Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 632455x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Vind de mickey's niet echt iets voor op een feest, thuis of een rustig feest is ideaal. Goeie space pillen, maar heb op en feest liever 'engergie' pillen zoals de roze mitsus
Waarschuw beheerder
hartjes

zuiver
140 mg mdma :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Witte hartjes . Klein . Geen bruiklijn . Belgie o/v
Ze zijn echt super .

Waarschuw beheerder
@prototype, bedoel je dan de oranje hartjes???
want dat zijn idd lekkere knallers van 140mg

Waarschuw beheerder
nog wat leuks in den haag? pb aub :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat doet MDEA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 23:24:
Wat doet MDEA

bij mij geeft het energie van speed achtig effect met daarbij een enorm happy gevoel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stefanparty op maandag 27 augustus 2007 om 23:41:
bij mij geeft het energie van speed achtig effect met daarbij een enorm happy gevoel!

Oh dat is wel erg rlxt ! Wat voor soort schijve hebben dit?
Waarschuw beheerder
iemand welles rode dollars op?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 19:09:
iemand bekend met groene kersjes

van het weekend gehad....was best vaag ervan ja....

Waarschuw beheerder
Die ronze kruisjes werkten ook welweer fijn :P en de smylies ruleren ook nog steeds !!! tering hey knallen als een malle en ouwehoeren als turbojansen !!!! en cijfers van mn wekker begonnen tog echt te dansen tering :P !!

Waarschuw beheerder
blaaallaabbllaaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van British babe op woensdag 29 augustus 2007 om 17:44:
iemand bekend met groene kersjes

van het weekend gehad....was best vaag ervan ja....

beste die ik in tijden gehad heb...stukken beter dan die bruine louis vuitton-etjes van een tijdje terug (die ook lekker waren).
Waarschuw beheerder
heeft er iemand al een keer blauwe hartjes gehad? moeten keihard aankomen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van michaelow op donderdag 30 augustus 2007 om 12:01:

ik had laatst blauw/paarse gespikkelde hartjes (in hartjesvorm), niet slecht maar niks bijzonders ...erg grote harde pillen waren het.

Waarschuw beheerder

dikke ronde? die zijn zoooooooooooooooo lekker, net als de blauwe mitsu's!!!

ot: blauwe mitsu's, ook heeeeelemaal geweldig!!! niet eens een kater de volgende dag

(ok je serotonine is duidelijk helemaal op de dagen erna, ik kom er nu pas achter waarom ik sjago was afgelopen dagen haha)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassepas op donderdag 30 augustus 2007 om 22:09:
wat is mccp?

alles behalve tof!!

je kunt er doodziek van worden, buikpijn,kotsen enzo enzo....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 augustus 2007 om 22:29:
alles behalve tof!!

je kunt er doodziek van worden, buikpijn,kotsen enzo enzo....

is dat dan pil of poedervorm?
heb er nog nooit van gehoord?!

Waarschuw beheerder
dat hoop ik ook heel erg, twas niet echt leuke ervaring

Waarschuw beheerder
donateur
Pff niemand meer met roze mitsus hier in omgeving Eindhoven... :(

als iemand in de regio goeie heeft (dus niet de kruizen troep etc...) pb aub (F)
Waarschuw beheerder
wat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ja ik heb er een tijd geleden 1 genomen, hartvormig blauw.
Sloeg goed in, heb echt een super avond gehad.
Komt misschien ook omdat ik niet vaak gebruik?! Goede ervaring iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassepas op donderdag 30 augustus 2007 om 22:09:
sorry blondt, maar wat is mccp?

vervangede troep voor mdma. Als dat eenmaal schaars is flikkeren ze dat in, is ook goedkoper.
Maar je kan er hoofd en buikpijn van krijgen. Kutspul dus.

roze opdruk. goeie shit (y) 140 mg :)

Waarschuw beheerder
witte hartjes 150 mg....toppertjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 13:34:
waarom is dat perfect?

Speed neutraliseerd het effect van MDMA..

