Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 645565x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 10:36:
Lijkt me verstandig. Wat versta jij onder een pauze eigenlijk?

Inderdaad. In Oktober voor het eerst aan de pillen en nu al 2 speakers weg werken.

Junkie gedrag
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [N.G.F.] :XTC:redo44 :lijn: op maandag 30 januari 2012 om 00:09:
is ook wel eens lekker
lekker injezelf
heerlijk
gordijnen dicht en gaan
kun je af en toe ook een dansje wagen hahaha

Zalig ja! Houtkacheltje aan, lekker musiekje, knuffelen met de katjes...en als je te hard gaat gewoon even gaan wandelen
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 11:01:
3/4 weken.

Dat is in mijn ogen veel te kort. Dat zou betekenen dat je zo'n vijftien keer per jaar X gebruikt. Ook lees ik dat als je wat gebruikt, je aardig wat milligrammen naar binnen werkt. Volgens mij kun jij slecht nee zeggen tegen X en is de verleiding om het weer te doen elke keer te groot. Maar goed, dat is slechts mijn mening uiteraard.

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 09:44:
Het zit er tussen in, ze zijn heel erg donker roze , maar ze zijn ook niet rood!

dan heb ik ze ook gehad, volgens mij zijn er maar 1 soort tot nu van gedrukt.
maar had er wel iets meer van verwacht:O

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Digitalism op maandag 30 januari 2012 om 12:54:
Maar goed, dat is slechts mijn mening uiteraard.

En mijne (Y)

Ik herken mijzelf wel op 't punt dat ik na mijn eerste keer X nergens anders meer aan dacht en elke dag zat af te tellen tot ik weer mocht.. gelukkig was ik wel bekend met de feiten over tolerantie en dergelijke waardoor ik niet te vroeg weer pakte (althans, voor mijn gevoel.. ik had er een maand tussen zitten, maar had het liefst na een week alweer genomen als 't kon).. op den duur kom je er achter dat X niet meer werkt zoals je gedacht had, dat is gewoon het teken dat je te veel en te vaak gebruikt..

Inmiddels hou ik er zelf zo'n 3 maand tussen en ook dat is voor mij nog te kort (wellicht omdat ik het toen al verneukt heb?).. ik heb dan nu ook een behoorlijke pauze in gelast van minimaal een half jaar.. Dus 3/4 weken? dan is je serotonine nog nieteens weer volledig aangevuld volgensmij.. Zal me dan ook niets verbazen dat als je zo doorgaat, je uiteindelijk zwaar depressief begint te voelen.

Waarschuw beheerder
-6
Natuurlijk iedereen zijn eigen mening he. :)
Het is waar hoor, ik kan inderdaad moeilijk nee zeggen tegen xtc.
Vooral de afgelopen paar weken, zoals oud en nieuw en andere feestdagen.
Iedereen heeft een andere mening over hoe vaak je drugs zou moeten gebruiken.
En het is ook zeker bewezen dat het wel langer duurt voordat je serotonine weer is aangevuld.
Ik ben hoe dan ook blij dat ik het niet per se nodig heb.
Een paar vrienden van mij zitten er standaard iedere zaterdag aan.

En dan verwacht ik nu de vraag, waarom doe je het dan?
Ik vind het leuk, ik gebruik alleen bij vertrouwde personen.
Ach ik kan het wel uitleggen, maar iedereen is jong geweest toch? ;)

Waarschuw beheerder
+2-1
We kunnen nu wel heel uitgebreid gaan reageren en onze uitleg goed onderbouwen enzo maar ik denk dat het weinig zin heeft of niet? ;)
Natuurlijk zijn we allemaal jong geweest maar wil je daarmee zeggen dat we ook allemaal zo onverstandig XTC hebben gebruikt als jij nu doet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 13:34:
Ik herken mijzelf wel op 't punt dat ik na mijn eerste keer X nergens anders meer aan dacht en elke dag zat af te tellen tot ik weer mocht.. gelukkig was ik wel bekend met de feiten over tolerantie en dergelijke waardoor ik niet te vroeg weer pakte (althans, voor mijn gevoel.. ik had er een maand tussen zitten, maar had het liefst na een week alweer genomen als 't kon).. op den duur kom je er achter dat X niet meer werkt zoals je gedacht had, dat is gewoon het teken dat je te veel en te vaak gebruikt..

Inmiddels hou ik er zelf zo'n 3 maand tussen en ook dat is voor mij nog te kort (wellicht omdat ik het toen al verneukt heb?).. ik heb dan nu ook een behoorlijke pauze in gelast van minimaal een half jaar.. Dus 3/4 weken? dan is je serotonine nog nieteens weer volledig aangevuld volgensmij.. Zal me dan ook niets verbazen dat als je zo doorgaat, je uiteindelijk zwaar depressief begint te voelen.

