35 volgers · 180720x bekeken
Wil ik best wel eens proberen... Dit weekend net niet aangeraakt omdat die kerel er niet wou omrijden. Lijkt me dat je er best naar zoekt in het afterclub circuit? Daar zaten meeste wel aan ghb of keta
keta
in 1x verdwenen
donateur
ow ja??
Ja
Ik zal het vanavond maar is ff navragen dan
En dan maar weer is ff al die maanden inhalen dat het er niet was
was het hier maar!!!! 
kan er iemand voor mij wat special k regelen ? die van de supermarkt is op pb maar
Vanavond maar weer eens avondje keta, respect daarvoor!
donateur
wat houdt je tegen?
wat houdt je tegen?
Smeerlap,
laatste aanpassing
Ik wil dat ook wel weer eens proberen
Weer
wat houdt je tegen?
Lig allemaal aan jouw!!
Afgelopen nacht weer heerlijk getript..
bijna grammetje.. 't was er opeens weer, dus snel gehaald natuurlijk ghehe
Blijft leuk als je denkt dat je in een achtbaan zit, terwijl je onderuit gezakt zit in een stoel
Alleen heel men hoofd was verdoofd, kon ook nie echt meer fatsoenlijk goeiemorge zeggen tegen smoeder
Goemorg ofzo kwam eruit..
Blijft leuk als je denkt dat je in een achtbaan zit, terwijl je onderuit gezakt zit in een stoel
Gister weer de k-hole beleeft
Was toch weer apart ghehe
Redelijk wat flesjes bier op, net geen kratje.. daarna, 2 joints gerookt, op de bank gaan zitten.. lijn pep en ket gemaakt en weggewerkt, ket werkte al redelijk na 20 min, meteen nog een lijn ket gepakt.. duurde geen 10 min datk tegen maat van me zei houdoe, en was weg voor 2,5 uur
Redelijk wat flesjes bier op, net geen kratje.. daarna, 2 joints gerookt, op de bank gaan zitten.. lijn pep en ket gemaakt en weggewerkt, ket werkte al redelijk na 20 min, meteen nog een lijn ket gepakt.. duurde geen 10 min datk tegen maat van me zei houdoe, en was weg voor 2,5 uur
k vond er niet veel aan
gelukkig maar
maar echt wel dat ik ff de achtbaan in ging
nee, voor mij nietmeer...
ruilen?!
zal het wel geen goede keta geweest zijn
was wel goeie, paar vrienden van me waren wel flink wazig... maar t kan zijn dat ik te hoge verwachtingen ervan had ofzo... kwas opzich wel wazig ofzo, netalsof ik dronken was maar me geest was nog helder... maar daar had je het ook weer mee gehad. pep erbij was wel weer best lache, gaf ff wazig gevoel, maar daarna ook niet meer
was wel goeie, paar vrienden van me waren wel flink wazig... maar t kan zijn dat ik te hoge verwachtingen ervan had ofzo... kwas opzich wel wazig ofzo, netalsof ik dronken was maar me geest was nog helder... maar daar had je het ook weer mee gehad. pep erbij was wel weer best lache, gaf ff wazig gevoel, maar daarna ook niet meer
Je geest was nog helder ? en pep gaf je wel een wazig gevoel hahahahah
zal wel eerste klas troep zijn geweest, en geen puntjes pakken maar lijnen!!
Iedereen praat maar van keta dit keta dat maar 90% weet volgens mij nieteens wat keta met je kan doen
en dat is heeeeeel wat meer dan "een beetje dronken" leg maar eens een paar lijnen neer en snuif die binnen een uurtje
weg dan praten we verder.