Partyflock

Forumonderwerp · 827819
3 volgers · 205003x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-4
Hier kunnen alle NECers lekker lullen over hun cluppie, ander gasten kunnen er ook over mee lullen. Maar ga a.u.b. niet kwijlen en irritant doen, want internet de gekste!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 13:08:
Er is geen overwinning zo mooi, als een onterechte

Ja dat klopt hehehe, dan maar kut voetbal en 3 punten toch!!

Waarschuw beheerder
bof
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 08:37:
NEC voor voorrondes championsleauge hahahaha!!

nee hoor gewoon kampioen :D hehe

Waarschuw beheerder
Vitesse - Ajax 0-1 17e minuut Galasek!!
Waarschuw beheerder
hehe jaja 4 punten los van vites o:)
Waarschuw beheerder
nummer 4 van Nederland!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 14:52:
Vitesse - Ajax 0-1 17e minuut Galasek!!

geen dank Maik ;)

Waarschuw beheerder
volgende week in rotterdam winnen!! en 2e kerstdag thuis 'stunten' tegen psv

zijn weer 180 bij t record :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 12 december 2005 om 12:25:
volgende week in rotterdam winnen!!

??

eerst maar eens naar groningen. wordt wel lastig maar zo lang we niks tegen krijgen kunnen we nooit verliezen B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zondag 11 december 2005 om 20:37:
hehe jaja 4 punten los van vites

:respect: :respect:

Uitspraak van Joey Buttafucko op maandag 12 december 2005 om 15:19:
eerst maar eens naar groningen. wordt wel lastig maar zo lang we niks tegen krijgen kunnen we nooit verliezen

haha jip das waar ja :)

Waarschuw beheerder
ik ben misschien nog wel wat TE vroeg maar uh;;) wat denken jullie??? NEC weer europa in ;) :cheer:
Waarschuw beheerder
nou suus ik denk dat het de goede kant op gaat...............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 19:40:
NEC weer europa in

wat zou dat mooi zijn :D die goal van simr zal ik nooit meer vergeten :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op maandag 12 december 2005 om 20:31:
Uitspraak van LittlePartyAngel op maandag 12 december 2005 om 19:40:
NEC weer europa in

wat zou dat mooi zijn die goal van simr zal ik nooit meer vergeten

en dan dit jaar in de beslissingswedstrijd tegen de rijnjankers
Waarschuw beheerder
nee hun spelen nacompetitie ;)
Waarschuw beheerder
Let op, eindigt NEC weer een keer hoog (4e of 5e) en dan liggen ze er via de play-off's uit. Dat zou ik nou weer heel typisch NEC vinden.
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Peter wilt naar grotere club..
vandaag in VI
Waarschuw beheerder
Wisgerhof is de laatste tijd gewoon erg goed bezig. Eigenlijk al sinds Neeskens oprotte en hij eindelijk weer centraal mocht staan (rechtsback was drama). Het zou voor ons een gemis zijn maarja, als sporter wil je toch altijd kijken hoe hoog je het aan kan dus...

Ik geloof dat hij nog een contract heeft tot de zomer van 2007. Kan je dus nog wat leuks voor vangen aan het einde van het seizoen. Beter dan dat hij gratis de poorten van de goffert uitwandelt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahha wisgerhof is een goede voetballer, maar hij is gewoon egt lang niet goed genoeg voor een grote club! als hij egt naar een grote club wil heeft die het egt hoog in zijn bol!
Waarschuw beheerder
Nou, ik denk dat hij op dit moment toch wel bij de beste centraleverdedigers van de eredivisie hoort. Let op, op dit moment. Als hij dit niveau vasthoudt kan hij echt wel naar een grotere club toe.
Zijn eerste twee seizoenen bij NEC waren ook al erg goed. Ben benieuwd waar hij nu had gestaan als hij niet een hele periode rechtsback had moeten spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kapitein Eenoog op woensdag 14 december 2005 om 17:33:
ik denk dat hij op dit moment toch wel bij de beste centraleverdedigers van de eredivisie hoort. Let op, op dit moment. Als hij dit niveau vasthoudt kan hij echt wel naar een grotere club toe

:/ heb je wel eens gezien hoe hij loopt??
Waarschuw beheerder
Ja

Heb jij wel eens gezien hoe goed hij zich opstelt tegenover zijn tegenstanders en hoeveel gaten hij dicht loopt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wisgerhof wordt ondergewaardeert.
Die gast is echt wel goed. Samen met Olsson het beste duo die ik heb meegemaakt in de Goffert.
(Kom er nu 10 jaar).

