Partyflock

Forumonderwerp · 827754
35 volgers · 180720x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramplord op maandag 14 december 2009 om 14:52:
Heeft iemand ervaring met grote hoeveelheden wegsnuiven zonder echt de effecten te voelen? Heb een tijdje geleden bijna een halve gram weggesnoven in een paar uurtjes, maar voelde nog lang de volle effecten niet. En aan het spul zelf lag het niet, de rest van de kamer zat of lag lekker waus en lijp te spacen..

ik ken het ook ja, terwijl ik het niet vaak gebruik.
Ik hou het er maar op dat ik er ongevoelig voor ben ofzo :vaag:
ik weet het ook niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 14 december 2009 om 15:21:
Allen nu hier al een tijd nergens te krijgen... :-(

hier in huis? in de straat? of in de stad? in de regio moet het toch geen probleem zijn

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Rond Utrecht ook al weer tijd nix gezien...
Waarschuw beheerder
in utrecht is het sowieso te krijgen.
overal eigenlijk wel 8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2009 om 15:11:
Rond Utrecht ook al weer tijd nix gezien...

geen probleem in utrecht hoor
maar zo als met alles moet je wel even weten waar je moet zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op donderdag 17 december 2009 om 15:47:
n utrecht is het sowieso te krijgen.

ja utrecht is toch ketcity van nederland dacht ik
Waarschuw beheerder
ben een keer heeeeeel erg fout gegaan op keta,
had t gemixt met 2cb en dat ging bij mij heeel erg fout..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chav op donderdag 17 december 2009 om 17:40:
utrecht is toch ketcity

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rauwdauw op donderdag 17 december 2009 om 18:53:
ben een keer heeeeeel erg fout gegaan op keta,
had t gemixt met 2cb en dat ging bij mij heeel erg fout..

Keta icm Psychedelica is geen goed idee. Tenzij je er van houdt om fuckud-up te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 december 2009 om 10:10:
Keta icm Psychedelica is geen goed idee.

Ik vond ket op het einde van een 2c-b trip wel leuk maf zeg maar :P

Waarschuw beheerder
Keta icm 2cb erg vet! Bij lage dosis K leek het alsof de lucht soort van vloeibaar werd. Heel apart :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 december 2009 om 19:09:
Bij lage dosis K leek het alsof de lucht soort van vloeibaar werd. Heel apart

hahaha idd heel appart
Waarschuw beheerder
in ketamine: dreams and realities staat ook een interessant stuk over de combi met 2cb (vanaf p.242)
Waarschuw beheerder
zaterdag kerst goed geviert met keta, wat een nacht :kwijl:
Waarschuw beheerder
Wat ik altijd zo grappig vind is de verandering van mijn smaak/mondgevoel bij het begin, de onset dus. Ik weet dat veel mensen er niet aan moeten denken, maar ik snoep me gek als ik een mini-lijntje keta neem. Het begint als een wat metalige smaak in de mond, roestachtig, en als ik dan begin met eten is er geen houden meer aan. Had ik dat bij MDMA ook maar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoepguit op maandag 28 december 2009 om 14:59:
metalige smaak in de mond, roestachtig

hahahaha, jummie 8-)
Ik proef 't allemaal niet meer zo best als ik half verdoofd ben.
een voordeel heeft het wel, proef je die ranzige ketasmaak ook niet meer :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op maandag 28 december 2009 om 14:48:
zaterdag kerst goed geviert met keta, wat een nacht

Waarschuw beheerder
He keta fans,

Ik heb K. en het laten testen. Het blijkt het te zijn en structuur hoort er ook zo uit te zien (kristal achtig). Nu heb ik mij laten vertellen dat dit "puur" is. Maar bij nemen worden we spontaan snotverkouden en neus potdicht en dus niks meer doorheen te krijgen. maar gevoel is gaaf.
Moet ik het eerst nog met iets vermengen om van de dichte neus af te komen? Is het te puur of zo? Moet ik het ook nog laten testen op puurheid, waardoor het zo mogelijk niet te gebruiken is?

Wie kan mij iets meer vertellen.
Waarschuw beheerder
probeer eens te sprayen... paar paginas terug staat dat wel.
Waarschuw beheerder
Komt volgensmij gewoon door de kristallen.
Dus die kristalletjes iig vast fijn pletten tot poeder.
of
Uitspraak van Ravert op woensdag 30 december 2009 om 19:11:
sprayen

Waarschuw beheerder
donateur
sinds vannacht ben ik wederom fan :9
Waarschuw beheerder
hahaha, met oud&nieuw keta op uit italia, maar wat een rotzooi zeg, hahahaa. echt slecht :lol:
en toen kwamen ze met vloeibare keta aanzetten. Leuk dacht ik, totdat hij gebaarde dat hij 't wilde spuiten. whehehe, hou het maar voor jezelf zei ik :)

al met al weer een wazige nacht met ook goeie keta.
Keta en een ballon (L) De patronen vlogen in het rond :D Heb blijkbaar 'n half uur tegen de speakers aangehangen, al leek het voor mijn gevoel maar 2 minuten ofzo.

