Partyflock
 
Forumonderwerp · 827585
­ Nederland
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
 
Ja stond daar wel! Heb die met de kartonnen ook wel gezien, klein beetje stevige jongen met zwart kort haar? Kan dat kloppen?

Nee niet houden maar mocht em de rest van de avond terug, aan het eiind weer terug gegeven ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:07:
haha verzachte dat de pijn?:P


Ja, het hielp echt. Toen ik in de bus zat was de pijn ook weg, 2 keer last van gehad, 2 keer op dat moment bijgenomen later geen last meer gehad,

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:07:
was het GEWELDIG!!


ZEKER! Echt mooiste feest tot nu toe, misschien dat hardbass het nog kan overtreffen! We zullen zien.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:11:
Ja stond daar wel! Heb die met de kartonnen ook wel gezien, klein beetje stevige jongen met zwart kort haar? Kan dat kloppen?

Nee niet houden maar mocht em de rest van de avond terug, aan het eiind weer terug gegeven ;)


nee ik ben niet stevig:P
ben ook maar een klein ding! 1.72m


Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:11:
Ja, het hielp echt. Toen ik in de bus zat was de pijn ook weg, 2 keer last van gehad, 2 keer op dat moment bijgenomen later geen last meer gehad


ik heb juist wellis last van me onderrug als ik juist KEI aad ben!
en tegen de koppijn helpt het bij mij wel:P

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:11:
Echt mooiste feest tot nu toe, misschien dat hardbass het nog kan overtreffen

ben benieuwd!
wand afgelopen hardbass was ook mega!:P
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:24:
nee ik ben niet stevig:P
ben ook maar een klein ding! 1.72m


Ik kan me herinneren dat die gast een karton brilletje op had met zwarte plasticjes er voor en een groen/blauw geblokt overhemd met kortemouwen.. Kan ook helemaal mis zitten hoor :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:24:
ik heb juist wellis last van me onderrug als ik juist KEI aad ben!
en tegen de koppijn helpt het bij mij wel:P


Oh ik weet het niet, maar heel even last van gehad, maar heb het ook nog nooit eerder gehad. Maar gelukkig ging het zo weer weg.

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:24:
ben benieuwd!
wand afgelopen hardbass was ook mega!:P


Ja ik ook! Alleen dan nog steeds geen 18, maar ze doen er helemaal niet moeilijk mee :P. Ook met fouilleren niet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 17:01:
Dus al met al een geweldige ervaring op Qlimax. Ik vergeet vast wel wat dingetjes maar anders blijf ik schrijven


Super report. Ik kan me zulke feesten van vroeger (jaren 90) nog herinneren. Fijn dat je het zo meegemaakt hebt. Alhoewel deze ervaring vroeger wat makkelijker was dan nu (ivm oppakken). Vroeger maakte ik me nooit druk over mijn toestand. Tegenwoordig worden mensen uit het niets opgepakt. Ik bedoel: Ze zien echt wel dat je van de kaart bent, maar vroeger lieten ze je in je waarde, ik ben wel eens uit het niets aangehouden door een paar beveiligingsmongols, terwijl ik niets fouts deed.

ps. Waarom weer die -1 he. Nou ja.
laatste aanpassing
Uitspraak van Technoasis op maandag 26 november 2012 om 18:39:
ps. Waarom weer die -1 he. Nou ja.

Ik heb het gecompenseerd.
 
Bedankt jongens!

Nou ik was behoorlijk van de kaart, en ze deden niet echt moeilijk. Ik maak me verder ook niet druk en doe niet lastig. Dus hopelijk pakken ze me nooit op :P
 
Uitspraak van Technoasis op maandag 26 november 2012 om 18:39:
ik ben wel eens uit het niets aangehouden door een paar beveiligingsmongols, terwijl ik niets fouts deed.

Als je niks meer in je zakken of waar dan ook had, hadden ze je weer moeten laten gaan. Bezit is immers strafbaar in Nederland maar gebruik niet. (Nederland :lol: :x )
 
Uitspraak van Technoasis op maandag 26 november 2012 om 18:39:
ps. Waarom weer die -1 he. Nou ja.


