Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 635314x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van japiestartdewagen op woensdag 26 maart 2008 om 18:46:
Iemand ervaring met deze donderstenen? Zoja, tell me

Zijn dolfijnen, maar zo te zien zijn het de slecht geperste exemplaren, die waren niet zo geweldig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noserider op donderdag 27 maart 2008 om 08:31:
Uitspraak van japiestartdewagen op woensdag 26 maart 2008 om 18:46:
Iemand ervaring met deze donderstenen? Zoja, tell me

Zijn dolfijnen, maar zo te zien zijn het de slecht geperste exemplaren, die waren niet zo geweldig.

inderdaad. de mensen die ik erover hoorde, waren er niet echt over te spreken. moesten echt een stuk of 3-4 nemen voordat ze echt wat voelden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blauwe stieren gaan lekker op dit moment :P
Waarschuw beheerder
hier zijn de roze dolfijnen goed hoor!ga je lekker van stuiteren, maar die hebben die brokkelende rand ook niet.dus zal een betere druk zijn.ga ik ook wel vnuit ;) getest op 135-140 mg
gr
Waarschuw beheerder
Nou ik heb de ponden weggebracht met meteen resultaat...

zijn getest op 72 - 102 mg mdma met 30 mg cafeine...

wees gewaarschuwd er gaan dus minder goeie rond !
Waarschuw beheerder
Tijdje geleden witte toyota en blauwe dollartjes gehad wat er precies in zat geen idee , maar ginge wel goed (Y)

vorige week witte yingyang gehad Omgeving arhnem , gewoon meuk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KietelaaR op donderdag 27 maart 2008 om 20:51:
Tijdje geleden witte toyota en blauwe dollartjes gehad wat er precies in zat geen idee , maar ginge wel goed

Blauwe dollartjes zijn inederdaad erg goed te doen. Blauw, met een beetje spikkeltjes, en een dubbele streep door de S. Las ergens op pillreports.com dat ze getest waren rond de 130 mg. Had er 2 weken geleden toevallig eentje. Begonnen met een halve, ging al goed hard, na een uurtje nog een halve naar binnen getikt en toen was ik gewoon goed van de kaart. :p Niet bijzonder heftig ofzo, maar gewoon lekker wazig.

Deze dus: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=8383
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
khad laats blauwe mitsies gehaald en ja normaal gesproke heb je een mooje avond als je op de blauwe driehoeke gaaat..
maar dit was egt rotsjooi kheb se da dag daarna laten testen en er bleek maar 80milligram MDMA in te zitten..:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [NL] Speed(core) [NL] op donderdag 27 maart 2008 om 21:54:
kheb se da dag daarna laten testen en er bleek maar 80milligram MDMA in te zitten..

dat is knap als ze jou de zelfde dag al kunnen zeggen hoeveel erin zit!!

wij moette altijd een week wachten op een uitslag.

Waarschuw beheerder
khad laats blauwe mitsies gehaald en ja normaal gesproke heb je een mooje avond als je op de blauwe driehoeke gaaat..
maar dit was egt rotsjooi kheb se da dag daarna laten testen en er bleek maar 80milligram MDMA in te zitten..

Waar zit die 1 uurs service lab of bestaat die niet ?
Waarschuw beheerder
er is een 1 uurs lab in breda ik hoor binnen kort waar die zit zal het adres wel ff doorgeven

Waarschuw beheerder
Vorige week witte AP'tjes gehad. Komen na ongeveer een half uur op, gaan lekker hard! Maar vind ze toch niet zo goed als de witte mercedes'jes met breeklijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 00:38:
AP'tjes

rotzooi. zit maar 70 mg in ofzo.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 maart 2008 om 23:46:
dat is knap als ze jou de zelfde dag al kunnen zeggen hoeveel erin zit!!

waar staat dat hij 't al dezelfde dag wist? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op vrijdag 28 maart 2008 om 12:33:
waar staat dat hij 't al dezelfde dag wist?

Inderdaad...begrijpend lezen is ook een kunst ;)
Waarschuw beheerder
had zondag rotzooi...:no: 5 halfjes en werd nog niet waus...
maar dit was egt rotsjooi kheb se da dag daarna laten testen en er bleek maar 80milligram MDMA in te zitten..

ik had dus ronde mitshu's...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op vrijdag 28 maart 2008 om 12:33:
AP'tjes

rotzooi. zit maar 70 mg in ofzo.

hoezo rotzooi zijn alleen laaggedosseerd voor de rest schoon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oohee op vrijdag 28 maart 2008 om 13:54:
hoezo rotzooi zijn alleen laaggedosseerd voor de rest schoon

Ik bedoel ook niet dat er troep in 't pilletje zelf zit, maar gewoon kutpillen door de lage dosering mdma ;)

Waarschuw beheerder
sow, had laats blauwe stieren, voelde helemaal niets, na 2 een beetje pas, niet goed hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 17:23:
sow, had laats blauwe stieren, voelde helemaal niets, na 2 een beetje pas, niet goed hoor!