De speed heeft voornamelijk effect op het wakker blijven..het niet high worden!
Waarschuw beheerder
gister aan de poppers gezeten, ook leuk :cheer:
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met roze playboys? 140/160mg ?
pilletje is rond geen vorm met playboy opdruk.
Komen uit omgeving utrecht

PB me ff voordat ik ze zelf test vrijdag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 3 september 2007 om 09:59:
sorry blondt, maar wat is mccp?

vervangede troep voor mdma. Als dat eenmaal schaars is flikkeren ze dat in, is ook goedkoper.
Maar je kan er hoofd en buikpijn van krijgen. Kutspul dus.

nee idd na wat info te hebben gekregen hier, dacht ik al dat t geen toppert zou zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Kent iemand de ronde blauwe mitsus? Zijn best dikke pillen met een breuklijn achterop??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 augustus 2007 om 19:39:
Uitspraak van stefanparty op maandag 27 augustus 2007 om 23:41:

Oh dat is wel erg rlxt ! Wat voor soort schijve hebben dit?

Idd zo kan je't omschrijven! Ze komen vaak ook pas op na een uur, na een half uur merk je al dat je lichaam aan het opnemen is maar na een uur voel je'm pas echt!

Idd happy fijn gevoel! Maar met het opgefokte van een klein beetje pep (je wilt echt continu bewegen enzo!:)) en daarnaast wrodt je er ook niet knetter vaag van ofzo, maar je blijft wel heel helder:)

Ben er alleen nog niet ui wat ik fijner vind:P MDMA of MDEA.

Tot nu toe ken ik alleen de kleine ronde witte hartjes zonder breuklijn. (De hartjes zitten erin gedrukt dus niet erop!)

MDEA Eva-tjes. MDEA is het onbeschaafde broertje van MDMA, waarover straks meer. Wordt tegenwoordig gemeenlijk onder XTC gerangschikt. Vrij snel na inname van MDEA beginnen de kaakspieren zich samen te trekken, de mond wordt droog, de pupillen verwijden zich. Het lijkt alsof het lichaam kouder wordt. Verlangen naar slaap of eten verdwijnt. Bewegingsdrang wordt steeds sterker, de gebruiker wil dansen: dansen en water drinken. Vrij algemeen ervaart de Eva-gebruiker een gevoel van uitdroging. Bezoekers van house-party's dienen rekening te houden met een weinig geadverteerde bijwerking van MDEA, de plotselinge en hevige aandrang zich te ontlasten. Overwegend wordt MDEA als een prettige dansdrug ervaren. Niet zo speedy als amfetamine en zonder de opgewekte sociabiliteit van MDMA.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 3 september 2007 om 23:32:
MDEA Eva-tjes. MDEA is het onbeschaafde broertje van MDMA, waarover straks meer. Wordt tegenwoordig gemeenlijk onder XTC gerangschikt. Vrij snel na inname van MDEA beginnen de kaakspieren zich samen te trekken, de mond wordt droog, de pupillen verwijden zich. Het lijkt alsof het lichaam kouder wordt. Verlangen naar slaap of eten verdwijnt. Bewegingsdrang wordt steeds sterker, de gebruiker wil dansen: dansen en water drinken. Vrij algemeen ervaart de Eva-gebruiker een gevoel van uitdroging. Bezoekers van house-party's dienen rekening te houden met een weinig geadverteerde bijwerking van MDEA, de plotselinge en hevige aandrang zich te ontlasten. Overwegend wordt MDEA als een prettige dansdrug ervaren. Niet zo speedy als amfetamine en zonder de opgewekte sociabiliteit van MDMA.laatste aanpassing 3 september 2007 23:35

Dit is ook echt precies hoe ik het destijds ervaarde, jammer dat ik die MDEA nooit meer tegen kom :(

Grappig ook te lezen dat je voelt dat je lichaam kouder wordt ofzo, heel kenmerkend inderdaad!
Uitspraak van berros op maandag 3 september 2007 om 23:42:
Dit is ook echt precies hoe ik het destijds ervaarde, jammer dat ik die MDEA nooit meer tegen kom

Grappig ook te lezen dat je voelt dat je lichaam kouder wordt ofzo, heel kenmerkend inderdaad!

Idd, kameraden van me hadden precies dezelfde ervaring;) Ze kregen het koud enzo, maar bij mij kwam het stoom nog van me lichaam af op Ground zero bij de main:P.

BTW het is nog wel te krijgen, maar per toeval vaak!;) Het wordt nog weinig gemaakt net zoals MDA. (Je lichaam gaat trouwens van MDEA echt belachelijk strak staan:P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 3 september 2007 om 23:50:
Idd, kameraden van me hadden precies dezelfde ervaring Ze kregen het koud enzo, maar bij mij kwam het stoom nog van me lichaam af op Ground zero bij de main.

