Uitspraak van Belvend... op maandag 28 november 2005 om 13:23:wij w8en tot 20dec.
kan je lang wachte helaas
Uitspraak van Belvend... op maandag 28 november 2005 om 14:25:22 dagen valt tog wel mee !
heb je snel uitgerekend
vnd mee naar vvv-fortuna?
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 27 november 2005 om 22:58:moet je een paar jaar wachten mang
he section5
intressant he zo'n forum over pis en stront
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 19:30:Trouwens CLH ik heb je vriendinntje al getraceerd.Moet ze maar niet zo gortig zijn met info.Ik ben namelijk een beetje goed met pc`s
haha ik ben ook al bezig. slechte beveiliging heeft ze mang
kijk maar uit dat ik je dochtertje niet traceer sukkel, want dan is het ook afgelopen, en lig niet zo te mejouwen, dikke vetlap, kijk eens hoe oud je bent en jij ook section five werkelijk niets beters te doen, dan jongere pesten?laatste aanpassing 29 november 2005 20:39
ik nodig je graag uit in heerlen mooie kk mongool. je gaat me nu echt op de wekker. promoveer maar met je boerenclub en ik zal je krijgen. ook al krijg ik 10 jaar stadionverbod.
Je hebt jezelf een vrijkaartje bij mij besteld.Foto s plaatsen van mij heb ik geen moeite mee die zijn vrij te kijken.Maar zelf de belfeldse helden uithangen zonder je werkelijk bekend te maken dan moet je hetzelf weten.Ik lul niet geloof me maar.Dat kan hier iemand op het pfforum bevestigen.Kostte me 2 dagen en toen had ik hem.Bammmm
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 19:27:Wie zitten er hier op scooters met kentekens afgeplakt.
hebben wij niet om gevraagd hoor
Uitspraak van Belvend... op dinsdag 29 november 2005 om 21:14:we w8en nog steeds op een auto
dich kens wachten tot detse een ons wuugs