Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 645994x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Technoasis op zondag 1 juli 2012 om 09:40:
Ja kun je merken dat je al 14 jaar aan de troep zit. Het heeft kennelijk je hersenen al flink aangetast, want je schrijft geen zin fatsoenlijk Nederlands. Maar ja, schreeuwen is natuurlijk lekkerder dan verstandig reageren.

14 jaar Drugs ervaring betekend niet gebruiken in, slimbo . En als het geen fatsoenlijk Nederlands is, hoezo geef je dan feedback precies op wat ik zei.
Erg logisch, begin me af te vragen of jij zelf niet een beetje in de war bent. Of kan je het stiekem niet zo goed uitstaan dat ik gelijk , dat je zo vol van jezelf bent.
Waarschuw beheerder
Groene spookjes trouwens TOP!

Duurt lang voordat ze inwerken, maar als het eenmaal werkt is het een hele rustige inslag, heerlijke vibe, gewoon heerlijk. En ze zijn ook nog eens mooi. Echt een aanrader!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestganger27 op zondag 1 juli 2012 om 15:21:
14 jaar Drugs ervaring betekend niet gebruiken in, slimbo . En als het geen fatsoenlijk Nederlands is, hoezo geef je dan feedback precies op wat ik zei.
Erg logisch, begin me af te vragen of jij zelf niet een beetje in de war bent. Of kan je het stiekem niet zo goed uitstaan dat ik gelijk , dat je zo vol van jezelf bent.

Zucht... :-C

Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van feestganger27 op zondag 1 juli 2012 om 15:21:

Niet lullig bedoeld maar we gaan even je stukje in fatsoenlijk correct algemeen beschaafd Nederlands zetten. zal achter iedere zin commentaar zetten wat er mis was.

14 jaar drugs ervaring betekend niet gebruiken slimbo. (het woord in paste niet in de zin en comma was niet van toepassing in de zin)
En als het geen fatsoenlijk Nederlands is waarom geef je dan feedback op wat ik zei. (hoezo past niet in de zin ziet iedereen toch? weer die comma was niet nodig)
Erg logisch. (weer die comma...)
begin me af te vragen of jij zelf niet een beetje in de war bent. (geweldig geen fouten! behalve die die komma ervoor dan)
Of kan je het stiekem niet zo goed uitstaan dat ik gelijk heb ( als je of gebruikt moet er geen punt tussen de twee zinnen.. of wordt gebruikt om een zin te verlengen dus geen punt of komma. ook was je het woord bent vergeten.)
dat je zo vol van jezelf bent. (deze zou beter tot zen recht komen met een ! erachter)

no offense maar technoasis heeft wel gelijk qua spelling.
Waarschuw beheerder
+2-2
Weet je ga met z`n alle een universiteitsschool beginnen. (voor de mensen met een hoog eigendunk niveau!)
Kan je de hele dag correcties geven op wat mensen fout doen.
Stelletje eisteins!
Wat een kinderachtig gelul !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juli 2012 om 16:48:
Niet lullig bedoeld maar we gaan even je stukje in fatsoenlijk correct algemeen beschaafd Nederlands zetten. zal achter iedere zin commentaar zetten wat er mis was.

Hahahahahahaha!!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel grappig dat de foute vervoegingen van de werkwoorden niet worden opgemerkt door de verbeteraar.

Waarschuw beheerder
heey het was als grapje bedoeld wilde haar niet helemaal belachelijk maken ;) en moet ook zeggen mijn nederlands is na een avond spacen ook niet geweldig xD
Waarschuw beheerder
Waarom toch? Dus bij een aantal typ foutjes maakt Technoasis uit op, dat ik 14 jaar lang aan de shit zit ??! Oke ? Nee zo over je laten praten is normaal natuurlijk.
Beetje jammer allemaal!
Waarschuw beheerder
+2-4
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juli 2012 om 16:48:
14 jaar drugs ervaring betekend

Je vergeet de d in betekent nog. Moest hier namelijk met een t.

Uitspraak van feestganger27 op zondag 1 juli 2012 om 16:49:
universiteitsschool

Is dat net zo iets als doodvermoorden? Pleonasme?

Uitspraak van feestganger27 op zondag 1 juli 2012 om 16:49:
Wat een kinderachtig gelul !

Lijkt wel of jouw basisemotie woede is. In elke reactie stel wel iets waar de woede vanaf spat. Hoe komt dat toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Technoasis op zondag 1 juli 2012 om 21:53:
Lijkt wel of jouw basisemotie woede is. In elke reactie stel wel iets waar de woede vanaf spat. Hoe komt dat toch?

