manchester moet te pakken zijn haha
ik denk dat hij op dit moment toch wel bij de beste centraleverdedigers van de eredivisie hoort. Let op, op dit moment. Als hij dit niveau vasthoudt kan hij echt wel naar een grotere club toe
Vlak trouwens ook Laiwa niet uit. Die heeft zich ook heel goed ontwikkeld. Ik hoop dat ze de achterhoede een beetje bij elkaar kunnen houden.
Hristov en Jackiegoal
Ja
Heb jij wel eens gezien hoe goed hij zich opstelt tegenover zijn tegenstanders en hoeveel gaten hij dicht loopt?
Daarvoor heb ik hem héééééél wat keren voor "Mr. Ed", "Houten Klaas" en "Paard van Troje" uitgemaakt
SPARTA UIT
Mooi, op 30 december kunnen we eindelijk weer eens normaal naar een uitwedstrijd. Sparta-uit begint op een idioot tijdstip (18.00 uur), maar je kunt er wel gewoon met je eigen auto naar toe, ZONDER uitkaart. Volgens NEC zijn er nog wel wat andere regels. Je moet een soort omwisselbiljet kopen en een clubcard hebben enzo, maar dat is onzin. Volgens de website van Sparta is er namelijk helemaal geen enkele clubkaart verplichting voor dit duel. En hoewel NEC zegt dat de kassa voor het uitvak op de wedstrijddag gesloten blijft, zegt Sparta iets heel anders. De Rottemmers melden dat er gewoon kaarten voor het uitvak te koop zijn, vlak voor de wedstrijd nog. Bovendien zijn die kaarten ook nog drie euro goedkoper dan de prijs die NEC er voor vraagt!!!!!!!
ben benieuwd wat NEC hier op te zeggen heeft. wel beter een wedstrijd weer zonder uitkaart en combi en die ongein. jammer alleen dat NEC hier weer meer voor gaat vragen. Haal mn kaartje wel in Rdam
Alleen de bouw volgens mij