1153x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
sorry holle bolle,
kan je je zin ff hertypen?
snap er geen hol van op deze manier!
kan je je zin ff hertypen?
snap er geen hol van op deze manier!
jij bent dit,
nee jij bent dat...
JOEHOE!!
nee jij bent dat...
JOEHOE!!
(permanent verbannen)
pffffffffff..........weet je waarom geen Amsterdammer wat ooit wat over rotterdam te vertellen heeft???
dat zeg ik toch ook niet hahahhahahahahaha
blind paard!
dus.......
Waar heb je het dan in hemelsnaam over, oooo wacht jij bent een meeprater over die neuzenstad hahahahahhahahahah
Rotterdam!
hehehe,
je wordt weer eens gedold reuzenbaby!
lijkt 020 wel
je wordt weer eens gedold reuzenbaby!
lijkt 020 wel
adhd 3xl
dat staat natuurlijk voor je omvang,
extra extra extra large
dat staat natuurlijk voor je omvang,
extra extra extra large
amsterdam, een vieze stinkstad met smerige grachten en allemaal toeristen, junks en hoeren. Wie wil nou in de Gay Capitol of Europe wonen?
Alles wat elke wereldstad heeft, heeft Amsterdam ook........ach ja, er kan er maar 1 de hoofdstad zijn en er kan er maar 1 het afvoerputje van nederland zijn, rotterdam!
die grachten dat is eigenlijk hun open riool,
maar om toeristen te lokken noemen ze dat daar anders..
maar om toeristen te lokken noemen ze dat daar anders..
nee, je bedoelt 2 omdat je niet in eentje past
amsterdam, een vieze stinkstad met smerige grachten en allemaal toeristen, junks en hoeren. Wie wil nou in de Gay Capitol of Europe wonen?
Neej rotjeknor is een lekker frisse stad met die stinkende dampen daarzo
nee, je bedoelt 2 omdat je niet in eentje past
Hahaha NOT
Sorry maar Rotterdam staat juist bekend om zijn Junkie's en daarna komt Utrecht
Kijk! Deze man komt uit Haarlem, is dus neutraal en wordt het tenminste even bevestigd dat Rotterdam de stad is die niet wijs is! Ik ben het niet vaak met hem eens, maar nu wel
laatste aanpassing
Bij ons worden ze opgevangen op 1 plaats en krijgen ze een boete als ze zich ergens te lang op houden. In 020 zwerven ze door heel de stad en spuiten ze lekker op straat.
Bij ons worden ze opgevangen op 1 plaats en krijgen ze een boete als ze zich ergens te lang op houden. In 020 zwerven ze door heel de stad en spuiten ze lekker op straat.
Opvang of geen opvang, feit is dat jullie meer Junkie's hebben dan Amsterdam en Urecht bij mekaar
Dus wie is nou hier het afvoerputje?
Whahah een boete geven aan een junkie?
Waar sturen ze die boete heen dan?
Ik denk ook echt dat die junk eerst zijn rekeningen betalt voor ie weer een naald inprikt
wat een gedachtengang daar Verotterdam
laatste aanpassing
haarlem,
dat is een agglomeraat van 020.
zit daar ook vol met wannabi joden die 020 zijn ontvlucht.
dat is een agglomeraat van 020.
zit daar ook vol met wannabi joden die 020 zijn ontvlucht.
Whahah een boete geven aan een junkie?
Waar sturen ze die boete heen dan?
Ik denk ook echt dat die junk eerst zijn rekeningen betalt voor ie weer een naald inprikt
wat een gedachtengang daar Verotterdam
Whahaha tering man, ik wist niet dat jij zo vol met humor zat
Lach me kapot hierzo!
020
Verkeerde antwoord, u gaat niet door voor de koelkast
Rotterdam dankt haar naam aan een klein riviertje,
de Rotte.
Sukkeltje
de Rotte.
Sukkeltje
wat kan mij dat nou bommen nerdje?
In @msterdam gebeurt het ook raffie
Klopt maar in Rotterdam MEER
In @msterdam gebeurt het ook raffie
Je zegt Amsterdam ipv 020
jep jij wordt verbannen.
