Nou, hier komtie dan!
Blauwe Nike's op de Decibel pre genomen met twee vriendinnen. Begonnen met een halfje om ff in te komen. Na een drankje en een dansje waren we 15 minuten verder toen een van de meiden naar mij toe kwam en zei: "WTF ik voel die halve nu al?!" Tot mijn verbazing moest ik ook toekennen dat ik me ook al lekker begon te voelen en een kleine 5 minuten later zat de kick er al goed in. Tweede halfje erbij en nog geen 15 minuten later voelde ik hem al goed zitten

Hele bijzondere pilletjes die Nike's!

Nog nooit na een ruim half uur al zo happy uit mn kneiter geweest. Naarmate de avond vorderde tikte we er met zin drieen ieder nog een stuk of wat weg en het gevoel was echt heerlijk! Check de foto maar op het pre-party album
De oranje Q-tjes hadden we voor de dag erna bewaard. Aanzienlijk beter uit de test gekomen met een ruime 180mg tegen over 130mg van de Nike's had ik me voorbereid op een knaller van een inslag. Een half uur nadat ik de Q had ingenomen voelde ik niets en besloot vast een tweede halfje erbij te tikken. Na een uur begonnen mijn benen wat zwaar aan te voelen en na anderhalf uur wist ik zeker dat hij werkte, maar wist ik ook zeker dat ik absoluut niet uit mijn dak was. Helemaal niets, noppes, nada!

Nog maar een halfje erbij, en nog een, en nog een.... Toen maar een hele Nike erbij in de hoop dat dit verbetering zou brengen, mar helaas.... ......nog steeds niets, noppes, nada!

Na Ruim 4 en halve Qen 1 Nike's hield ik het voor gezien en ging maar over op de sos, wat overigens wel direct insloeg! Beetje jammer!
Op de after party besloten de dames en ik weer terug te gaan op de Nike's. Maar tot onze verbazing hadden deze ook geen enkel effect meer!

Mijn conclusie was dat we na een dag flink te hebben geknald we de volgende dag het "uit je dak effect" niet meer konden creëren. Volgend jaar wordt het een dag knallen en de dag ervoor en erna lekker chilen!
Feest was overigens wel echt helemaal top!

Shout out to B2S die het wederom weer goed voor elkaar hebben!