Gisteren heb ik me aan K vergrepen, eerst een paar puntjes, daarvan werd ik licht en wat spacerig. Toen toch maar besloten om een lekkere lijn naar binnen te werken (het brandde behoorlijk scherp) en sja, na zo'n 10 minuten was zitten al iets teveel, moest liggen afwisselend met rechtopzitten, ik maakte af en toe dingen niet bewust mee en alsof er tussen de momenten gaten vielen. Tegerlijkertijd als ik bewoog leek het alsof ik in me gedachte die beweging al gemaakt had, maar me lichaam het pas later deed. M'n hand "verdween" alware in m'n been als ik die daarop legde. Tegerlijkertijd waren m'n spieren erg slap en loom, en ik merkte toch wel dat dit een erg verdovende drug is. Moest effe pissen en toen ik ging lopen had ik dus het gevoel alsof ik op een luchtkussen liep.
Wel een erg mooi goedje, trance erbij en gaan liggen met je ogen dicht en proberen "los" te komen met je ogen dicht. Languit liggen om een warm en chill bed met ondersteuning onder je hoofd is het chilst.
Heb geen K-hole gehad, maar de volgende keer ga ik zeker door todat ik volledig in slaap val. Heb namelijk het idee dat spuiten of hoge doseringen met gewoon wat snuiven niet te vergelijken is. Als je er nuchter overnadenkt, is het eigenlijk een heel erg waus gevoel. Heb geen moment angst gehad ofzo.