Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 17:00:Vroeg naar DHZ om te zuipen...
Tap gaat pas om 11 uur open dacht ik
2-0
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 17:00:Vroeg naar DHZ om te zuipen...
Zoooo dat is stoer man
Uitspraak van Harry Mossel op maandag 5 december 2005 om 11:51:blijven knokken voor iedere bal
regel 1 in het voetbal. Daarna komt pas kwaliteit
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 19:55:1-2, duidelijke zaak......K2 komt er niet aan te pas ...
ze zijn wel in vorm hoor
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 5 december 2005 om 21:56:ze zijn wel in vorm hoor
Zal je Zondag merken, dat waren ze voor de neuzen uit ook niet!
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 5 december 2005 om 21:56:duidelijke zaak......
Is 5-1!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 19:24:Zoooo dat is stoer man
Nee rene jij bent stoer....
Leider van de neuzen plakplaatjes bende
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 23:03:Zal je Zondag merken, dat waren ze voor de neuzen uit ook niet!
pff dan noem je ook wel een uitdaging zeg
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op dinsdag 6 december 2005 om 00:15:pff dan noem je ook wel een uitdaging zeg
Toen nog wel he, nou ons zijn ze in een dip gekomen, dus je bent gewaarschuwd!
ja "we" hebben het wel traditiegetrouw moelijk in de kuip
dus een gelijkspelletje zouk ook niet verkeerd vinden eerlijk gezegd 
maar we shall see , dat de 3 punten maar naar eindhoven mogen gaan
maar we shall see , dat de 3 punten maar naar eindhoven mogen gaan
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op dinsdag 6 december 2005 om 12:27:ja "we" hebben het wel traditiegetrouw moelijk in de kuip dus een gelijkspelletje zouk ook niet verkeerd vinden eerlijk gezegd
Nou ja, ga je inneens terug krabbelen...
Maar ik begrijp je wel, al ben ik niet zo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 12:31:Nou ja, ga je inneens terug krabbelen...
Maar ik begrijp je wel, al ben ik niet zo
het word wel 1-2 overigens
Ali Boussaboun daar draait het om zondag.. geen Castelen, dus Ali speelt strak op de verdediging van pisvee, Kuyt ook, vroeg storen, bal veroveren en scoren..
Green ook weer van de partij, en Kalou in oude vorm.. Tegen de grote ploegen staat ie er altijd, eigenlijk moeten we Leonardo ook oproepen..
LEO-LEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOO
Green ook weer van de partij, en Kalou in oude vorm.. Tegen de grote ploegen staat ie er altijd, eigenlijk moeten we Leonardo ook oproepen..
LEO-LEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOO
vriendjes die boertjes en kakkerlakjes, joehoee.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 13:34:Het is hier geen poppenkast......
hahahhahaha
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op dinsdag 6 december 2005 om 12:48:dat was realistisch bekeken
Oke
5-1!
professor 45 legt het uit...
Daar hoef ie geen professor voor te wezen om dat te begrijpen
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op dinsdag 6 december 2005 om 13:58:dat denk jij maar
Ik voel het!
Dit is weer is ons jaar, mag het weer is!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 14:05:Dit is weer is ons jaar, mag het weer is!
Ja hoor van mij wel, dan kunnen jullie weer 15 jaartjes vooruit..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 14:07:Ja hoor van mij wel, dan kunnen jullie weer 15 jaartjes vooruit..
Vind ik niet erg, ik ben er dan nog steeds!
Is het andersom, verhuis je weer terug naar Emmen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 14:10:Is het andersom, verhuis je weer terug naar Emmen
Ja dat zou een optie kunnen zijn, maar geef het weinig kans.. Maar je weet het nooit..
Hoe wel emmen staat beter op de ranglijst dat Ajax dat momenteel doet..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 14:14:Ja dat zou een optie kunnen zijn, maar geef het weinig kans
Oke, wou alleen ff weten dat je het iig in overweging zou nemen!
Dat waardeer ik wel die eerlijkheid van je Kelly!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 14:28:Ik verhuis nog 1x en dat is naar Griekenland
Ohw relaxt.. Dus als ik een vakantiehuissie zoek in Griekenland, kan ik dan bij jou terecht?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 14:31:Ohw relaxt.. Dus als ik een vakantiehuissie zoek in Griekenland, kan ik dan bij jou terecht?
Zou nou al kunnen
Ja voor iemand met geen leven, heb ik de dingen tog goed voormekaar!
de kloon en [023]kelly sitting in a tree.....
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op dinsdag 6 december 2005 om 15:13:de kloon en [023]kelly sitting in a tree.....
Ken nooit, want dat heb ik haar er allang afgeschopt, het blijft een neus!
Zoals jij een boer!
oke 
het was te proberen toch
het was te proberen toch
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op dinsdag 6 december 2005 om 15:19:het was te proberen toch
Ik heb veel dingen geprobeerd, maar dat brbrbrbrbrbrbrbrbrrrrrrrrrr