BTW het is nog wel te krijgen, maar per toeval vaak! Het wordt nog weinig gemaakt net zoals MDA. (Je lichaam gaat trouwens van MDEA echt belachelijk strak staan

Ja in feite is het een soort speed volgens mij dus denk dat het een stuk schadelijker is dan MDMA. Ik vind het beide denk ik even goed maar met MDEA kan je gewoon lekker de hele nacht los gaan terwijl van MDMA wil je vaak na een tijdje wel zitten. Als je geen kauwgom hebt als je MDEA gaat gebruiken ben je flink de lul.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 3 september 2007 om 23:32:
MDEA Eva-tjes. MDEA is het onbeschaafde broertje van MDMA, waarover straks meer. Wordt tegenwoordig gemeenlijk onder XTC gerangschikt. Vrij snel na inname van MDEA beginnen de kaakspieren zich samen te trekken, de mond wordt droog, de pupillen verwijden zich. Het lijkt alsof het lichaam kouder wordt. Verlangen naar slaap of eten verdwijnt. Bewegingsdrang wordt steeds sterker, de gebruiker wil dansen: dansen en water drinken. Vrij algemeen ervaart de Eva-gebruiker een gevoel van uitdroging. Bezoekers van house-party's dienen rekening te houden met een weinig geadverteerde bijwerking van MDEA, de plotselinge en hevige aandrang zich te ontlasten. Overwegend wordt MDEA als een prettige dansdrug ervaren. Niet zo speedy als amfetamine en zonder de opgewekte sociabiliteit van MDMA

Zit volgens mij in die roze mitsus die ik wel eens heb gehad!! Dit soort :xtc: zoek ik, maar vaak alleen : of te weinig mdma, of amfetamine erin :s
Uitspraak van berros op dinsdag 4 september 2007 om 00:02:
goed maar met MDEA kan je gewoon lekker de hele nacht los gaan terwijl van MDMA wil je vaak na een tijdje wel zitten. Als je geen kauwgom hebt als je MDEA gaat gebruiken ben je flink de lul.

Idd je wilt echt niet stil staan:) echt super fijno:)

Ik heb niet voor niks altijd 3/4 pakjes kauwgum bij meo:)
Waarschuw beheerder
Bezoekers van house-party's dienen rekening te houden met een weinig geadverteerde bijwerking van MDEA, de plotselinge en hevige aandrang zich te ontlasten.

:/
kweenie hoor, maar dat lijkt me toch niet zo heel relaxed... :P
Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 4 september 2007 om 23:02:
kweenie hoor, maar dat lijkt me toch niet zo heel relaxed...

Zal je wat evrtellen, dat verschilt echt enorm!

Zoals laatst moest ik gewoon 8 uur lang niet stralen!:O en die keer daarvoor wel om de zoveel uur.
Waarschuw beheerder
donateur
heb nu roze mitsu's maar echte toppers vind ik t niet... mn vriend had er 2 op en voelde helemaal niks??!!
laatst had ik grijs/bruinige smileys die waren super!!! ook geen naweeen de dagen erna... maar helaas ben ik die niet meer tegen gekomen...

Waarschuw beheerder
Ik heb nu witte ying yangs met een breeklijn aan de achterkant. Heb ze nog niet geprobeerd maar is hier iemand er bekend mee?
Omgeving Rotterdam.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k had een tijdje geleden van die groene met kangaro'tjs dr op....
:bounce: WAANZINNIG :bounce:

maar kan ze nergens meer krijgen... :'(:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sassepas op donderdag 6 september 2007 om 00:02:
laatst had ik grijs/bruinige smileys die waren super!!!

die hadden wij ook zeer relaxte snoepjes......ook niet meer verkrijgbaar...:(
Waarschuw beheerder
witte yingyangs zijn toppertjes slaan in als een bom raad je aan om eerst een halve tenemen en later nog een halve

vgr

Waarschuw beheerder
Ok thanx voor het advies ;-)
Uitspraak van Bigeilstelbi op donderdag 6 september 2007 om 20:11:
witte yingyangs zijn toppertjes slaan in als een bom raad je aan om eerst een halve tenemen en later nog een halve

moet je wel de hard gedrukte en beetje gelige ying's hebben en niet die witte zacht gedrukte!

Waarschuw beheerder
donateur
Net witte rolex op, heerlijke pil :yes:

Nieuw rijtje met beoordelingen:

Witte playmates 7
rode kruizen 5
mickey mous 6 (zijn meer space en chill pillen , kan zijn da andere ze wel zwaar goed vinden maar ik ben meer van de 'energie pil'
Roze mitsus 9.5
X5 7
Witte Rolex 9