in z'n keta-space een wiel van de auto moeten halen, remschijven controleren etc terwijl ook nog voorbijgangers hem in de gaten hielden en goedbedoelde tips naar hem riepen... Was eigenlijk best grappig om te zien
, en hij heeft z'n keta diploma wat mij betreft met vlag en wimpel gehaald....
haha, ziet het al helemaal voor me, lijkt me inderdaad ook een leipe ervaring.
ook best leip was dat wij op een feest een stel tegen kwamen die ook wel eens K wou proberen.
in eerste instantie na enig inleiding te hebben gegeven of K hebben we hem een kleine dosis gegeven, na een paar uren nog een dosis, maar ietjes meer, alles ging goed zoals wij nieuwelingen inleiden in K gebruik.
Echter uren later wij hij toch wel een goede dosis, en heeft dat ook genomen, lullige was alleen dat feest afgelopen was en wij even vergeten waren dat hij net een flinke dosis K in zijn neus had zitten en wij met z,n alle onderweg gingen naar een after.
Omdat zei en andere geen vervoer hadden hebben wij hen een lifft gegeven, echter met 4 man op de achterbank is erg krap, zeker te bedenken als je net in het midden zit en op dat moment de flinke dosis K inslaat!
Tja best zielig voor die jongen, lol, zijn maar ff ergens gestopt en hem een beetje de ruimte gegeven, want dammend, heb nog nooit zo leip iemand bekneld op de achterbank gehad.
voor hem op dat moment geen prettige K ervaring, echter eenmaal gestopt, uitgestapt ging het wel weer, en deed de K zijn werk zoals het zou moeten zijn.