Maar nee hoor in Amsterdam geven ze de Junks een enkeltje naar Rotterdam zodat ze daar opgevangen kunnen worden
045
Het was nog leuk toen het gewoon 010 of 020 was maar nu al die kut meelopertjes er in gaan mengen met hun 055 .045 etc is het geen ene reet meer aan
Hahahahaha... Jij hebt het altijd over Rotterdam en Feyenoord
Nadat Rotterdam altijd de discussie opstart zoals dit topic bijvoorbeeld
flikker dan ook op haarlemmongool
(permanent verbannen)
Snap ik als je daar woont
Wees nou is grappig Nerd
Het was nog leuk toen het gewoon 010 of 020 was maar nu al die kut meelopertjes er in gaan mengen met hun 055 .045 etc is het geen ene reet meer aan
Het was leuk, toen iedereen nog dacht dat ajakkes wat was!
Hahahahaha... Jij hebt het altijd over Rotterdam en Feyenoord
jij post toch nooit over Ajax!!
Zal je mij nooit zien doen hoor
Uitzonderingen zijn er altijd
Omdat ze hun eigen problemen niet kunnen oplossen. Zoals altijd hebben ze ROTTERDAM nodig.
Rotterdam is de afvoerput voor dit soort dingen.
Wees nou is grappig Nerd
Remy, niet zo tof lopen doen he?
(permanent verbannen)
het is juist leuk dat jij denkt dat Ajax niets meer zou zijn........tot je weer huilend onder je dekbed gaat liggen en denkt, kut winnen ze weer in de kuip!!
Ja Rene, pikkie tog, reageer nou is niet zo gefrustreerd...
En weer in de toekomst kijken, knap van je
flikker dan ook op haarlemmongool
Moet je nou echt schelden?
Kan je er niet meer tegen
Rotterdam heette vroegah Rottedam naar voor beeld van Amsterdam
Amsterdam heette vroegah Amstellerdam maar in volksmond verbasterde de uitspraak en op een gegevn moment zei men amsterdam ipv Amstellerdam.
RotteDam kopieerde het want die wouden niet achterblijven en kunstmatig noemde zij hun Placebo Amsterdam maar Rotterdam.
sorry rafa we zullen je urban city niet meer dwarsbomen. hoezo arrogant
Hij heeft wel gelijk
sorry rafa we zullen je urban city niet meer dwarsbomen. hoezo arrogant
Wees origineel
Niks met arrogantie te maken maar met gebrek aan creativiteit van jou kant
Goedzo Rafa Jij verdient een stickertje
O boy o boy o boy!!
I Amsterdam
(permanent verbannen)
Wij krijgen aanzien van mensen uit heel Nederland.
hahaha dat hebben jullie nodifg, wij niet!
En afgunst begrijp ik, ze willen allemaal zo als ons zijn!
Een harde volk, waar vriendschap ook echt vriendschap betekend!
fantastisch volk Rotterdammers!
(permanent verbannen)
Rotterdam heb het niet nodig, want al zouden ze het wel hebben, niemand BOEIT het in de wereld!!!
Nederland kan niet zonder Rotterdam, al je artikelen thuis zijn in Rotterdam aangekomen, zonder Rotterdamemrs zat je nog steeds op een sinasappelkistje, die ook in Rotterdam is aangekomen!
je bent haarlem
Ik heb in Amsterdam gewoond en ga er binnenkort er weer wonen dus maak je om mij niet druk en jouw stad is waar je hart sneller klopt
Nederland kan niet zonder Rotterdam, al je artikelen thuis zijn in Rotterdam aangekomen, zonder Rotterdamemrs zat je nog steeds op een sinasappelkistje, die ook in Rotterdam is aangekomen
zonder rotterdam hadden we nog in kleihutten gewoond zeker???
er is zeker maar 1 haven in Nederland....
straks ga je nog zeggen dat de zon om rotterdam draait!!
Nederland kan niet zonder Rotterdam, al je artikelen thuis zijn in Rotterdam aangekomen, zonder Rotterdamemrs zat je nog steeds op een sinasappelkistje, die ook in Rotterdam is aangekomen!
Je bedoelt de chinezen die jullie haven hebben overgenomen?
Wake up!!!
Jullie haven is niet meer JULLIE haven maar is nu de haven van CHINEZEN.
Whahahahahaha het allerbelangrijkste van Rotterdam is in Handen van CHINEZEN!!!!
I zie het al helemaal voor me!!
Feyenoord hofleverancier van China!!
Hij komt zelfs al regelmatig als enige jood in de DHZ topic
en jullie komen nooit in Ajax topics...... dus wat lul je nou dom??
Wake up!!!
Whahahahahaha het allerbelangrijkste van Rotterdam is in Handen van CHINEZEN!!!!
Rare humor heb jij
(permanent verbannen)
Wake up!!!
Ja die hebben alles haha lul niet zo dom, en het blijft een feit dat Nederland niet zonder ons kan, Rotterdam!
