Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 636530x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 februari 2008 om 20:24:
vind die blauwe dolfijnen maar matig, komen echt super langzaam op.

Wil liever een "klap/boost" krijgen

Ai dat is minder om te horen, maar je krijgt toch wel na dat ze beginnen te werken de energie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noserider op vrijdag 29 februari 2008 om 19:16:
blauwe, groene, witte, roze.....

Kleuren die werden gedrukt waren.
Blauw, groen, wit, roze, geel
Alleen ben ik de gele nog niet tegen gekomen.
Waarschuw beheerder

rooie ponden slaan lekker in...sinds ze nagenoeg hetzelfde zijn(allen iets sterker) als roze sterren die ook goed insloegen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van La_u op zaterdag 1 maart 2008 om 00:14:
rooie ponden slaan lekker in...sinds ze nagenoeg hetzelfde zijn(allen iets sterker) als roze sterren die ook goed insloegen

Duurt alleen wel lang voor ze inslaan (is mijn mening dan).
Maar als je ff kauwten dan slikt slaan ze wel lekker snel in ;)
Waarschuw beheerder
kauwen gadverdamme :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Loesjah op zaterdag 1 maart 2008 om 01:13:
kauwen gadverdamme

ook wel lekker voor je tanden...dat is écht slopend voor je gebit. vooral als je er langer mee rond loopt zonder je tanden te poetsen. kun je beter een bommetje droppen.
Waarschuw beheerder
volgens betrouwbare bronnen mag je als je savonds een pilletje hebt gebruikt niet vlak daarna je tanden poetsen,
dat is ook zwaar kut voor je glazuur,
maar ik doe het lekker wel,
beter dan een dood vogeltje in mijn bek :lol:
Waarschuw beheerder
donateur

Dat heb ik altijd met groene chinezen.
Het ene moment denk je: Waar blijft ie nou?
5 sec. later sta je hem hard te spacen:D

Als ik daar nog eens aan ken komen sla ik er gelijk 1000 in:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 maart 2008 om 00:15:
ff kauwten dan slikt slaan ze wel lekker snel in ;)

Whaha dan ga ik gelijk over me nek. Heb dat wel is in wazige bui, drop je nieuwe, bijt je hem kapot, bijna braakneigingen dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 maart 2008 om 00:15:
ff kauwten

gadverdamme. Die groene dolfijnen vielen ook meteen uitelkaar, ik ging echt bijna over m'n nek!

Waarschuw beheerder
Kauwen brrrrrrr :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 maart 2008 om 16:54:
Kauwen brrrrrrr

valt ookwel mee kapot bijte en gelijk slok drinke in je bek ff spoele en doorslikke, sja beetje apart smaakje maar boeie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desolator :[ op zaterdag 1 maart 2008 om 16:59:
valt ookwel mee kapot bijte en gelijk slok drinke in je bek ff spoele en doorslikke, sja beetje apart smaakje maar boeie.

precies ;)

Waarschuw beheerder
gehehe....mmm...Nou ja misschien als je gewoon inderdaad t een beetje snel doet :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 maart 2008 om 18:19:
gehehe....mmm...Nou ja misschien als je gewoon inderdaad t een beetje snel doet

Ik heb het ook wel is doorgekauwd en onder me tong gehouden proef je het ook niet en zou het sneller opgenomen worden maar meer als een halfje kan je niet onder je tong houden ;) en veel effect heeft het niet ;):P

Waarschuw beheerder
hehehe...oke dan! Dan gewoon maar slikken dus :P
Waarschuw beheerder
je kan ze altijd nog anaal innemen ;);p het schijnt dan wel beter opgenomen te worden
laatste aanpassing
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
blauwe dolfijntjes 140 mg :respect:

komen wel langzaam op, maar houden lang & constant aan.. geen vlagen of pieken en dalen.. gewoon constant lekker spacen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van b00t op zaterdag 1 maart 2008 om 19:27:
je kan ze altijd nog anaal innemen het schijnt dan wel beter opgenomen te worden

