Partyflock

Forumonderwerp · 827754
35 volgers · 188682x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P
Waarschuw beheerder
Sorry lieve mensen dan gaan we nu weer verder met Keta!!!
:woop:
Waarschuw beheerder
kat onder invloed van ketamine

[img width=640 height=480 cacheid=0012ab2500021221157b09611a0126884c]http://www.drugsinfoteam.nl/images/ketaminepoes.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
zo die kat ziet er aardig uit ze bol uit dan :P
Waarschuw beheerder
die wil je s avonds niet tegen komen :vaag:
Waarschuw beheerder
ren ik gillend weg !!!!

Waarschuw beheerder
Als ik ket snuif heb ik juist hele kleine pupillen, die kat niet :P
Waarschuw beheerder
hahaha jah klopt
Waarschuw beheerder
die zit zeker in een k-hole :vaag:
Waarschuw beheerder
deze is ook wel vet

[img width=296 height=438 cacheid=00000a4e00001559fd8120da1a0126a7b5]http://www.ketamine.com/ketamine.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
mensen met lichte ogen krijgen van die ketanime-oogjes, zo'n glanzende waas, ik weet ook niet precies hoe ik ut moet uitlegge...

Waarschuw beheerder
ikke snap, dromerig gewoon (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Jeuujjjjjj die heb ik altijd :|

Waarschuw beheerder
Is toch ook fijn? In de wolkjes zijn? :jaja:

Waarschuw beheerder
[img width=291 height=290 cacheid=000a1ff00020464f85668a411a0126b483]http://home.quicknet.nl/qn/prive/lfl.stokman/oog.jpg[/img]

Ik heb altijd zulke ogen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nu ff serieus:

[img width=278 height=82 cacheid=000b20ad00204652b0bd940f1a0126b54d]http://home.quicknet.nl/qn/prive/lfl.stokman/ogen.JPG[/img]

Mini pupillen :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 17:50:
Is toch ook fijn? In de wolkjes zijn?

Ik ben dan zelf een wolkje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Keta (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 17:46:
Jeuujjjjjj die heb ik altijd

ahaha lekker he Juul?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 17:46:
euujjjjjj

wat een uitspraak :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 23:00:
wat een uitspraak

Dankje? haha (f)

Waarschuw beheerder
Is het niet veel leuker om eens dieper in te gaan op de werking van Ketamine en de werkzame stoffen en welke reacties het teweeg brengt in het lichaam.. welke schade of goede dingen het doet met je...

Lijkt me dat dat best wel interessant is ..

Ik moet zeggen heb me nog niet eerder verdiept in deze stof en wil dat wel gaan doen om goed te weten welke gevolgen het kan hebben voor je lichaam en geest.

Weten mensen hier meer van please post...

En dan niet van die nutteloze posts die nergens op gebaseerd zijn maar ook een wetenschappelijke ondersteuning bieden of echt onderzocht zijn..

Groeten....

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Is het niet veel leuker om eens dieper in te gaan op de werking van Ketamine en de werkzame stoffen en welke reacties het teweeg brengt in het lichaam.. welke schade of goede dingen het doet met je...

Lijkt me dat dat best wel interessant is ..

Ik moet zeggen heb me nog niet eerder verdiept in deze stof en wil dat wel gaan doen om goed te weten welke gevolgen het kan hebben voor je lichaam en geest.

Weten mensen hier meer van please post...

En dan niet van die nutteloze posts die nergens op gebaseerd zijn maar ook een wetenschappelijke ondersteuning bieden of echt onderzocht zijn..

Groeten....

Vind ik ook zeker interessant, heb me er ook wel in verdiept, stond namelijk een mooi artikel op erowid over de Nma receptoren die dus beschadegingen kunnen oplopen (de NMA receptoren zorgen voor geheugen, talenkennis, coördinatie oa) maar in een ander artikel werd hij weer volop tegenin gegaan.

Hoe de stof zelf werkt weet ik niet helemaal, maar het gaat ongeveer zo:

Bij inname van de stof worden er bepaalde signalen geblokkeerd die de hersenen inkomen. Alles wat op dat moment binnen is gekomen, kan ook moeilijk weer uitgezonden worden, en dus blijft alles in je hoofd opgeslagen. Hierdoor kan je ook van die vage beelden voor je gezicht krijgen enzo. Omdat er steeds minder signalen van buitenaf worden opgevangen door de ketamine, krijg je steeds emer moeite met luisteren, begrijpen, praten, lopen etc. Totdat je niks meer van buitenaf binnen krijgt en in narcose raakt.

Hoe dat uit je lichaam treden enzo precies werkt heb ik geen idee van, zal wel te maken hebben met bepaalde signalen die niet of nauwelijks meer ontvangen worden waardoor je geest automatisch 'lichter' wordt ofzo?

Waarschuw beheerder
Maar het is zeker om ff dat stuk op erowid "Youre brain on dissociatives" te lezen. Tis een behoorlijke lap tekst maar zeker de moeite waard! 'T gaat wel vooral over DXM en PCP, maar ketamine is eigenlijk de softe vorm van PCP dus het is wel te vergelijken met elkaar.

