Partyflock

Forumonderwerp · 828372

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Het feit is dat het gevoel weg is uit de hardcore van tegenwoordig.
De artiesten hebben gewoon haast geen enkele connectie met de muziek meer...er zit geen gevoel meer in van hun uit...

Het is zowieso lopende bandwerk qua muziek haast...met andere woorden zoveel van zijn eigen gevoel legt een artiest er niet meer in...tegenwoordig zijn bijna alle tracks die uitkomen..'klinkt als'
Artiesten hebben geen eigen stijl meer,rippen veel elementen van anderen,en in veel tracks van tegenwoordig worden alle effecten gegooid die je maar kunt bedenken...hierdoor klinkt alles veel te druk/te hectisch.

Niks is er meer over van het 'hardcore'gevoel...:cry:
-Tegenwoordig zit er geen gevoel meer in de muziek.
-Opbouw ? Daarvan hebben ze tegenwoordig ook geen kaas van gegeten
-Melodie? waar zijn tegenwoordig de melodiën gebleven?
-Plink plonk melodietjes worden tegenwoordig al bestempeld als melodie :S(dingen zoals TOA bijv.)
-vaak worden er veel te harde rauwe kicks gebruikt,zodat het weer reikt richtig darkcore/industrial

Kortom er moet weer veel meer onderscheid komen tussen de hardcore en de darkcore/industrial

Dingen zoals de darkcore/industrial vandaag de dag is puur de typische weerspiegeling van de smaak van de stereotype "hardcoreliefhebber" van tegenwoordig.

Bah.

Daarom...weg met al die crap...hardcore weer voor ons door ons...

technisch is alles tegenwoordig beter daar zeg ik niets over,maar de inhoud.....:X

We eisen de D.I.Y cultuur binnen de gehele hardcorescene terug...nu!
Weg met die sterrenstatus....weg met die fancy shit eromheen...we met die hoge bedragen voor dj's...en eigenlijk mag een groot deel van die hi-tech apparatuur inclusief dikke studio ook wel verdwijnen...leer het eerst maar met minimale mogelijkheden ipv gelijk te gaan patsen met dikke apparatuur...

Weg met beperkte mogelijkheden bij de labels en vooral distributie maatschappijen...vrijheid voor onbekende artiesten.
Hardcore moet weer muziek voor en door liefhebbers worden ipv alles is in handen van grote spelers waarbij het twijfelachtig is hoeveel ze daadwerkelijk van de muziek houden...

en dan heb ik nog niet eens gesproken over rititieuw:X

Dit is mijn algemene kijk op de hardcore van tegenwoordig,hoe denken de hardcoreliefhebbers van tegenwoordig er eigenlijk over?:)

ik dacht ik ga maar niet meer zeiken in andere topics,ik open er zelf wel 1:)

Niet om te provoceren,ik ben gewoon benieuwd of er meerderen zo denken :)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar is wel leerzaam ook.
wij zijn zeg maar de middelste generatie dus sommige dingen kennen we niet, maar kunnen de broekies van 18 wel weer wat leren en dat is wel weer cool.

zo leren we allemaal bij en ga je anders kijken naar de muziek. tenminste wij wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 17:23:
ja, maar is wel leerzaam ook.
wij zijn zeg maar de middelste generatie dus sommige dingen kennen we niet, maar kunnen de broekies van 18 wel weer wat leren en dat is wel weer cool.

zo leren we allemaal bij en ga je anders kijken naar de muziek. tenminste wij wel.

True,je leert van elkaar waardoor je ook andere shit gaat waarderen.
Maar vind t nogal wat om te zeggen dat alles van tegenwoordig poep is,dat gaat er bij mij niet in.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 2 december 2005 om 17:26:
Maar vind t nogal wat om te zeggen dat alles van tegenwoordig poep is,dat gaat er bij mij niet in.

juist bij ons ook niet dus

schijt niet alles onder anders kom je straks stront tekort en waardeer wat je mooi vind en laat anderen in hun waarde die weer andere dingen mooi vind.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 2 december 2005 om 17:26:
True,je leert van elkaar

zo kwam ik er laatst achter dat korsakoff nep is,
wat een shock..
het is catscan se shit,
goeie shit bajdeweej :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 17:28:
schijt niet alles onder anders kom je straks stront tekort en waardeer wat je mooi vind en laat anderen in hun waarde die weer andere dingen mooi vind.

Don't shit where u eatO:)
Niemand dwingt je om shit te luisteren,waar je niks van moet hebben:)
Waarschuw beheerder
Nee maar het is wel kut dat als een stijl waar je ooit veel mee bezig was in je ogen opeens kut is geworden en je dus eigenlijk je ei niet meer kwijt kunt.