Naja dan duurt het maar wat langer ik ga niks via de artiesteningang iets naar binnen brengen !:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van timmuhh alleen in vlaanderen op maandag 3 maart 2008 om 01:08:
groene duifjes zijn de zelfde

nee die zijn iets minder dan de chineesjes:)
maar zeer zeker ook goede knallers:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wegwijs op vrijdag 29 februari 2008 om 14:57:
net de uitslag gekregen van 2 witte dolfijntjes

allebei 34 mg verder NIKS

haha, dat is nog best goed, ik heb ze ook gehad met 20mg speed en 14mg mcpp, hoe fout.

anyway, als het goed is krijg ik weer blauwe mitsu's binnen, ik hoop wel dat het die driehoekige zijn want die ronde zijn bout.
vraag me af of ze wel vanals ouds smaken

Waarschuw beheerder
20mg speed plus 140mg mdma zou wel lekkere pil opleveren :P
Waarschuw beheerder
Gisteren een halve blauwe mitsu genomen. Begon pas na 1 uur te werken, toen zat ik 'm even goed te spacen. Dat was echter snel over en ik kreeg absoluut geen energie. Integendeel, ik vond 't maar saai en wilde gaan slapen. Ik was toen al zo'n 40 uur wakker, helemaal nuchter. Ik viel steeds in slaap voor 5 à 10 minuten en werd dan weer wakker. Na 2 uur was 't uitgewerkt en ben ik echt gaan slapen. Toen ik vanmorgen opstond was er niks aan de hand, maar toen ik naar school fietste kreeg ik 't heel erg heet en benauwd. Op school aangekomen begon ik helemaal te trillen en ging ik bijna van m'n stokkie. Dit trillerige gevoel komt steeds even terug, maar dan minder erg. :vaag:

Ik had gewoon goed avond gegeten en 's ochtends alleen een supradyn (vitamine/mineralen/energie) tablet. Ik heb bijna nooit trek na tikkels, maar heb heb nog nooit last gehad van dat benauwde en trillerige gevoel.
Wat zou dit kunnen zijn?
En zou 't kunnen dat die tikkel niet goed werkte, omdat ik al zo lang wakker was?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op maandag 3 maart 2008 om 20:51:
Ik was toen al zo'n 40 uur wakker, helemaal nuchter.

Denk dat je gewoon een goede nachtrust nodig had. Je lichaam gaat dan anders reageren op bepaalde dingen. Bij mij in ieder geval wel.
Voordat je drugs neemt, kan je het best goed uitgerust zijn en goed gegeten e.d.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat Midi zegt, en bovendien zouden er nog wat andere stoffen in die pil kunnen zitten. Een trillerig gevoel lijkt wel op een hoge dosis cafeïne...en MDA zou ook best goed kunnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 18:24:
20mg speed plus 140mg mdma zou wel lekkere pil opleveren

ik hoef echt geen speed in pille hoor :S
dan slaap ik helemaal nooit meer :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Desolator :[ op maandag 3 maart 2008 om 21:50:
ik hoef echt geen speed in pille hoor
dan slaap ik helemaal nooit meer

krijg jij ook niet maar ik vind het wel lekker 12 uurtjes lekker klappertanden op een feestje !:P
Waarschuw beheerder
Op school aangekomen begon ik helemaal te trillen en ging ik bijna van m'n stokkie. Dit trillerige gevoel komt steeds even terug, maar dan minder erg. :vaag:

Misschien komt het gewoon door de drugs. Accepteer het en zorg goed voor je zelf. Vroeger na veel pillen kreeg ik ook wel eens van die bliksemschichten door m'n kop zo leek het. Even een tijdje rustig aan en alles komt goed. En als je dat niet kan, zal het wel niet erg genoeg zijn.

