Word je dan juist niet minder vaag?
Is ketamine ook leuk als je nuchter bent, of is het echt een middel wat je moet gebruiken tijdens het afteren?
hoeveel nemen mensen hier om goed van de kaart te gaan van dit goedje?
kan je immuum zijn voor keta?
gister voor t eerst geprobeerd samen met mijn vriend, we waren allebei nuchter. begonnen met 2 sleutelpuntjes even gewacht en toen een jointje gerookt. Mijn vriend begon iets vaag te worden..
daarna hebben we een half uurtje gewacht, ik merkte nog niks.. nog maar een sleutelpuntje..
na een uurtje rustig op de bank tv te hebben gekeken besloot ik om een klein lijntje te nemen (ik heb thuis geen weegschaal dus hoeveel mg het was weet ik niet..) weer een poosje gewacht,. nog steeds geen effect. over de hele avond heb ik een stuk of 3 sleutelpunten gehad en ongeveer 4 kleine lijntjes, maar het had 0% effect...
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of kan het zijn dat ik totaal niet gevoelig ben voor narcotica? (In het ziekenhuis kunnen ze mij ook nooit onder narcose krijgen....)
Keta is keta, kristallen of poeder, blijft dezelfde stof, zie het als kristalsuiker en poedersuiker, uiteindelijk is het gewoon suiker
Iemand nog tips?
Iemand nog tips?
denk het niet gebeurt met pep ook niet
Ik wou al zeggen.
Ah ok mooizo, en bedankt!
http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml