35 volgers · 180888x bekeken
Brand hier los over je Keta ervaring..
gister voor het eerst gedaan , wazige shit man wel vet
moet je de volgende keer je eige eerst is klem zuipen..en daarna ketaaaas!!!
Laatst ook voor het eerst gedaan. Bij toeval meer. Door omstandigheden was ik om 9 uur in de morgen nog klaar wakker en was op weg naar iets. Had hem die avond flink geraakt en er was een nootje in mijn keelgat geschoten.
Alles leuk en wel, kom ik wat maten tegen die 's ochtends vroeg nog ff een balletje aan het trappen waren onder het genot van ene Ketlinie. Ik zag dat wel zitten en deed even mee. Whoei, kan wel zeggen dat het een aparte ervaring was, helemaal de weg kwijt, zwaar zwalkend proberen te voelballen, half naakt ook, want het was warm in de zon 's ochtends(!)
Al met al een leuke ervaring, alleen het jammere is dat mijn hooofd kortsluiting heeft gemaakt en ik nauwelijks nog wat weet van het gevoel wat ik op dat moment had.
Een re-do misschien?
Alles leuk en wel, kom ik wat maten tegen die 's ochtends vroeg nog ff een balletje aan het trappen waren onder het genot van ene Ketlinie. Ik zag dat wel zitten en deed even mee. Whoei, kan wel zeggen dat het een aparte ervaring was, helemaal de weg kwijt, zwaar zwalkend proberen te voelballen, half naakt ook, want het was warm in de zon 's ochtends(!)
Al met al een leuke ervaring, alleen het jammere is dat mijn hooofd kortsluiting heeft gemaakt en ik nauwelijks nog wat weet van het gevoel wat ik op dat moment had.
Een re-do misschien?
Is het beetje te doen die Keta als je net wakker bent?
Is het beetje te doen die Keta als je net wakker bent?
hahaha het moment van de dag heeft mij iig nog nooit weehouden
Heb met, een over andere golf kar een vage ketarit gemaakt over de camping ( na awakenings) leek wel of ik in droomvlucht zat...
I love KETA!!!!!!!
I love KETA!!!!!!!
hahaha het moment van de dag heeft mij iig nog nooit weehouden
Jij kent mij duidelijk niet
Dagelijkse kost wanneer dan ook.
Dagelijkse kost wanneer dan ook.
denk dat wij op dezelfde lijn zitten
even wat anders IS ER NOU NERGENS IN NEDERLAND EEN BEEJTE GOEIE KETA TE KRIJGEN MOMENTEEL !!!!
of ligt het aan mij ?
nope het is idd lastig te krijgen
of t is zware bagger wat ze verkopen, liever kwaliteit dan kwantiteit..
Hou me ook aanbevolen
whahaha krijg ik eens ff een kinderachtige waarschuwing :
ik kwets
Uitspraak van Anti-PF op donderdag 26 juni 2008 om 23:19:
allemaal pure onzin daarom zeg ik het ook past wel thuis hierzo op PF
ik probeer tot jullie niveau te dalen hahalaatste aanpassing 26 juni 2008 23:19
Uitspraak van Anti-PF op donderdag 26 juni 2008 om 23:30:
ja ik snap jou punt niet ik probeer nuttige informatie te verstrekken maar dat snappen jullie blijkbaar niet maja kom je nog wel achter vroeg of laat haha
**edit** hou het nou is ON-topiclaatste aanpassing 26 juni 2008 23:30
jij bent een kneus zeg ! ga eens dood !verwijderd op 11 juli 2008 12:54 door een medewerker
of ligt het aan mij ?
hier nog genoeg te krijgen hoor
Goed spul ook
donateur
pfff.....K lijkt wel uit Nederland te zijn verdwenen, niet te krijgen.
pb aub als het jou wel lukt.
pb aub als het jou wel lukt.
lijkt wel uit Nederland te zijn verdwenen
pfff.....K lijkt wel uit Nederland te zijn verdwenen, niet te krijgen.
misschien in limburg maar hier toch nie
dol avondje gister
donateur
tis alleen eigenlijk voornamelijk kristalketa wat er te krijgen is
Vind ik persoonlijk de beste, maar ook niet te krijgen hier
Nou nou zeg pffff, ik heb vanavond voor de eerste keer een lijn keta gepakt, en wat gebeurt er.........niks !! Daarna nog 2 lijnen en nog steeds niks, heb zo'n half uurtje geleden de derde lijn gepakt,maar uh tja d'r gebeurt gewoon niks. En ik heb 't van een vriend,dus niet dat ie shitspul zou verkopen ofzo, naja wazig he .Morgen maar weer gewoon pep en een snoeppie 
Is het daar ook goed te krijgen ofzo?
wat?
Keta?
geen idee....maar ze hebben er wel tzatziki
ging alleen maar naar de kanekr van die shit
kanker is erger.....
Uitspraak van Onwijsgek op dinsdag 26 augustus 2008 om 15:34:
hier is niks meer te krijgen als iemand wa heb liggen heb zker 10 gr nodig dus laat ff weten via PB
jij bent echt onwijsgek
vertel mij wat....

![[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/43816523.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/43816523.jpg)

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)