Sow dat is kut voor je man (Y)

Waarschuw beheerder
ja dat echt was niet zo leuk hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 17:37:
Sow dat is kut voor je man

Haha nouja, als ik pillen heb en ze werken niet vind ik dat best wel kut ja :p Sta je daar op een hc feestje, neem je er eentje, denk je lekker vaag te gaan en een uur later merk je niets. Neem je er nog een en na een half uurtje komen de tintelingen enzo. Denk je hard te gaan omdat je er 2 op hebt, maar stoppen de tintelingen en krijg je geen hardgaan-gevoel.

Dan heb ik er altijd wel al behoorlijk de pest in. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op vrijdag 28 maart 2008 om 18:16:
Haha nouja, als ik pillen heb en ze werken niet vind ik dat best wel kut ja Sta je daar op een hc feestje, neem je er eentje, denk je lekker vaag te gaan en een uur later merk je niets. Neem je er nog een en na een half uurtje komen de tintelingen enzo. Denk je hard te gaan omdat je er 2 op hebt, maar stoppen de tintelingen en krijg je geen hardgaan-gevoel.

Dan heb ik er altijd wel al behoorlijk de pest in.

Nooit last van gehad eigenlijk.....:P
Wel paar keer slechte pillen gehad en toen maar ff wat andere op het feest halen en klaar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b00t op vrijdag 28 maart 2008 om 18:16:
Denk je hard te gaan omdat je er 2 op hebt, maar stoppen de tintelingen en krijg je geen hardgaan-gevoel.

zit tussen je oren.. als ik er 4 opheb en ff ga denken voel ik me ook nuchter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 20:08:
zit tussen je oren.. als ik er 4 opheb en ff ga denken voel ik me ook nuchter

haha nee dat zat toen echt niet tussen mn oren, ik had gewoon kutpillen :p echt gewoon van 30 mg per stuk ofzo...daar heb je geen drol aan

Waarschuw beheerder
nooit geen last van.

altijd heel de nacht de klutskwijt.
heerlijk gewoon.
Waarschuw beheerder
Blauwe duifjes , de tering wat is dat lekker spul zeg.
En laatst op een feest zo'n grote driehoekige pil op. Zou niet weten hoe ze heten. Kocht ze van iemand die aardig aan het kaakzwaaien was, dus ik denk "wie niet waagt, wie niet wint". Nou , hij had er 1 voor me . Geloof dat ik 2,5 uur heb zitten spacen ergens geheel verlaten achterin de toko waar we verbleven , whehehe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op donderdag 27 maart 2008 om 12:32:
inderdaad. de mensen die ik erover hoorde, waren er niet echt over te spreken. moesten echt een stuk of 3-4 nemen voordat ze echt wat voelden.laatste aanpassing 27 maart 2008 12:33

We zullen is kijken dan vanavond!!:) ik heb ze ook met zon brokkelende rand!:S grammetje P. erbij en tis goed;)

Waarschuw beheerder
njaaa vrijdag middag half 1 aan de mecedes begonnen...en nu zojuist de laatste en 13'de pill weggeslikt...merendeel in halfjes genomen...met gister avond alleen coke/pep en gwn frisdrank...en vanmiddag rond 17.00 goed an 't bier gegaan...en word me nu allemaal wel zwaar :p

lkkr pilletje om 1 nacht stuk of 5/6 te vreten..mah 2 nachten dr op doorknallen met andere troep ist geen leuke pill voor...:no:
Waarschuw beheerder
had aantal schijfjes op bij Angerfist en ging bijna foute richting op door de knipperlicht:S

duss nietmeer partys met snoepjes voor me:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 00:40:
lkkr pilletje om 1 nacht stuk of 5/6 te vreten..mah 2 nachten dr op doorknallen met andere troep ist geen leuke pill voor...

