35 volgers · 185216x bekeken
het wel een partydrug? Of liever iets voor thuis
de 1e keer zou ik het thuis of in vertrouwde omgeving proberen want je weet niet hoe je er zelf op reageert
ALs je het op een feest doet, kan ik je een ding zeggen; je kan niet meer normaal functioneren
donateur
is het wel een partydrug? Of liever iets voor thuis...
als je het de 1e x doet sowieso thuis, de uitwerking kan verschillend uitpakken per persoon..
de 1e keer zou ik het thuis of in vertrouwde omgeving proberen want je weet niet hoe je er zelf op reageert
ALs je het op een feest doet, kan ik je een ding zeggen; je kan niet meer normaal functioneren
precies
Nou, ik heb jullie goeie raad opgevolgd, en gistereavond 2 'kleine' lijntjes gehad. Ik dacht tenminste dat ze klein waren want achteraf was dat te veel. Ik kon echt helemaal niks anders meer als op de kop in de bank liggen. Ik zag alles 3 tot 4 keer en ik had het gevoel dat ik tot niks of niemand meer in staat was. Toch, heel raar, als iemand wat tegen me zei klonk dat heel duidelijk. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik was echt te wazig 

Ik voelde me echt onwijs lekker, maar dit hoef ik echt NIET op hardbass te hebben. Oh oh oh oh oh
Ik voelde me echt onwijs lekker, maar dit hoef ik echt NIET op hardbass te hebben. Oh oh oh oh oh
laatste aanpassing
pff om in dat k-hole te belanden moet je echt stevig snuiven volges mij..
ik heb gister zoveel naar binnen gegooid en ik was zo wazig als iets maar uit me zelf treden ho maar.
ik ook niet maarja wat moet ik er anders mee... kan het ook moeilijk thuislaten he
ik heb gister zoveel naar binnen gegooid en ik was zo wazig als iets maar uit me zelf treden ho maar.
dit hoef ik echt NIET op hardbass te hebben.
ik ook niet maarja wat moet ik er anders mee... kan het ook moeilijk thuislaten he
laatste aanpassing
maar uit me zelf treden ho maar.
dat gebeurd ook niet zo gauw dan zou je toch al bijna een halve in 1 keer moeten opmaken maar kan je verzekeren dat je dat niet leuk gaat vinden kun je beter een stukje papier op eten heb je tenminste ook nog wat te lachen
De avond breekt zo aan, en ik weet het nog steeds niet zeker. Wel of geen Ketamine op Hardbass. Gisteren had ik duidelijk iets teveel gehad, was echt supertof, maar niet op een feest.
Maar ik voelde me juist wel heeeel tof, dus misschien als ik een klein beetje neem...
in combinatie met

in combinatie met
laatste aanpassing
ze snuiven t tegenwoordig bijna net zo vaak als pep,
nooit iets van moeten weten net als ghb en dan is t HOT en snuift iedereen t ineens.
toch maar eens.............
ik heb er gewoon geen woorden voor hoe leuk ik dat spul vindt. Ik heb het niet meegenomen naar hardbass, want na mijn ervaring van vrijdagavond leek me dat inderdaad niet slim. Maar ik heb nog nooit zo relax met een paar man die zondag zitten chillen. Ik heb echt de meest wazige dingen meegemaakt en het ging echt al mijn verwachtingen teboven. De eerste keer dat ik mijn grammetje bekeek dacht ik dat ik veel te weinig had gekregen voor mijn geld. Maar nu weet ik wel beter. 

