Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 645578x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+1-7
(permanent verbannen)
Ik had gister die dikke rode (hard press) met een paar strepen er over heen... kom er net achter dat het DEFQONS zijn

Ik gok op 160 clean aan mdma.. was aardigs de kaart kwijt van 1 !!! Van 100 mg mdma merk ik helemaal niets namelijk :S... ben 92 kilo. Ook mijjn eerste pil in 2008 94mg merkte ik niets...

Pillen zijn goed.. ze trekken niet je serotonine niveau COMPLEET weg.. dag er na nog buffer om op gang te kunne komen,,,
Had gisterr 4 van die dingen op maar na 2 merkte ik al geen effect meer... echt 0.0 (goed teken)

Sochtends liter vla en smiddags een tosti naar binnen frommelle met wat suiker water en je bent weer behoorlijk back + 1 kop thee +appel :jaja: beetje brak maar je kan overal nog om lachen

Ik vind veel pillen chemischer dan deze jongens (Y)
Ik had ze gister ook in Alkmaar gekocht

Zal disndag ongetwijfeld wel weer een KUT dag worden maarja :D heb daar nog 300mg 5 htp voor.

Beste chille pillen dus (Y) van sommige pillen word ik doodziek (groene rotondes bijv) en daar zit geen mccp in, wederom. Van mccp ga ik Knock out
Alleen na 600mg ofso slaap je niet meer maar je ligt wel relext in je bedje een uur of 7 lang :).. en dan om het uur pisse :lol:.. wat NET nog lukt!!

Maarja nadelen horen er bij.. gelukkig sport ik nog 5x per week.. ook sinds kort :) scheelt ENORM.. veel meer die boost na xtc gebruik (bam turbo herstel)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sommigen zijn gewoon creepy:-S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 maart 2012 om 14:36:
groene rotondes

die heb ik ook ooit gehad! met een bolle onderkant??
ik vond dat maar rare dingen... ik weet ook echt neit wat daar inzat??
anderhalf jaar geleden ofzoo was dat.

Waarschuw beheerder
-6
ik heb vorige week voor het eerst 1 speakertje genomen
die sloeg best snel in, top gevoel alleen de eerste minuten niet
me keel mond leek wel verdoofd best een eng gevoel, maar later helemaal top

toen hij bijna was uitgewerkt had ik anderhalve kroontjes oranje/roze ?
geen idee wat dat voor iets was en daarna had ik nog cherrypoppers ? vloeibaare mdma
ik weet niet wat gewerkt heeft enz allemaal , en die laatste 2 waren voor mij onbekend
ik ging hallucineren en zag allemaal rare dingen, bv; een vriend van mij had een afstandbediening in zijn had en ik dacht dat het een mes was ? haha

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2012 om 16:10:
ik weet ook echt neit wat daar inzat??

Meest slechte chem afstelling voor een mdma basis.. dat zeker.. die groene dingen zeker 4x gebruikt altijd kapot naar de klote week erna en een maat van me ook! 2010 ofso
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goldielocks op woensdag 14 maart 2012 om 13:51:
Oh de eerste keer is zo fijn! Dat gevoel vergeet je nooit meer. De eerste keer dat je er echt wat van merkt iig want bij was dat technisch gezien de tweede keer. Krijg meteen weer kippenvel als ik er aan terug denk.

Ik ben dus niet de enige die de tweede keer als veel fijner heeft ervaren? :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2012 om 16:15:
ik heb vorige week voor het eerst 1 speakertje genomen
die sloeg best snel in, top gevoel alleen de eerste minuten niet
me keel mond leek wel verdoofd best een eng gevoel, maar later helemaal top

Ook een gevoel gehad dat je tijdens de piek opeens heel serieus werd?
Opeens werd ik geheel nuchter en paar minuten later weer super vaag. Bizarre pillen zijn het ook.
Maar 180 a 220mg mdma vind ik ook erg onmenselijk haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 maart 2012 om 19:06:
zeker 4x gebruikt altijd kapot naar de klote week erna

