hier weer volop
Heeft iemand ervaring met grote hoeveelheden wegsnuiven zonder echt de effecten te voelen? Heb een tijdje geleden bijna een halve gram weggesnoven in een paar uurtjes, maar voelde nog lang de volle effecten niet. En aan het spul zelf lag het niet, de rest van de kamer zat of lag lekker waus en lijp te spacen..
Maar bij nemen worden we spontaan snotverkouden en neus potdicht en dus niks meer doorheen te krijgen. maar gevoel is gaaf.
Heb vorige week nog in een K hole gezeten... was ram van de kaart.. wat een goddelijk goedje is het toch...
en dat was al snuivende als je maar goeie keta hebt der is ook wereld van verschil qua stertke..
Ik zag een reuze boeing 747 geparkeert staan voor mn raam en kon zo de cockpit in kijken, hoe ik ook knipperde mezelf kneep en dichter bij het raam ging staan ik zag dat ding daar staan.
Vervolgens was ik de muren uit elkaar aan het halen en als een puzzel weer in elkaar aan het bewegen(met me gedachte ofzo) ging heel goed maar op het eind kwam die puzzel niet meer uit dus ik werd vet pissed en snapte maar niet dat het een doodnormale muur was.
Als er een grotere shot keta in me bloed werd gespoten verloor ik controle over mn lichaam en krampte ik me vast aan me bed want die was me een partij aan het vliegen door het ziekenhuis. Ook leek het alsof me zus me bed heen en weer aan het jonassen was echt abnormaal. ik vasthouden en 'hou is op!' hahahahah
Verder heb ik echt veeeeel rare dingen gezien ook overal misvormde mensen en kinderen en rare grote beesten die er niet waren en wist ik niet wat nou precies de realiteit was. Soms ook als ik me ogen dichtdee zag ik nogsteeds wat ik met open ogen zag maar dan veranderde alles in een duivelswereld echt heeel vaag.
Dit waren een paar dingen die ik nog onthouden heb van alles maar kortom:
Het waren 2 heerlijke werken volop trippen haha.
Jammer dat het zo snel voorbij ging xD
Toch wel apart.. Keta is niet een heel veelvuldig gebruikt middeltje meer in ziekenhuizen..
Ik bedoel, 'alles' kan hoor..maar weet je zeker dat het keta was?
Door de achterlijke pijn kreeg ik de eerste 2 weken non stop ketamine direct in me aderen gespoten. 24/7
Op naar de 88,2%
Ik bedoel, 'alles' kan hoor..maar weet je zeker dat het keta was?
heb je door dit alles..eigenlijk niet veel narigheid beleefd?