Nu maar ff een ketapauze inlassen. Keta is leuk, maar niet te vaak :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van avantgarde op woensdag 30 december 2009 om 19:03:
Maar bij nemen worden we spontaan snotverkouden en neus potdicht en dus niks meer doorheen te krijgen. maar gevoel is gaaf.

Zelf ook last van, wel kut want dan blijft al die ket in dat snot hangen :P

Waarschuw beheerder
Echt een heerlijk gevoel...maar toen ik een stickie er bij had gerookt was ik echt van de kaart :| ik heb me nog nooit zo lekker gevoeld. Het hoogpolige tapijt was ook echt heerlijk om op te liggen met je blote rug (A)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chiasme op zondag 3 januari 2010 om 18:50:
Zelf ook last van, wel kut want dan blijft al die ket in dat snot hangen :P

ketaspray (y)
Waarschuw beheerder
donateur
2c-b + keta :9 :yes: magisch

Waarschuw beheerder
wooow, nu weet ik pas wat mensen bedoelen met 1 puntje en je bent stuk! :P
Echt gruwelijk vette ervaring!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 januari 2010 om 14:31:
wooow, nu weet ik pas wat mensen bedoelen met 1 puntje en je bent stuk!

als je goed spul heb zeker wel!(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neem iets meer dan normaal en je komt in de K-Hole... ben je eff 20 min op vakantie geloof me....!
donateur
Ook maar weer wat gehaald, uit niet te stillen nieuwsgierigheid morgen maar 'ns wat naar het lab brengen.
Begreep dat ze het verschil tussen R- en S- daar in in principe niet testen.

Dit zou S moeten zijn..(en anders racemisch.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 januari 2010 om 00:52:
neem iets meer dan normaal en je komt in de K-Hole... ben je eff 20 min op vakantie geloof me....!

mwah, K-Land. K-hole bereik je niet zo snel snuivend.

Waarschuw beheerder
i love ket!!

Heb vorige week nog in een K hole gezeten... was ram van de kaart.. wat een goddelijk goedje is het toch...
en dat was al snuivende als je maar goeie keta hebt der is ook wereld van verschil qua stertke..

en als er nog liefhebbers voor zijn....ik weet nog wel wat te liggen hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 januari 2010 om 11:55:
Heb vorige week nog in een K hole gezeten... was ram van de kaart.. wat een goddelijk goedje is het toch...
en dat was al snuivende als je maar goeie keta hebt der is ook wereld van verschil qua stertke..

het is zeker mogelijk om snuivend in een khole te raken ja
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand een idee waar ik de vloeibare vorm in het zuiden des land kan krijgen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op zondag 3 januari 2010 om 13:01:
vloeibare keta

Uitspraak van Betercore op zondag 3 januari 2010 om 13:01:
uit italia

wel ietsje zuidelijker dan 8-)

maar waarom vloeibaar?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op vrijdag 22 januari 2010 om 20:05:
maar waarom vloeibaar?

ja hoezo? beetje demi water erbij en klaar ben je
Waarschuw beheerder
Klag dus laatst 3 weken in het ziekenhuis omdat ik me alvleesklier gescheurd heb in een ongeluk.

Door de achterlijke pijn kreeg ik de eerste 2 weken non stop ketamine direct in me aderen gespoten. 24/7

Het begon met rare dromen. Dat ik me lichaam met 3 andere bestuurde en 1 was kapitein en we moesten me lichaam afvuren ofzo maar dat ging moeilijk.
Vervolgens kregen me 2 verdovingen(ketamine en morfine) ruzie met elkaar om wie er beter was en als laatste wist ik niet meer of ik nou in het ziekenhuis werkte of dat ik patient was.
Ik schrok ook af en toe wakker en dan keek ik naar de muur met in mn gedachte dat ik naar het plafond keek. Dus het plafond leek heel ver weg en ik dacht dat het ziekenhuis instorte dus schrok me dood.

Dit alles in mijn dromen, die met de dag wel erger werden, maar na een dag of 3 begon het ook overdag.