Gast...denk je niet dat het sowieso niet zo lekker is om 2 nachten door te knallen op pillen als je er ook nog sos, pep en bier bij hebt. ;)

Pep alleen is niet zo'n probleem en van pillen kan je ook goed wakker blijven, maar een combi van die 3 (met ook nog sos erbij) in 2 dagen lijkt me niet zo'n strak plan. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op zondag 30 maart 2008 om 10:18:
van pillen kan je ook goed wakker blijven

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 maart 2008 om 00:40:
13'de pill weggeslikt

Lijkt me alleen niet zo'n slim plan om zoveel mdma te nemen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Betercore op zondag 30 maart 2008 om 15:35:
Lijkt me alleen niet zo'n slim plan om zoveel mdma te nemen :/

wel als je stoer wil doen toch
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op zondag 30 maart 2008 om 15:35:
Lijkt me alleen niet zo'n slim plan om zoveel mdma te nemen

Klopt :p Maar als je gewoon rustig aan doet kan je ook met 2-3 pilletjes goed een nacht wakker blijven. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 30 maart 2008 om 16:26:
wel als je stoer wil doen toch

of als je wilt dat er iets fout gaat in je lichaam door te veel drugs.

13 pillen :loser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b00t op zondag 30 maart 2008 om 10:18:
strak plan

Ik kan je vertellen dat dat wel een strak plan is, slim is anders ;)
Waarschuw beheerder
Vorige week AWAKENINGS :D!

W-appertje erin en daarna een paar dolfijnen laten zwemmen...Prima feestje ;)
Waarschuw beheerder
net nog es roze kersjes gehad :yes: deze keer kwamen ze goed op , maar waren na 1.5 of 2 uur al uitgewerkt :/

ghosttown es triple X proberen b)
Waarschuw beheerder
onze hele groep had roze lovertjes, ook in echt hartvorm.. nou.. ze waren geweldig, tot we allemaal na een paar uur lichte hallucinaties kregen..! tafel midden in de zaal, bar die er niet staat, je kent het wel....

maar toch een aanrader!

Waarschuw beheerder
roze pondjes, van 1tje werd ik vrij duf maar na die 2de kwam dat lekkere love gevoel :D
maar ben ook wat zwaarder als een gemiddeld persoon.
(I'm not fat, I'm big boned! :D)

Waarschuw beheerder
Op Hardbass roze dolfijntjes gedaan.. Waren niet zo super sterk maar wel masterlijk vet! Eerst 1 hele gepakt om te kijken of het wat was.. maar die werkte heel lichtjes, dus toen maar 2 erbij en toen werdt het lekker:) Alleen nu is wel allz na de klote in me bek van het klapperen..

Maar niet slecht!!
Waarschuw beheerder
jah zo vallen de roze dolfijnen bij mij ook!niets mis mee ;)
en voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van timmuhh alleen in vlaanderen op maandag 31 maart 2008 om 01:37:
ghosttown es triple X proberen

Witte met 3 xxx er op ???? `k noem ze amsterdamse paaltjes :p

Zijn wel aardig fijnniet extreem ofzo,maar na 1 tje wordt je al wel anders :yes:

Zaterdgag ook maar ff een paar van meenemen naar Ghosttown :kwijl: + nog wat kristallen...

:bounce:
Waarschuw beheerder
VRAAG: Kheb groene versace's van weekend gehad stuk of 8 en ook 2gr pep.....Kreeg steken in hart en shit

Khoorde dat in Groene versace's hero zat?? limburgssss

nlaterzz

Waarschuw beheerder
net was het nog 1,5 gram?
Waarschuw beheerder
vol met hero idd

je bent nou een herojunk :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op maandag 31 maart 2008 om 22:18:
VRAAG: Kheb groene versace's van weekend gehad stuk of 8 en ook 2gr pep.....Kreeg steken in hart en shit

nlaterzz

vercrackt voor je!

btw hero is nog nooit geconstateerd in pillen bij het DIMMS iig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaceng op dinsdag 1 april 2008 om 03:01:
btw hero is nog nooit geconstateerd in pillen bij het DIMMS iig...

in belgie wel bij de ziekenhuislabo`s ;)

maar das al meer dan 10 jaar geleden :/
Waarschuw beheerder
op zoek naard e blauwe dolfijn pb me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Una Paloma Blanca :smoke: op maandag 31 maart 2008 om 22:18:

nlaterzz

ja klopt dat zei een vriend van me ook! hij zei dat hij van een vriend gehoord dat had die iemand kende die zei dat ze getest waren op 90 mg mdma en 15 mg hero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar hij wist het niet helemaal zeker.
laatste aanpassing