Is mij ook al te vaak overkomen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 2 december 2005 om 17:55:
Nee maar het is wel kut dat als een stijl waar je ooit veel mee bezig was in je ogen opeens kut is geworden en je dus eigenlijk je ei niet meer kwijt kunt.

lijkt mij ook best kut ja..
zit je dan..
ken je mooi in een aap gaan logeren..
geen last van gelukkig 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
is ook kut, maar focus dan op andere dingen.
altijd je eigen ding blijven doen.
doen wij ook.
zijn net bezig, maar die raad hebben we wel aangenomen gelijk.
anders word je gek.
Waarschuw beheerder

Is mij ook al te vaak overkomen.

Zoals?
Waarschuw beheerder
Duidelijkste voorbeeld lijkt mij Hardstyle.

Periode 1998-2002 is mijn favoriete house-stroming ooit.
Periode 2003-heden vind ik walgelijk nog zacht uitgedrukt.

Waarschuw beheerder
uhmz... gedeeltelijk slaat het op poep. omdat mijn smaak veranderd is. daarentegen vind ik andere core nu weer goed die ik vroeger poep vond. dus ja..

maar kan in alle subgenres wel goede nummers / artiesten vinden. dat het zo breed is geworden. dat is hetgene dat mij nog steeds naar -core doet luisteren. was het nog steeds hetzelfde had ik het al lang vaarwel gezegd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 16:51:
Wat een CD is dat idd zeg!! :respect:

Ik geef je `100% gelijk in deze reply man! Die newstyle hardcore is idd veel beter en zit meer gevoel in en is velen malen beter gemaakt! :jaja:
Alleen tot aan 2002, en daarna was het over. Maar voor de rest vind ik dat ook veel vetter dan die echte early rave!

Ik vind helemaal niet zo'n vette thunderdome eigenlijk. Overigens vind ik de dingen tot thunderdome 5 echt vet. Daarna ook nog wel steeds, maar in mindere mate eigenlijk. Het werd een stuk softer. En opeens werde de tracks in 1997 steeds langzamer. :|

Doe mij gewoon maar die oude beukende hardcoresound, toen het nog behoorlijk uptempo was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 2 december 2005 om 18:04:
Duidelijkste voorbeeld lijkt mij Hardstyle.

Periode 1998-2002 is mijn favoriete house-stroming ooit.
Periode 2003-heden vind ik walgelijk nog zacht uitgedrukt

So true!
2003-heden 1 woord:Fartstyle!
Ik vind het echt verschrikkelijk,maar het was te voorspellen die overkill van hardstyle.
Crap werd alleen maar erger:/

Waarschuw beheerder

dit vind ik wel goed gezegd ja... kan ik me zeker in vinden. zelfde met artiesten bijvoorbeeld RTC hun eerste platen zijn echt super en kon echt van hun live sets genieten. wat het de afgelopen 3/4 jaar is geworden is jammer.

veel mensen kunnen verandering niet accepteren (ik zeg duidelijk niet waarderen).

muziek veranderd en je eigen smaak ook. en zal altijd 1 periode blijven waar je het sterkste naar "verlangt" waar de meeste herinneringen zitten.

de mensen die nu core gaan luisteren zullen veel muziek voor 2000 niet snappen. dat wordt ze nog wel eens kwalijk genomen. dat ze die klassiekers niet goed vinden. maar dat kan je ze niet kwalijk nemen. :)

Waarschuw beheerder

Tja dat heb ik dus met die hedendaagse gabbermuziek. Daarom ben ik me meer gaan verdiepen in diepe, progressieve en techy dingen. En daarnaast lounge. Daar kan ik veel meer mijn ei in kwijt en vind ik ook de leukste muziek van tegenwoordig. Ik vind van alle hardcoreplaten die ik er tegenwoordig nog uitkomen misschien 10 tracks per jaar goed, de rest trek ik gewoon niet (en dat komt niet door hardheid, maar door de gebruikte geluiden, die erin verwerkt zitten).