Ik denk dat iedereen na de eerste keer (mits deze goed beviel) voor z'n gevoel nergens anders meer aan kon denken. Dat je het liefst zo snel mogelijk weer aan de X zou gaan vind ik ook niet zo vreemd. Maar er is in mijn ogen een groot verschil tussen het willen en het daadwerkelijk ook doen.

Ik gebruik zo'n vijf keer per jaar, dus gemiddeld zit er steeds een dikke twee maanden tussen. Natuurlijk zou ik ook liever veel vaker gebruiken, want het is een leuk avontuur. Maar ik weet dat als ik het echt vaker ga doen, het normaler wordt en ik er minder plezier aan ga beleven.

Bij mij gaat het trouwens ook minder (of in ieder geval anders) werken. Het 'love-gevoel' heb ik al een tijdje niet meer, wel klinkt alle muziek nog steeds geweldig. Lichten en lasers zijn ook minder intens dan vroeger. Eigenlijk denk ik dat dit niet per se door teveel gebruikt te hebben komt, want dat heb ik volgens mij nooit gedaan. In mijn beleving gaat X op den duur gewoon minder goed werken omdat je maar al te goed weet wat er gaat gebeuren en je er dus steeds meer aan went.

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 14:36:
En dan verwacht ik nu de vraag, waarom doe je het dan?
Ik vind het leuk, ik gebruik alleen bij vertrouwde personen.
Ach ik kan het wel uitleggen, maar iedereen is jong geweest toch?

Het is ook leuk, maar daarin schuilt ook juist het gevaar. Je hebt het er wel over dat vrienden van je elke zaterdag aan de X zitten, maar hoe groot acht jij de kans dat jij over een tijdje ook niet tot die groep behoort? In een paar maanden tijd ben je wat drugsgebruik betreft behoorlijk veranderd. Waarschijnlijk kom ik nu over als een boze vader, dat is niet m'n bedoeling. Ik wil er alleen voor zorgen dat X net zo leuk blijft als dat het nu is. (:
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 14:36:
Ach ik kan het wel uitleggen, maar iedereen is jong geweest toch?

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 14:59:
Wij kunnen nu wel heel uitgebreid gaan reageren en onze uitleg goed onderbouwen enzo maar ik denk dat het weinig zin heeft of niet?
Natuurlijk zijn we allemaal jong geweest maar wil je daarmee zeggen dat we ook allemaal zo onverstandig XTC hebben gebruikt als jij nu doet?

Haha inderdaad, ik gebruik sinds precies een jaar en een dag geleden xtc en ik heb me altijd prima kunnen inhouden. Xtc gebruiken op een feest vind ik helemaal het einde dus het is niet zo dat ik er niet zoveel aan vind hoor en dat dat dus de rede zou moeten zijn waarom ik me in kan houden;)
Ik heb één keer binnen 12 dagen na gebruik nog een keer gedaan en één keer na 14 dagen maar verder altijd 4-6 weken ertussen:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-2
Duidelijk, bedankt voor de info/tips ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 30 januari 2012 om 15:01:
In mijn beleving gaat X op den duur gewoon minder goed werken omdat je maar al te goed weet wat er gaat gebeuren en je er dus steeds meer aan went.

Daar ben ik ook wel van overtuigd ja. Laatst een spreeksessie gezien (volgensmij via de trimbos vraag van de week topic hier) waarin werd verteld dat je je eerste keer weer opnieuw kunt beleven wanneer je de voorgaande ervaringen zo goed als bent vergeten.. (dus een paar jaar er tussen laat).. dus daar lijkt me een kern van waarheid in zitten.
Waarschuw beheerder
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Een paar jaar wachten gaat mij echter niet lukken op deze leeftijd. ^^

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op maandag 30 januari 2012 om 16:28:
Een paar jaar wachten gaat mij echter niet lukken op deze leeftijd. ^^

Misschien een succes om ooit een keer op latere leeftijd weer de partymacher uit te hangen :P voor een keertje.. zie nog genoeg lui van 'de oude garde' rondlopen op grote festivals.. en ik geef ze geen ongelijk!