Maar ze toch blijven gebruiken hè?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 maart 2012 om 19:06:
Meest slechte chem afstelling voor een mdma basis.. dat zeker.. die groene dingen zeker 4x gebruikt altijd kapot naar de klote week erna en een maat van me ook! 2010 ofso

jaa naar de klote viel wel mee maar hoeveel vrat je er dan op op 1 avond?
ik heb ze toen 1 x gehad en had er 2 op maar wert er wel wazig van maar neit echt op De manier van andere snoepjes.
Waarschuw beheerder
+1-1
Zaterdag op reverze een kleine 10 man gesproken die defqons op hadden en vonden ze allemaal heel lekker.
Fijn om positieve reacties over de defqons te horen:)
Waarschuw beheerder
+8
Mijn ergste hallucinatie trip, hij is erg lang dus ik zal hem in een kleiner lettertype doen.

Oud & Nieuw.

Ik was met de jaarwisseling bij mijn vriend thuis. We waren met een heel grote groep mensen, ik gok zo'n 30 vrienden in totaal, erg gezellig! We zijn rond etenstijd naar een goede vriendin van ons gegaan om daar te gaan dineren met haar en haar broer en moeder. Dit was erg gezellig, want hoe later het werd, hoe meer vrienden er ook kwamen binnenstromen. Met hardcore-muziek op, lekkere soep en stokbrood met allerlei lekkernijen kon de avond niet beter beginnen!
Rond 7 uur rookten we een aantal jointjes met een paar vrienden, dit is een gewoonte als we bij elkaar komen.

Rond 10 uur gingen we met de groep mensen die met ons waren naar een andere vriend toe, waar de rest van de vriendengroep op ons zaten te wachten. Eenmaal daar aangekomen, was het al half 11, want we gingen lopend. Toen we daar waren zag ik heel veel nog voor mij onbekende mensen. Ik ben erg sociaal van mezelf, dus al snel ben ik een aantal praatjes gaan maken met mensen die me van de eerste indruk aanspraken. Zo had ik een leuk gesprekje met een hippie-geval die al een xtc-pilletje op had. Hij had hele verhalen tegen me, ik kon erg genieten van het idee dat hij zich zo lekker voelde. Zo'n 15 mensen zaten op de grote hoekbank in de woonkamer, ongeveer 10 mensen stonden buiten bij de vuurkorf, en 5 anderen zaten bij mij en mijn vriend aan de tafel. Toen het 11 uur was besloot ik om mijn eerste halve pilletje te nemen (wit klavertje, +- 140 mg MDMA) zodat hij om 12 uur in zou slaan, tenminste dat hoopte ik. Mijn vriend nam zijn eerste halfje rond kwart voor 12.

Van 11 uur tot kwart voor 12 heb ik kennis gemaakt met alle mensen die daar waren die ik nog niet kende, en iedereen was heel aardig. Het was 5 voor 12 toen iedereen in de woonkamer ging staan. Het jaar duurde nog maar 5 minuten, spannend! Mijn vriend en ik besloten om in de gang te gaan staan, omdat we zoenend het jaar in wouden gaan. Toen begon het, 10, 9, 8, 7.. (HOE is het mogelijk? Ik voel hem opkomen!!) - het fijne warme en tintelende gevoel in mijn lichaam - Vanaf 5 seconden begonnen ik en mijn vriend te zoenen, en ongeveer 2 seconden na 12 uur stopten we. Ik zei toen; Wow! Zoenend het jaar in, en mijn snoepje slaat ook gelijk in! Happy new year lieverd! <3. Daarna vrolijk iedereen gelukkig nieuw jaar wensen, wat wel een half uur duurde omdat er zoveel mensen waren. Toen ik klaar was ben ik met mijn vriend bij de vuurkorf gaan staan, want dit was heel fijn. En jeetje, dat vuurwerk was werkelijk het mooiste wat ik had gezien! Op dat moment heb ik mijn andere halfje genomen, en mijn vriend ook. We hadden nu dus beide +- 140 mg MDMA op.