Ik zag een reuze boeing 747 geparkeert staan voor mn raam en kon zo de cockpit in kijken, hoe ik ook knipperde mezelf kneep en dichter bij het raam ging staan ik zag dat ding daar staan.
Vervolgens was ik de muren uit elkaar aan het halen en als een puzzel weer in elkaar aan het bewegen(met me gedachte ofzo) ging heel goed maar op het eind kwam die puzzel niet meer uit dus ik werd vet pissed en snapte maar niet dat het een doodnormale muur was.
Als er een grotere shot keta in me bloed werd gespoten verloor ik controle over mn lichaam en krampte ik me vast aan me bed want die was me een partij aan het vliegen door het ziekenhuis. Ook leek het alsof me zus me bed heen en weer aan het jonassen was echt abnormaal. ik vasthouden en 'hou is op!' hahahahah

Verder heb ik echt veeeeel rare dingen gezien ook overal misvormde mensen en kinderen en rare grote beesten die er niet waren en wist ik niet wat nou precies de realiteit was. Soms ook als ik me ogen dichtdee zag ik nogsteeds wat ik met open ogen zag maar dan veranderde alles in een duivelswereld echt heeel vaag.

Kwerd er verder wel heel lief, spiritueel en vrolijk van.

Dit waren een paar dingen die ik nog onthouden heb van alles maar kortom:
Het waren 2 heerlijke werken volop trippen haha.

Jammer dat het zo snel voorbij ging xD
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op vrijdag 22 januari 2010 om 23:01:
2 weken non stop ketamine direct in me aderen gespoten. 24/7

wohoa! keta iv... volgens "ketamine: dreams and realities" zeggen zelf de ultieme im-k-heads dat dat uberhard is!
donateur
Toch wel apart.. Keta is niet een heel veelvuldig gebruikt middeltje meer in ziekenhuizen..

Ik bedoel, 'alles' kan hoor..maar weet je zeker dat het keta was?

En geen bupivicaïne, morfine of fentanyl ofzo? Dat is wat logischer tegen pijn :)

Ah ok ook morfine lees ik..nou ja, toch benieuwd of je het zeker weet:)
Ik zag een reuze boeing 747 geparkeert staan voor mn raam en kon zo de cockpit in kijken, hoe ik ook knipperde mezelf kneep en dichter bij het raam ging staan ik zag dat ding daar staan.
Vervolgens was ik de muren uit elkaar aan het halen en als een puzzel weer in elkaar aan het bewegen(met me gedachte ofzo) ging heel goed maar op het eind kwam die puzzel niet meer uit dus ik werd vet pissed en snapte maar niet dat het een doodnormale muur was.
Als er een grotere shot keta in me bloed werd gespoten verloor ik controle over mn lichaam en krampte ik me vast aan me bed want die was me een partij aan het vliegen door het ziekenhuis. Ook leek het alsof me zus me bed heen en weer aan het jonassen was echt abnormaal. ik vasthouden en 'hou is op!' hahahahah

Verder heb ik echt veeeeel rare dingen gezien ook overal misvormde mensen en kinderen en rare grote beesten die er niet waren en wist ik niet wat nou precies de realiteit was. Soms ook als ik me ogen dichtdee zag ik nogsteeds wat ik met open ogen zag maar dan veranderde alles in een duivelswereld echt heeel vaag.

Klinkt behoorlijk delirant 8) :lol: (Y)
Dit waren een paar dingen die ik nog onthouden heb van alles maar kortom:
Het waren 2 heerlijke werken volop trippen haha.

Jammer dat het zo snel voorbij ging xD

Ik kan me voorstellen dat er ook nadelen zaten aan je ziekenhuisopname :O
Of .. heb je door dit alles..eigenlijk niet veel narigheid beleefd?:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 24 januari 2010 om 03:50:
Toch wel apart.. Keta is niet een heel veelvuldig gebruikt middeltje meer in ziekenhuizen..

Door de achterlijke pijn kreeg ik de eerste 2 weken non stop ketamine direct in me aderen gespoten. 24/7

Ketanest... ?

nog wat mee kunnen gappen uit t ziekenhuis dan :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
87% lekker hoor!
Waarschuw beheerder
Moet ook maar weer wat gaan inslaan voor een vaag weekendje thuis :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 24 januari 2010 om 03:50:

ja.

Ze noemde het eerst ketanest. dus ik dacht een variant. Tot een doktor mij vertelde dat het gewoon een medice naam was voor ketamine.

Waarom ik het kreeg was om mijn verdoving van mijn epidraal(plaatselijk platlegging van het zenuwstelsel) te versterken.

Het was dus 100% zeker ketamine
Waarschuw beheerder
heb je door dit alles..eigenlijk niet veel narigheid beleefd?

oef dont get me started on the horrible things that happend. ben er nog niet vanaf
Dat laat ik wel kwijt als er ooit een PIJNtopic komt:P
Waarschuw beheerder
vertel hier maar, ik ben benieuwd O:)