Waarschuw beheerder
Ik krijg sinds kort het geweldige love happy gevoel als ik aan het bier zit :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 16:30:
'de oude garde

nou daar ben ik er volgens mij 1 van :D
maar ik gebruik nu ook 1 x in de 2 a 3 maand
vroeger gebruikte ik nooit pas toen ik 27 was
heb toen 1 jaar intensief gebruikt
maar ben op tijd gestopt want nix kon me meer schelen zelfs de kinderen niet meer
alles moest wijken voor de X
maar gelukkig is dat niet meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 16:30:
Misschien een succes om ooit een keer op latere leeftijd weer de partymacher uit te hangen voor een keertje.. zie nog genoeg lui van 'de oude garde' rondlopen op grote festivals.. en ik geef ze geen ongelijk!

Dat plan spreekt mij ook wel aan. (:

Uitspraak van actief op maandag 30 januari 2012 om 16:49:
Ik krijg sinds kort het geweldige love happy gevoel als ik aan het bier zit

L0l whut?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 30 januari 2012 om 17:05:
Misschien een succes om ooit een keer op latere leeftijd weer de partymacher uit te hangen voor een keertje.. zie nog genoeg lui van 'de oude garde' rondlopen op grote festivals.. en ik geef ze geen ongelijk!

Tja ben 40. X al 20 jaar. Gemiddeld 1 x per 3 a 4 wkn max 2 blauwe boom en blijf het goede gevoel houden. Echt als de eerste keer. Dat goede warme gevoel. Space alleen als ik me goed voel, beweeg veel en eet gezond. Soms lekker naar een minimal-avondje, andere keer rugzak vol, jointje mee en 20km wandelen...dus tja...ik denk dat je het gevoel kunt blijven houden.

Ik heb nog nooit coke of ghb gehad misschien heeft dat er wat mee te maken.
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met de blauwe kroontjes er word gezegt er zit 120 mg md*a in.

Ik vind ze namelijk aan de dure kant maar wil wel graag weten of iemand ze weleens gebruikt heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op maandag 30 januari 2012 om 17:43:
Ik heb nog nooit coke of ghb gehad misschien heeft dat er wat mee te maken.

Ik gebruik al 2 jaar snoepjes om de 2 maanden ofso.

Maar in 2 jaar is geen 1 keer geweest zoals eerste keer dat ik een snoepje innam.

2 maandjes voor het eerst ghb gebruikt maar t pil effect word niet anders na dat ik een keer ghb genomen heb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 30 januari 2012 om 15:01:
Ik denk dat iedereen na de eerste keer (mits deze goed beviel) voor z'n gevoel nergens anders meer aan kon denken. Dat je het liefst zo snel mogelijk weer aan de X zou gaan vind ik ook niet zo vreemd. Maar er is in mijn ogen een groot verschil tussen het willen en het daadwerkelijk ook doen.

Hier sluit ik me volledig bij aan! na de eerste keer tel je echt weer af naar de volgende keer, alleen ik heb gelukkig niet de verleiding om het elk weekend te doen! Aangezien ik de enige in onze groep ben die het doet! Nu ik er zo over nadenk is dit misschien wel een klein beetje mijn redding, want natuurlijk wil je het liefste elke week dat gevoel! Heb mezelf er overigens wel op betrapt dat ik vanaf thrillogy al de dagen aan het aftellen ben naar hardbass!:D
Waarschuw beheerder
+1-1
Haha, op Hard Bass gaat er behoorlijk geknald worden (waaronder ik)!
Waarschuw beheerder
We hadden van het weekend bijna gele kroontjes genomen, maar toch maar op de vertrouwde eekhoorntjes gegaan omdat ik de gele kroontjes niet ken. Iemand wel ervaring mee?
Waarschuw beheerder
weet er al iemand of een verschil is kwa inhoud wat betreft de rode defqons? er zijn sommige met DANCE achterop zonder breeklijn en sommige met alleen een breeklijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 31 januari 2012 om 15:03:
er zijn sommige met DANCE achterop

Ja dat vind ik ook zo :VAAG: Waarom niet gewoon dans?
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 21:34:
Ging rond dat ze 230 mg waren, maar dat geloof ik niet

Zou ik ook niet geloven, maar de allerallereerste betsj tipte er wel tegenaan met 223 :VAAG:

btw volgens mij mag iemand je niet, met al die duimpies naar beneden :(
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 23:39:
daar kan ik ze niet vinden????

Ik weet niet hoor, maar weet je zeker dat ze goed zijn :LOL:

[img width=364 height=190]http://www.pillreports.com/images/fullsize/28439.jpg[/img]

Is hoogstwaarschijnlijk goed dus :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 01:33:
ik vind ze echt vies tegen vallen!

Toge holerantie !?!?!?! :p
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2012 om 14:59:
maar wil je daarmee zeggen dat we ook allemaal zo onverstandig XTC hebben gebruikt als jij nu doet?

