7387x bekeken
ja hoor alles goed hoor en met jou
jah zeker weten
(permanent verbannen)
ben er vaak gweest pik
hihihihi ik val op dikkertje dap die zat op de trap...
hey slettie.. wie denk jij wel niet wie je bent.. ten eerst je kk bek houwe tegen mn lieffie en ten tweede als je op pf komt.. zet eens een foto van jezelf erop.. en nog ff wat.. als ik het ooit van plan was om wat met een wijf te doen dan zal dat zeker niet met zo,n zielig figuur als jou zijn..
je bent gewoon een grote slette bak die dr eigen nog al wat verbeeld.. als je problemen wil kan je ze hebben.. jij begon hier mee en ik zal het afmaken..
je bent gewoon een grote slette bak die dr eigen nog al wat verbeeld.. als je problemen wil kan je ze hebben.. jij begon hier mee en ik zal het afmaken..
laatste aanpassing
en dat valt op jou hihihi kan me niet voorstellen
hey slettie.. wie denk jij wel niet wie je bent.. ten eerst je kk bek houwe tegen mn lieffie en ten tweede als je op pf komt.. zet eens een foto van jezelf erop.. en nog ff wat.. als ik het ooit van plan was om wat met een wijf te doen dan zal dat zeker niet met zo,n zielig figuur als jou zijn..
(permanent verbannen)
hou ff je muiltje he nu zeg ik het nog netjes
wat wou je er anders aan komen doen dan....
dank je wel liefie jij bent ook de liefste,de mooiste,en de lekkerste voor mij me schat
love you with all my heart
getver het slijm druipt van je af
getver het slijm druipt van je af
hay luna kom bij mij schatje xxx
volgens mij heb jij helemaal niks beters te doen als aandacht vragen, als je webgirl bent,ga dan achter dat ding zitten en ga met je ... spelen !!!
ik heb geen bril nodig jij wel heb ik gemerkt,ik wil jou vrouw en neem jou vrouw.
hahahahahaha in je dromen ja
hai cherry tomaatje jou broer? jij ziet er beter uit als hem en geniet nu nog ff van je schoonzussie dalijk is ze van mij hihihihihih
tja welke vrouw van de wagens zitten er zo ordinair bij op een kast met schoenen aan dat doet geen een vrouw van de reis
krijg je al benauwd straks
ik benauwd hahah jij maas echt lauw of niet soms
kampie of niet,jij ben niks gewend
ik ben niks gewend heb al ff wat meer gezien als jou denk ik hoor
alles kwant met superoma ?¿?¿
maar natuurlijk
goedenavond allemaal
hey moppie
laatste aanpassing