Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 637619x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op vrijdag 17 december 2010 om 11:50:
Geen idee

De hardheid van een pil kan invloed hebben en wat denk je van jouw gemoedstoestand? Je kunt het vergelijken met alcohol. Ik kan soms onbeperkt doortanken, terwijl ik de andere keer na een paar flessen bier als wat begin te voelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zit er iets anders doorheen zoals een vleugje 2 CB? Keta?

Dat in ieder geval niet want dan was dat wel uit de testresultaten komen rollen.
Of is het gewoon toeval?

Dat lijkt me eerder.
Is bindmiddel dan nog een factor?

Het zijn nooit werkzame stoffen, maar wie weet is het wel een dusdanig bindmiddel dat op de één of andere manier de farmacokinetiek wordt beïnvloed, hoe snel en hoe goed de stof wordt opgenomen bijv. en met wat voor een piekconcentratie tot gevolg.
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 17 december 2010 om 11:57:
De hardheid van een pil kan invloed hebben en wat denk je van jouw gemoedstoestand?

Inderdaad.
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op vrijdag 17 december 2010 om 12:36:
Het ene weekendverlof is het andere idd niet :lol:

hehe. (Y)
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 17 december 2010 om 10:35:
Wellicht dat de capsule wat langzamer uit elkaar valt.

Dat zou een minuut of 15 kunnen duren idd, ik heb ook wel dat met alles wat ik in capsules stop..dat het lijkt of het allemaal 15min langer duurt voor het inslaat. Dus als je steevast na 45min een joint gaat roken omdat je niks voelt, maar het zou eigenlijk sowieso steevast na een heel uur inslaan, dan lijkt je joint als je die om Too:55 opsteekt, idd steeds de catalysator. Wat de stoffen daarin zelf betreft...denk ik niet echt dat daar nou chemisch gezien echt een katalysator in zit die het boeltje aan de gang brengt. Maar goed, who knows.. Wij triggeren 2C-tripjes ook wel eens met wat ballonnetjes als we nog nuchter zijn en hebben dan soms ook de indruk dat het helpt:P. Hoewel het een tijdje terug ineens niet hielp :nocheer:
Waarschuw beheerder
[Chriet Titulaer modus]

Het blijft een wondere wereld!

[/end Chriet Titulaer modus]

Zo ook met bv G, waarvan ik altijd heb gedacht dat dat in een bepaalde sterkte geproduceerd werd, simpelweg door het het productieproces?! Maar niet lang geleden kreeg ik een sample in handen gedruk met de opmerking; "probeer eens de helft van wat je normaal inneemt!" Alles kan dus....

Anywayz, genoeg geleuterd. Bijna weekend. Straks sleeend op 4 wielen naar huis en weekend vieren :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vriend van mij vanacht 2 eekhoorns op ,in zn eentje naar Amsterdam, niet gaan werken en niet thuis gaan slapen......
Waarschuw beheerder
Waar kan ik groene canadeesjes/jumbo`s/eekhoorn krijgen???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 december 2010 om 14:10:
Vriend van mij vanacht 2 eekhoorns op ,in zn eentje naar Amsterdam, niet gaan werken en niet thuis gaan slapen......

Ach ja kwestie van prioriteiten stellen hè :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op vrijdag 17 december 2010 om 14:00:
Zo ook met bv G, waarvan ik altijd heb gedacht dat dat in een bepaalde sterkte geproduceerd werd, simpelweg door het het productieproces?! Maar niet lang geleden kreeg ik een sample in handen gedruk met de opmerking; "probeer eens de helft van wat je normaal inneemt!" Alles kan dus....

Dat komt volgens mij omdat je bij het maken van GHB zelf moet oplossen waardoor je de concentratie zelf zou kunnen bepalen?
Waarschuw beheerder
ik gebruik blauwe kroontjes die zijn echt goed !

ghb een paar x verkeerde dosering gehad waardoor ik bijna out ging .
vind het zo lastig te doseren heeft met zoveel factors te maken ,( lees goed gegeten , ect ect )
of ik val er van in slaap of ik ga bijna out dus geen ghb meer voor mij .

vorige week goeie coke gekocht, pure zooi niks versneden (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-yourself op vrijdag 17 december 2010 om 17:44:
vorige week goeie coke gekocht, pure zooi niks versneden

zelf op de fiets naar colombia geweest?

100 % is hier niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-yourself op vrijdag 17 december 2010 om 17:44:
pure zooi niks versneden

Da zei je dealer zeker? Of heb je een kilo gekocht?

Waarschuw beheerder
zijn dat nieuwe ketsers, die groene eekhoorntjes ?

Waarschuw beheerder
holy bef !

Uitslag bruine bomen : 199 mg !! WTF
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 december 2010 om 18:56:
zijn dat nieuwe ketsers, die groene eekhoorntjes ?

jup en ze doen het goed (Y)
denk dat de eekhoorns ook richting de 200 mg gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Onbekend op vrijdag 17 december 2010 om 18:25:
vorige week goeie coke gekocht, pure zooi niks versneden

zelf op de fiets naar colombia geweest?

Hier moest ik even om lachen. 8)

Zoals ik hier lees zijn alle pillen de laatste tijd met een zeer hoog MDMA gehalte.
Alles proberen is niet mogelijk. Tenminste, niet als je alleen op feesten gebruikt en niet al te vaak naar een feest gaat.

Laatste die ik in huis heb gehaalt waren de FF, 1e batch geloof ik..

