Partyflock

Forumonderwerp · 827754
35 volgers · 186099x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 22 maart 2014 om 18:35:
zou ik echt nooit doen de 1e keer...

Ok dat is duidelijk dan laten we dat maar achterwege.

Waarschuw beheerder
-1
Is de keta schaars de laatste tijd? Je hoort er zo weinig over..
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2014 om 09:56:
Is de keta schaars de laatste tijd? Je hoort er zo weinig over..

Uiteraard niet zo populair als mdma, of fmp. Maar het is zeker niet onvindbaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op zaterdag 22 maart 2014 om 18:28:
Vanavond staat eindelijk mijn eerste keta ervaring op het programma. We gaan het gewoon thuis doen, maar willen niet te vroeg beginnen. Kan het kwaad om een paar pilsjes te drinken van te voren of raden jullie dit af? Zeg 4/5 flesjes ofzo.

Alcohol voor keta is echt een slechte combinatie. Je zal tijdens je keta trip veel sneller duizelig/misselijk worden en het vergroot de kans dat je achteraf niets meer weet van je keta trip.
Waarschuw beheerder
-1
Afgelopen weekend op Knock Out 2 kleine nakkies genomen. 1 uur tussen beide keren gelaten. En wat was 't leip/vaag/dope/vet zeg!!!!!

Ik had op 't begin van de avond een capsule van 160mg 6-apb gedropt en toen dat 'n btj uit ging werken op keta overgestapt.
Man man man, wat voelde ik me lekker zeg. 't euforische kwam meteen weer terug en ik werd er nog spraakzamer door. Echt nog zeker met 20-30 man staan lullen de laatste 2 uur.
Het leek alleen wel alsof ik flink scheel aant kijken was en alles draaide 'n btj, maar 't was zooooooooo vet. Losgaan ging ook nog redelijk :)

Keta vanaf nu mijn favo drug om na xtc of samen met pep te nemen.

Volgende dag ook nergens last van. Voel me nu zelfs nog super relaxed en lekker happy.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 25 maart 2014 om 10:04:
Uiteraard niet zo populair als mdma, of fmp. Maar het is zeker niet onvindbaar!

fmp? Ik denk dat er wel meer keta wordt gebruikt dan fmp.. Keta is de laatste tijd zo enorm in populariteit gegroeid dat het overal uitverkocht lijkt. Helaas :(
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Kickstarter op woensdag 26 maart 2014 om 20:31:
fmp? Ik denk dat er wel meer keta wordt gebruikt dan fmp.. Keta is de laatste tijd zo enorm in populariteit gegroeid dat het overal uitverkocht lijkt. Helaas :(

Ja ik bedoel eigenlijk dat het wat meer underground is :p zie het verschil in activiteit op het forum hier. Keta kan je natuurlijk ook vaker en sneller achter elkaar gebruiken. Maar het is prima verkrijgbaar!
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Kickstarter op woensdag 26 maart 2014 om 20:31:
Ik denk dat er wel meer keta wordt gebruikt dan fmp.. Keta is de laatste tijd zo enorm in populariteit gegroeid dat het overal uitverkocht lijkt. Helaas :(

On the other side is 4fmp ook veel makkelijker bereikbaar, dus is het ook wel logisch dat er veel over gekletst wordt, buiten dat zijn er nog steeds veel mensen die er hun 1e keren op beleven. Met een "oudere" drug als keta heb je meer "vaste gebruikers" en die hoeven niet meer zo nodig elke ervaring te bespreken, 'been there done that', maar wat betreft 4fmp zijn er nog steeds veel informatie vragers en dan ook mensen die wat reportjes schrijven.

Oja..en ook vooral veel vragen om de dosering of links naar shops..

Waarschuw beheerder
-1
Bij gebrek aan (degelijke) k, aan de Methox gegaan.
Goed bevallen :honger:
Waarschuw beheerder
-1
Misschien is mijn bericht hier beter op z'n plaats.

Iemand ervaring met ketamine in combinatie met 4-FA en/of methylone?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 28 maart 2014 om 09:43:
Misschien is mijn bericht hier beter op z'n plaats.

Iemand ervaring met ketamine in combinatie met 4-FA en/of methylone?

Op Rebirth ga ik dat proberen. 4-fa + keta.

Zal mijn ervaringen hier wel delen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarcoPolo90 op maandag 31 maart 2014 om 19:40:
Zal mijn ervaringen hier wel delen.

Ben benieuwd.

Heb het afgelopen zaterdag zelf al geprobeerd, maar heb waarschijnlijk te voorzichtig gedoseerd. Want heb de ketamine niet (echt) gevoeld.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op maandag 31 maart 2014 om 19:52:
Heb het afgelopen zaterdag zelf al geprobeerd, maar heb waarschijnlijk te voorzichtig gedoseerd. Want heb de ketamine niet (echt) gevoeld.