Idk.. zijn er nu 2 :(. Wellicht te veel gebruikt of zo...
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 november 2012 om 13:53:
Heb ik ook altijd last van tijdens gebruik, dat er plots een pak spaghetti in mijn achterzak zit.



Tjaa ik had dat Wel aleen met bananen
Uitspraak van Judas :[ op dinsdag 13 november 2012 om 23:39:
Uitspraak van NICK4HARDSTYLE op vrijdag 9 november 2012 om 19:02:weede keer was dacht ik bij Intens Festival 2012, was geweldig, 1 blauwe smurf op, 2 rooie defqons, was super feest, eerst ging het lekker, toen rond 4 uur werd ik moe, toen kwam ik wat bekende tegen en gaven me gratis 2 defqons en ineens werd ik weer fit (best raar want sindsdien ook nooit meer meegemaakt) maarja, toch nog lekker door kunnen gaan.
Ga toch weg.
Op de vrijdag op defqon, en de zaterdag heb ik beide dagen 1 rode defqon op. De vrijdag was allemaal prima, zaterdags wist ik echt een uur lang niet waar ik het zoeken moest.
Ik geloof dus ook nooit dat je EN een blauwe smurf, EN 4(!!!) rode defqons op hebt. Hoe mongolisch heb je daar rondgelopen? En dat na je 2e keer.

Je kunt beter nu al bij Kentron aankloppen want je hebt jezelf totaal niet in de hand...


Edit. 1 smurf, en 2,5 rode defqon. Heb het nog ff na gevraagd aan n maat. was dus wel goed de weg kwijt.
 
Uitspraak van NICK4HARDSTYLE op dinsdag 4 december 2012 om 11:35:
k geloof dus ook nooit dat je EN een blauwe smurf, EN 4(!!!) rode defqons op hebt. Hoe mongolisch heb je daar rondgelopen? En dat na je 2e keer.


Had zelf op Q-base afgelopen september 3 en een kwart rode defqon genomen en moet zeggen dat ik echt een super avond/nacht/ochtend heb gehad. Blijft toch iets persoonlijks, ken mensen die na twee halfjes al volledig waus zijn en niet meer weten waar ze 't moeten zoeken en anderen bij wie je na de derde denkt ze net de eerste genomen hebben.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2012 om 22:14:
bij wie je na de derde denkt ze net de eerste genomen hebben.
Eens. De meesten hier zeggen dan dat men wel een tolerantie moet hebben opgebouwd door veelvuldig gebruik. Maar dat is absoluut niet in alle gevallen waar. ;)

Na 1,5 speaker was ik bijv vorig jaar Qlimax behoorlijk van de planeet over heel de nacht :p, terwijl ik toch wel gemiddeld 1 keer per 6 weken wat gebruikte toen. Ben altijd gevoelig ervoor.

Een vriend van me die max 2 keer per jaar wat gebruikt had toen bijna 4 speakers op en voelde zich gewoon kiplekker, meer niet (althans was ook niets aan hem te zien). Verbaasde me er ook over, ik
zou dan niets waard zijn die avond. :lol:
laatste aanpassing
 
Q-base was toen ook pas mijn tweede keer maar na mijn eerste keer kwam het me allemaal al 'bekend' voor en dan ik veel meer hebben op de een of andere manier, zodra je weet wat je kan verwachten kan je veel meer handelen (althans zo ervaar ik het dan).
Heb tot zover alleen gele toyota's en grijze no1's gehad en ze bevielen me beide prima.
tot nu alleen nog maar blue defqon , rode kruisjes, gele nikes, groene appeltjes, grote smurfen, partyflocks, witte speakers
Uitspraak van dutchy1994 op donderdag 13 december 2012 om 18:50:
tot nu alleen nog maar blue defqon , rode kruisjes, gele nikes, groene appeltjes, grote smurfen, partyflocks, witte speakers


Haha 'alleen nog maar' ! Maarre wat was de topper!?
Uitspraak van The Fallen op donderdag 13 december 2012 om 22:27:
Haha 'alleen nog maar' ! Maarre wat was de topper!?