Toen iedereen klaar was met feliciteren, gingen we met de hele groep de straat op om door het dorp te lopen. Iedereen die we tegen kwamen gaven we een hand met de wens voor een gezond en gelukkig 2012. Ik weet nog dat mijn hallucinaties nu al begonnen! Ik ben zoals ik al zei een erg sociaal iemand, dus je kunt je wel voorstellen dat ik allemaal onzin uitkraam als ik leip ben. Op een gegeven moment toen we bij een kruispunt aankwamen zei ik tegen mijn vriend: Hee pop, moet je eens kijken, daar liggen allemaal broodzakken op de weg! Dus wij lopen daar heen om te kijken, bleken het oude vuurwerkdozen te zijn! Ik was er toch wel super zeker van dat het broodzakken waren.. haha.

Vanaf dit moment +- 2 uur, ben ik veel dingen kwijt. Ik weet niet meer wat ik heb gezegd toen we door het dorp liepen, of wat ik heb gezien. Het enige wat ik nog weet was dat we een vuuraansteker nodig hadden om onze peuken aan te steken, en dat ik om vuur vroeg bij een kale man. Rond 3 uur kwamen we aan bij het huis van mijn vriend en zijn huisgenoot. We gingen daar afteren met iedereen. (30 mensen in een standaard rijtjeswoning) Nou, en hier begon mijn beleving pas echt!

Ik besloot samen met mijn vriend dat we beide 1 witte molen namen (+- 130 mg MDMA) Op dit moment was ik erg leip, dus was het achteraf verstandig om nog even te wachten met bijpakken, maar ach, who cares? Happy new year! Haha. Er werd hardcore muziek op gezet, mensen dronken bier en wijn, (ik was aan de cola, hekel aan drank) en gingen spelletjes spelen. We speelden het kikkerspelletje, een spel dat iedereen zijn kleur kikkers heeft en die in de middelste emmer moet krijgen door middel van drukken met zijn duim. Gaaf spel joh, als je leip bent! Echt ge-wel-dig, en het leuke was, ik won en had alle kikkers er in 1 keer in! Wauw, haha.

Na het spelletje kwam ik in een space, een hele diepe space. (Wel een fijne) Ik ben toen naar boven gegaan om mijn make-up even wat bij te werken, en mijn bril op te doen ipv lenzen in, want het was inmiddels al half 4. Daarna ben ik beneden op de bank geploft met een glaasje cola en een lekker zacht dekentje. Die goede vriendin van waar we eerder op de avond waren gaan dineren, ging SUPER HARD. Die zat letterlijk in haar eigen wereld op de bank te spacen, ik kan nog steeds erg lachen om haar hoofd, sommige blikken die ze trok.

Ik had mijn mobiel nog boven laten liggen, dus die haalde ik rond 4 uur even op. (Ik was inmiddels uit die diepe space gekomen) Toen ik beneden kwam, zag ik mijn vriend zijn huisgenoot in de bijkeuken staan, hij prutste met het plafond. Dus ik loop naar hem toe: Hee F, wat doe je? ... Sta ik in de bijkeuken, is er helemaal niemand! Op dit moment dacht ik bij mezelf: Wow M, even rustig! Je hallucineert alleen, het is niks! Dus ik rookte maar even een peukje om rustig te worden in de keuken naast de bijkeuken. Ik kwam er achter dat een sta-tafel, bedrading op de muur, en een handdoek op de kast mijn hallucinatie voor F. was. Als ik er zó voor stond, een paar stappen naar achteren, dan veranderde het in hem, heel raar.

Tijdens het roken van dat peukje kwam mijn vriend er ook bij om 1 te roken. Ik zag een hele grote witte spin met grijs-gele rand op het plafond, en vroeg mijn vriend of hij die weg wou halen. Hij zei tegen me: Lieverd, je bent gewoon lekker aan het hallucineren. We ploffen zometeen wel op de bank om chill te knuffelen. Aan het einde van het peukje zei mijn vriend tegen me: Kijk, daar loopt wel een klein spinnetje omhoog! En ik zag het ook. Toen ging hij even naar de wc om een papiertje te pakken voor die spin. Hij stond op een stoel om de spin te pakken en zegt: Verrek! Het is maar een spijker. We stonden beide perplex, hoe kan dit? We zagen het beide en waren er van overtuigd dat het een spinnetje was, heel raar.

