Partyflock

Forumonderwerp · 827754
35 volgers · 183710x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja tuurlijk op dinsdag 6 maart 2012 om 22:11:
Ik hoor voor een losse weleens 25aen zelfs wel 40 voorbij komen....

inderdaad.. verschilt maar net hoeveel die gast heeft ingekocht voor wat voor prijs .. en hoeveel die aan een losse wilt verdienen ... of aan jouw wilt verdienen
Waarschuw beheerder
Ben er over uit. Keta staat officieel op 1 bij mij van drugs.

Ben super onder de indruk wat keta met me doet. Ik hou van het gevoel dat ik niet meer weet wat realiteit is. Heb het gevoel alsof ik door mijn eigen filmset loop. Het enige nadeel is een super droge bek en het er super verrot uit zien. Dat is dan wel bij wat hogere dosissen.

In de combinatie met lachgas heb ik btw helemaal de vaagste dingen mee gemaakt. Letterlijk vanuit een ander perspectief naar mezelf kijken. Weet niet of dat dan de K-hole moest voorstellen, want ik had dat anders verwacht, maar afgelopen zaterdag zag ik letterlijk mezelf. Erg onder de indruk van dit spul.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RaveBeest op woensdag 7 maart 2012 om 16:22:
In de combinatie met lachgas heb ik btw helemaal de vaagste dingen mee gemaakt. Letterlijk vanuit een ander perspectief naar mezelf kijken. Weet niet of dat dan de K-hole moest voorstellen, want ik had dat anders verwacht, maar afgelopen zaterdag zag ik letterlijk mezelf. Erg onder de indruk van dit spul.

Hoe zag je jezelf?
Vanaf de zijkant, bovenkant of anders?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 16:26:
Hoe zag je jezelf?

Ja hoe ga ik dat eens beschrijven. Zoals ik al zei was het mijn meest vage ervaring ooit. Terwijl ik ook tripmiddelen heb geprobeerd.

Ik verwachtte gewoon een beetje het standaard gevoel te krijgen van een ballon. Nu veranderde mijn beeld echter heel geleidelijk. Letterlijk een fade-in van boven naar beneden of andersom, dan kan ik me niet meer goed herinneren. Ik zag mezelf niet helemaal, maar alleen het midden van mijn lichaam, stuk van m'n broek en shirt. Sowieso was die minuut dat ik helemaal geen werkelijkheid meer zag alles geconcenteerd op middelpunten. Gedachten werden beelden die in een cirkel draaide naar een middelpunt toe. Als water wat wegloopt in een putje. Alles maakte ook sense. Het klopte allemaal wat ik dacht. Maar terugkomend op hoe ik mezelf zag. Ik zag mezelf dus zitten maar alleen het middelste gedeelte van me lichaam, daarom heen was het een blur. Dit duurde ongeveer een paar sec en toen vervaagde het beeld weer naar wat ik met mijn ogen zag. Om jou vraag te beantwoorden, ik zag me zelf dus vanaf ongeveer 1 meter hoog op een paar meter afstand. Toen ik weer terug kwam in de werkelijkheid gebeurde dat weer met een fade. Ik zag letterlijk een horizontale lijn verschuiven (soort horizon). Het ene gedeelte was wat ik even daar voor nog zag en het andere gedeelte gewoon de werkelijkheid.

Lees net mijn verhaal terug en het is allemaal super warrig wat ik schrijf. Maar dat komt ook omdat ik het totaal niet kan verklaren en geen idee heb wat er nou gebeurde. En ben sowieso niet heel goed in dingen omschrijven haha. En ik ben uiteraard ook een aantal dingen vergeten van wat ik die 'trip' mee maakte.. Helaas. Zijn alleen nog vage stukjes blijven hangen. Wat ik iig weet is dat ik na deze ervaring echt even helemaal van de kaart was. Het was heel overweldigend.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RaveBeest op woensdag 7 maart 2012 om 16:41:
Lees net mijn verhaal terug en het is allemaal super warrig wat ik schrijf.

Valt best mee, het is geschreven in goed abn.
Waarschuw beheerder
+1
Goed abn is anders dan een duidelijk beschrijving haha. Maar fijn dat je het een beetje snapt ;)

Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van RaveBeest op woensdag 7 maart 2012 om 16:41:
Wat ik iig weet is dat ik na deze ervaring echt even helemaal van de kaart was. Het was heel overweldigend

Ik heb één van de eerste keren dat ik keta deed een k-hole ervaren en voel me sindsdien echt anders. Op een positieve manier wel te verstaan. Ik sta nu rustiger en meer sereen in het leven. Denk er dan ook nog dagelijks aan...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van RaveBeest op woensdag 7 maart 2012 om 16:22:
In de combinatie met lachgas heb ik btw helemaal de vaagste dingen mee gemaakt.

