Mijn ergste hallucinatie trip, hij is erg lang dus ik zal hem in een kleiner lettertype doen.
Oud & Nieuw.
Ik was met de jaarwisseling bij mijn vriend thuis. We waren met een heel grote groep mensen, ik gok zo'n 30 vrienden in totaal, erg gezellig! We zijn rond etenstijd naar een goede vriendin van ons gegaan om daar te gaan dineren met haar en haar broer en moeder. Dit was erg gezellig, want hoe later het werd, hoe meer vrienden er ook kwamen binnenstromen. Met hardcore-muziek op, lekkere soep en stokbrood met allerlei lekkernijen kon de avond niet beter beginnen!
Rond 7 uur rookten we een aantal jointjes met een paar vrienden, dit is een gewoonte als we bij elkaar komen.
Rond 10 uur gingen we met de groep mensen die met ons waren naar een andere vriend toe, waar de rest van de vriendengroep op ons zaten te wachten. Eenmaal daar aangekomen, was het al half 11, want we gingen lopend. Toen we daar waren zag ik heel veel nog voor mij onbekende mensen. Ik ben erg sociaal van mezelf, dus al snel ben ik een aantal praatjes gaan maken met mensen die me van de eerste indruk aanspraken. Zo had ik een leuk gesprekje met een hippie-geval die al een xtc-pilletje op had. Hij had hele verhalen tegen me, ik kon erg genieten van het idee dat hij zich zo lekker voelde. Zo'n 15 mensen zaten op de grote hoekbank in de woonkamer, ongeveer 10 mensen stonden buiten bij de vuurkorf, en 5 anderen zaten bij mij en mijn vriend aan de tafel. Toen het 11 uur was besloot ik om mijn eerste halve pilletje te nemen (wit klavertje, +- 140 mg MDMA) zodat hij om 12 uur in zou slaan, tenminste dat hoopte ik. Mijn vriend nam zijn eerste halfje rond kwart voor 12.
Van 11 uur tot kwart voor 12 heb ik kennis gemaakt met alle mensen die daar waren die ik nog niet kende, en iedereen was heel aardig. Het was 5 voor 12 toen iedereen in de woonkamer ging staan. Het jaar duurde nog maar 5 minuten, spannend! Mijn vriend en ik besloten om in de gang te gaan staan, omdat we zoenend het jaar in wouden gaan. Toen begon het, 10, 9, 8, 7.. (HOE is het mogelijk? Ik voel hem opkomen!!) - het fijne warme en tintelende gevoel in mijn lichaam - Vanaf 5 seconden begonnen ik en mijn vriend te zoenen, en ongeveer 2 seconden na 12 uur stopten we. Ik zei toen; Wow! Zoenend het jaar in, en mijn snoepje slaat ook gelijk in! Happy new year lieverd! <3. Daarna vrolijk iedereen gelukkig nieuw jaar wensen, wat wel een half uur duurde omdat er zoveel mensen waren. Toen ik klaar was ben ik met mijn vriend bij de vuurkorf gaan staan, want dit was heel fijn. En jeetje, dat vuurwerk was werkelijk het mooiste wat ik had gezien! Op dat moment heb ik mijn andere halfje genomen, en mijn vriend ook. We hadden nu dus beide +- 140 mg MDMA op.
Toen iedereen klaar was met feliciteren, gingen we met de hele groep de straat op om door het dorp te lopen. Iedereen die we tegen kwamen gaven we een hand met de wens voor een gezond en gelukkig 2012. Ik weet nog dat mijn hallucinaties nu al begonnen! Ik ben zoals ik al zei een erg sociaal iemand, dus je kunt je wel voorstellen dat ik allemaal onzin uitkraam als ik leip ben. Op een gegeven moment toen we bij een kruispunt aankwamen zei ik tegen mijn vriend: Hee pop, moet je eens kijken, daar liggen allemaal broodzakken op de weg! Dus wij lopen daar heen om te kijken, bleken het oude vuurwerkdozen te zijn! Ik was er toch wel super zeker van dat het broodzakken waren.. haha.
Vanaf dit moment +- 2 uur, ben ik veel dingen kwijt. Ik weet niet meer wat ik heb gezegd toen we door het dorp liepen, of wat ik heb gezien. Het enige wat ik nog weet was dat we een vuuraansteker nodig hadden om onze peuken aan te steken, en dat ik om vuur vroeg bij een kale man. Rond 3 uur kwamen we aan bij het huis van mijn vriend en zijn huisgenoot. We gingen daar afteren met iedereen. (30 mensen in een standaard rijtjeswoning) Nou, en hier begon mijn beleving pas echt!