En dat is het enigste wat ik zeg, dat sommige simpele zielen zoals rene, nou weer zo gefrustreerd de zon er bij moet halen, snap ik niet, maar ben ook niet depri en gefrustreerd, en weer met zweet tussen me billen naar ajakkes gaat!
met een witte zakdoek
Rare humor heb jij
Maar hij heeft wel gelijk
Rare humor heb jij
raar gevoel van suprematie heb jij terwijl je geeneens eerste staat!!
(permanent verbannen)
Men vergeet even dat Rotterdam de handelstad is, vanwege de haven, amsterdam is de economische stad van Nederland, dus hebben jullie ons nodig, want zonder geld -> Geen haven
Tuurlijk zonder Ahaold en Phillips had heel die beurs van jullie geen toekomst, dus wees Rotterdam en eindhoven dankbaar!
Rare humor heb jij
het was ook geen grapje
Tuurlijk zonder Ahaold en Phillips had heel die beurs van jullie geen toekomst, dus wees Rotterdam en eindhoven dankbaar!
dankbaar voor de hoofdkantoren die ze in Amsterdam wilden neerzetten omdat veel meer uitstraling in de rest van de wereld!!!
(permanent verbannen)
Jawel hoor.. maar niet in topics die alleen voor joden bedoelt zijn.
hehe
Jawel hoor.. maar niet in topics die alleen voor joden bedoelt zijn.
tuulek niet....pannenkoek!!
(permanent verbannen)
Ga je nou over kantoorgebouwen tegen een Rotterdammer beginnen hahahahahhahaha
*bonk* hahaha
wat boeit mij nou HOE en hoeveel kantoren er staan in rotterdam........feit is dat ze in
Amsterdam wilden neerzetten omdat veel meer uitstraling in de rest van de wereld!!!
zijn die joden nou nog steeds bezig met zich te bemoeien met de mooiste stad van nederland, Rotterdam?
Jezus pootjes, probeer zelf eens iets fatsoenlijk te maken van 020. Begin met het dempen van dat open riool dat midden door jullie stadje loopt en wat jullie grachten noemen.
Jezus pootjes, probeer zelf eens iets fatsoenlijk te maken van 020. Begin met het dempen van dat open riool dat midden door jullie stadje loopt en wat jullie grachten noemen.
kantoorgebouwen de gekste!!
Volgens mij begon je der zelf over:
dankbaar voor de hoofdkantoren die ze in Amsterdam wilden neerzetten omdat veel meer uitstraling in de rest van de wereld!!!
Wake up!!!
Men vergeet even dat Rotterdam de handelstad is, vanwege de haven, amsterdam is de economische stad van Nederland, dus hebben jullie ons nodig, want zonder geld -> Geen haven
whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, jij lult de grootste onzin die er bestaat man
elke keer dat kinderachtige 010 vs 020 gezeur
ooit wel eens aan gedacht dat het steden uit hetzelfde land zijn en dus zoveel mogelijk samenwerken op economisch gebied?
en Deelder is wel grappig, snap alleen niet hoe feyenoord fans
hem kunnen mogen want hij is zo mogelijk nog meer anti-feyenoord dan anti-ajax
ooit wel eens aan gedacht dat het steden uit hetzelfde land zijn en dus zoveel mogelijk samenwerken op economisch gebied?
en Deelder is wel grappig, snap alleen niet hoe feyenoord fans
hem kunnen mogen want hij is zo mogelijk nog meer anti-feyenoord dan anti-ajax
Wake up!!!
Dat Chinezen belangen hebben genomen in diverse terminals zegt nog niet dat ze complete zeggenschap over de haven hebben. Ze vertrouwen Rotterdam dusdanig dat ze deze belangen nemen omdat ze Rotterdam tot de toegangspoort tot Europa zien en dus via Rotterdam de alsmaar groeiende goederenstromen tussen China en Europa willen laten lopen. Toekomst ziet er goed uit, gaan weer een hoop geld verdienen voor Nederland!
En dan even over de "haven" van A*dam: knap werk om 2 jaar na de opening van een prestigeuze containerterminal al het eerste schip te kunnen verwelkomen!

![[img width=600 height=300]http://www.xtrordnary.com/mijnstreekonline/images/interface/enter.jpg[/img]](http://www.xtrordnary.com/mijnstreekonline/images/interface/enter.jpg)
![[020]Spoetnik[020].](/images/user/77681_2632613.gif)
![[img]http://putfile.com/pic.php?pic=11/32209225517.jpg&s=x11[/img]](http://putfile.com/pic.php?pic=11/32209225517.jpg&s=x11)