Waarschuw beheerder
ben juist de hardere kant op gegaan. meer breaks georienteerd, d 'n b... kan ik nu weer mijn ei in kwijt... mss voor een paar jaar en dan gaan we weer iets nieuws ontdekken. of eigenlijk sinds het internet ontdek je heel veel nieuwe dingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 2 december 2005 om 18:07:
Periode 2003-heden vind ik walgelijk nog zacht uitgedrukt

So true!

weet niet wat jullie geluisterd hebben hoor...

het enige wat me de laatste tijd een beetje opvalt is dat je dan een vet mooie intro hoord en dan komt de bass en dan denk je van, , jammer..
maar dat neemt niet weg dat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 18:06:
Overigens vind ik de dingen tot thunderdome 5 echt vet. Daarna ook nog wel steeds, maar in mindere mate eigenlijk. Het werd een stuk softer.

daswelzoow ja, tot 19 (20 enz was ook wel minder ja), toen kwam new style,
als nu, alleen nu nog beter :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 17:09:
T moet gewoon niet te moeilijk worden voor Xeno want dan snapt ie t niet meer

te moeilijk bestaat niet voor mij,alles is te doen,het gaat om de geluiden etc...

we leven in 2005 en dan nog gaan ze van die crap geluiden gebruiken,krak kraak plink plonk,de programma's zijn tegenwoordig veel beter dan vroeger,what the fuck waarom creëren ze er van die oud klinkende geluiden mee........:S
tis net of je gewoon wat op een staalplaat zit te krassen:S :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 18:17:
ben juist de hardere kant op gegaan. meer breaks georienteerd, d 'n b... kan ik nu weer mijn ei in kwijt...

Drum 'n Bass vind ik ook heel vet, en dan het liefst 'intelligent drum 'n bass'. Dus datgeen wat LTJ Bukem draait, hoewel Panacea dingen ook er tof zijn (terwijl ik juist dat vroeger in 1998 niks aan vond).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 17:00:
Leeftijd: 16

:S wat moet dat hier in mijn topic,ga sesamstraat kijken en daar over lullen,daar heb je wel verstand van;) :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Xeno:
Je moet alleen wel eens ophouden alle Hardcore van nu te veroordelen. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat je lang niet alles wat er momenteel is kent. Je mag best hetgeen je wel kent veroordelen, maar gooi niet de hele scene op een hoop. Want ik heb het idee, door de soort geluidjes die je steeds opnieuw aanhaalt, dat je voornamelijk doelt op Industrial Hardcore, maar er is zoveel meer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb het over industrial hardcore, darkcore en de huidige hardcore ja:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 18:41:
industrial hardcore, darkcore

Bestaan beide niet!
2 Nederlandse verzinsel zodat het beter in de marktlicht.

Overigens begrijp ik met Industrial Hardcore nog wel waarop je doelt (TTM spul neem ik aan), maar wat versta je onder Darkcore?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 18:41:
en de huidige hardcore ja

Als in mainstream / gabber?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 18:29:
programma's zijn tegenwoordig veel beter dan vroeger,what the fuck waarom creëren ze er van die oud klinkende geluiden mee........

omdat dat vet klinkt!!

is ook niet logisch, dingen worden beter, vooruitgang heet dat, niet slechter,
uitzonderingen daargelaten natuurlijk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 2 december 2005 om 18:45:
Darkcore?

dingen als enzyme(terwijl dit eigenlijk ook mainstream is tegenwoordig)
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 2 december 2005 om 18:45:
Als in mainstream

ja
Uitspraak van vieuxmaster op vrijdag 2 december 2005 om 18:50:
omdat dat vet klinkt!!

niet dus :nee:
dingen worden beter, vooruitgang heet dat

normaal zou je dat denken ja,maar het word dus steeds slechter...:( en niet beter:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 18:54:
dingen als enzyme(terwijl dit eigenlijk ook mainstream is tegenwoordig)

Ik snap persoonlijk de verheerlijking van het Enzyme label ook niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 18:54:
normaal zou je dat denken ja,maar het word dus steeds slechter... en niet beter

vroeger zaten er ook kuilen in de weg..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 2 december 2005 om 18:58:
Ik snap persoonlijk de verheerlijking van het Enzyme label ook niet.

ook vaag dat het darkcore heet,ik vind cenobite juist de perfecte voorbeeld van darkcore,want het is duister,en darkcore niet,dat is hard en rauw,rare namen geven ze aan stylen:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee smaken verschillen,
doe je nix an (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 18:59:
ik vind cenobite juist de perfecte voorbeeld van darkcore,want het is duister,en darkcore niet,dat is hard en rauw,rare namen geven ze aan stylen

Ik vind zelfs Cenobite geen Darkcore.
Wel heel vet laat dat duidelijk zijn.

Ik vind gewoon heel de term Darkcore nergens op slaan, want dat zou betekenen dat normale Hardcore niet donker/duister mag zijn ofzo? Lijkt mij niet redelijk. Ik vind donker/duister juist goed in het verlengde van een term als Hardcore passen.

