Ik denk dat er toch mensen zijn die niet open staan voor nieuwe contacten.. en of niet spontaan genoeg zijn.
Echte vrienden bestaan niet.
uiteindelijk kom je er achter dat ook zij alleen aan zichzelf denken.
Mensen komen en gaan in je leven, maar alleen ECHTE vrienden blijven voor altijd
Dit soort reacties staan hier veel. Ik durf te beweren dat ik een aantal echte vrienden heb, een enkele ken ik al van kleins af aan, andere een paar jaar. Het lijkt me toch sterk dat ik de enige ben met echte vrienden.
Eigenlijk klinkt 'echte vrienden' wel dom, is er iemand die van zn vrienden zegt dat het 'geen echte vrienden' zijn (neppe vrienden?) Slaat dus nergens op. In het leven zijn er mensen die je gedurende een tijd een vriendschap mee hebt, maar die ook weer over kan gaan. Ik vind niet dat je dan achteraf kan zeggen dat het geen 'echte' vrienden waren
Echte vrienden bestaan inderdaad niet.
Je kan niemand vertrouwen, enkel jezelf.
Echte vrienden bestaan niet.
uiteindelijk kom je er achter dat ook zij alleen aan zichzelf denken.
Eigenlijk klinkt 'echte vrienden' wel dom, is er iemand die van zn vrienden zegt dat het 'geen echte vrienden' zijn (neppe vrienden?) Slaat dus nergens op. In het leven zijn er mensen die je gedurende een tijd een vriendschap mee hebt, maar die ook weer over kan gaan. Ik vind niet dat je dan achteraf kan zeggen dat het geen 'echte' vrienden waren.
Eigenlijk klinkt 'echte vrienden' wel dom, is er iemand die van zn vrienden zegt dat het 'geen echte vrienden' zijn (neppe vrienden?) Slaat dus nergens op. In het leven zijn er mensen die je gedurende een tijd een vriendschap mee hebt, maar die ook weer over kan gaan. Ik vind niet dat je dan achteraf kan zeggen dat het geen 'echte' vrienden waren.
Dat is niet waar
Ook ECHTE vriendschappen kunnen verwateren of uit elkaar groeien, gewoon om het feit dat iedere periode in je leven gekenmerkt en vergezeld wordt door andere vriendschappen.
Er zijn maar heel weinig mensen die je van kind tot dood naast je staan.
En dat hoeft ook helemaal niet erg te zijn dat betekend niet dat het dan geen ECHTE vriendschap is geweest
Echte vriendschap is niet inherent aan altijd, hoewel je de herinnering wel altijd met je meeneemt.
Ook ECHTE vriendschappen kunnen verwateren of uit elkaar groeien, gewoon om het feit dat iedere periode in je leven gekenmerkt en vergezeld wordt door andere vriendschappen.
Er zijn maar heel weinig mensen die je van kind tot dood naast je staan.
En dat hoeft ook helemaal niet erg te zijn dat betekend niet dat het dan geen ECHTE vriendschap is geweest
Echte vriendschap is niet inherent aan altijd, hoewel je de herinnering wel altijd met je meeneemt.
Nieuwe contacten....mja.....ben er niet perse naar op zoek,maar als ik de juiste persoon tref....
Kost alleen ff tijd/moeite om iemand te leren kennen.... en daar moet je wel voor open staan.....
Uitspraak van aapeb op zondag 4 december 2005 om 19:45:
met die overtuiging trek je mensen aan die niet te vertrouwen zijn.
Ik denk dat er toch mensen zijn die niet open staan voor nieuwe contacten.. en of niet spontaan genoeg zijn.
Trouwens, het grootste gedeelte van mijn vrienden ken ik al vanaf mijn 13e ofzo. Al meer dan 10 jaar dus.
Komt van twee kanten, als jij klaar staat voor mensen om wie je geeft zul je dat vaak ook terug ontvangen.
de meeste mensen zijn gewoon nep, ze denken
alleen aan zichzelf en hoe anderen naar hun kijke.