WOEHAAHAH :ROFLOL: NIET + NIET - MAAR ER TUSSENIN ;D
en blijf het goede gevoel houden. Echt als de eerste keer

No way :NO: Niet mogelijk! en ik ga niet uitleggen waarom want dat staat op algemeen p topic tussen plus minus pagina 600-900 schat ik .... :LOL:

misschien heeft dat er wat mee te maken.

Het heeft groot (negatief) effect op de beleving van Mdma als je het tegelijkertijd gebruikt, maar ik weet niet hoe dat afzonderlijk zit :(
Uitspraak van missiem op maandag 30 januari 2012 om 17:50:
blauwe kroontjes

Uitspraak van Nachtdier op dinsdag 31 januari 2012 om 02:27:
gele kroontjes genomen

Ben benieuwd :) en waarom andere als je toppillen hebt (Y)
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 31 januari 2012 om 15:03:
weet er al iemand

Ik weet niet maar als ik zo t net afstruin kom je tussen de 160-180 of net iets daarboven.
Dat ze mdma zijn is wel duidelijk lijkt me :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van wVw op dinsdag 31 januari 2012 om 23:30:
btw volgens mij mag iemand je niet, met al die duimpies naar beneden

Nee het gaat mensen erom dat ik volgens hun te vaak gebruik, en hebben ze minder respect voor me.
Maar dat is dan maar jammer, ik kom hier om te vertellen hoe die speakertjes bevielen, en niet om geliefd te worden. :)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2012 om 23:34:
te vaak gebruik

ach het geluk met mdma is dat het een keer ophoudt.
Het is niet zoals andere middelen die je maar kan blijven nemen. Tuurlijk kan dat maar daar wordt je wederom niet echt vrolijker van :LOL:
En uiteindelijk heb je er zelf in een later stadium last van dusssss laat maar lulle joh....

Ik denk dat mensen eerst een keer bij zichzelf moeten gaan beginnen voordat men oordeeld over anderen, want dan kom je er pas achter dat het leven vaak anders is of juist hetzelfde als jezelf :D

SAFE
Waarschuw beheerder
+1
Ps speaks zijn uitstekend ;)

Waarschuw beheerder
Zo heeft iedereen er zijn eigen kijk op he. :)
Waarschuw beheerder
^Gelukkig wel ;) maar dat gezeik altijd :ROT:

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2012 om 23:39:
daar kan ik ze niet vinden????

Ik wist dat ik m gezien had :p en ga voortaan geld vragen hier :LOL:

[img width=800 height=600 cacheid=00122a7c002fa9864ebf5d801a02ce26fe]http://i44.tinypic.com/1f7qzq.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van wVw op woensdag 1 februari 2012 om 00:00:
maar dat gezeik altijd

Tsja.. welkom op partyflock :9
Waarschuw beheerder
+1
No way :NO: Niet mogelijk! en ik ga niet uitleggen waarom

Zeker wel! en ik KAN niet uitleggen waarom (heb er wel een theorie over verzonnen...staat ergens ver weg:lol: )

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op maandag 30 januari 2012 om 17:05:
L0l whut?

Bier= Happy love xtc gevoel :D
Waarschuw beheerder
No way :NO: Niet mogelijk! en ik ga niet uitleggen waarom

Ik vond mijn eerste keer niet eens de beste keer. Heb het nu zo'n 8x gedaan en er lijkt zelfs een stijgende lijn in te zitten wat betreft het effect van XTC.

Mijn theorie: ik begon met erg lage dosissen. Ik heb het hierna langzaam opgebouwd en zit nu op <250mg op een avond en ben hier makkelijk 5-7 uur zoet mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2012 om 00:32:
Tsja.. welkom op partyflock

Heb ik zeik aan ;)
Uitspraak van Rimar op woensdag 1 februari 2012 om 00:55:
...staat ergens ver weg

Als je nou zegt waar, want ik ben niet zo lui hoor :LOL:
Uitspraak van Nachtdier op woensdag 1 februari 2012 om 02:37:
er lijkt zelfs een stijgende lijn in te zitten

Ik denk gelijk mits je natuurlijk een volwaardige dosis gebruikt.
Een stijgende lijn lijkt me sterk o.v.v. je eigen conclusie
ik begon met erg lage dosissen

en dan zit er zeker een stijgende lijn in want je weet niet hoe je het ervaart met een voor jouw perfecte dosis na 8 keer :YES:

<250mg op een avond en ben hier makkelijk 5-7 uur zoet mee.