Icm 4f? Misschien had je geen sterke ket? Had je afgewogen?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 31 maart 2014 om 21:28:
Icm 4f?

In combinatie met 4-FA en M1.

Misschien had je geen sterke ket?

Dat klopt, een maat had al eerder vermeld dat deze voorraad wat minder was.

Had je afgewogen?

Ja, 60 milligram per capsule. Uiteindelijk maar eentje gebruikt op het feest en de inhoud van de andere twee samen met een maat na het feest nasaal genuttigd. We begonnen met allebei een halve capsule, maar voelden hier weinig van. Pas nadat we ook de andere helft hadden genomen voelden we dat we echt onder invloed waren van de ketamine. Lopen en bijvoorbeeld dingen pakken gingen duidelijk moeizamer.
Waarschuw beheerder
-1
Mooiste drugje v de wereld maar zoals de Ket v 9jr gelee was niet meer tegengekomen.
Toen was n puntje genoeg
Toen was t nog SpecialK... (K)

_o_
Waarschuw beheerder
+8-1
Uitspraak van eigendraadje op woensdag 2 april 2014 om 20:52:
Mooiste drugje v de wereld maar zoals de Ket v 9jr gelee was niet meer tegengekomen.
Toen was n puntje genoeg

Nu ook hoor :). Heeft niks met de dope te maken, meer met jouw hersentjes.
Waarschuw beheerder
+1-4
Ja..dat denk jij! Dan heb jij 9jr gelee nog nooit Ket gesnoven want die kristallen shit v nu is echt niet te vergelijken...
Waarschuw beheerder
+10-2
Kristallenshit van nu? Dus als ik 85% pure Keta heb is dat bende? En de Keta van vroeger was beter? Ketamine = Ketamine. Het enige wat in die tijd is veranderd ben jij..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-2
was speed gewent, dus ik gebruikte de keta ook net als speed..:P
wist ik veel.. mn neus ging ineens helemaal open staan.. en toen sloeg tie me dr ineens in..pff
scheelde nie veel of ik kon god een hand geven..:)
that what doesnt kill me makes me stronger, that wat does kill me makes me...deader:P
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van BenDover op zaterdag 5 april 2014 om 06:09:
wist ik veel.. mn neus ging ineens helemaal open staan.. en toen sloeg tie me dr ineens in..pff
that what doesnt kill me makes me stronger, that wat does kill me makes me...deader:P

Zo herkenbaar :lol:. Vooral als je m je keel in voelt lopen, dan kun je je maar voorbereiden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2014 om 16:00:
MrHuggybear :vaag:permalink Waarschuw beheerder citeer19 maart 2014 16:00Wel weer Keta te vinden, echter is dit alleen R Keta..... Geef mij toch maar liever die S Keta, ga je veel harder en dieper.... R Keta is meer leuk voor een thuiswaus met vrienden :P

Had ik maar r keta echt super vind ik die altijd
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van BenDover op zaterdag 5 april 2014 om 06:09:

had ik vorige week. werd naar huis lopen ipv fietsen
Waarschuw beheerder
+1-1
Geef mij maar methoxetamine , maar kun je hier nergens meer vinden , alles plat hier in belgie!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flatliner123 op vrijdag 11 april 2014 om 21:36:
Geef mij maar methoxetamine , maar kun je hier nergens meer vinden , alles plat hier in belgie!!

ja erg fijn spul is dat :D

Waarschuw beheerder
-1
Ik ben sinds afgelopen vrijdag echt fan van keta! Wat wordt je hier heerlijk dromerig van en icm speed kun je nog wel een gewoon gesprek voeren en pasjes zetten.
Kreeg het er op een gegeven moment een beetje moeilijk mee maar dat gevoel was na max 20 minuten weer weg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Oh en hoe zit het met de tolerantie? Ik was van plan om het op Koningsnacht nog een keer te doen en daarna tot aan juli een grote lentepauze in te lassen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 april 2014 om 19:20:
Oh en hoe zit het met de tolerantie? Ik was van plan om het op Koningsnacht nog een keer te doen en daarna tot aan juli een grote lentepauze in te lassen

Tolerantie bouw je wel redelijk snel op. Die krijg je ook niet meer kwijt. Maar als je het met koningsnacht weer doet en dan in juli valt dat allemaal wel mee.
Waarschuw beheerder
-3
Is er nog keta te krijgen in de regio's waar jullie vandaan komen? Hier omgeving zuid-limburg valt het maar tegen op dit moment.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
Hier in het oosten is ook al geen keta te regelen... Hoe zit dat elders in het land. Is de keta overal zo schaars op t moment?
Waarschuw beheerder
+1
Ik ga ketamine ook steeds meer waarderen. Nog niet echt diep gegaan, maar dat komt wel als ik er iets meer ervaren mee ben. (:
Waarschuw beheerder
+1-1
Keta, geweldig spulletje :) vooral laatste uurtje op een feestje of op after! 1x te vroeg op een feestje begonnen hiermee, pfff wat een avond, die vaagheid beter in aftersetting :P maar geweldige tijden altijd beleefd hiermee!