Klopt ook niet helemaal moet er geen ,,je,, bij ?
En nee hou er niet van om alleen maar afgezeikt te worden! Ik zeg iets en zie alleen maar commentaar op wat ik zeg!
Waarschuw beheerder
Omdat je zo enthousiast was over de Defqons, ging ik er vanuit dat je iemand was die shit aan wil bieden. Dat is blijkbaar niet het geval. Maar goed, door je overdreven reactie ben je nu in deze woordenwisseling verzeild geraakt.
Waarschuw beheerder
+5
Sowieso is het jammer dat in dit topic er veel te veel onzin geplaatst wordt.
Het is zo'n beetje ondoenlijk om hier testresultaten terug te vinden tussen alle onzin.
Waarschuw beheerder
Iets willen verkopen nee, maar me ervaring wilde ik met jullie delen.
Alleen is dat niet echt geaccepteerd op manier hoe ik het waarschijnlijk bracht.
Ik begrijp nu ondertussen wel dat ik met me nog amper week pf lid niet zoveel te zeggen heb hier.

En als ik nou woorden neer zet zoals balgeleik of zerieus of vaut.... dan snap ik volledig dat je commentaar heb op m`n ABN!
Dus mensen please

En thanks undutch

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van feestganger27 op maandag 2 juli 2012 om 15:42:
Iets willen verkopen nee, maar me ervaring wilde ik met jullie delen.
Alleen is dat niet echt geaccepteerd op manier hoe ik het waarschijnlijk bracht.
Ik begrijp nu ondertussen wel dat ik met me nog amper week pf lid niet zoveel te zeggen heb hier.

En als ik nou woorden neer zet zoals balgeleik of zerieus of vaut.... dan snap ik volledig dat je commentaar heb op m`n ABN!
Dus mensen please

En thanks undutch

ach je moet je er niet druk om maken ;) in het begin wordt niemand serieus genomen tot ze met zinnige informatie komen of informatie die werkelijk waar is. zie het meer als een inwijding :P sorry als het heel erg lullig overkwam wat ik zei.

heb trouwens afgelopen zaterdag een blauwe defqon op en heb een raportje geschreven om maar even terug on topic te komen en de toestand hierboven te vergeten :P

--------------------------------------------------------------
i got one word for this pill : fenominal!

around 18.00 me and a friend took 1/4 of the pill. we didn't feel anything and thought 1/4 is not enough to start with. so we took another 1/4.

around 18.30 i feld the kick in. it was a really smooth rush. normally i start panicking for 10 minutes but now i didnt really had that feeling.

we feld the energie flowing thru our bodies and danced for a hour.
we decided to try if we could pee and that was a little problem. i almost thougt i lost my little undutch. so small was it

we thought it would be nice to sit down for a second and just relax. i took my shoes of and socks and it feld great. i was completly of this world already but we decided to take a other half.

after that kicked in i decided i didn't wanted to put my socks back on. so i threw them away. i don't really know what i really did after that i only know i walked around the terrain for 2 hours by my self and couldnt find my friends anymore.

by the time i found my friends again my pill was comming down and i got dog tired. so i called it a night and went home a little bit early.

after i got home i could easely fall a sleep. normally i cant sleep at all!

now the day after i feel pretty normal. yes my leggs are tired from walking around etc. and i don't feel hungry but i am not down or depressed at all!

this is my first report hope you guys like it. i don't really remember allot of details :P
--------------------------------------------------------------
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2012 om 16:17:
around 18.00 me and a friend took 1/4 of the pill. we didn't feel anything and thought 1/4 is not enough to start with. so we took another 1/4.

around 18.30 i feld the kick in. it was a really smooth rush. normally i start panicking for 10 minutes but now i didnt really had that feeling.

Meer dan een half uur wachten is teveel gevraagd?

Waarschuw beheerder
nee maar we hadden zoiets van hmmm nog kwartje kan nooit kwaad :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2012 om 17:40:
nee maar we hadden zoiets van hmmm nog kwartje kan nooit kwaad

Bij twijfel altijd bijpakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestganger27 op maandag 2 juli 2012 om 15:42:
Dus mensen please

En thanks undutch

Ach zie het als een ontgroening.
Waarschuw beheerder
Haha maat, liep je serieus op je bloten voeten toen ik je tegen kwam? is me niks opgevallen iig xD

Waarschuw beheerder
hahaha nee heb me schoenen gelukkig wel weer aangetrokken omdat het moest van W maar had de neiging die ook uit te laten hahaha.

ben echt blij dat ik ze weer aangedaan had want waren me goede schoenen xD
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van DaveRaveTeef op maandag 2 juli 2012 om 21:02:
Haha maat, liep je serieus op je bloten voeten toen ik je tegen kwam? is me niks opgevallen iig xD

Eey d'n Dave!
Waarschuw beheerder
Oke people me volgende nieuws flash zal beter zijn!! Hoop dat ik ontgroend ben nu :P
greetz!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van feestganger27 op dinsdag 3 juli 2012 om 13:33:
Oke people me volgende nieuws flash zal beter zijn!! Hoop dat ik ontgroend ben nu :P
greetz!

