Ik hou er normaal gesproken niet van om sommige persoonlijke dingen op internet met anderen te delen, maar ik ga dit wel delen. Misschien zullen sommige PF-leden het ook hebben meegemaakt.
Mijn laatste keer dat ik drugs heb genomen, ging niet zo geweldig. Tot nu toe heb ik het altijd enorm naar m'n zin gehad, ik gebruikte wel eens op feestjes, maar voornamelijk thuis. Dat gaf me altijd een fijn gevoel om het met vrienden te doen en dan lekker te genieten met een muziekje op. Heb wel eens gelezen dat mensen, die mentale problemen hebben, beter geen drugs kunnen gebruiken. Mijn allereerste keer XTC, zag ik al hallucinaties. Mijn vrienden zagen nooit wat en geloofden het in het begin niet. Simpele dingen geloofden ze wel, zoals muggen op het plafond enz., maar heb ook wel eens mensen gezien met rare gezichten die er helemaal niet waren, dat geloofden ze nooit en dachten dat ik het voor de grap zei. Nou heb ik vroeger ook wel last gehad van hallucinaties, nja hallucinaties wil ik het niet echt noemen, maar heb angststoornissen gehad. Ik heb nooit in de gaten gehad, dat drugs dit verergerde, tot vorige keer. Ik ben, behalve mijn eerste keer gebruiken, nog nooit met een halve begonnen, nam altijd een hele en dan besloot ik na een tijdje om bij te nemen. De laatste keer, besloot ik om een keertje rustig aan te doen en met een halve te beginnen, ik voelde helemaal niks en 2,5 uur later heb ik nog een halve genomen. Ik begon het op een gegeven moment koud te krijgen, terwijl ik het juist altijd warm krijg van drugs. Heb twee dekentjes gepakt, maar had het nog steeds koud. Daarna begon mijn hele lichaam te trillen en ik kon me niet meer verroeren. Ik ben op bed gaan liggen om een beetje bij te komen, dat hielp wel een beetje maar werd er suf en bang van. Ik raakte in paniek en wou opstaan om een glaasje water te pakken uit de keuken. Op het moment dat ik opstond, voelde het net alsof ik een keiharde schop kreeg op mijn buik. Ik liep met een holle rug, omdat ik de pijn niet kon verdragen. Eenmaal in de keuken, heb ik een sigaretje opgestoken om te kalmeren. Ik hou van hardcore en dat is ook het enige waar ik naar kan luisteren als ik waus ben. Dit keer kon ik het niet aanhoren, het werd me te veel, dus besloot ik een rustig nummertje op te zetten. Ik koos voor Gotye - Somebody That I Used To Know. Ik moest opeens huilen en dat bleef een uur lang zo doorgaan, ik voelde me ellendig en wou dat het overging. Ik wou niet meer waus zijn, dacht aan hele gekke dingen en wist niet wat ik moest doen. Toen ben ik, heel dom, naar buiten gerend en heb ff een rondje gelopen, dacht dat frisse lucht mij goed zou doen. Ik kwam rond een uurtje of 4 ('s nachts) weer thuis en toen begon het..ik zag allemaal dingen die er niet waren. Er waren minstens 15 mensen aanwezig die er eigenlijk niet waren. Bloederige handen tussen m'n gordijnen, een enge man die via de keukendeur naar mij bleef staren. Overal enge gezichten, werd er helemaal gek van. Uiteindelijk besloot ik alle lichten aan te doen, dat hielp wel een beetje. Rond 7 uur 's ochtends begon het uit te werken, dus 5 uur na mijn laatste halfje. Ik werd rond 9 uur wakker, op de grond. Ik ben snel naar m'n bedje toe gegaan en heb daar verder geslapen tot 4 uur 's middags. Ik besef dat het stom is om het thuis te doen, in m'n eentje. Ik besef ook heel goed wat ik heb gedaan en waar ik de mist in ben gegaan. Weet alleen dat het heel naar was om mee te maken en wou het graag met jullie delen, hopend dat jullie er iets uit kunnen halen (voor de mensen die nooit gebruikt hebben, of voor de mensen die het ook hebben meegemaakt)