Waarschuw beheerder
-1
Vond het jammer dat het bij mij icm lachgas geen visuele lachgastrip was zoals ik die normaal gesproken altijd heb.

Waarschuw beheerder
+1-4
hier keta met vanille smaak...bazen spul :)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 april 2014 om 22:14:

Snuift ook een stuk prettiger dan normale k vind ik :) en die geur (L) wel zwaar overheersend, zelfs mijn speed ging er naar ruiken omdat het bij elkaar ligt :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas Bosman op maandag 28 april 2014 om 21:34:
Hier in het oosten is ook al geen keta te regelen...

klopt, ze kennen t daar amper ofzo

maar wie zoekt zal vinden

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 30 april 2014 om 10:24:
wel zwaar overheersend,

ja man hele portemonnee ruikt er na! opzich wel lekker luchtje maar wel sterk

Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 30 april 2014 om 10:24:
Snuift ook een stuk prettiger dan normale k vind ik

:yes:

Waarschuw beheerder
-1
r keta met vanille smaak...bazen spul :)

Hier ook keta met vanillegeur (Y)

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2014 om 19:42:
Hier ook keta met vanillegeur (Y)

komen uit dezelfde buurt zie ik :)
Waarschuw beheerder
-2
Vanille Keta is inderdaad top! Heb m een paar maanden geleden laten testen op 84%.. Als we dan natuurlijk dezelfde hadden ;).
Momenteel weer normale Keta te vinden! Heeft even geduurd, maar het is er weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kickstarter op donderdag 1 mei 2014 om 21:31:
Momenteel weer normale Keta te vinden! Heeft even geduurd, maar het is er weer.

Hier is het nu op :(
Als ik het tegenkom ergens is het altijd R-Keta, de S-Keta al ruim een jaar niet meer gezien :(
Waarschuw beheerder
-1
Afgelopen weekend voor het eerst ketamine gebruikt op een after, top spul! Lekker wazig, beetje schokkerige beelden etc... In totaal 3 (flinke) sleutelpuntjes gehad. Nu ben ik benieuwd of mensen ervaring hebben met de combinatie speed + ketamine op een feestje, en zo ja; beviel het?

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Levensgenieter op zaterdag 3 mei 2014 om 17:30:
Nu ben ik benieuwd of mensen ervaring hebben met de combinatie speed + ketamine op een feestje, en zo ja; beviel het?

Top combinatie!
Waarschuw beheerder
+4-1
Nu ben ik benieuwd of mensen ervaring hebben met de combinatie speed + ketamine op een feestje, en zo ja; beviel het?

Ja nice!
voordeel aan keta is ook dat wanneer je teveel pakt op een feestje, het na een halfuurtje wel weer te doen is :P
Waarschuw beheerder
+1-1
In totaal 3 (flinke) sleutelpuntjes gehad. Nu ben ik benieuwd of mensen ervaring hebben met de combinatie speed + ketamine op een feestje, en zo ja; beviel het?

Ja top!

Keta in combi met bijna alles is gewoon vetttt!!

Ik gebruik altijd kleine sleutelpuntjes op n feest. Vind 't beter dan xtc op die manier.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op maandag 5 mei 2014 om 13:09:
voordeel aan keta is ook dat wanneer je teveel pakt op een feestje, het na een halfuurtje wel weer te doen is

Chille vind ik ook dat je daarom kunt stoppen wanneer je zelf wilt

Waarschuw beheerder
+2-1

Zeker, gelijk je eiwitten ook binnen bij ieder nakkie :D

Waarschuw beheerder
-1
Die Crisis mag nou wel eens afgelopen zijn :( Nogsteeds de hoofdprijs van €30 per gram en nogsteeds geen S Keta.... Godnondeju

Waarschuw beheerder
-3
Tijdje terug voor het eerst keta geprobeerd vond het wel grappig, sloeg alleen niet zo aan als dat het bij de rest deed. Afgelopen weekend was het weer zo ver maar nu was het meer iets uit een dronke actie dus besloten we eerst maar een dominotje te nemen en vervolgens de keta en pep bij elkaar te gooien! Dus bij deze ben ik echt een enorm grote fan geworden van het goedje ketamine! :) Maar alleen op huisfeestjes.

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 mei 2014 om 13:30:
Maar alleen op huisfeestjes.

deed ik eerst ook maar vind het zo top dat ik het op feestjes ook gebruik....goed doseren dan is dat prima te doen