Afgelopen zaterdag ook voor het eerst een ballon genomen onder invloed van keta, denk dat dit één van mijn vaagste ervaringen ooit is geweest.
Alles leek zo onwerkelijk en ik had moeite om te realiseren dat alles echt was, het leek alsof ik al uren naar hetzelfde beeld aan het kijken was.
Daarbij ging alles ook écht in slowmotion.. Héél vaag, maar niet eng ofzo.
Waarschuw beheerder
+1
iemand e tetris/ministec luchtballonnen meegemaakt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2012 om 20:55:
Ik heb één van de eerste keren dat ik keta deed een k-hole ervaren en voel me sindsdien echt anders. Op een positieve manier wel te verstaan. Ik sta nu rustiger en meer sereen in het leven. Denk er dan ook nog dagelijks aan...

Juist Drugs kunnen een leven dus ook positief beïnvloeden (Y)
Wat ben ik toch blij met deze stem!:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2012 om 10:55:
Juist Drugs kunnen een leven dus ook positief beïnvloeden

Ja, in dit geval wel. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft allemaal last van het scheel gaan kijken naar Ket of MXE ?;p
Waarschuw beheerder
vorig weekend keta op...

Ketastisch :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2012 om 12:24:
Wie heeft allemaal last van het scheel gaan kijken naar Ket of MXE

ik kijk meestal normaal als het lijntje voor me ligt, pas als het begint te werken begin ik scheel te kijken
Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend voor het eerst geprobeerd.
Was wel chill, maar zoals nu ook weer het geval was, weet ik nooit zeker of het wel helemaal goed door m'n neus gaat, net als bij sos, want ik heb het gevoel dat meer dan de helft aan de binnenkant van mij neus/keel blijft kleven en dat het er dus niet goed doorgaat. Ik ben dan nog altijd 5 minuten lang mijn neus heel goed aan het ophalen en elke keer dat ik dan doorslik, proef ik die smaak dan heel goed. Daarom heb ik dus het idee dat het aan de binnenkant, achter in mijn keel blijft vastzitten en dat ik het beetje bij beetje binnen krijg als ik doorslik ipv in één keer en dat het gevoel daarom minder is en dat ik daarom dus ook nog een keer had bij gepakt. (Eerst zo'n 50 mg, daarna nog 30-40 mg)
Ik had dus wat meer genomen dan eigelijk moet, 80-90 mg. Lijkt trouwens best weinig als je het voor je hebt liggen.
Waarschuw beheerder
Nasnuiven met water...

Misschien een topic maken over hoe fatsoenlijk te snuiven. :|
Waarschuw beheerder
Gewoon ketaneusspray <3
Waarschuw beheerder
gewoon 130mg afwegen en in een vloeitje of drinken doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van h4rdstYL3L0v3r op zondag 11 maart 2012 om 16:26:
want ik heb het gevoel dat meer dan de helft aan de binnenkant van mij neus/keel blijft kleven en dat het er dus niet goed doorgaat

als het in je neus blijft hangen word het via je neus toch gewoon opgenomen :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taraaa op zondag 11 maart 2012 om 21:49:
als het in je neus blijft hangen word het via je neus toch gewoon opgenomen

is dat zo ja?
biologie is nooit m'n beste vak geweest:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yozzman op zondag 11 maart 2012 om 16:27:
Misschien een topic maken over hoe fatsoenlijk te snuiven.

Misschien wel handig ja een topic over goed:

Snuiven,Slikken,Pluggen en Spuiten(Y)

Uitspraak van Taraaa op zondag 11 maart 2012 om 21:49:
als het in je neus blijft hangen word het via je neus toch gewoon opgenomen

Edit:
Moet het wel op de neusslijmvliezen zitten op gewone huid word het niet opgenomen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 15:43:
Moet het wel op de neusslijmvliezen zitten op gewone huid word het niet opgenomen

:lol: je moet het ook niet boven op je neus smeren ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Taraaa op dinsdag 13 maart 2012 om 17:17:
je moet het ook niet boven op je neus smeren

Ohhh dat wist ik niet:nocheer:

Nu weet ik waarom nooit iets werkte op mn neus:rot:

:lol:
Waarschuw beheerder
2e keer keta...
Net 25mg keta gedaan, maar toch niet mn ding...
Afgeschreven ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 16 maart 2012 om 23:25:
25mg? Waarom zo weinig?

