Partyflock

Forumonderwerp · 827826
1110x bekeken

Waarschuw beheerder
We kennen ze allemaal.. Vooral in de HMH.

Wat is nou het beste wat de organisatie en de feestgangers hier tegen kunnen doen?

Ik kan nml niet zo 1, 2, 3 iets verzinnen :-/

Jij wel?

En je hoeft niet te reageren als je toch niets heb in te brengen O:)

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Dj sebulba had last van een gladde vloer op Qlimax O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WENDY26J op woensdag 16 november 2005 om 22:04:
Voelt aan als schuurpapier..en leg er maar een paar neer..in het motief van zebrapad ofzo..

te stroef hoeft ook niet hé;)
das ook vrij kut een té stroeve vloer, maar dan val je tenminste niet meer op je bek:)

Uitspraak van Clubber op vrijdag 18 november 2005 om 00:09:
zoals SuperGabber hier al aangeeft. Zilverzand strooien voor het feest. dit doen wij dus in de HD bij grote feesten.

word dat niet allemaal weggestampt??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 14:05:
Dj sebulba had last van een gladde vloer op Qlimax

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Clubber op woensdag 14 december 2005 om 21:16:
NEE dit is dus niet de oplossing. Ook met glazen zijn er van die dwazen die nogsteeds te lui zijn om naar de bar te lopen. heeft me al 2 paar schoenen gekost...

IDD...Maak k owk vaak zat mee....Misselijk is da...et heeft me alleen nog geen schoenen gekost gelukkig ;) zonduh van me Nike's :P
Waarschuw beheerder
borchland heeft ook vloerbedekking..daar heb ik nooit last van gehad....glijdt nog net genoeg om lekker te kunnen hakkuh....

Waarschuw beheerder
Glazen mogen niet vanwege de veiligheid.
Stel je voor als er rellen uitbreken,.. ;)

Soms heeft een gladde vloer zijn voordelen maarja, soms ook echt niet..
Waarschuw beheerder
Gisteren bij Uw-XP heb ik gewoon nog ff staan strooien... aleen maar positieve geluiden om me heen gehoord, sommige stonden wel vreemd te kijken. die dachten volgens mij dat ik dacht dat het binnen ging vriezen... haha:D:D:P

Waarschuw beheerder
Gwn geen vloer leggen;)
Waarschuw beheerder
een gladde vloer naarmate de avond vordert vind ik mooi meegenomen as je bekaf bent van alt hakkuh en je ni veel fut meer hebt is een gladde vloer best handig dan moet ge minder moeite doen

Waarschuw beheerder
Ik weet ut..

Papiersnippers.. KLinkt misschien gierig maar het helpt wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
als niemand ze drinken zo lekken, zou het ook niet glad zijn

Waarschuw beheerder
Ja.. Of als niemand zou zweten zou er ook geen condens zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 01:32:
Glazen mogen niet vanwege de veiligheid.
Stel je voor als er rellen uitbreken,..

Soms heeft een gladde vloer zijn voordelen maarja, soms ook echt niet..

:yes: idd, of je nu een 'normale' vloer neemt, of vloerbedekking of zand of weet ik wat, alles heeft z'n voor- en nadelen. een gladde vloer is soms ook wel fijn, maar soms ook inderdaad niet

op grote feesten glazen gebruiken, zal ook niet zo gunstig uitpakken, ivb met oa ruzie, of schade als de helft van de glazen sneuvelt, of als er iemand in valt..

elk idee heb z'n voordelen en z'n nadelen, dat is gewoon zo
Waarschuw beheerder
donateur
haha ik was een keer in de sam sam in vlaarding liep een kaalkop die gleed uit , toen kwamen de uitsmijters die dachten dat ie een klap had gehad en die pleurde hem eruit.
maar die tent ernaast stond een groep gasten buiten die begonnen op die gast in te beuken dus die uitsmijters weer ertussen en brachten die gast weer naar binnen.

weer zo'n typisch geval van pech dus

maar het mooiste was die avond

dat nie alleen de vloer slecht was maar het hele podium!der waren ook 2 gasten die deden een live act, beetje onbekende dj's ofso en die staken fakkels aan en begonnen beeju druk te doen daar ,en zakte volgas door het podium heen. ~~KRAK~~!
en na dat op treden kwam er een mannetje naar hun toe (helemaal uit zijn stekker) en die vroeg aan die gasten een handtekening op zijn shirt....
Toen kwam ik dus echt nie meer bij....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gigantische hekel aan :[

wil je goed los gaan :bounce: pleur je bijna op je bek :s

ik ga voor houten vloeren wel grof anders is het zo weer glad ;p

en het maakt ook nog een herrie :d:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 januari 2006 om 23:56:
gigantische hekel aan

wil je goed los gaan pleur je bijna op je bek

ik ga voor houten vloeren wel grof anders is het zo weer glad

en het maakt ook nog een herrie

Mee eens, geeft ook nog eens dat beetje extra :P Iedereen beuken op die houten vloer :yes: