Partyflock

Forumonderwerp · 827754
35 volgers · 185639x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Q-kele-Q op woensdag 10 juli 2013 om 17:18:
Hier is gelukkig weer nieuwe keta aangespoeld:) nog van 1,5 jaar terug ofzo:). Ben erg benieuwd naar de uitwerking van het goedje:):D!

Inmiddels de keta getest! Was topspul! Zo te voelen was het racemische keta:). Jammer genoeg wouden veel van mijn maten ook hebben, dus was alles snel op:). Binnenkort weer nieuwe halen:).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Q-kele-Q op donderdag 1 augustus 2013 om 01:44:
Inmiddels de keta getest! Was topspul! Zo te voelen was het racemische keta:). Jammer genoeg wouden veel van mijn maten ook hebben, dus was alles snel op:). Binnenkort weer nieuwe halen:).

Keta die in mijn regio tevoorschijn kwam was helaas weer versneden troep :(
Waarschuw beheerder
-1
Hier vanille ket te krijgen, ruikt en smaakt naar vanille. Zal wel goed versneden zijn met vanillesuiker. Maar gelukkig zelf nog een kleine batch van de goede keta. (A)
Waarschuw beheerder
-1
Gister hadden we ket versneden met een tripmiddel, maar niemand wist te vertellen wat voor tripmiddel dan :facepalm: :lol:
dacht dat t schone was, anders had ik me er niet aan gewaagd,
maar goed ben toch wel benieuwd naar wat dit geweest kon zijn

Echt trippen was het niet, kleuren en vormen werden iets intenser. En kon niet meer normaal op mn benen staan, stond zo erg te wiebelen,
Zelfs als ik zat of lag bleef t schommelen, net alsof ik op een boot op zee was ofzo :P

Het duurde dikke 20minuten/halfuur voordat het begon te werken, en hield denk ik een anderhalf uur aan
Praten ging ook niet meer al te best, draaide woorden om of plaatste ze verkeerd in de zin

2maatjes hadden het deze week al eerder genuttigd en voelden deze keer helemaal niks, terwijl de dosis toch zeker hoog genoeg was.
Ik zelf heb twee keer een klein lijntje gehad, waarvan de tweede keer een paar uur later na de eerste maar voelde hier toch echt een stuk minder van.
Werking van het tweede lijntje was ook een stuk korter, maar kan ook zijn omdat ik halverwege mn haar ging wassen onder de koude kraan :P

Iemand enig idee ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
keta icm 4fmp aan te raden?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van itsmagic' op maandag 5 augustus 2013 om 11:53:
Gister hadden we ket versneden met een tripmiddel, maar niemand wist te vertellen wat voor tripmiddel dan :facepalm: :lol:
dacht dat t schone was, anders had ik me er niet aan gewaagd,
maar goed ben toch wel benieuwd naar wat dit geweest kon zijn

Echt trippen was het niet, kleuren en vormen werden iets intenser. En kon niet meer normaal op mn benen staan, stond zo erg te wiebelen,
Zelfs als ik zat of lag bleef t schommelen, net alsof ik op een boot op zee was ofzo :P

hey ik heb juist zelfde meegemaakt van die boot.ik zat aan het stuur met een speedboot.terwijl ik gewoon op bed zat.wij zaten op mijn kamer te chillen.alles speelde af in mijn kamer.ik vond het wel nog de max.dan ineens zat ik in de rups op de kermis.toen vroeg ik mij af hoe ik uit die rups kon geraken.ik bleef maar rond draaien.:-)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
-1
Crisis is afgelopen , dus vraag jullie contact even ! en jullie zullen weer keta krijgen voor normale prijzen zoals 25/30 de gr,
( niet te koop bij mij )

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 augustus 2013 om 18:04:
Crisis is afgelopen , dus vraag jullie contact even ! en jullie zullen weer keta krijgen voor normale prijzen zoals 25/30 de gr,
( niet te koop bij mij )

Jij bent de gene die het importeert dus?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 augustus 2013 om 16:56:
keta icm 4fmp aan te raden?

Doe maar niet, van 4fmp gaat je bloeddruk echt als een mongool omhoog, Keta verhoogd ook de bloeddruk...

Waarschuw beheerder
-1
Zo, eindelijk goed nieuws!

Er is weer Keta in de buurt.... werd gister door mn vage dealert gebeld.... Die was samen met zijn dealer aan de Keta :P

Nu heb ik weinig ervaring met Keta soorten en hoop dat jullie mij een beetje antwoord kunnen geven of dat jullie het herkennen ;)

Eerst hadden we Keta wat veel lijkt op suiker (mooie kristalletjes, Keta S als ik het goed gelezen heb) en de trip duurde ongeveer een uur.

De keta die we nu hebben is meer echte poeder (lijkt op poedersuiker, helder wit)
Mn dealer zei : Het duurt veel langer voordat het begint te werken, en de trip duurt ook veel langer, en de trip is veel heftiger.

Is dit Keta R of Racemische Keta? (De 50/50 variant)?

Alvast bedankt :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 augustus 2013 om 20:13:
De keta die we nu hebben is meer echte poeder (lijkt op poedersuiker, helder wit)
Mn dealer zei : Het duurt veel langer voordat het begint te werken, en de trip duurt ook veel langer, en de trip is veel heftiger.

Klinkt als die zooi die ik afgelopen weekend had!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van itsmagic' op donderdag 8 augustus 2013 om 22:04:
Klinkt als die zooi die ik afgelopen weekend had!

Hmpf, zo lijkt t negatief, terwijl mn dealert er laaiend enthousiast over was :P

1 ding scheelt, alles wat hij verkoopt gebruikt hij zelf ook, en hij heeft het overleefd xd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Hier ff een klein live reportje :vaag:

Brand niet heel erg in de neus, wel de echte keta vaagheid.
Bij de 2e nak (na 20 min) brande hij wat meer in mn neus, wazigheid versterkt nu snel :P yay!

Het is niet zo vies als de vorige keta die ik had, maar ik ben echt Keta wazig, en 1 nadeel van mijn lichaam bij keta gebruik : Ik zeik liters! (dus heb wel degelijk Keta)

Ghehe, nu ik dit aan t typen ben begint hij wat harder in te slaan xd Zometeen maar ff tv kijken, vertel morgen ochtend misschien wel of hij nog heel heftig is geweest.....blindtypen lukt niet meer
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 augustus 2013 om 01:59:
Hier ff een klein live reportje :vaag:

hehehe klinkt toch wel goed ja :P

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van itsmagic' op vrijdag 9 augustus 2013 om 17:22:
hehehe klinkt toch wel goed ja

Had het goedje ook meegenomen naar The Qontinent... Iemand anders op de camping die ook een groot Keta fan is herkende het als Superket, en zo werd het ook aan mij verteld door me dealer.... Zal dus wel goed zijn! :D
Waren goed vaag met zn 5e xd

Waarschuw beheerder
Nee, maar die gast waar ik haal is wel een tussenpersoon,
zullen er nog wel meer tussen zitten maar hij zegt dat het weer vol te verkrijgen is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 augustus 2013 om 10:48:
Superket, en zo werd het ook aan mij verteld door me dealer.... Zal dus wel goed zijn! :D

Hmpff, mxe dus, mij ook aangeboden
en heb zelfs een keer een sample in huis gehad, maar me nooit aangewaagd :P

Blijft keilang werken toch ?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van itsmagic' op maandag 12 augustus 2013 om 19:03:

Klopt (ik geloof om en bij de 4-6 uur) , daarom is het voor mij persoonlijk ook geen superieure vorm van gewone ketamine want ik vind het grote voordeel van ketamine net dat het eenvoudig is om in 1 uurtje heel diep te gaan en terug tot 'baseline' te komen.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 augustus 2013 om 20:13:

is S keta :)

Waarschuw beheerder
Zoals hij het beschrijft is het mxe.. Echte keta lijkt wel voor geen mogelijkheid aan te komen..

Waarschuw beheerder

Yes, inderdaad 4 tot 6 uur... :)

Waarschuw beheerder
+1
mxe

lekker man lekker man, vreet op :D:D:D

Waarschuw beheerder
Halve gram ...anderhalf dag v/d wereld geweest ...keta of wat anders?! Heul apart spul

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 augustus 2013 om 15:53:
Halve gram ...anderhalf dag v/d wereld geweest ...keta of wat anders?! Heul apart spul

MXE hoogstwaarschijnlijk , hierdoor is dus duidelijk dat de ketaminecrisis zo groot is dat men vaker MXE als ketamine gaat verkopen. Ik hoop dat de crisis snel over is en dat we weer gewoon goede ketamine voor een mooie prijs kunnen kopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 augustus 2013 om 16:26:
MXE hoogstwaarschijnlijk , hierdoor is dus duidelijk dat de ketaminecrisis zo groot is dat men vaker MXE als ketamine gaat verkopen. Ik hoop dat de crisis snel over is en dat we weer gewoon goede ketamine voor een mooie prijs kunnen kopen

Idd...dit is opzich ook wel humor maar liever ekte keta ja
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 augustus 2013 om 16:28:
Idd...dit is opzich ook wel humor maar liever ekte keta ja

Humor of niet. Het is gewoon fucked up als je iets koopt wat je niet besteld hebt. Ongeacht wat het is.

Waarschuw beheerder
Heb t ff aan mn dealer gevraagd, en hij weer aan die van hem. Is inderdaad MXE het spulletje wat ik heb... Zal kijken of ik vanavond ff een foto kan posten :)

MXE wordt dus ook verkocht als SuperKet.

Duurt langer voordat het begint te werken, trip duurt langer en is heftiger.
Ik heb toch zeker wel een aantal echte keta eigenschappen...

1 is de ruis in mn oren.
2 : Ik word te dom om te poepen. (Kan niks meer volgen, zelfs mn eigen gesprekken niet :P)
3: Als ik aan de keta zit moet ik echt om de 20 minuten plassen.... en veel ook....

Dat heb ik dus ook met het spulletje wat ik nu heb :)

Van Drugsinfoteam.nl :

Methoxydine (4 MEO- PCP), Methoxetamine (MXE) en PCP behoren met Ketamine.

Het effect van Methoxetamine (MXE) en Methoxydine is volgens consumenten sterker en langduriger dan Ketamine.

De duur van het effect is afhankelijk van de dosis. De piek kan ongeveer 1- 3 uur of wat langer duren. Het na-effect kan afhankelijk van de hoogte van de dosis ook nog uren duren.

Er zijn aanwijzingen dat het nemen van hoge doseringen op zich leidt tot dwangmatig doorgaan met gebruik

Dat laatste is mij dus 1 keer overkomen.... zwaar in mn trip, en werd gedwongen dus (Door de Ket :P) meer te nemen... heel raar, kan dus ook zeker gevaarlijk zijn.

Maar bij deze kloppen de dingen dus wel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 augustus 2013 om 01:34:
Echte keta lijkt wel voor geen mogelijkheid aan te komen..

echt he doodziek ervan,
kunnen we niet een dierenarts ofzo beroven ? :lol:

Waarschuw beheerder
Hey mensen, ik heb een kleine ishhue . Mijn zakje keta van zo een gram of 5 is met mijn broek de was in gegaan . Niet echt slim natuurlijk maar heb het laten drogen en is wel iets klonteriger . Mijn vraag nu is dit een probleem als je het nog wilt nemen? Is name lijk het laatste wat ik had en zoals jullie weten is het niet echt makkelijk om nog aan dit goedje te komen. alvast bedankt
Waarschuw beheerder
+8
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 augustus 2013 om 14:01:
ishhue .

Gezondheid
Waarschuw beheerder
Hey mensen, ik heb een kleine ishhue . Mijn zakje keta van zo een gram of 5 is met mijn broek de was in gegaan . Niet echt slim natuurlijk maar heb het laten drogen en is wel iets klonteriger . Mijn vraag nu is dit een probleem als je het nog wilt nemen? Is name lijk het laatste wat ik had en zoals jullie weten is het niet echt makkelijk om nog aan dit goedje te komen. alvast bedankt