Bij 40mg ben ik al compleet lam, kom dan niet vd bank af :P
Keta is gewoon niet mn ding...

Oren gaan ook superhard suizen, zeer irri :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 16 maart 2012 om 23:25:
25mg? Waarom zo weinig?

Dat is voor mij ook al meer dan genoeg hoor om te starten. We doen het ook bijna nooit dus er is natuurlijk ook geen tolerantie.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm apart, ik heb de eerste keer erowid aangehouden en ben begonnen met 45mg wat echt perfect ging voor mij. Maarjah altijd doen wat het beste werkt voor jezelf.:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Martinozzz op vrijdag 16 maart 2012 om 23:35:
Ik begin ook met 25mg en neem iedere keer 25mg bij..

Ja ik doe liever vaker bijpunten dan in een keer meteen wazig te zijn:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 14:34:
Ja ik doe liever vaker bijpunten dan in een keer meteen wazig te zijn

Voordeel daarvan vind ik dat je tussendoor nog fatsoenlijk kunt praten met de mensen die bij je zijn en je toch wat leuke effecten hebt van de keta. En iedere keer dat ik bij neem word ik toch nét weer wat vager dan de keer daarvoor. De laatste keer dat ik bijneem pak ik wat meer om heerlijk op bed weg te kunnen spacen en te genieten van al het moois dat een donkere ruimte te bieden heeft onder invloed van keta :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martinozzz op zaterdag 17 maart 2012 om 14:48:
fatsoenlijk kunt praten met de mensen die bij je zijn

Vond je dat fatsoenlijk? :lol:
bijneem pak ik wat meer om heerlijk op bed weg te kunnen spacen en te genieten van al het moois dat een donkere ruimte te bieden heeft onder invloed van keta

Inderdaad, hier net zo. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 15:19:
Vond je dat fatsoenlijk?

Ah in het begin ging het toch nog wel redelijk? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Voordeel daarvan vind ik dat je tussendoor nog fatsoenlijk kunt praten met de mensen die bij je zijn en je toch wat leuke effecten hebt van de keta. En iedere keer dat ik bij neem word ik toch nét weer wat vager dan de keer daarvoor. De laatste keer dat ik bijneem pak ik wat meer om heerlijk op bed weg te kunnen spacen en te genieten van al het moois dat een donkere ruimte te bieden heeft onder invloed van keta

Blij dat we op masters samen staan te stampen :lol:

Gisteren btw me eerste Keta-Only feest...
en ik moet zeggen dat is 10x beter(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 17:47:
Blij dat we op masters samen staan te stampen

Moet goed gaan komen!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 17:47:
Gisteren btw me eerste Keta-Only feest...

Dat zou voor mij denk ik wel garant staan voor een nachtje zitdienst :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Martinozzz op zaterdag 17 maart 2012 om 18:29:
Dat zou voor mij denk ik wel garant staan voor een nachtje zitdienst

Was mijn gedachte eigenlijk ook en voor dat ik het wist was het feest al om en de ket al bijna op:rot:
En niks hoeven te zitten heel ket-vaag eigenlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 18:31:
niks hoeven te zitten heel ket-vaag eigenlijk

Wie weet probeer ik dat in een gekke bui nog wel eens. Op het moment vermaak ik me nog steeds prima met wat ik normaal altijd neem :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik zelf heb gemerkt aan keta op feesten is dat een cap 4-fmp al genoeg energie geeft om niet moe te worden van de ket. Een keer een feest zonder 4f en verder alleen bier en keta, toen werd ik wel moe.
Waarschuw beheerder
vind keta toch leuker voor de terugreis, in de trein enzo :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Taraaa op zaterdag 17 maart 2012 om 21:58:
vind keta toch leuker voor de terugreis, in de trein enzo

en GHB(L)
Waarschuw beheerder
-1
blijft toch wel heerlijk spul hoor :) vooral op een after is het effect altijd wel overweldigend. Het valt bij mij gewoon niet te plaatsen, je wordt er gewoon zo vaag van. Zit helaas al een tijdje zonder voorraad, dus mochten er nog mensen zijn die er vanaf willen.... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 22:39:
GHB