En nog iets, ben de naam ff kwijt, maar er is dus ook een onderzoeker die echt dagelijks Ketamine gebruikt, en hij is nu geloof ik rond de 80 en heeft nog nergens last van :)

Waarschuw beheerder
Kijk eens ketamorphose is in mijn websiteje gedoken...

TOp site he.. ik ga er ook zeker verder op lezen...

DIt is info waar je echt wat aan hebt en wat mee kan...

Hou ons op de hoogte kerel....

Is er trouwens iets bekend of het wat doet met de zenuwen? Of er resistentie optreed en dergelijke? Maakt het lichaam antistoffen aan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dissociatieve drugs verstoren de connectie tussen de hersenen en het lichaam.
In de wand van hersencellen zitten een soort tunnels waar een binding tussen twee stoffen plaatsvindt: een glutamate (NDMA) receptor aan de buitenkant, en een zogenaamde PCP receptor aan de binnenkant. Dit bindingsproces (N-P receptie) speelt een belangrijke rol in het waarnemingsvermogen, het gevoel (pijn), emoties, het geheugen, de spraak en het denken. Ketamine bindt aan de PCP receptor en maakt het bovenstaande bindingsproces onmogelijk. Gevolg: externe signalen bereiken de hersenen niet, gevoelens als pijn verdwijnen en de waarneming, het denken etc worden vervormd.
Veel dissociatieven zijn verdovingsmiddelen (voor operaties). Ketamine wordt nog steeds op zowel mens als dier gebruikt, lachgas evenzo, en PCP was ooit ook als verdovingsmiddel ontwikkeld, maar had teveel bijwerkingen (hallucinaties, vandaar de bijnaam Angel Dust), en de werking was te lang. Dissociatieven hebben een belangrijk voordeel tov de zogenaamde kalmerende
verdovingsmiddelen (zoals de veel gebruikte barbiturates) die de hersenen en de rest van het
lichaam verdoven/verslappen. Die kalmeringsmiddelen zorgen ervoor dat het hele lichaam op
een lager pitje gaat werken, zodat je pijn niet voelt, terwijl bij ketamine je lichaam even hard
blijft werken (iets harder zelfs) maar pijn simpelweg geblokkerd wordt.
En waarom je gaat trippen op dissociatieven? Je hersenen ontvangen geen signalen van buiten, maar werken nog steeds op volle toeren (en worden niet op een laag pitje gezet zoals bij kalmerende verdovingsmiddelen). Je hersenen gaan derhalve aan de gang met signalen die al IN de hersenen aanwezig zijn: herinneringen, dromen, fantasien, angsten. (Dit is als je echt in een K-Hole zit, bij lagere dosissen worden je waarnemingen vooral verstoord)
En ketamine tolerantie treed iig wel op na regelmatig gebruik (+- 1x per week) in hoeverre is natuurlijk per persoon verschillend.
Volgens mij is het lichamelijk niet echt slecht voor je.
Met dank aan Mike :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meest pure drug ooit

...volgens mij praat jij nu poep als g het meest potent zou zijn geweest dan zou je er tog maar en minuscule hooeveelheid van hoeven te nemen of zie ik dat weer verkeerd,dacht namelijk dat salvia en lsd tog de meest pure drugs waren aangezien dat zelfs in microgrammen word gewogen ;) en salvia de meest potente psychoactive dope is die ze hebben gevonden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<scumbag>> op woensdag 21 december 2005 om 12:57:
...volgens mij praat jij nu poep als g het meest potent zou zijn geweest dan zou je er tog maar en minuscule hooeveelheid van hoeven te nemen of zie ik dat weer verkeerd,dacht namelijk dat salvia en lsd tog de meest pure drugs waren aangezien dat zelfs in microgrammen word gewogen en salvia de meest potente psychoactive dope is die ze hebben gevondenlaatste aanpassing 21 december 2005 12:57

\

Absoluut niet... GHB puurheid bedoel ik niet mee dat het dan de meest sterk werkende drug is. Het is echter een stof die zichzelf ZONDER RESTSTOFFEN/AFVALSTOFFEN binnen 3 uur ontbonden wordt in je lichaam en dus niet aantoonbaar is voor tests na die tijd. Enige dat aantoonbaar is is een hoger Kalium/natrium gehalte in je bloed maar dat kan door vele andere voedingsstoffen komen. Oplossing is Lectine nemen waardoor dat effect weer opgeheven wordt.
Het is dus ook niet schadelijk voor je lichaam...tenminste nog niet aangetoond en er is redelijk veel testwerk naar verricht.

Waarschuw beheerder
mooie reply unique

Waarschuw beheerder
Kijk eens ketamorphose is in mijn websiteje gedoken...

TOp site he.. ik ga er ook zeker verder op lezen...

DIt is info waar je echt wat aan hebt en wat mee kan...

Hou ons op de hoogte kerel....

Is er trouwens iets bekend of het wat doet met de zenuwen? Of er resistentie optreed en dergelijke? Maakt het lichaam antistoffen aan?laatste aanpassing 21 december 2005 11:48

Ja mooie website he, lees em nu al een jaartje of 2 door, echt te interessant !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 12:41:
Volgens mij is het lichamelijk niet echt slecht voor je.