Zou het niet doen, tenzij je resten van wasmiddel/verzachter binnen wil krijgen.
Waarschuw beheerder
Vrijdag voor het eerst ketamine geprobeerd. Eerst hier bij de tent en wat later op de preparty. Rare drug om op te feesten. Visueel werden dingen wel wat interessanter, maar m'n balans was vaak ver te zoeken. Leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar op feesten ga ik dit niet meer gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Gister lekker zitten spacen bij de after op ons huisje in Hilvarenbeek. Eerst ff geknald op #DB13 en daarna heerlijk gechild :jaja: Vanavond maar weer ff afteren na de after :bloos:

Waarschuw beheerder

breng het naar het test centrum?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimmy de beer op maandag 19 augustus 2013 om 12:25:
Wie kan mij veder helpen met ket want hier in de Betuwe is het keta crisis
Als je me kan helpen wil je dan ff pf sturen !!!

overal crissis :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 augustus 2013 om 19:41:
Methoxydine

Die meuk had ik van het weekend dus ook. Dodelijke teringzooi dat zeg, ging helemaal verkeerd.
heb meer dan de helft van het zakje weggegooid.
Ben er nou nog depressief van :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Japie :facepalm: op maandag 19 augustus 2013 om 21:26:
Die meuk had ik van het weekend dus ook. Dodelijke teringzooi dat zeg, ging helemaal verkeerd.
heb meer dan de helft van het zakje weggegooid.
Ben er nou nog depressief van

Heel raar.... Ik heb vrijdag en zaterdag nacht na het feesten aan dat spul gezeten... Super gevaagd en niemand in mijn groep had ergens last van....

Iedereen had 3 kleine puntjes nodig voor de hele nacht... Ik vind het topspul :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 augustus 2013 om 16:26:
MXE hoogstwaarschijnlijk , hierdoor is dus duidelijk dat de ketaminecrisis zo groot is dat men vaker MXE als ketamine gaat verkopen

MXE is daarbij ook nog gewoon op internet te bestellen! :)

Uitspraak van Digitalism op zondag 18 augustus 2013 om 09:29:
Vrijdag voor het eerst ketamine geprobeerd. Eerst hier bij de tent en wat later op de preparty. Rare drug om op te feesten. Visueel werden dingen wel wat interessanter, maar m'n balans was vaak ver te zoeken. Leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar op feesten ga ik dit niet meer gebruiken.

Op hardstyle/hardcore feesten is Keta inderdaad kut :P
Ik vind de muziek dan ook helemaal nergens meer naar klinken!

Keta is geniaal om met een groep te gebruiken bij een thuissessie etc.

Iedereen is op hetzelfde niveau, 1 groot lachfestijn! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 augustus 2013 om 11:27:
MXE is daarbij ook nog gewoon op internet te bestellen! :)

Daarom dat de dealert het ook verkoopt als "SuperKet" zodat mensen niet zelf het goedje op internet gaan bestellen want dan haal je de winst bij mister dealert weg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 18 augustus 2013 om 09:29:
Rare drug om op te feesten.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 augustus 2013 om 11:27:
Op hardstyle/hardcore feesten is Keta inderdaad kut :P
Ik vind de muziek dan ook helemaal nergens meer naar klinken!

Inderdaad.
Wij zaten ook aan de Keta op de Decibelcamping. Tussen alle herrie galmde zweverige, spirituele muziek uit onze speakers :P

Tijdens een nuchtere vlaag keek ik om me heen. Een paar lagen voor pampus een gesprek met zichzelf te hebben, een ander had de slappe lach en de andere helft kroop door de tent met een ballon in de mond.
Toen dacht ik wel even: Jongens, heeft hier nog iemand enige controle?! Is er nog iemand die de touwtjes bij elkaar heeft?! Waar is de stabiele factor in deze chaos? :lol:

Heb me ongelooflijk vermaakt! Maar de volgende keer bewaar ik het ook mooi voor thuis. Veel leuker, en toch een stuk veiliger voor mijn gevoel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Italian-Skull op woensdag 21 augustus 2013 om 18:38:
Tijdens een nuchtere vlaag keek ik om me heen. Een paar lagen voor pampus een gesprek met zichzelf te hebben, een ander had de slappe lach en de andere helft kroop door de tent met een ballon in de mond.
Toen dacht ik wel even: Jongens, heeft hier nog iemand enige controle?! Is er nog iemand die de touwtjes bij elkaar heeft?! Waar is de stabiele factor in deze chaos? :lol:

Koning :D