Dat is prima en zo hoort het te zijn (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op woensdag 1 februari 2012 om 03:09:
want ik ben niet zo lui hoor :LOL:

Ik wel...was ergens in 2009:) (denk in een inactief topic) dus succes met zoeken:lol:

Waarschuw beheerder
Toge holerantie !?!?!?!

nja ik had het 4 weken neit meer gebruikt endan horen ze wel te klappen zegmaar. maare nee heur! kan wel merken dat ze van de playboys afkomen.. wand die vond ik voort ook slecht worden(persoonlijk dan) als ik een kwartje speaker doe voel ik er meer van zelf:P

maar de defqons doen het Perfect!! echt zoon heerlijke roes en love feeling sins die gele love hartjes van begin vorigjaar!!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2012 om 16:18:
maar de defqons doen het Perfect!! echt zoon heerlijke roes en love feeling sins die gele love hartjes van begin vorigjaar!!laatste aanpassing 1 februari 2012 16:19

Het mooie is dat de M van de Defqon's waarschijnlijk gewoon precies dezelfde M is als de Q-dance.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2012 om 01:20:
Bier= Happy love xtc gevoel :D

kan je me dat ff leren? dan kank het gevoel krijgen wanneer ik wil!:d

ik begon met erg lage dosissen. Ik heb het hierna langzaam opgebouwd en zit nu op <250mg op een avond en ben hier makkelijk 5-7 uur zoet mee.

das nice, mijn 2de keer was meteen een hele q-dance dus mijn dosissen zijn vanaf het eerste moment al redelijk hoog, ben benieuwd zit nu vanaf thrillogy te wachten tot hardbass, heb ook wel weer zin om te knallen!:D

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van inactief op woensdag 1 februari 2012 om 21:20:
kan je me dat ff leren? dan kank het gevoel krijgen wanneer ik wil!

Weet niet, het beste recept is:

Fijne lieve mensen, een verjaardag of gewoon langs gaan bij vrienden of in de kroeg ofzo. Wat bier en wiet en ja jezelf zijn en genieten van de gezelligheid en dat je het zo goed hebt. De positieve energie voelen van je vrienden en wat voor geweldig leven je hebt :D

Zoiets ongeveer alleen dan aangepast naar eigen wensen. :bloem:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2012 om 21:39:
vrienden

Jaaaa daar ga je al, hebk niet:(
en ik blow ook niet, dus je receptje gaat niet op voor mij!

maar misschien wil ik het ook wel gewoon als speciaaltje houden eens in de zoveel tijd. Das misschien wel het beste!:D

Waarschuw beheerder
Iemand bekend met witte mitsubishis? Kan er aan komen
Alleen lees op internet niet echt goede verhalen erover
Maar al die verhalen komen uit 2006-2009...

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2012 om 21:45:
Iemand bekend met witte mitsubishis?

Mijn zus heeft die laatste gehad.
Ze heeft alleen gezegd dat het wel 'goede snoepjes' zijn.
En haar kennende ligt de spreiding denk ik wel hoog. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2012 om 13:43:
Mijn zus heeft die laatste gehad.
Ze heeft alleen gezegd dat het wel 'goede snoepjes' zijn.
En haar kennende ligt de spreiding denk ik wel hoog.

Spreiding of dosering? ;)

Zelf had ik zo'n 4 jaar geleden enkele witte Mitsubishi's in mijn bezit, die zaten vol met MCPP.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van [WZDG] Plank op donderdag 2 februari 2012 om 13:58:
Spreiding of dosering?

Ik bedoel met spreiding in het algemeen, omdat hij dat zo vraagt.
Verder vertel ik alleen wat ik weet. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2012 om 13:43:

Ik lees idd veel over dat er MCPP in zat, Maarja dat waren allemaal oude berichten
En er stond verder ook niet bij of er mdma inzit en zo ja hoeveel

Maarja aangezien die berichten uit 2009 enzo kwamen dacht ik dat het misschien wel
Verandert kan zijn nu
Waarschuw beheerder
Hey kennen jullie een licht groen pilletje met een log van een 8 ball?
Waarschuw beheerder
Iemand ook het bericht gehoord dat er laatste tijd neppe oranje q'tjes op de markt zijn?? Klopt dit, en zo ja houdt nep in schadelijk of gewoon minder mdma? Hoor namelijk verhalen en heb weer wat op de plank liggen dus wil wel weten dat t veilig is (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Ojers op dinsdag 7 februari 2012 om 22:23:
Iemand ook het bericht gehoord dat er laatste tijd neppe oranje q'tjes op de markt zijn?? Klopt dit, en zo ja houdt nep in schadelijk of gewoon minder mdma? Hoor namelijk verhalen en heb weer wat op de plank liggen dus wil wel weten dat t veilig is (F)

Testen!