en dat gaat zeker gebeuren
zweijenooord
Forumbeheerders, kunt u deze topic verplaatsen naar onzin&humor...
Kunnen ze jou niet verwijderen, want je steldt geen klote voor
kk zweijenooord
kk zweijenooord
sommige zieltjes
word je echt moe van
duidelijker kan ik niet zijn en dan nog zeggen we hebben een top seizoen Whahahaha en dat alleen omdat ze sinds jaren weer is 2 keer gewonnen hebben van de joden een kinderhand is snel gevuld!!!! blijkt wel weer hoe laag de lat ligt bij de kakkies
je voeld je geloof ik heel wat, maar goed mot je zelf weten. Maar kan je niet normaal praten ofzo..dit topic staat al een hele lange tijd en door mensen zoals JIJ die het altijd weer vergallen (t zal eens geen jood wezen) het enigste wat jij aan het doen bent is uitdagen. Dus kom je hier weer langs, ga gewoon lekker fietsen stelen
lieve schat van me denk jij nou maar aan je kindje dat is veel belangrijker..........ik geef alleen maar antwoord op een vraag en die beantwoord ik graag
Wees jij maar trots op een evnetuele KNVB beker
wij hebben teminste iets ken je van jullie niet zeggen wij hadden in komsten met het europees voetbal jullie een westrijd dr uit en jullie hebben dit jaarw eer geen succes met strijden om het europeese plek wnat jullie worden uitgeschakeld
Arrogante joodjes weer hoor
Wordt eerst maar 5e.
Ikke wel hahahahaha! Aan het eind van het liedje spelen we alsnog volgend seizoen Champions League!
Ook ná gisteren?? Je kunt niet mij niet wijs maken dat je hebt genoten van die wedstrijd.. ADO heeft écht terecht gewonnen.. én die Vlaar is trouwens écht een "wereldspeler"..