Waarschuw beheerder
wil jij zeggen dat cenobite niet duister is:O
en bijvoorbeeld enzyme wel? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 2 december 2005 om 19:03:
Ik vind gewoon heel de term Darkcore nergens op slaan

minder melodieus.. minder scherpe bass (?)
je hoord het verschil wel hoor,
toch iets duisterder..
nie mijn stijl..

Waarschuw beheerder
donateur
Yoda Inc. - Definitely (DJ Scot project remix)

Xeno-->Download dat nummer eesn! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 19:04:
wil jij zeggen dat cenobite niet duister is
en bijvoorbeeld enzyme wel?

Jawel, maar ik vind het niet nodig dat een apart hokje te geven. Want door Cenobite als Darkcore te labelen zou betekenen dat Darkcore een aparte stroming is met zijn eigen kenmerken. En
Ik vind donker/duister juist goed in het verlengde van een term als Hardcore passen.

Dus als een Hardcore plaat een beetje duisterder is dan een andere hoeft dat niet meteen een nieuwe stroming te zijn.

Ik vind Cenobite gewoon (goede) Hardcore.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 2 december 2005 om 19:09:
Ik vind Cenobite gewoon (goede) Hardcore.laatste aanpassing 2 december 2005 19:11

das een feit,er is sinds die tijd niemand geweest die het heeft kunnen overtreffen:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is ook niet logisch, dingen worden beter, vooruitgang heet dat, niet slechter,
uitzonderingen daargelaten natuurlijk..

Ho!

Hier maak je een gruwelijke fout. Dan kun je net zo goed zeggen, dat oude producers waardeloos waren, en nieuwe producers goed. Dat klopt natuurlijk niet.

Je haalt nu 2 dingen door elkaar. Er is inderdaad vooruitgang geboekt. Maar waardoor? Doordat er meer mogelijk is geworden (voor veel minder geld). Stel je voor je zou geen enkel digitaal muziekprogramma hebben. Hoe zouden dan de producties eruit zien?

Daarnaast ben ik niet met je eens dat dingen beter zijn geworden. Ik koop nu al sinds 1997 platen, waarvan de laatste 5 jaar echt intensief, en als ik dingen ga vergelijken (alle housestijlen), dan kan ik concluderen dat 2005 een megaslecht jaar was (1 van de meest slechtste jaren qua housegebied ooit).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 2 december 2005 om 19:03:
Lijkt mij niet redelijk. Ik vind donker/duister juist goed in het verlengde van een term als Hardcore passen.

Kijk maar naar de eerste thunderdome. Das echt een superduistere cd. Ik vind daarvan Asylum - Mescalum gruwelijk duister (en ook een gruwelijk vette track).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 19:13:
Hier maak je een gruwelijke fout. Dan kun je net zo goed zeggen, dat oude producers waardeloos waren, en nieuwe producers goed. Dat klopt natuurlijk niet

ho!

je hoord mij nix 0,0 zeggen over producers hè,
het is idd een feit dat de muziek beter is geworden door de techniek,
maar de hardcore wordt ook ouwer en producers ontwikkelen zich ook,
daardoor ontwikkeld de hardcore zich dus ook,
tot `97 of iets earlier stond de hc nog in de baby schoentjes zeg maar,
huizen worden ook steeds beter gebouwd,
door die zelfde aannemers,
niet dat ze vroeger nix konden,
maar ze leren bij,
lijk mij..

Waarschuw beheerder
De muziek is TECHNISCH gezien beter geworden. Concept en idee zijn van een compleet andere rangorde. Want dan zou je ook kunnen zeggen, dat oude films slechter zijn dan nu. En dat is natuurlijk iets wat niet klopt. De mogelijkheden zijn velen malen groter dan vroeger, waardoor het tegenwoordig (vaak) gelikter klinkt. Kijk je naar de eigen input, die erin verwerkt zit vanuit het hoofd, is er natuurlijk niets verbeterd. :)

En inderdaad, sommige producers leren bij, en sommige niet. Die starten direct goed. Maar bijleren doe je op alle punten, en dat bijleren heeft ook weer met boeken en technologien te maken. Een metselaar uit 1612 had destijds evenveel kennis, dan een mestelaar uit dit tijdperk. Dus als je het zo bekijkt, gaat die vlieger ook weer niet op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 20:11:
Want dan zou je ook kunnen zeggen, dat oude films slechter zijn dan nu.