;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op maandag 3 maart 2008 om 22:12:
bliksemschichten door m'n kop zo leek het

van die gare stootjes in je kop da je alles ff trillend ziet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op maandag 3 maart 2008 om 21:02:
Denk dat je gewoon een goede nachtrust nodig had

Ik denk 't ook en vorige nacht heb ik ook maar 7 uur geslapen. Dus vannacht maar eens even een goede nachtrust nemen. Heb over de avond verspreid ook wat lepels druivensuiker genomen en 't trillerige vage gevoel neemt nu af.

Uitspraak van Technoasis op maandag 3 maart 2008 om 22:12:
Even een tijdje rustig aan en alles komt goed.

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 22:06:
krijg jij ook niet maar ik vind het wel lekker 12 uurtjes lekker klappertanden op een feestje !

doe ik zoiezo al ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar heb heb nog nooit last gehad van dat benauwde en trillerige gevoel.
Wat zou dit kunnen zijn?

Niet goed gerust voor het gebruik...
Je zegt het zelf:
Ik was toen al zo'n 40 uur wakker

Daar zal het dan wel aan hebben gelegen. Ook dat het niet lekker heeft gewerkt.
Met het beetje arvaring dat ik nu heb weet ik inmiddels wel dat je de meeste lol ervan heb als je:
-goed uitgerust bent
-Mentaal lekker in je vel zit
-niet combineert met alcohol
-Een aantal weekenden niet gebriukt (pauzes van 3 tot 6 weken )

Afgelopen zaterdag had ik voor het eerst groene duifjes en dat waren ook wel lekkere knallers (Y)
Eerst met een halfje begonnen. die sloeg na een minuut of 30 een beetje aan met 10 minuten later een vette inslag toen ik Demons door de HMH hoorde knallen :respect: juiste moment en het juiste nummer op de juiste lokatie :d
In de uren erna om het uur/anderhalf uur een halfje bijgepakt. K ging wel steeds harder. In het begin nog dat mooie xtc-love gevoel. Daarna gingen we een tandje verder. Maar het was heerlijk.
Op een gegeven moment had ik (de regiliere) looprondjes weer. En ik heb geloof ik tegen wel 30 mensen aan lopen lullen :vaag:
Maar het was wel gezellig :lol:
Vrienden terugvinden werd op een gegeven moment ook een drama na 3 halfjes. Na de 4de begon het podium er vreemd uit te zien. Het licht werd vreemd, en dan weet je het... De hallucinaties zijn op komst. Ik zag een maat van me in een kerkbankje zitten. Bartafels. Een ziekenhuisbed op de gang van de HMH :o En stil staan kon ik echt niet meer, trillende benen als ik eff stil probeerde te staan. en als ik ze stil forceerde gingen mijn armen trillen :| Toen wist ik dat ik wel erg hard ging. Toen heb ik mijn rust maar eff gepakt.
Op weg naar huis zag ik overal vrachtwagens, gelukkig reed ik niet :p
Eenmaal thuis was het al een stuk minder. Lekker waus in slaap gevallen :lief:
Tot nu toe geen dinsdagdip maar wel verlies van eetlust op de zondag. k heb nagenoeg niets gegeten :o
Ja het waren wel goede snoepjes b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 4 maart 2008 om 14:22:
Met het beetje arvaring dat ik nu heb weet ik inmiddels wel dat je de meeste lol ervan heb als je:
-goed uitgerust bent

mentaal zit 't goed, ik had maar één biertje op die avond en had 4 weken niks gebruikt. Dus 't lag gewoon aan een slaap te kort. Vandaag gaat 't gewoon weer goed :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
zoweizo niet slim een pilletje te nemen als je al zo lang wakker ben, het verstrekt je gevoel dus als je wil slapen dan slaap je, ha dje beter een lijn speed kunnen nemen ;)
En alcohol? Maakt ook nix uit! Kweet niet beter :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 15:26:
nee die zijn iets minder dan de chineesjes:)

