Partyflock

Forumonderwerp · 827621

Wie kent dit!

Je vriend/in zegt tegen je je bent echt veel beter in bed dan mn ex :/ hahahaha!

OF

Je ex zegt ik mis onze sex want met mn huidige liefje is er geen fuck aan :o
Ja heb ze allebei gehoord..
En dan sta je daar met je mond vol tanden..
Want zou niet weten wat ik daar op moet zeggen..

Uitspraak van SweetyBrunette op woensdag 16 november 2005 om 15:09:
Ja heb ze allebei gehoord..
En dan sta je daar met je mond vol tanden..
Want zou niet weten wat ik daar op moet zeggen..

Ik wel lekker tegen zn huidige liefie gaan vertellen of tegen zn ex :o :x
laatste aanpassing

die laatste gelukkig niet gehoord, btje sneu om op die manier je ex weer in bed proberen te krijgen

haha en jij trapt er in....je huidige vriend wil je niet wanhopig maken maar eigenlijk was de sex gewoon te slecht voor woorden....als het goed was hadden jullie dat allebei dondersgoed geweten en geen adem meer over om het te vertellen....

je ex staat al een tijdje droog en wil gewoon weer eens neuken.....en jij bent een makkelijke prooi dat zie je maar weer.....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 15:26:
haha en jij trapt er in....je huidige vriend wil je niet wanhopig maken maar eigenlijk was de sex gewoon te slecht voor woorden....als het goed was hadden jullie dat allebei dondersgoed geweten en geen adem meer over om het te vertellen....

je ex staat al een tijdje droog en wil gewoon weer eens neuken.....en jij bent een makkelijke prooi dat zie je maar weer.....

:respect: :[
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 15:26:

Blijkbaar zijn die mannen zo wanhopig of vrouwen om het weer bij hun ex te gaan zoeken :p hahaha

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 12:57:
Wie kent dit!

Je vriend/in zegt tegen je je bent echt veel beter in bed dan mn ex hahahaha!

heel bekend,,,,,, nooit erg om te horen!!!!:cheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 13:19:
Nou daar ga ik me verder niet over uitlaten want zn huidige liefje zit ook sinds kort op pf :p :o hahahahaha

Erg stoer om 'subtiele' uitlatingen te te doen betreffende je ex zijn nieuwe vriendin... Jammer voor jou dat ze zich niet verlaagt tot jouw niveau ;)
laatste aanpassing

Ja ken het eerste wel...so?

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 16 november 2005 om 19:12:
Uitspraak van :cheer:OKIDOKI:cheer: op woensdag 16 november 2005 om 13:19:
Nou daar ga ik me verder niet over uitlaten want zn huidige liefje zit ook sinds kort op pf hahahahaha

Erg stoer om 'subtiele' uitlatingen te te doen betreffende je ex zijn nieuwe vriendin... Jammer voor jou dat ze zich niet verlaagt tot jouw niveau laatste aanpassing 16 november 2005 22:45

zo voel je je aangesproken erwin is niet mn enigste ex hoor dusssss wie zegt dan dat ik het over hem heb :D dus wie verlaagt zich tot welk niveau
laatste aanpassing

Uitspraak van afwazig!!! op woensdag 16 november 2005 om 13:38:
ff googlen op deco1 en ik vond deze foto via www.schandknaapjes.nl

Whahahahaha

Sterk pik sterk B)
whahaha klinken allebei bekent (y)

Kheb het pas nog gehoord...hihi...:bloos:
laatste aanpassing

whahaha ja dat zeggen ze toch altijd....
ik heb wel eens tegen me ex gezegt dat de knul waar ik toen mee ging wel wat beter was:devil:

:-D
laatste aanpassing