Vanaf dit moment heb ik geen tijdsbesef meer, dus ik zal geen tijden meer aangeven. Na dat gedoe van het spinnetje ging ik naar de woonkamer om vervolgens op de bank te chillen. Ik loop naar binnen en schrik me een hoedje van het gezicht van een vriend van me! Ik zei tegen hem: Wat heb jij nou op je gezicht? Ik zag dat hij een groen masker op zijn gezicht had. Zo'n gezichtsmasker dat wij meiden wel eens op ons hoofd smeren. Hij maakte me duidelijk dat ik aan het hallucineren was. Ik zei tegen hem: Oja, ik was dat inmiddels alweer vergeten. Eenmaal op de bank zag ik dat iedereen zo'n masker op had. Ik vond het eng en leuk tegelijk. Ik was bang dat het hallucineren erger zou worden, maar tegelijkertijd vond ik het gaaf dat ik zulke rare dingen zag.

Mijn vriend kwam bij me zitten, en zo hebben we geloof ik 2 uren gezeten, de tijd vloog voorbij en heb begon buiten licht te worden. In die 2 uren heb ik ongelovelijk lopen hallucineren. Ik kwam er ook achter dat ik mijn hallucinaties kan sturen! Op een gegeven moment werd het hele hoofd van een vriend van me paars, mijn vriend zag dit ook. Na veel rondkijken en nadenken besefte ik dat als ik aan de kleur roze dacht, zijn hoofd roze werd. Of aan de kleur blauw, en zijn hoofd werd blauw. Ik kon dit bij iedereen. Ik voelde me net Uri Geller, ik had magic powers! Haha.

Mijn trip begon uit te werken merkte ik, dus voor de na-space besloten ik en mijn vriend nog zo'n molentje te nemen. Dit had achteraf niks geholpen, mijn serotonine-voorraad was gewoon op. Ik heb tot 11 uur 's ochtends nog gechillt op de bank, en mensen gingen langzaamaan weg. We gingen op bed, en mijn vriend sliep als een roosje. Ik niet, ik kon niet slapen. Ik vermoed dat in 1 van de pillen speed zat, want ik weet van mezelf dat ik maar een klein beetje nodig heb om een hele nacht wakker te blijven.

Ik hoop dat deze trip leuk te lezen was, ik heb zo aan een stuk door getypt.
Reacties, tips of adviezen altijd welkom!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 18 maart 2012 om 22:04:

daarom zei ik ook sommigen zijn creep:-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave.B op zondag 18 maart 2012 om 20:22:
Ook een gevoel gehad dat je tijdens de piek opeens heel serieus werd?

Heb ik wel gehad ook bij speakers ja.. vervelend, mn lichaam wilde doorgaan maar mn gedachten waren "wtf doe ik hier.. op eentonige muziek met al deze losgeslagen mensen".. en even later ging ik weer goed idd :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2012 om 18:39:
Heb ik wel gehad ook bij speakers ja.. vervelend, mn lichaam wilde doorgaan maar mn gedachten waren "wtf doe ik hier.. op eentonige muziek met al deze losgeslagen mensen".. en even later ging ik weer goed idd

Dat had ik tijdens mijn eerste keer, ik werd heel serieus en begon allemaal ""filosofisch"" gebrabbel uit te kramen :p Precies wat jij zegt!

edit: ik moet er bij zeggen dat ik het ook allemaal een beetje overweldigend vond en niet zo goed wist hoe ik er mee om moest gaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2012 om 18:49:
Dat had ik tijdens mijn eerste keer, ik werd heel serieus en begon allemaal ""filosofisch"" gebrabbel uit te kramen Precies wat jij zegt!