idd. Ik zou zeggen: witte speaker :')
ik vind de groene canadeze wel goed , kad laatst een soort rood driehoekje met een kruisje erop , normaal neem ik eerst een half pilletje en na een half uurtje ofzo de andere helft maar nu mikte ik de rode in een keer naar binnen ,na paar uur koste ik alles uit wat er in me lijf zat , kan zijn omdat ik toen tintelfris sinaasappel citroen zat de drinke van de jumbo haha , maar van deze was ik niet een dag gebroke ik kon gelijk weer alles doen wak wilde wat ik bij andere pilletjes nog niet gehad heb , waarschijnlijk had ik toen et pilletje uitgekitst want ik merkte dak weer terug aant komen was dus mikte ik de andere erin , toen heb ik wel zitten spacen op de bank , dit had ik nog nooit gehad haha en eigenlijk over de stomste dingen , dat ik eten aan het koken was in de keuken en ik was blijkbaar in het rond aan het grijpen maargoed, rond 3uur snachts stond ik op gingk op bed liggen en mn vriend zei wat ga je doen , ik zei ; ik ga kijken , en bam weg was ik (slapen) 2uur later opgestaan naar beneden gelopen en de kaugom ergens uitgespuugt 2 dagen later hadk hem gevonden aan de slang van de douche, hoe hij daar terecht is gekomen is mij nogsteeds een raadsel haha!
Heeft iemand ervaring met licht blauwe smileys???

Ik heb ze voor morgen maar weet niet wat erin zit.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 november 2012 om 18:28:
Partyflock


Vorige maand op Qlimax ook die partyflocks genomen met 4 vrienden. Beetje dezelfde ervaring. Wij begonnen allemaal met een halve omdat ze zeiden dat er rond de 200mg in zat. Eén van ons nam een hele omdat hij nogal groot is. Maar niemand ging echt hard. Gewoon een beetje vaag maar geen mdma gevoel. Beetje vaag in je hoofd en wel wat energy maar that's it. Kon heel de avond normaal smsen en op mijn telefoon kijken (wat bij de blauwe defqons onmogelijk was haha). Kon ook normaal praten, niet snel ofzo. Ik had er over de hele nacht 3 op, twee andere vrienden van me ook en de de andere totaal 6 maar weinig effect. De 3e en voelde ik helemaal niks meer. Ik kreeg alleen aan het einde van de avond last van misselijkheid en ik kon uiteindelijk 2 dagen niet normaal naar de wc of eten.

Ik denk zelf dat het geen mdma was en dus duidelijk een andere dan de partyflocks die veel andere hier beschrijven.
laatste aanpassing
 
Eergister weer geslikt, ondanks mijn tekorte pauze :(. Laatste keer was qlimax.. Ging toch behoorlijk goed! Had 3kwart paars hartje op, en ben 6 uur lang toch heel goed gegaan! Eerste keer thuissetting voor mij, maar is me heel goed bevallen. En wederom hallucinaties. Niet in het huis maar toen ik terug fietste.. Bosjes leken mannen met de rug naar mij toe met een capuchon op, ik zag van veraf mensen, maar dat waren uiteindelijk paaltjes, auto's leken op groepjes mensen met een paraplu, en ik hoorde mensen praten. Wel beetje eng op een gegeven moment maar na een tijdje "went" het. Verder echt een top avond gehad! Nu hopen dat 6/7 weken pauze, tot hard bass, genoeg is :P.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 10:04:
Nu hopen dat 6/7 weken pauze, tot hard bass, genoeg is


Wat gaat het toch Allemaal snel voorbij!!:p
 
Ja zeker voor je het weet is het al januari, en dat gaat ook zo voor bij met PTA week en zo. Kan niet wachten :P
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 11:50:
PTA week

Wat is dat dan??
 
Soort tentamen week, maar dan middelbare school :P. Telt mee voor examens
o je 18 middelbare school
.. goed beIg
 
Nee nederland, doe VWO en ben een keer blijven zitten..
ik bedoelde goed bezig. k
 
Oh zo :P. thx
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2012 om 12:33:
Soort tentamen week, maar dan middelbare school :P. Telt mee voor examens

Oh zo!!:p
Nooit van gehoord iig!