tis ook een kwestie van beschikbaarheid
is hier al lang te krijgen net als ghb, maarja blijf t mega vinden, maar je moet je stop weten bij ket, bij de 1 werkt t toch anders als bij de ander
Gisteravond nog ff snel een puntje (lijntje) gepakt....
Vind het altijd wel lekker, beetje wazig zijn.
haha idd schat,kan er ook nie van af blijven
kheb t een keer genome toen ik al goed aangeschoten was van het bier.. nam ik twee dikke punten en k was helemaal wous, konnie recht lopen enz. was wel supervaag alleen schijnt niet goed te zijn met alcohol
wel een leuke ervaring.. ken t met niks anders vergelijken, zon vage sfeer waar je in beland. maat van me die was in tunnels enzo das helemaal vage shit 
ken t met niks anders vergelijken,
dat gaat ook niet, het is zon toppie spul
Maar ik heb ff een stop ingelast, want ging zondag echt fout ofzo ervan..
Had eerst de film I robot gezien in de auto en daarna bleef ik hangen in mijn trip ofzo. Kon er niet meer uit
Dacht ook dat ik zon robot was.
Alles viel constant in herhaling, werd maandag morgen wakker en was blij dat het over was
Nu moet ik echt ff rustig aan gaan doen want zit al 2 weken bijna elke dag aan de ket
het iets te normaal
dan is de lol der ook vanaf he!!
Ik had de laatste keer ook echt behoorlijk wat nodig om iets te voelen...
Iemand tips tegen tolerantie? laatste aanpassing 4 april 2006 18:13
Minderen is duidelijk de beste optie...maar wat bij mij 3 weken geleden ook behoorlijk werkte is flink drinken van te voren...had een normaal lijntje genomen na flink wat alcohol..en was toen echt Knetter vaag..het is behoorlijk magisch spul en je bent er n paar uurtjes KK vaag van...maar na n paar uurtjes ben je gwn weer vrij helder en k heb totaal geen last van naween ofzo..
Kuipers was jij dol van die capsule ket???
had er 2 op in totaal iets van 750mg
En ik maar niks voelen, kom ik thuis ik achter me pc wil ik op staan om naar me bed te gaan....allemaal tollen dubbel zien en niet meer recht kunnen lopen hahahha
Klapt dus heel laat in, dan weet ik dat voor de volgende keer, dik een uur van te voren nemen dus
laatste aanpassing
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...
Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit
ik ben nog nooit zo ver heen geweest.... wist ook helemaal nix meer, dacht zelfs dat ik dood ging en ik vond het niet eens erg.. was wel wazig.. volgende keer neem ik ietsje minder
ik ben nog nooit zo ver heen geweest.... wist ook helemaal nix meer, dacht zelfs dat ik dood ging en ik vond het niet eens erg.. was wel wazig.. volgende keer neem ik ietsje minder
JAJA dat is de K-hole had laatst dezelfde ervaring 3X!! in 't begin vond ik 't een beetje 'disturbing' maar het neemt gewoon bezit van je en toen vond ik t dus ook wel best!! Zelfs wel een relaxed gevoel.. echt heeel weird!
Kan meestal nog wel lopen hoor
Of moet het echt gek maken.
Ik kon echt niet meer lopen hoor mijn benen waren van elastiek en ook totaal geen evenwicht meer.
wat ik overal op internet over ketamine zie opduiken het uit jezelf treden enzo....dat heb ik dus echt niet meegemaakt...hoeveel moet je daarvoor gebruiken om echt te gaan hallucineren ofzo?? ik zag alleen een beetje dubbel
Kerel ik had maar 1 sleutelpuntjuh nodig(op een zeer lege maag dat wel) DAMN ik heb t geweten ook!! ik kon niet meer lopen niet meer normaal kijken, 't leek of ik van wereld naar wereld werd gezapped zo snel dat m'n hersens er geen vat op konden krijgen!
op een gegeven moment nog een tijdje in een time-loop gezeten , alles gebeurde in herhaling een tijdje lang wel heel apart!
ook nog een paar gedacht dat k dood ging en 't boeide me geen reet! ik vond 't geweldig met het witte licht en al!
Er komt zeker nog een herhaling van dit experiment maar dan in een andere setting ik zat nl als passagier in een auto!
op een gegeven moment nog een tijdje in een time-loop gezeten , alles gebeurde in herhaling een tijdje lang wel heel apart
Dat had ik dus zondag ook, en ik vond het echt niet vet meer, werd er meer bang van
alles viel ook in elkaar over ofzo echt heel apart..