Bij mij was het omdat ik denk ik binnen twee uur anderhalf speaker op had.. op een nogal lege maag, 1,75, normaal postuur.. kun je wel nagaan :') beetje te veel van 't goeie.. heb ik ook direct daarmee afgeleerd..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ZZizou op maandag 19 maart 2012 om 17:46:

wie zijn ze? Nee de groene niet meer aangeraakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 19 maart 2012 om 19:29:
wie zijn ze? Nee de groene niet meer aangeraakt.

Ondanks het feit dat je na de eerste keer ook al goed naar de klote was, heb je ze nog driemaal gebruikt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tsja, ik geloofde er niet in dat MDMA verschillend kon zijn. Het was geen MCCP btw daar kan ik al HELEMAAL NIET tegen wordt dan flauw duizelig en ga bijna ko
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk reportje, Getoverit. Normaliter hallucineer je dus nauwelijks? Kwam het nu door de hoeveelheid? Of wat deed je nu anders dan normaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 19 maart 2012 om 20:13:
Leuk reportje, Getoverit. Normaliter hallucineer je dus nauwelijks? Kwam het nu door de hoeveelheid? Of wat deed je nu anders dan normaal?

Ik hallucineer snel. Ik weet niet hoe het komt dat ik die nacht zoveel hallucineerde.
Normaliter hallucineer ik niet zo veel en raar. Die nacht was niet anders dan ieder ander 'space'- nachtje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van getoverit op maandag 19 maart 2012 om 20:44:
Ik hallucineer snel. Ik weet niet hoe het komt dat ik die nacht zoveel hallucineerde.
Normaliter hallucineer ik niet zo veel en raar. Die nacht was niet anders dan ieder ander 'space'- nachtje.

Ben je gewoon heel gevoelig voor mdma? Naja, wel leuk om een keer ervaren te hebben, lijkt me. (:

Ik heb aan het einde van een feest soms wel eens dat ik een beetje ga hallucineren, maar verder niet echt.

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Digitalism op maandag 19 maart 2012 om 23:22:
k heb aan het einde van een feest soms wel eens dat ik een beetje ga hallucineren, maar verder niet echt.

moet je in 1 uur 350 mg knallen... geheid dat je de hele tijd mensen in je kamer ziet die er eigenlijk niet zijn!!! je Wordt zo vaag dat je tegen die denkbeeldige mensen begint te praten:rot:

Iedereen die ik ken en die wel eens veel had heeft het meegemaakt...en het klinkt heeel eng maar het is echt SUPER VET!! het is zoo heerlijk leip gewoon!
eerst krijg je 2 uur een love feeling daarna die ongelofelijke leipheid!!

Dit kan je ook alleen doen als je 400mg op een avond gewend bent en daar niet ziek van wordt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik gebruik zo'n 200 tot 300 milligram op een feest, dus ik vrees dat ik niet in het plaatje pas. Verder voel ik ook niet de behoefte om zulke hoeveelheden te nuttigen. Wel wil ik nog steeds een keer een heel snoepje (Q'tje ofzo) in één keer nemen, om te kijken hoe ik daar op reageer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 20 maart 2012 om 18:19:
een heel snoepje (Q'tje ofzo) in één keer nemen, om te kijken hoe ik daar op reageer.

JA DUH!! op een feest wil je niet helemaal leip als een fucking boskabouter........ ik zit ook thuis!! Als ik leip ga op feesten is 150 mg wel zat ja
Als je thuis bent moet je eens 2 van die Qs droppen :D geheid lachen zon avond..
En de tijd gaat snel??

Tijd gaat juist fucking traag aangezien je zo bij de wc bent.. en niet continue aan het lopen bent en alles vergeet wat je loopt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel wil ik nog steeds een keer een heel snoepje (Q'tje ofzo) in één keer nemen

Als je regelmatig gebruikt moet dit geen probleem zijn. Begin zelf ook regelmatig met 1 hele defqon of Q.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 maart 2012 om 18:04:
moet je in 1 uur 350 mg knallen... geheid dat je de hele tijd mensen in je kamer ziet die er eigenlijk niet zijn!!! je Wordt zo vaag dat je tegen die denkbeeldige mensen begint te praten

Supergaaf man, thuis een overdosis nemen zodat je gaat hallucineren...

http://www.goeievraag.nl/vraag/leuke-goedkope-hobby-thuis-kunt.38863#antwoorden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frankie.. op dinsdag 20 maart 2012 om 18:54:
Als je regelmatig gebruikt moet dit geen probleem zijn. Begin zelf ook regelmatig met 1 hele defqon of Q.