Ik besloot samen met mijn vriend dat we beide 1 witte molen namen (+- 130 mg MDMA) Op dit moment was ik erg leip, dus was het achteraf verstandig om nog even te wachten met bijpakken, maar ach, who cares? Happy new year! Haha. Er werd hardcore muziek op gezet, mensen dronken bier en wijn, (ik was aan de cola, hekel aan drank) en gingen spelletjes spelen. We speelden het kikkerspelletje, een spel dat iedereen zijn kleur kikkers heeft en die in de middelste emmer moet krijgen door middel van drukken met zijn duim. Gaaf spel joh, als je leip bent! Echt ge-wel-dig, en het leuke was, ik won en had alle kikkers er in 1 keer in! Wauw, haha.
Na het spelletje kwam ik in een space, een hele diepe space. (Wel een fijne) Ik ben toen naar boven gegaan om mijn make-up even wat bij te werken, en mijn bril op te doen ipv lenzen in, want het was inmiddels al half 4. Daarna ben ik beneden op de bank geploft met een glaasje cola en een lekker zacht dekentje. Die goede vriendin van waar we eerder op de avond waren gaan dineren, ging SUPER HARD. Die zat letterlijk in haar eigen wereld op de bank te spacen, ik kan nog steeds erg lachen om haar hoofd, sommige blikken die ze trok.
Ik had mijn mobiel nog boven laten liggen, dus die haalde ik rond 4 uur even op. (Ik was inmiddels uit die diepe space gekomen) Toen ik beneden kwam, zag ik mijn vriend zijn huisgenoot in de bijkeuken staan, hij prutste met het plafond. Dus ik loop naar hem toe: Hee F, wat doe je? ... Sta ik in de bijkeuken, is er helemaal niemand! Op dit moment dacht ik bij mezelf: Wow M, even rustig! Je hallucineert alleen, het is niks! Dus ik rookte maar even een peukje om rustig te worden in de keuken naast de bijkeuken. Ik kwam er achter dat een sta-tafel, bedrading op de muur, en een handdoek op de kast mijn hallucinatie voor F. was. Als ik er zó voor stond, een paar stappen naar achteren, dan veranderde het in hem, heel raar.
Tijdens het roken van dat peukje kwam mijn vriend er ook bij om 1 te roken. Ik zag een hele grote witte spin met grijs-gele rand op het plafond, en vroeg mijn vriend of hij die weg wou halen. Hij zei tegen me: Lieverd, je bent gewoon lekker aan het hallucineren. We ploffen zometeen wel op de bank om chill te knuffelen. Aan het einde van het peukje zei mijn vriend tegen me: Kijk, daar loopt wel een klein spinnetje omhoog! En ik zag het ook. Toen ging hij even naar de wc om een papiertje te pakken voor die spin. Hij stond op een stoel om de spin te pakken en zegt: Verrek! Het is maar een spijker. We stonden beide perplex, hoe kan dit? We zagen het beide en waren er van overtuigd dat het een spinnetje was, heel raar.
Vanaf dit moment heb ik geen tijdsbesef meer, dus ik zal geen tijden meer aangeven. Na dat gedoe van het spinnetje ging ik naar de woonkamer om vervolgens op de bank te chillen. Ik loop naar binnen en schrik me een hoedje van het gezicht van een vriend van me! Ik zei tegen hem: Wat heb jij nou op je gezicht? Ik zag dat hij een groen masker op zijn gezicht had. Zo'n gezichtsmasker dat wij meiden wel eens op ons hoofd smeren. Hij maakte me duidelijk dat ik aan het hallucineren was. Ik zei tegen hem: Oja, ik was dat inmiddels alweer vergeten. Eenmaal op de bank zag ik dat iedereen zo'n masker op had. Ik vond het eng en leuk tegelijk. Ik was bang dat het hallucineren erger zou worden, maar tegelijkertijd vond ik het gaaf dat ik zulke rare dingen zag.
Mijn vriend kwam bij me zitten, en zo hebben we geloof ik 2 uren gezeten, de tijd vloog voorbij en heb begon buiten licht te worden. In die 2 uren heb ik ongelovelijk lopen hallucineren. Ik kwam er ook achter dat ik mijn hallucinaties kan sturen! Op een gegeven moment werd het hele hoofd van een vriend van me paars, mijn vriend zag dit ook. Na veel rondkijken en nadenken besefte ik dat als ik aan de kleur roze dacht, zijn hoofd roze werd. Of aan de kleur blauw, en zijn hoofd werd blauw. Ik kon dit bij iedereen. Ik voelde me net Uri Geller, ik had magic powers! Haha.
Mijn trip begon uit te werken merkte ik, dus voor de na-space besloten ik en mijn vriend nog zo'n molentje te nemen. Dit had achteraf niks geholpen, mijn serotonine-voorraad was gewoon op. Ik heb tot 11 uur 's ochtends nog gechillt op de bank, en mensen gingen langzaamaan weg. We gingen op bed, en mijn vriend sliep als een roosje. Ik niet, ik kon niet slapen. Ik vermoed dat in 1 van de pillen speed zat, want ik weet van mezelf dat ik maar een klein beetje nodig heb om een hele nacht wakker te blijven.
Ik hoop dat deze trip leuk te lezen was, ik heb zo aan een stuk door getypt.
Reacties, tips of adviezen altijd welkom!