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, maar de laatste 2 seizoenen is hij pas goed, naar mijn bescheiden mening. Daarvoor heb ik hem héééééél wat keren voor "Mr. Ed", "Houten Klaas" en "Paard van Troje" uitgemaakt :jaja:

Nu hij weer terug op "zijn" plaats staat, mét daarbij de juiste spelers om zich heen, heeft hij zich bewezen..

In het begin rechtsback vond ik hem ook maar matig. Toen mistte hij echter nog heel wat ervaring. Nu heeft hij dat, en dat komt hem ten goede, hetzij op een andere (betere!!) plaats (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja rechtback was hij een drama, maar de laaste 2 seizoenen vind ik hem goed spelen centraal achterin, al vond ik olsson meer hebben.
Waarschuw beheerder
Olsson is ook goed. Alleen jammer dat hij net even iets te vaak een pass rechtstreeks in de voeten van een tegenstander speelt. Als dat eruit is is het een hele goede.
Vlak trouwens ook Laiwa niet uit. Die heeft zich ook heel goed ontwikkeld. Ik hoop dat ze de achterhoede een beetje bij elkaar kunnen houden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kapitein Eenoog op donderdag 15 december 2005 om 11:43:
Vlak trouwens ook Laiwa niet uit. Die heeft zich ook heel goed ontwikkeld. Ik hoop dat ze de achterhoede een beetje bij elkaar kunnen houden.

Dat roep ik al het hele seizoen.
Leiwa is de enige speler die constant op goed (bijna uitstekend) niveau speelt dit seizoen :respect:
Waarschuw beheerder
Het hele seizoen is de hele achterhoede al goed bezig idd en Leiwa zeker ook.. Hij blijft zich goed doorontwikkelen daarom ook maar hopen voor NEC dat hij toch een nieuw contract tekent!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op woensdag 14 december 2005 om 21:31:
het beste duo die ik heb meegemaakt in de Goffert

das voor mij toch wel Hristov en Jackiegoal:P
Waarschuw beheerder
Uiteraard;)
Maar heb het over verdedigers..
Niemand is heiliger dan Sjors en jackie goal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 15 december 2005 om 12:41:
Hristov en Jackiegoal

:respect: na 3 wedstrijden had die Hristov er al 7 inliggen waarvan 3 tegen die arneppers :D

Waarschuw beheerder
donateur
hij ziet ze vliegen die Peter, met z'n topclub.Hij speelt de laaste tijd nie slecht, maar een topclub is echt te hoog gegrepen. Hij heeft er toch nog wat arnepse trekjes aan over gehouden,luchtkastelenbouwer
Waarschuw beheerder
SPARTA UIT
Mooi, op 30 december kunnen we eindelijk weer eens normaal naar een uitwedstrijd. Sparta-uit begint op een idioot tijdstip (18.00 uur), maar je kunt er wel gewoon met je eigen auto naar toe, ZONDER uitkaart. Volgens NEC zijn er nog wel wat andere regels. Je moet een soort omwisselbiljet kopen en een clubcard hebben enzo, maar dat is onzin. Volgens de website van Sparta is er namelijk helemaal geen enkele clubkaart verplichting voor dit duel. En hoewel NEC zegt dat de kassa voor het uitvak op de wedstrijddag gesloten blijft, zegt Sparta iets heel anders. De Rottemmers melden dat er gewoon kaarten voor het uitvak te koop zijn, vlak voor de wedstrijd nog. Bovendien zijn die kaarten ook nog drie euro goedkoper dan de prijs die NEC er voor vraagt!!!!!!!

ben benieuwd wat NEC hier op te zeggen heeft. wel beter een wedstrijd weer zonder uitkaart en combi en die ongein. jammer alleen dat NEC hier weer meer voor gaat vragen. Haal mn kaartje wel in Rdam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kapitein Eenoog op woensdag 14 december 2005 om 19:33:
Ja

Heb jij wel eens gezien hoe goed hij zich opstelt tegenover zijn tegenstanders en hoeveel gaten hij dicht loopt?

