Nou, een manier gevonden om met weinig keta in een k-hole te geraken (manmanman, wat een trip, 1000 x bizarder dan wat je ooit hebt meegemaakt);
Mijn (per ongeluk) tripje kwam door een avond stappen met wat alcohol en wat mdma. Aan het einde van de avond nog een klein beetje sos genomen om de boel af te bouwen, waarop ineens bedacht; heeee, ik kan wel wat ket nemen om toch nog ff te spacen (hoezo in dubio)

(de ket nam ik 5 minuten na de sos)
Kort na de sos en ket ging ik dus te hard. Ik lag op bed. Alles om me heen draaide als in een spiraal (draaikolk) vanuit mijn liezen naar een andere dimensie. In die energiestaat waarin ik verkeerde wist ik wat er komen ging. IK zat in een soort van loupe, die zich over en over again afspeelde. Ik herbeleefde een droom of zo. Ik wist wat er komen ging namelijk en alle antwoorden op vragen die mij gesteld werden door verontruste matties, en ook hun reacties waren bekend. Ik had zelf het gevoel dat alles al eerder gebeurd was en ik op basis van die info kon bedenken welke antwoorden ik kon geven nog voor ze gesteld waren. Wat ook wel klopt omdat ik antwoordde op vragen die andeen nog slechts in gedachten hadden, maar nog niet hadden uitgeproken hadden. Een fractie eerder dus. Video bevestigt dit. Daarvan waren zij weer van de leg (spooky!!), whahaha. Alpha brain waves in optima forma zeg maar. En ergens wist ik dat het goed was. Ik gaf me op een gegeven moment maar over aan het gevoel en de ervaring.
Ik sprak woorden uit die ik niet ken, maar die een hele diepe betekenis hadden in die droom. Alsof die woorden punten waren waar je naartoe gezogen werd, maar eigenlijk niet heen wilde. Klinkt vast weird, was het ook! IK had mijn ogen open, maar nam niets waar van de kamer. Enkel de droom.
Bottom line; bizar in kwadraat. Ben nog steeds van de leg na twee weken, omdat het zo'n impact had op wat ik meende te weten. K-hole is niet zomaar iets om even te doen. Parallele universums? Best mogelijk ! Ik was erbij zeg maar
Rode draad door mijn droom was een schuldgevoel waarvan ik nu weet dat ik alles moet bespreken met dierbaren wat me bezig houdt. Verlangens, ideeen, maar ook angsten. Niet voor je houden, maar bespreken zonder bang te zijn dat je veroordeelt wordt. Voor mij voegde de trip iets waardevols toe. IK heb ervan geleerd, in positief opzicht.
Toch was het eens en niet snel weer. Daarvoor was de ervaring te heftig. En het is verder goed zo.....
Wil je in de hole geraken zonder 500 mg ket weg te snorken, doe zoals ik deed. Met een snufje ben je er dan al....wow!!!!!!!!! Aan te velen als je in staat bent om je over te geven aan een gevoel wat over je heenkomt wat je niet terug kan draaien, maar waarvan je weet dat het goed komt! Anders heb je een vervelende tijd zeg maar, whahaha! Voor mijn gevoel duurde het echter veel en veel langer. Tijdsbesef is relatief dan. Tijd bestaat niet lijkt het. de trip duurde 15 minuten. Daarna landde ik weer en na 30 minuten was de indruk all that was left. Weird spul, keta!
Ik was zeker niet out (zoals veel alcohol met keta doet). Maar zat wel in de k-hole. Heel erg diep!
PS Vrienden van me werken soms op een avond een heel zakje (1 gram) alleen weg en hebben dit punt nog nooit bereikt. Het verschilt dus per persoon, maar ik dacht; ik meld het toch even. Voor de psychonauten wellicht!