Die groene chineesjes waren echt super :o
Helaas hier niet meer te vinden.
Waarschuw beheerder
Vandaag weer wat binnen gehad met de opdruk: `AP´ Iemand regio noord-brabant bekend met deze?

gewicht varieerd van 165 mg tot 270 mg, dus iets klopt er niet aan :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beter laat je er een paar testen (Y)

Waarschuw beheerder
Ervaringen (pas sinds oud en nieuw):

- Blauwe mitsu's uit omg. Arnhem: Zeer chill.
Eerste keer XTC ooit had ik 2,5 en ik ging knoeperrrr hard. Nu nog steeds op 3/4 ga ik lekker
- Witte yinyangs uit omg. Arnhem: poep
- Witte McDonalds geen idee waar vandaan: op 1tje lichtjes.., niet echt super dus
- Witte dubbele mitsu's uit omg. Arnhem: Gru-we-lijk
Had een halve na weken van blauwe.. (elk weekend) gewoon op straat. En ineens gingen maat van mij en ik hardcore maken (met de mond :P) en erop hakken helemaal los. Lees: op een HALVE. Toen nog andere halve genomen en vanaf daar weet ik niet meer :P

Maar ik ben van de blauwe op HC-feestjes: Goed te doseren en betaalbaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wegwijs op dinsdag 4 maart 2008 om 21:11:
Vandaag weer wat binnen gehad met de opdruk: `AP´ Iemand regio noord-brabant bekend met deze?

gewicht varieerd van 165 mg tot 270 mg, dus iets klopt er niet aan laatste aanpassing 4 maart 2008 21:11

whahaha nou veel succes ermee :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op dinsdag 4 maart 2008 om 21:14:
Beter laat je er een paar testen

ja was ook zeker mijn idee

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 21:21:
whahaha nou veel succes ermee

waarom succes ermee, heb je ervaring met deze pillen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wegwijs op dinsdag 4 maart 2008 om 21:28:
waarom succes ermee, heb je ervaring met deze pillen?

Nee maar zoveel verschil erin moet je dus elke gaan wegen en dan maar hopen dat je beetje kan schatten hoeveel erin zit :P
Waarschuw beheerder
Daar zal het dan wel aan hebben gelegen. Ook dat het niet lekker heeft gewerkt.
-goed uitgerust bent

Afgelopen zaterdag had ik voor het eerst groene duifjes en dat waren ook wel lekkere knallers
Eerst met een halfje begonnen. die sloeg na een minuut of 30 een beetje aan met 10 minuten later een vette inslag toen ik Demons door de HMH hoorde knallen juiste moment en het juiste nummer op de juiste lokatie
In de uren erna om het uur/anderhalf uur een halfje bijgepakt. K ging wel steeds harder. In het begin nog dat mooie xtc-love gevoel. Daarna gingen we een tandje verder. Maar het was heerlijk.
Op een gegeven moment had ik (de regiliere) looprondjes weer. En ik heb geloof ik tegen wel 30 mensen aan lopen lullen
Maar het was wel gezellig
Vrienden terugvinden werd op een gegeven moment ook een drama na 3 halfjes. Na de 4de begon het podium er vreemd uit te zien. Het licht werd vreemd, en dan weet je het... De hallucinaties zijn op komst. Ik zag een maat van me in een kerkbankje zitten. Bartafels. Een ziekenhuisbed op de gang van de HMH En stil staan kon ik echt niet meer, trillende benen als ik eff stil probeerde te staan. en als ik ze stil forceerde gingen mijn armen trillen Toen wist ik dat ik wel erg hard ging. Toen heb ik mijn rust maar eff gepakt.
Op weg naar huis zag ik overal vrachtwagens, gelukkig reed ik niet
Eenmaal thuis was het al een stuk minder. Lekker waus in slaap gevallen
Tot nu toe geen dinsdagdip maar wel verlies van eetlust op de zondag. k heb nagenoeg niets gegeten
Ja het waren wel goede snoepjes

Jammer alleen dat je bij jou alleen heel erg merkt dat pilletjes de hersenen aantasten. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van OBL op dinsdag 4 maart 2008 om 22:31:
Jammer alleen dat je bij jou alleen heel erg merkt dat pilletjes de hersenen aantasten.