Uitspraak van Psychonaut op maandag 17 december 2012 om 13:16:
ik bedoelde goed bezig. k

Idd!!(y)
Nou niet te veel snoepen, slim wordt je er niet van:p
 
Slim niet, maar echt significant dom zul je er ook niet van worden.. Hoop ik toch :P
 
Zal wel meevallen ja:p
Uitspraak van The Fallen op donderdag 13 december 2012 om 22:27:
Haha 'alleen nog maar' ! Maarre wat was de topper!?


te topper blijft vind ik toch the de partyflocks
 
Af gelopen weekend beslag kunnen leggen op een paar pf-jes nieuwste batch, bedoelt voor de jaarwisseling. Ghe ghe. Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus toen ik vanmiddag eindelijk voor 3 wkn vakantie kreeg , kon ik het echt niet meer houden, hoe zouden ze zijn, smaakt ie wel. Haha zijn het geen nepperts?? Als dat zo is kan ik er maar beter nu achterkomen, TOCH?????

Kan ik nog iets anders regelen, nou ik heb wel duizend smoesjes bedacht .

Resultaat: om 2 uur even halfhearted gedropt, na 30 min al een heerlijke feeling. Wow lekkerrrrrr

Kraken ok, pupil ken ok , gewoon lekkerrrrrr gevoel.

Daar bleef het ook bij. Om 16 uur het andere halfje gedropt, ook nu weer een half uurtje en dan voel je hem al. By the way: heel makkelijk te breken, precise door de midden.

Nu on 17.15 alles. Super, heerlijke Muziek, gordijnen dicht, lekker op de bank

Pupillen nu wat groter maar niet zo erg als normaal, kaken beginnen nu stijf te staan maar nog niet verkrampt.

Edit: 17.45 heerlijke tintelingen door heel mijn body en onrustige benen, haha vlinders in mijn buik en krijg behoefte aan gezelschap.

18.02. Zojuist heerlijk wezen plassen, dus dat gaat ook goed ,


Top snoepie, gaat met oud & nieuw helemaal goed komen. Grtz a. :). :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2012 om 17:19:
Top snoepie, gaat met oud & nieuw helemaal goed komen. Grtz a. :).


Jee klinkt top! Ken de term van "het bloed", Zeker i.c.m. drie weken vakantie!
Geniet zou ik zeggen :')
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2012 om 17:19:
nou ik heb wel duizend smoesjes bedacht .

(':
Wat zijn op het moment de toppers die in omloop zijn????
 
Denk dat er genoeg over te vinden is in het pillentopic als je daar een paar pagina's doorkijkt.
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 14 december 2012 om 22:41:
Heeft iemand ervaring met licht blauwe smileys???

Ik heb ze voor morgen maar weet niet wat erin zit.


Vind ze persoonlijk niet echt geweldig.
Uitspraak van HolGil op donderdag 20 december 2012 om 15:01:
Wat zijn op het moment de toppers die in omloop zijn????


Partyflocks zijn na mijn mening toch wel de toppertjes!