Dat klopt maar hij is zeker niet de beste centraleverdediger van de eredivisie! Maar ben het wel met je eens dat ie wel een stapje hoger kan dan NEC. Maar vind het nog steeds grappig hoe hij loopt, met die dikke reet naar achter haha!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 22:59:
Daarvoor heb ik hem héééééél wat keren voor "Mr. Ed", "Houten Klaas" en "Paard van Troje" uitgemaakt

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rattekop op donderdag 15 december 2005 om 18:34:
SPARTA UIT
Mooi, op 30 december kunnen we eindelijk weer eens normaal naar een uitwedstrijd. Sparta-uit begint op een idioot tijdstip (18.00 uur), maar je kunt er wel gewoon met je eigen auto naar toe, ZONDER uitkaart. Volgens NEC zijn er nog wel wat andere regels. Je moet een soort omwisselbiljet kopen en een clubcard hebben enzo, maar dat is onzin. Volgens de website van Sparta is er namelijk helemaal geen enkele clubkaart verplichting voor dit duel. En hoewel NEC zegt dat de kassa voor het uitvak op de wedstrijddag gesloten blijft, zegt Sparta iets heel anders. De Rottemmers melden dat er gewoon kaarten voor het uitvak te koop zijn, vlak voor de wedstrijd nog. Bovendien zijn die kaarten ook nog drie euro goedkoper dan de prijs die NEC er voor vraagt!!!!!!!

ben benieuwd wat NEC hier op te zeggen heeft. wel beter een wedstrijd weer zonder uitkaart en combi en die ongein. jammer alleen dat NEC hier weer meer voor gaat vragen. Haal mn kaartje wel in Rdam

Ja echt weer iets voor dat kk bestuur van NEC!! bah, galbakken!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Sparta uit, altijd lachen..

Maar fucking 18.00 uur.. Sinds wanneer is iedereen vrij op vrijdag 30 december ???

Kuthoeren :@ Ik moet dus gewoon tot 17.00 uur werken, en omdat ik zo ongeveer al alleen zit, kan ik geen vrij nemen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 10:00:
Ik moet dus gewoon tot 17.00 uur werken

ik ook... teringlijers!
Waarschuw beheerder
NEC bestuur, stelletje josti's

Ik moet nog effe kijken of ik ga. Ik heb die dag verder niks geloof ik.
Waarschuw beheerder
Precies kan echt alleen bij NEC, die ja knikkers stemmen weer met alles in. Is toch vertyfd om op een normale werkdag een wedstrijd om 6 uur te laten beginnen. Tering mongolen daar bij NEC en trouwens ook bij Sparta!
Waarschuw beheerder
NEC heeft even naar Rotterdam gebeld. Er is dus géén kaartverkoop voor het uitvak op de wedstrijddag. Dat staat nu dus ook op de site van Sparta. "Geen kaartverkoop op de wedstrijddag op verzoek van NEC".

Wat is NEC toch een mooie volksclub...
Waarschuw beheerder
je kunt toch gewoon een kaartje kopen voor het sparta vak. las ergens dat je geen seizoenkaart daarvoor nodig had
Waarschuw beheerder
Denk wel dat ik ga naar Sparta!

Ben namelijk wel vrij 8)

Maar tussen kerst en O&N zijn er best veel mensen vrij toch???
Waarschuw beheerder
valt wel mee, valt in het weekend dit jaar heb daarom maar n paar vrije dagen geregeld. Maar begrijp goed dat veel mensen geen vrij kunnen krijgen, evenals voor de beker
Waarschuw beheerder
beetje rare actie van nec :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jill-nmgn op vrijdag 16 december 2005 om 18:21:
Maar tussen kerst en O&N zijn er best veel mensen vrij toch???

Alleen de bouw volgens mij :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 20:12:
Alleen de bouw volgens mij

In het leger ook joost! 8)

Weer een zielige aktie van NEC, heb ik weer wat te zeiken tegen de GDL.

Maar ff wat anders, vitesse gister hahaha! Ben gewoon in slaap gevallen tijdens de wedstijd, was niet om aan te zien. Toen ik wakker werd keek ik op teletekst en zag dat ze in de 90e minuut een goal tegen kregen!! Hahaha verdiend boeren!!

Waarschuw beheerder
nijmegen dat ligt toch in de schaduw van arnhem?

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
in gelderland is toch ook een oorlogs film gemaakt ofzo?

meisje met de rode haren? werd ze in die bergen begraven ofzo?