Ik gebruik zo'n 4 a 5 keer per jaar op feesten en heeeeel soms (bij iemand) thuis.

Ik geloof ook wel dat ik het kan hebben, maar ik ben bang dat ik dan m'n tolerantie verhoog, of is dat onzin?
Waarschuw beheerder
Ik gebruik zo'n 200 tot 300 milligram op een feest, dus ik vrees dat ik niet in het plaatje pas. Verder voel ik ook niet de behoefte om zulke hoeveelheden te nuttigen. Wel wil ik nog steeds een keer een heel snoepje (Q'tje ofzo) in één keer nemen, om te kijken hoe ik daar op reageer.

Moet zeggen: voor een feest vind ik dat de ideale hoeveelheid mg's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 20 maart 2012 om 19:49:
Ik geloof ook wel dat ik het kan hebben, maar ik ben bang dat ik dan m'n tolerantie verhoog, of is dat onzin?

Als je na die keer gewoon weer een paar maandjes rust neemt, zal het geen invloed hebben op je tolerantie..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Freako op donderdag 27 oktober 2011 om 16:54:
emand ervaring met witte speakers?
moet ong.200 mg in zitten

is 220 op getest,en gaan als een kneiter
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op dinsdag 20 maart 2012 om 20:22:

Moet zeggen: voor een feest vind ik dat de ideale hoeveelheid mg's.

Wat een hoeveelheden zeg... Ik ga nog steeds heerlijk om 100-150 mg per avond
Waarschuw beheerder
Een tijdje geleden blauwe mitsu's gekocht en afgelopen weekend voor het eerst geprobeerd op sensation (België). Ik had ze niet laten testen aangezien ik de persoon waarvan ik ze gekocht heb wel vertrouw (140mg volgens hem).

Wat een rotzooi. 1tje opgegooid en 1,5 uur gewacht, maar geen enkel effect. Opnieuw eentje gedaan maar nog steeds niets. Wel vreemd want ze proefden typisch bitter zoals veel andere snoepjes. Een kameraad van mij die er bij was zat in hetzelfde schuitje.

Besluit: rommel om in de vuilbak te gooien.
Conclusie: vertrouwen is goed, controle is beter.

(Foto's kunnen, indien mensen interesse hebben, geupload worden)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Xqlusive3010 op woensdag 21 maart 2012 om 02:03:
is 220 op getest,en gaan als een kneiter

Dat was de 1e batch.. Die daarna zijn gedrukt komen niet meer aan de 200!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teknea op woensdag 21 maart 2012 om 08:21:
Wat een hoeveelheden zeg... Ik ga nog steeds heerlijk om 100-150 mg per avond

Ik weet niet of je hier af en toe een en ander leest, maar mijn hoeveelheden zijn absoluut niet hoog. Aan de 200 milligram zit je al als je anderhalf Q'tje neemt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morgenland op woensdag 21 maart 2012 om 10:15:
Een tijdje geleden blauwe mitsu's gekocht en afgelopen weekend voor het eerst geprobeerd op sensation (België). Ik had ze niet laten testen aangezien ik de persoon waarvan ik ze gekocht heb wel vertrouw (140mg volgens hem).

Wat een rotzooi. 1tje opgegooid en 1,5 uur gewacht, maar geen enkel effect. Opnieuw eentje gedaan maar nog steeds niets. Wel vreemd want ze proefden typisch bitter zoals veel andere snoepjes. Een kameraad van mij die er bij was zat in hetzelfde schuitje.