maar zoals tom al zegt kijk even in het pillentopic!
laatste aanpassing
 
Ben wel benieuwd wat men van mijn afgelopen XTC ervaring denkt, ikzelf weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Inmiddels de derde keer dat ik wat snoepte op een feestje, de eerste twee keren een schitterende ervaring alleen destijds had ik vaak wat te weinig bij me, meestal 1 a 2 p'tjes, waardoor je richting het einde van het feest in een soort 'gat' valt.
Afgelopen zaterdag op TD was het moment dan weer voor een goed feestje, dit maal ook voldoende bij me, dus dat moest goed komen. De laatste keer xtc was trouwens in Juni, dus alweer een lange pauze gehad. p'tjes +/- 150 mg. (Weeg zelf 100 kg, dus een hele leek een goede startdosis).
Tegen twaalven waren we binnen en rond half één het eerste p'tje genomen. Om 01:00 zou favoriete DJ draaien, dus dat leek ons een mooi moment om los te gaan. Na een half uurtje begonnen zich inderdaad de eerste tekenen van inslag zich voor te doen, zweterige handen/tintelingen. Vervolgens kwam alles heel erg in vlagen. Het ene moment was ik wazig, daarna ineens weer gewoon helder. Omdat dit maar een beetje bleef aanhouden, maar besloten om er een bij te nemen. Het mocht niet baten, het lekkere euforische gevoel wilde er maar niet van komen. Mensen om mij heen waren aan het knuffelen enzo ;p. Dat hele gevoel had ik niet. Ik merkte wel dat ik op een gegeven moment heel wazig was (bijna alsof ik dronken was). Ook stonden mijn kaken behoorlijk strak en had ik een droge mond. Rond een uurtje of 03:00 was ik in eens weer helemaal nuchter. Op dat moment het derde p'tje gepakt en op een gegeven moment wel weer hetzelfde gevoel als daarvoor maar dan nog wat strakker. Uiteindelijk rond 05:30 geen energie meer, dus nog een laatste p'tje erin. Dit had nauwelijks meer effect. Wel heel wazig en strakke kaken. Tegen het einde ook ineens hallucineren. (Wilde ergens midden in het publiek ijsjes bestellen maar daar bleek helemaal geen bar te staan ;p). Vervolgens dacht ik ook nog dat er grote vleermuizen van het dak naar beneden vielen?
Enfin, de hele avond eindigde een beetje als een teleurstelling. Het feest was mooi, maar het snoepen er bij had geen noemenswaardig 'leuk' effect? Wellicht ook iets te veel gepakt in totaal, want ik voelde me intens ellendig op de terugreis.
Conclusie: Slechte p'tjes? Gewoon een keer een mindere ervaring? Of ben ik er een beetje klaar mee?
laatste aanpassing
Kan met meerdere dingen te maken hebben. Hoe je jezelf voelde op dat moment, hoe lang er tussen heeft gezeten met je vorige keer. Hoeveel je gegeten hebt van tevoren etc,

welke pillen had je? Meestal begin ik ook een halve en dan heb ik soms een net niet gevoel, dan pak ik er zelf een kwartje bij omdat nog een halve dan weer teveel is voor mij.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 18:05:
Ben wel benieuwd wat men van mijn afgelopen XTC ervaring denkt, ikzelf weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Inmiddels de derde keer dat ik wat snoepte op een feestje, de eerste twee keren een schitterende ervaring alleen destijds had ik vaak wat te weinig bij me, meestal 1 a 2 p'tjes, waardoor je richting het einde van het feest in een soort 'gat' valt.
Afgelopen zaterdag op TD was het moment dan weer voor een goed feestje, dit maal ook voldoende bij me, dus dat moest goed komen. De laatste keer xtc was trouwens in Juni, dus alweer een lange pauze gehad. p'tjes +/- 150 mg. (Weeg zelf 100 kg, dus een hele leek een goede startdosis).
Tegen twaalven waren we binnen en rond half één het eerste p'tje genomen. Om 01:00 zou favoriete DJ draaien, dus dat leek ons een mooi moment om los te gaan. Na een half uurtje begonnen zich inderdaad de eerste tekenen van inslag zich voor te doen, zweterige handen/tintelingen. Vervolgens kwam alles heel erg in vlagen. Het ene moment was ik wazig, daarna ineens weer gewoon helder. Omdat dit maar een beetje bleef aanhouden, maar besloten om er een bij te nemen. Het mocht niet baten, het lekkere euforische gevoel wilde er maar niet van komen. Mensen om mij heen waren aan het knuffelen enzo ;p. Dat hele gevoel had ik niet. Ik merkte wel dat ik op een gegeven moment heel wazig was (bijna alsof ik dronken was). Ook stonden mijn kaken behoorlijk strak en had ik een droge mond. Rond een uurtje of 03:00 was ik in eens weer helemaal nuchter. Op dat moment het derde p'tje gepakt en op een gegeven moment wel weer hetzelfde gevoel als daarvoor maar dan nog wat strakker. Uiteindelijk rond 05:30 geen energie meer, dus nog een laatste p'tje erin. Dit had nauwelijks meer effect. Wel heel wazig en strakke kaken. Tegen het einde ook ineens hallucineren. (Wilde ergens midden in het publiek ijsjes bestellen maar daar bleek helemaal geen bar te staan ;p). Vervolgens dacht ik ook nog dat er grote vleermuizen van het dak naar beneden vielen?
Enfin, de hele avond eindigde een beetje als een teleurstelling. Het feest was mooi, maar het snoepen er bij had geen noemenswaardig 'leuk' effect? Wellicht ook iets te veel gepakt in totaal, want ik voelde me intens ellendig op de terugreis.
Conclusie: Slechte p'tjes? Gewoon een keer een mindere ervaring? Of ben ik er een beetje klaar mee?