(y)
Maar keta... (n) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 17 maart 2012 om 19:32:
Wat ik zelf heb gemerkt aan keta op feesten is dat een cap 4-fmp al genoeg energie geeft om niet moe te worden van de ket. Een keer een feest zonder 4f en verder alleen bier en keta, toen werd ik wel moe.

cap 4 fmp ?? en 4 f?? wat bedoel je daar mee?:P

tot nu toe nog niet vaak alleen maar keta gedaan op feesten maar echt moe ben ik er in ieder geval nog niet echt van geworden dan moet je of minder pakken of meer:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, een manier gevonden om met weinig keta in een k-hole te geraken (manmanman, wat een trip, 1000 x bizarder dan wat je ooit hebt meegemaakt);

Mijn (per ongeluk) tripje kwam door een avond stappen met wat alcohol en wat mdma. Aan het einde van de avond nog een klein beetje sos genomen om de boel af te bouwen, waarop ineens bedacht; heeee, ik kan wel wat ket nemen om toch nog ff te spacen (hoezo in dubio) :lol: (de ket nam ik 5 minuten na de sos)

Kort na de sos en ket ging ik dus te hard. Ik lag op bed. Alles om me heen draaide als in een spiraal (draaikolk) vanuit mijn liezen naar een andere dimensie. In die energiestaat waarin ik verkeerde wist ik wat er komen ging. IK zat in een soort van loupe, die zich over en over again afspeelde. Ik herbeleefde een droom of zo. Ik wist wat er komen ging namelijk en alle antwoorden op vragen die mij gesteld werden door verontruste matties, en ook hun reacties waren bekend. Ik had zelf het gevoel dat alles al eerder gebeurd was en ik op basis van die info kon bedenken welke antwoorden ik kon geven nog voor ze gesteld waren. Wat ook wel klopt omdat ik antwoordde op vragen die andeen nog slechts in gedachten hadden, maar nog niet hadden uitgeproken hadden. Een fractie eerder dus. Video bevestigt dit. Daarvan waren zij weer van de leg (spooky!!), whahaha. Alpha brain waves in optima forma zeg maar. En ergens wist ik dat het goed was. Ik gaf me op een gegeven moment maar over aan het gevoel en de ervaring.

Ik sprak woorden uit die ik niet ken, maar die een hele diepe betekenis hadden in die droom. Alsof die woorden punten waren waar je naartoe gezogen werd, maar eigenlijk niet heen wilde. Klinkt vast weird, was het ook! IK had mijn ogen open, maar nam niets waar van de kamer. Enkel de droom.

Bottom line; bizar in kwadraat. Ben nog steeds van de leg na twee weken, omdat het zo'n impact had op wat ik meende te weten. K-hole is niet zomaar iets om even te doen. Parallele universums? Best mogelijk ! Ik was erbij zeg maar :-)

Rode draad door mijn droom was een schuldgevoel waarvan ik nu weet dat ik alles moet bespreken met dierbaren wat me bezig houdt. Verlangens, ideeen, maar ook angsten. Niet voor je houden, maar bespreken zonder bang te zijn dat je veroordeelt wordt. Voor mij voegde de trip iets waardevols toe. IK heb ervan geleerd, in positief opzicht.

Toch was het eens en niet snel weer. Daarvoor was de ervaring te heftig. En het is verder goed zo.....

Wil je in de hole geraken zonder 500 mg ket weg te snorken, doe zoals ik deed. Met een snufje ben je er dan al....wow!!!!!!!!! Aan te velen als je in staat bent om je over te geven aan een gevoel wat over je heenkomt wat je niet terug kan draaien, maar waarvan je weet dat het goed komt! Anders heb je een vervelende tijd zeg maar, whahaha! Voor mijn gevoel duurde het echter veel en veel langer. Tijdsbesef is relatief dan. Tijd bestaat niet lijkt het. de trip duurde 15 minuten. Daarna landde ik weer en na 30 minuten was de indruk all that was left. Weird spul, keta!

Ik was zeker niet out (zoals veel alcohol met keta doet). Maar zat wel in de k-hole. Heel erg diep!

PS Vrienden van me werken soms op een avond een heel zakje (1 gram) alleen weg en hebben dit punt nog nooit bereikt. Het verschilt dus per persoon, maar ik dacht; ik meld het toch even. Voor de psychonauten wellicht!
laatste aanpassing