Besluit: rommel om in de vuilbak te gooien.
Conclusie: vertrouwen is goed, controle is beter.

Nou vervelend zeg voor je, zeker als je op zo'n knalfeest als Sensation bent.
Ik heb hetzelfde gehad met rode mitsu's (2 jaar terug), daarna getest en er zat (jaja) 50mg cafeine in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op woensdag 21 maart 2012 om 10:44:
Nou vervelend zeg voor je, zeker als je op zo'n knalfeest als Sensation bent.
Ik heb hetzelfde gehad met rode mitsu's (2 jaar terug), daarna getest en er zat (jaja) 50mg cafeine in.

Idd, zeker als je weet dat mijn zomervoorraad uit deze blauwtjes bestaan :/
Gelukkig was ik niet alleen op sensation, dus het is eerder jammer van het geld.

Haha, me 50mg cafeine kun je al beter een redbull drinken dan :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morgenland op woensdag 21 maart 2012 om 10:51:
Idd, zeker als je weet dat mijn zomervoorraad uit deze blauwtjes bestaan
Gelukkig was ik niet alleen op sensation, dus het is eerder jammer van het geld.

Poe erg lullig voor je.
En inderdaad, beter een Redd Bull, zeker als je na die rode Mitsu's wel aan de diarree geraakt van de kleurstoffen en bindmiddel en andere shit

Waarschuw beheerder
ik zit nu wel te wachten op de reportjes van MOH!

Waarschuw beheerder
iemand bekent met Paarse sterren?? vrij groot pilletje. en ze gaan echt hard!!
wel van een betrouwbare bron gehoort dat ze zeker hoger dan 180mg zijn.
was ook wel te merken! heb met een vriend van me ieder een halve gedaan op masters.
en toch kei wazig maar wel de eerste x dat ik bekant een uur of 2 flink uit me plaat ben gegaan!
meestal heb ik altijd zware benen in die toestand maar gister geen last!
en 2 heerlijke uuren kunne knalle van de sets van: daymar en unexist!!, en maddog en noizesuppressor.(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vorige week zaterdag voor de 3de keer witte speakertjes ( zijn ook de enigste die ik ooit heb gehad. )
heb ze samen met mn vriend gepakt, we pakte beide n halfje en we voelde m tegelijkertijd komen, we liepen door straten waar niemand komt,tenminste snachts niet, we ginge samen hard en overal om ons heen bomen en landschappen, we stonden bij een parkeerplaats en keken achter ons, een heeeel landsschap met zand we liepen er tegelijk heen en we begonnen er in te rennen en gingen liggen.
beetje met dat zand spelen enz, echt goed gevoel damnnn ;d
je ziet de sterren en de maan in de lucht, je doet je handen omhoog en voelt je zooo goed.
we hadden laterna nog n hele speaker gepakt, en daarna nog een kwartje.
dit was de eerste keer dat ik deze hoeveelheid had gepakt. eerste 2x n halfje en bijpakken een kwartje.
op n gegeven moment ging ik ook beetje hallucineren, we zaten eff op een bankje en ineens zag ik iemand voetballen maar mn vriend zag t niet.. zag vet leuk uit. de helftt weet k niet meer wat er allemaal is gebeurt .. best jammer maar weet wel dat ik de dag erna flinke pijn aan mn kaken had en niks naar binne kreeg. ohja.. ef een vraagje, de eerste en 2de keer bleef ik de hele tijd aant roken en vorige week heb ik hooguit 4 sigaretten gerookt op n hele nacht, weet iemand hoe dit komt?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van MiiniMe op maandag 26 maart 2012 om 12:57:
best jammer maar weet wel dat ik de dag erna flinke pijn aan mn kaken had en niks naar binne kreeg.

Ik ben er enerzijds juist blij mee. Als er helemaal geen nadelen aan zouden kleven, dan zou je het makkelijker vaker pakken.

Wat het roken betreft, ik rook niet. Dus ik heb geen echte verklaring. Misschien dat er buiten veel te zien/doen was en je gewoon geen behoefte hebt gehad aan roken.