Ik heb hetzelfde. Ik ga ook niet meer zo hard. De eerste keer was geweldig, de 2 keer daarna was ook nog wel aardig. Nu word ik alleen maar wazig van een schijf. Ik heb altijd alles laten testen en het was sowieso altijd MDMA. Niet boeiend meer voor mij.
Je hoort vaak dat mensen het love gevoel kwijt raken bij overmatig gebruik, de keren dat ik gebruikt heb is op 2 handen te tellen (gebruikte vanaf m'n 18e, ben nu 24) altijd met ruime tussenpauzes. Ik denk dat het wellicht te maken heeft met je eigen situatie. De afgelopen jaren is er aardig wat stront gebeurd en ik denk dat dit er voor zorgt dat ik gewoon niet door die barriere heen kan breken.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 18:05:
Mensen om mij heen waren aan het knuffelen enzo ;p.


ik heb nog nooit echt de behoefte gekregen om zomaar met iedereen te gaan knuffelen,
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2012 om 18:13:
Ik heb hetzelfde. Ik ga ook niet meer zo hard. De eerste keer was geweldig, de 2 keer daarna was ook nog wel aardig. Nu word ik alleen maar wazig van een schijf. Ik heb altijd alles laten testen en het was sowieso altijd MDMA. Niet boeiend meer voor mij.
Je hoort vaak dat mensen het love gevoel kwijt raken bij overmatig gebruik, de keren dat ik gebruikt heb is op 2 handen te tellen (gebruikte vanaf m'n 18e, ben nu 24) altijd met ruime tussenpauzes. Ik denk dat het wellicht te maken heeft met je eigen situatie. De afgelopen jaren is er aardig wat stront gebeurd en ik denk dat dit er voor zorgt dat ik gewoon niet door die barriere heen kan breken.


Of een maximaal aantal mg's voor jezelf instellen. Ik ken "m" al 20 jaar, doe het niet iedere week, maar ga nooit boven de 450-500mg omdat ik als ik meer neem, de behoefte heb te gaan liggen met de ogen dicht. En ik heb na bijv. 4 weken niets nemen, een "erin-hak-moment" van 1 speaker, wat nog aanhoudt ook. Geen tolerantie lijkt wel.
Ik heb laatst zelf ook gemerkt dat het ook gewoon erg afhangt van hoe je je voelt op dat moment inderdaad. Heb je goed geslapen? (dit is voor mij heel belangrijk) En hoe voel je je verder, heb je echt zin om te feesten met je maten of valt het wel mee? Ook erg belangrijk is om niet continu "op zoek" te zijn naar het gevoel. Ik zie dit veel bij mijn vrienden die zie je hier echt naar zoeken en staan daardoor het eerste uur maar een beetje stil. Erg jammer. Maar geen idee hoe je dit tegen kunt gaan want je neemt hem juist voor het gevoel :P
Uitspraak van Levensgenieter71 op zaterdag 22 december 2012 om 16:10:
En ik heb na bijv. 4 weken niets nemen, een "erin-hak-moment" van 1 speaker, wat nog aanhoudt ook. Geen tolerantie lijkt wel.


Hey Har. Ik heb dat nooit meer. Ik merk wel wanneer een pil begint te werken, maar word alleen nog maar gaar. OK, wel leuk genoeg om het af en toe eens te doen, maar ik tik zo een hele zware pil weg. En dat met pauzes van een half jaar. Komt nooit meer goed. Wel hetzelfde als jij dat ik de behoefte heb om te gaan liggen. Wel heerlijk dan :)

Voor mij voorlopig 4-FA. Tip die ik heb gekregen van 1 van onze PF leden!
laatste aanpassing
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 22 december 2012 om 20:58:
Voor mij voorlopig 4-FA. Tip die ik heb gekregen van 1 van onze PF leden!


Die tip heb ik ook gehad van een Lommelaar! :')
Kicken. Ben erg benieuwd en hoop dat tussen de kerstkaarten, een niet-kerstkaart zit.