Ach ik heb teminste hersenen die aangetast kunnen worden o:)

En voor mij is het nog nieuw (Y)
Overigens merk ik nog nix negatiefs :p die paar keer per seizoen dat ik eens pak kan haast geen kwaad.
Waarschuw beheerder
donateur
-goed uitgerust bent

van te voren goed gegeten hebben... dan bedoel ik niet vlak van te voren maar gewoon savonds een stevige maaltijd als je die nacht gaat gebruiken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mannie op dinsdag 4 maart 2008 om 22:53:
van te voren goed gegeten hebben... dan bedoel ik niet vlak van te voren maar gewoon savonds een stevige maaltijd als je die nacht gaat gebruiken

klopt (Y) doe ik ook altijd en eff voorslapen.
als je dan toch gebruikt dan zo verstandig mogelijk.
Tot nu toe heb ik geen enkel negatief effect kunnen ontdekken in die paar maandjes dat ik nu ermee bezig ben. eerst wil je trouwens zo vaak mogelijk maar je verstand moet dit tegen houden. Nu kan ik het net zo makkelijk laten staan als een biertje. Maar aan de andere kant is het dan toch wel weer leuk als je wel weer "mag" :woep: *ik hanteer waar mogelijk toch pauzes van minstens 3 a 4 weken en het liefst nog iets langer.

Uitspraak van Betercore op dinsdag 4 maart 2008 om 14:45:
Dus 't lag gewoon aan een slaap te kort. Vandaag gaat 't gewoon weer goed

Dat is idd verradelijk.
Vrienden van me hadden het recent ook, of iig een hele drukke dag gehad met verhuizen etc en zonder rust doorgegaan naa reen feest. tja dan valt je pilletje soms gewoon niet echt zoals hij hoort te vallen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 22:16:
Nee maar zoveel verschil erin moet je dus elke gaan wegen en dan maar hopen dat je beetje kan schatten hoeveel erin zit

ja klopt ook, vanmiddag even 3 van de zwaarste laten testen dus weet ik ongeveer de verhoudingen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mannie op dinsdag 4 maart 2008 om 22:53:

Standard elke zaterdagavond friet dag. dat wil zeggen 3 borden friet en 3 tot 4 snacks.

Niet de meest gezonde maaltijd maar wel een hele degelijke om op te feesten (Y)

Waarschuw beheerder
Ik had mijn eerste keer XTC 2,5 blauw mitsubishi op en ging licht hallicuneren. Sommige sites zeggen dat dit komt door de 7% die van MDMA word omgezet in MDA. Heeft iemand ervaring met pillen met MDA erin waardoor hij/zij is gaan hallicuneren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 18:46:
Ik had mijn eerste keer XTC 2,5 blauw mitsubishi op en ging licht hallicuneren. Sommige sites zeggen dat dit komt door de 7% die van MDMA word omgezet in MDA. Heeft iemand ervaring met pillen met MDA erin waardoor hij/zij is gaan hallicuneren?

het klopt inderdaad dat een gedeelte van MDMA wordt omgezet in MDA. Meestal ga je dan ook pas hallucineren als je voldoende MDMA binnen gekregen hebt. Ik heb het zelf maar af en toe, en dan meestal pas einde van de avond.
Je eerste keer 2,5 mitsus kan ik me voorstellen dat er dus genoeg MDMA wordt omgezet in MDA, waardoor je gaat hallucineren.
Het hoeft dus niet zo te zijn dat er MDA in de pil zelf zat. Als er wel MDA in de pil zelf had gezeten, had je denk ik wel wat zwaardere hallucinaties gehad.
laatste aanpassing