Geestelijk wel? Meen dat ik eens een artikel heb gelezen over mensen die in klinieken waren opgenomen en dan vooral mensen met persoonlijkheidsstoornisen( borderline) en schizofrenie. De meeste mensen waren allemaal frequent wiet roker en ket gebruiker..

Maar ik neem aan dat je hiervoor aanleg moet hebben in je genen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar tis idd een verdomd interessante site zeg, alleen erg jammer dat ut engels is, leest wat onhandiger

Waarschuw beheerder
sja meeste interessante sites zijn engels he.. Toch wel de internettaal..

Wij met onze 17 miljoen Nederlanderstjes weten maar een paar sitejes te bouwen.. en nog weinig interessant ook.

Op Fokforum.nl staan ook leuke discussies trouwens en hele goede links naar sites .. kan je veel vinden over dit gebeuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:21:
Ja mooie website he, lees em nu al een jaartje of 2 door, echt te interessant !

Ja het is een goed onderhouden site met echt zeer goede inhoudelijke artikelen..

Ga er nog weer dieper in spitten.. kom tijd tekort...
Waarschuw beheerder
Erg intressant allemaal... ik gaat ook us kijken :D

Waarschuw beheerder
Aanrader: Datura Tripverslagen (Doornappel) Echt te lijpe shit, staan echt een paar reports in, naa, echt onwerkelijk gewoon! En toch blijven mensen deze shit proberen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil keta :nocheer:

Waarschuw beheerder
junk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 21:51:
junk

:no:

Ik gebruik geen drugs :D ik wil gewoon keta :D
Waarschuw beheerder
Ok,, dat brengt nog wat opheldering..,Ben zelf helemaal geen voorstander van G omdat men het niet op de juiste manier gebruikt..(meestal te veel dus). :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:23:

Zoals je al zelf zegt, je moet er aanleg voor hebben :)
Geestelijk hoeft het niet slecht voor je te zijn, behalve dat het vrij verslavend is.
Mensen die psychose's krijgen of schizofrenie, hadden dit al vaak in zich. Door het gebruik van drugs kan dit "getriggerd" worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:31:
maar tis idd een verdomd interessante site zeg, alleen erg jammer dat ut engels is, leest wat onhandiger

Sardienemans schaam je dat je die site nog niet kende :nee:

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 14:39:
kom tijd tekort...

:AAI:

Ik Keta! :CRY:

Waarschuw beheerder
[ketamorphose] Aanrader: Datura Tripverslagen (Doornappel) Echt te lijpe shit

Klopt, echt een duivels plantje :jaja:, vriend van me had wel eens paar zaadjes op en ging in de duinen wandelen. Hij had het idee alsof iets telkens zijn ziel uit zijn lichaam wilde trekken. Hij voelde dat er op hem werd gejaagd zeg maar....brrrrrrr

Geef mij maar keta :D:D (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 21 december 2005 om 23:56:
Sardienemans schaam je dat je die site nog niet kende

ik weet, ik weet Tjielperator ;), schaam mijn diep, zeer diep welteverstaan...
Maar ik leer elke dag wat bij :jaja: hehe...

Maar keta komt eraan voor nieuwjaar :):cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 13:55:
Maar keta komt eraan voor nieuwjaar

Tjilllll hiephoi :| :D

Waarschuw beheerder
donateur
denken jullie?

:p

ikke ga eens wat rustiger aan doen!
gisterem hadden ze bijna de ambulance gebelt voor me

heb vet last van hart kloppingen1
kreeg ik het ff warm gistere en duizelig en hartslag van 500
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 22 december 2005 om 19:38:
hartslag van 500

:JAJA: Beterrrrrrrrrrrrrrrr!!!! :BOUNCE:

:SPEED: FF tempo van Speedcore inhalen! :p

Waarschuw beheerder
zou het wel willen maar is hier niet te krijgen:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van M. :') op woensdag 21 december 2005 om 22:40:
Ik gebruik geen drugs ik wil gewoon keta

Voor stoeipoes heb ik wel keta, gaan we samen ketatrippen op een keta feesje :) :vaag:

Btw keta is vet op illegale tekno feesjes
zo erg zelfs dat lsd trippers bijna dood is
en daarbij lsd kan ik ook nerges meer vinden:(
terwel keta bekant me strot uitkomt

Ook een optie Pepketa2cb
Men neemt 1g pep 1g keta en un 2cb capsule
Vermeng deze drie dingen goed met elkaar

Ervaring je beland in een keta trip
maar keta veroorzaakt vermoeidheid deze vermoeidheid voel je niet door de pep daarbij zorgt de 2cb dat je nog net wa harder gaat trippen perfect dus

Voor de mensen die het toch wa rustiger aan wille doen
kunne de 2cb achterwege laten
zodat je dus gewoon pepketa 1g pep 1g keta met elkaar vermengt :vaag: :D

(wel lijnen leggen van zo 6 a 8 cm en niet alles in een keer want dat wort je dood)
laatste aanpassing