wel open voor nieuwe contacten, maar ik kan heel weinig mensen ECHTE goeie vrienden van me noemen, dat zijn er maar een paar laatste aanpassing 20 november 2005 13:13

vind ik ook :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 18:31:

Komt van twee kanten, als jij klaar staat voor mensen om wie je geeft zul je dat vaak ook terug ontvangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sure O:) op donderdag 15 december 2005 om 18:16:
Komt van twee kanten, als jij klaar staat voor mensen om wie je geeft zul je dat vaak ook terug ontvangen.

wees daar maar niet zo zeker van :nee: ik had vrienden waar ik dag en nacht voor klaarstond en sprong midden in de nacht op de fiets als het niet goed met ze ging maar zodra je zelf iemand nodig had lieten ze je vallen als een baksteen

om ff terug te komen op het topic echte vrienden zijn zeldzaam ;) je kan ze meestal maar op 1 hand tellen
ik denk dat mensen tegenwoordig vooral veel aan hunzelf denken en dat je daarom maar snel echte vrienden hebt.
jammer genoeg denk je ook dat mensen je echte vrienden zijn maar daar kan je je zwaar in vergissen :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op donderdag 15 december 2005 om 19:40:
wees daar maar niet zo zeker van

Ik zeg ook "vaak" ik heb ook wel eens het tegendeel meegemaakt, en dan weet ik ook genoeg. Niet dat ik ze dan meteen niet meer wil zien, maar het wordt wel allemaal oppervlakkig.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb eigenlijk geen vrienden meer waar ik mijn twijfels over heb.. ik ben met iedereen open en eerlijk en de een zie ik vaker dan de ander.. daar is niks mis mee!

Waarschuw beheerder
echte vrienden blijven!! en dan heb je er niet veel nodig hoor. ben heel blij met het handje vol wat ik nu heb en weet dat ik er ook echt op kan bouwen!

Waarschuw beheerder
ik denk dat het komt omdat ze geen goede vrienden voor andere ook zijn, onbetrouwbaar en alleen geintresseerd in zichzelf, leven in hun eigen wereldje!!!

en volgens mij vinden sommige dat niet eens erg!
Waarschuw beheerder
[Liekskovic] ik vertrouw mensen niet meer zo snel...veel mensen hangen met leugens en interessant doen aan mekaar.

de meeste mensen zijn gewoon nep, ze denken
alleen aan zichzelf en hoe anderen naar hun kijke.
[@udioholic] ik vertrouw bijna geen mensen

ik ook niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schots_EN_scheef op zondag 18 december 2005 om 21:16:
de meeste mensen zijn gewoon nep, ze denken
alleen aan zichzelf en hoe anderen naar hun kijke.

:yes:

tja ik vergis me ook wel eens in mensen :vaag:
mijn echte goede vrienden zijn niet nep :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 16:46:
echte vrienden bestaan niet

is niet helemaal waar hoor, heb toch wel 1 echte maat.
ken hem nu al meer als 10 jaar, we zien elkaar wel minder als vroeger maar de band is nog steeds het zelfde hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 19:45:

Dan zou ik als dit waar is maar eens andere mensen ontmoeten. :s

Ik heb in mijn hele leven tot nu toe 7 mensen die ik door dik en dun steun en kan vertrouwen. Bij de een kom je met een heel ander probleem/verhaal dan bij de ander, maar dit maakt niet dat de een meer te vertrouwen is dan de ander.

Mijn ouders en zusje kan ik 100% vertrouwen, dan heb ik nog 3 echte vriendinnen waarvan ik er 2 al ken sinds de creche en 1 sinds een jaar of 3. Die ander is mijn ex, we zijn nog steeds erg goed bevriend en kunnen altijd alles met elkaar overleggen. Hij is ook de enige (samen met mijn tweelingzusje) die me écht kennen en weten wanneer ik iets wel of niet moet doen. Respect daarvoor. (L)

Andere vrienden en vriendinnen waardeer ik voor wie ze zijn en wat ze voor me betekenen maar ga ze geen verhalen vertellen die ik liever niet wil vertellen. :)
Waarschuw beheerder
Vaak denk je veel echte vrienden te hebben..Maar als er dan wat gebeurt in je leven kunnen je ze laten vallen als een baksteen..

Vaak dan kom je te weten wie je echte vrienden zijn en vaak blijven er dan maar een paar over..

Waarschuw beheerder
Er komen steeds nieuwe mensen op je pad. De fout de die meeste mensen maken, is dat men zich zo afhankelijk opstellen. Ik ben gelukkig heel zelfstandig en kan gerust alleen zijn. Als ik mijn vrienden om me heen wil hebben, dan bel ik ze wel.
Waarschuw beheerder
Vrienden vin je niet zo snel.. gelukkig heb ik ze wel (L)

en ja idd wat je zegt veel mensen staan niet open voor niuewe contacten maar ja

Waarschuw beheerder
k denk dat er toch mensen zijn die niet open staan voor nieuwe contacten.. en of niet spontaan genoeg zijn.

Ik sta er wel voor open
en ik ben wel spontaan.......

Tot een bepaalde hoogte
Waarschuw beheerder

Ik denk dat echte vrienden hebben niet zozeer aan je eigen spontaniteit ligt..

Of je veel sociale contacten hebt kan wel aan spontaniteit liggen, maar echte vrienden vind je niet door zomaar eens een gesprek aan te knopen