Daar sla je wederom de spijker op zijn kop. Typisch hoe de maatschappij overal zichzelf herhaald. Braindead maatschappij; braindead muziek; braindead films. Gaat alleen nog maar om het uiterlijke jasje; zo is het ook met games; prachtige grafix, maar waardeloze verhalen en nog super kort ook. Prachtige dames; maar het innerlijk van een zombie. En ga zo maar door.

Denk dat het altijd zo zal gaan; periodes van zon en periodes van regen, maar na regen schijnt toch altijd weer zonneschijn te komen en na je kan best verwachten dat er een periode aankomt met vette muziek; uiteraard moeten we wel daar zelf wat voor doen; wij zijn namelijk die mensen (althans, de producers onder ons) die het volk moeten plezieren met nieuwe muziek en ze zowaar proberen intellectueel te stimuleren naar meer te durven luisteren dan die kansloze troep die er nu uitkomt.

Daarnaast denk je eens in hoe relaxt het is dat er nu zoveel kut muziek is en hoe onwijs je het zal waarderen als er over een tijdje weer een overdosis aan fatsoenlijke producers hun EIGEN ding doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat ik er nog dieper op in gaan. Want ik ben wel blij dat er veel kutmuziek uitkomt. Dan leer je de goede muziek daardoor nog meer waarderen (moet er niet aan denken dat er alleen goede muziek uitkwam, want dan had ik niks meer om over te zeuren). :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 20:28:
(moet er niet aan denken dat er alleen goede muziek uitkwam, want dan had ik niks meer om over te zeuren). :)

Zeuren (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
TOA is fantastisch, R_AW is ook helmaal te gruwelijk.

De sfeer op industrial feesten is vaak veel beter. Uit verschillende onderzoeken is inmiddels gebleken dat mensen die bv. naar Technohardcore luisteren een veel hoger opleidingsniveau hebben dan mensen die naar mainstream hardcore luisteren. Dit verklaart ook waarom de sfeer vaak beter op zulk soort feesten is. Intelligentere mensen hebben vaak meer controle over hun gevoelens.
Ik ben blij dat er na lange tijd weer eens wat zinnigs gebeurd binnen de dance/house. 93 is het laatste goede jaar uit de oudheid.
:)

Waarschuw beheerder
Drum 'n Bass vind ik ook heel vet, en dan het liefst 'intelligent drum 'n bass'. Dus datgeen wat LTJ Bukem draait, hoewel Panacea dingen ook er tof zijn (terwijl ik juist dat vroeger in 1998 niks aan vond).

toen kende ik het nog niet. platen nu niet meer te krijgen.

zo ook met deathchant enzo.. geen idee waarom ik die kant op ben gegaan... dat is nu echt mijn muziek. breakcore vind ik weer iets te te.. sja.. chaotisch is niet echt het goede woord... maar wie weet.. noize creator vind ik dan wel weer heel erg cool. dat is wat cleaner.

ik merk wel dat ik omdat ik zelf nu ook met muziek bezig ben ook zeker let hoe iets productie technisch inelkaar zit. soms laat ik daardoor wel eens platen liggen waar ik later weer spijt van heb.

dat is het leuke van muziek. je blijft ontdekken.

kan daarom ook goed vinden met mensen die breed georienteerd zijn. ook vinden we elkaars muziek niet altijd goed. je kan het toch waarderen. altijd leuk om van mensen uit niet jouw straatje die ook wel kennis van muziek hebben "kritiek" te krijgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[quote] Laat ik er nog dieper op in gaan. Want ik ben wel blij dat er veel kutmuziek uitkomt. Dan leer je de goede muziek daardoor nog meer waarderen (moet er niet aan denken dat er alleen goede muziek uitkwam, want dan had ik niks meer om over te zeuren). :) [quote]

moet zeggen dat ik dit jaar heel veel nieuwe releases gekocht heb. had ik niet verwacht.

productie technisch allemaal heel goed. zitten alleen niet meer zoveel echte hits bij als vroeger.

denk dat we over dit jaar wel zeer tevreden kunnen zijn :) vooral vanwege de diversiteit
Waarschuw beheerder
welke releases heb je gekocht dan?? even interesse
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 20:11:
dat oude films slechter zijn dan nu.

is toch zo, heb ik het over van die ouwe zwartwit films:yes: uit `60 en zo, de begintijd zeg maar, waar we het over hadden;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vieuxmaster op vrijdag 2 december 2005 om 21:19:
is toch zo, heb ik het over van die ouwe zwartwit films uit `60 en zo, de begintijd zeg maar, waar we het over hadden

De house uit de begintijd is echt niet slechter dan veel hardcore van nu :)