Knuffel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van feestganger27 op dinsdag 3 juli 2012 om 13:33:
Oke people me volgende nieuws flash zal beter zijn!! Hoop dat ik ontgroend ben nu
greetz!

Jep van mij ook knuffel~
Altijd genade met feestgangers:')

Waarschuw beheerder
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29825
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 3 juli 2012 om 15:06:
Knuffel!

[quote element=message id=47369304]{element is niet toegankelijk}Jep van mij ook knuffel~
Altijd genade met feestgangers:')[/quote

:sweethug: ;)
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
+2-5
En dan gaan we nu weer allemaal ON TOPIC!
Waarschuw beheerder
+1
Ik ga hard.. ik ga lekker ..ik ga los ! blauwe defqon i love it :D
Waarschuw beheerder
Momenteel een beetje crisis in drugs land? alle ' sterkste ' pillen zijn redelijk vd baan van laatste tijd : Speakers, rode defqons, gele triforces ..

Iemand ervaring met oranje sterren? vrijwel de enige die momenteel te krijgen zijn in het hoge noorden met een SCHIJNBAAR prima aantal mg (150 +- ) ?
Kan er weinig over vinden op pillreports ed.

:-)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Techdude op maandag 9 juli 2012 om 14:33:
Momenteel een beetje crisis in drugs land? alle ' sterkste ' pillen zijn redelijk vd baan van laatste tijd : Speakers, rode defqons, gele triforces ..

nope, gewoon nieuwe Ptjes als de blauwe defqon, gele ferrari schildjes die boven de 190mg knallen. gewoon goed zoeken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Techdude op maandag 9 juli 2012 om 14:33:
oranje sterren

Hoe zien ze er uit? Ingekerfd of opgedrukte ster?
Waarschuw beheerder
Inderdaad, de nieuwe batch Gele Ferrari's is heel erg goed te doen, getest met een spreiding van 180-200mg MDMA.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 juli 2012 om 15:56:
opgedrukte ster

Opgedrukt.
Stuur eens een paar van die ferrari's richting het hoge noorden.. nog weinig gezien hier!

Wel gehoord van blauwe 1's .. deze moeten een spreiding hebben tussen de 160-180 mg. Net als de oranje sterren geen pillreports ed van dus vind ik niet echt prettig. iemand ervaring met deze blauwe rakkers?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Techdude op maandag 9 juli 2012 om 23:09:
Net als de oranje sterren geen pillreports

Zijn het deze niet?: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29410
Volgens mij getest op 155 mg. Pagina terug heb ik er nog een report van geschreven.

Waarschuw beheerder
Er is genoeg te vinden over oranje sterren hoor, misschien moet je ook eens kijken naar rode ster. Ik vind ze oranje maar de reports zegggen rood.

Waarschuw beheerder
ik denk dat hij rooie sterren bedoelt. hier in het oosten ook te krijgen, ik hoorde positieve dingen erover.

Hoe is de trip? rustig of energievol?

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=29216

[img width=303 height=294 cacheid=001269c900300be6725af06f1a02d2ff6b]http://www.pillreports.com/images/fullsize/29216.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je bent wel druk, maar niet storend. Je kan ook chillen, en hij geeft een zeer vrolijk gevoel. Samengevat,gewoon xtc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2012 om 00:01:
ik denk dat hij rooie sterren bedoelt. hier in het oosten ook te krijgen, ik hoorde positieve dingen erover.

Hoe is de trip? rustig of energievol?

ik heb ze ook maar ze doen het goed hoor :yes:
als ik een avondje 2 op heb ben ik lekker van het padje af :P

Waarschuw beheerder
Precies en er zit niet al te veel m is, dus geen geknoei met kwartjes en halfjes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2012 om 17:37:
dus geen geknoei met kwartjes en halfjes..

doe ik zowiezo nooit gewoon meteen en hele :XTC: anders komt ie te laat binnen
vind ik niet zo fijn gewoon meteen lekker hard gaan binnen 10 minuten a kwartiertje :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik neem een hele, dan als die begint uit te werken na een uurtje of 3/4 neem ik een nieuwe. Heb je heel even last van een comming down. En dan BAM slaat ie weer in, heerlijk
Waarschuw beheerder
altijd als ik achteraf naar foto en filmpjes kijk waar ik op sta denk ik nou dat had ook anders gekund
maar ik doe het zo weer omdat het zekers heerlijk is
gewoon het gevoel is lekker
nergens meer aan denken gewoon lekker gaan
maar ik weet altijd wel wat ik gedaan heb