7170x bekeken
enne wat gaan jullie doen met konningedag?
....is hier echt een kinderfeest.....optochten met verzierde karren en wagens,kindere op verzierde fietse met karretjes dr achter met komplete konijne of kippehokke dr op enzo....en dan zowat de hele dag allerlei spelletjes voor de kids....ech wel leuk voor die koters
hey midas gabbie alles goed
....alles kwant, gab....met jou ook?
lekker bij me meissie geweest
....heb ik nou ook.....meissies zijn gewoon onmisbaar om je weer een tijdje lekker relaxed te voele...
la luna ze vijzelt me gewoon op
ja me schatje je heb een mooie cartier om
thnks sweety,hij is mooi he
en je bmw cabrio staat voor de wagen schat
....als je maar nie je mustang heb ingeruild gab....gaat toch niks bove 'n lekkere V8!
echt niet er komt niks tussen mij en me mustang hoor
...hahahah....hooguit la luna op de bijrijdersstoel zeker
dan wordt het af en toe moeilijk om de weg in de gaten te houden
...net als met belle....ff langs de kant zette .....of handsfree heh...Whahahah
is dan wel verstandiger dan ja
...zou zonde zijn van die mooie..................................................................................................MUSTANG hahahah
..werk voor mezelf in de metaal en ik bouw trike's en doe nog wat voor een truckstyler in de buurt...beetje handel dr bij,maar morge eerst ff m'n dodge make,wiellager naar de klote
ok dus je heb trikes voor de handel ook
en voor je dodge is dat wel te krijgen dan
ok dus je heb trikes voor de handel ook
op't moment ff nie...bouw op bestelling.
en voor je dodge is dat wel te krijgen dan
..heb zo'n nieuwe RAM1500...gaat nog wel...kun je altijd bestellen als ze niet op voorraad hebbe
een mustang bij jou in de buurt
...paar weken gelede nog een mach 1 gezien bij TYRA in bunschoten...hebbe wel vaker wat staan...hoe duur weet ik nie.
saai hier
....heee,sinds wanneer ben ik zaai.....poes????
jullie zijn saai jullie kunnen alleen maar ouwehoren voor de rest niks
....hier nog een......ouwehoer dan mee.......niet dak verw8 dat het dan wel ergens over gaat.....maar je weet nooit heh
jij ben nie saai he
...kan ook nie met jou in de buurt....
hahahah nee hoor eggggg nie
...nee,nie zaai....meer ge**....
wat is het hier stil zeg
...hele zooitje lig op 1 oor.....feesie gehad gistere...

![[img width=400 height=400]http://images.speurders.nl/images/19/1943/19437740_1.jpg[/img]](http://images.speurders.nl/images/19/1943/19437740_1.jpg)