Welke van wat nu op de markt is, is aan te raden? Of maakt het niet zo veel uit? :)

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van Elcoholik :bier: op vrijdag 17 december 2010 om 21:03:
Zoals ik hier lees zijn alle pillen de laatste tijd met een zeer hoog MDMA gehalte.

Uitspraak van Elcoholik :bier: op vrijdag 17 december 2010 om 21:03:
Welke van wat nu op de markt is, is aan te raden? Of maakt het niet zo veel uit?

geef je niet al zelf je eigen antwoord?
Waarschuw beheerder
Weet iemand wat over de batches van de blauwe bomen?
Heb al wat uitstekende reports gelezen alleen verschillen mijne nogal met die op pillreports.
Ze zijn minder egaal blauw met duidelijke witte stukjes (mdma??).
Hte logo is wel een stuk onduidelijker maar nog wel herkenbaar.

Hoop wel dat t de snoeperts zijn van +- 175 mg 8)
Waarschuw beheerder
Dan ben ik een zeer gelukkig man hahahah.
Thanks voor je snelle reactie:)

Waarschuw beheerder
..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die bomen zijn nu toch uitgedroogd? (bruin)

Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=768 cacheid=00118c41002f0b6985247c221a02ba3019]http://img801.imageshack.us/img801/777/img0093it.jpg[/img]

Kreeg deze rakkers net in mn handen gedrukt. Zou een hoop in moeten zitten, ben benieuwd :)
Donderdag gaan ze naar het lab (Y)

Waarschuw beheerder
zie hieronder >
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 december 2010 om 01:28:
groene davidsterren.

Das echt geen davidster he vriend :D
Waarschuw beheerder
Ja blijkbaar is de uitgedroogde versie nog beter gerijpt hahah (+- 200 mg)
Ik ben al zeer blij met mijn blauwen, 175 is ook meer dan genoeg.
Ga denk ik persoonlijk ook in halfjes werken anders is de rush, vooral bij de eerste zo intens.
Waarschuw beheerder
Ik heb oranje volkswagens voor vanavond.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ NeLiZ ] op zaterdag 18 december 2010 om 12:48:
Ik heb oranje volkswagens voor vanavond.

Mooi testresultaat :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 december 2010 om 17:22:
toen ik op mn 14e mn eerste pil had gehad, heb ik ook minimaal 5 uur genoten van die schijf... was een gabberton of zoiets. dus het kan wel, broekie!

14 jaar,... mafketel....
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 7 december 2010 om 19:09:
. groen jumbo,s

Redelijk te doen maar met eentje kom je niet toe :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Norco op vrijdag 17 december 2010 om 20:11:
eekhoorns

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 december 2010 om 19:13:
bruine bomen

In/rond Nijmegen te krijgen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 juni 2009 om 19:14:
Klopt niet. V.b. Als je van MDMA hard gaat en je neemt snel, dan wordt de werking van de MDMA minder.
Probeer dat maar eens met MCPP, lukt je niet. Hoeveel je er ook van snuift.
Dus kortom niet overal voor.

bedankt voor de opheldering ....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krissie op zondag 19 december 2010 om 10:47:
In/rond Nijmegen te krijgen?

Tuurlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 18 december 2010 om 12:50:
Mooi testresultaat

Tering wat een knallers hey!!! Liep er weer als een zombie bij op Thunderdome :lol:

Heb nog steeds niet geslapen :/

Echte aanraders deze pillen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op zondag 19 december 2010 om 22:59:
Tering wat een knallers hey!!! Liep er weer als een zombie bij op Thunderdome
Heb nog steeds niet geslapen
Echte aanraders deze pillen

te gek man (y) hoeveel kwamen er voor je mond dan ?
Waarschuw beheerder
ik heb een feestweekend achter de rug, vrijdag halve bruine boom, ging lekker maar niet compleet wappie ofzo; dus gister groot feest in keulen, hele bruine boom geslikt, dacht dat ik enorm hard ging knallen, maar viel op zich toch mee, wel heel lekker hoor. Maar niet dat ie echt inknalde. Vandaag eigenlijk nauwelijks last. Brakheid komt meer door het slaaptekort. Vraag ik mij af: kan dat met 200mg mdma dat je niet extreem hard gaat? ik weeg ca. 80kg. of komt dat omdat ik vrijdag mn serotonine voorraad al had geplunderd met die halve? hoe dan ook, was heerlijk. nu pas met oudjaar weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van artur79 op maandag 20 december 2010 om 00:17:
raag ik mij af: kan dat met 200mg mdma dat je niet extreem hard gaat? ik weeg ca. 80kg. of komt dat omdat ik vrijdag mn serotonine voorraad al had geplunderd met die halve? hoe dan ook, was heerlijk. nu pas met oudjaar weer.

Ik had precies hetzelfde. Hij klapt niet hard in maar houd wel heel lang aan. Er zit echt 200 in dus daar ligt het niet aan. Vind het heerlijk dingen.
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag ik mij af: kan dat met 200mg mdma dat je niet extreem hard gaat?

Je hebt de dag ervoor nog een halve genomen, daarmee heb je enigzins je ervaring de dag erop 'verpest', had je dat niet gedaan..was het vast wel -wat- anders gelopen ;)
of komt dat omdat ik vrijdag mn serotonine voorraad al had geplunderd met die halve?

dat speelt zeker wel mee ja.
u pas met oudjaar weer.

over 11 dagen al dus ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 20 december 2010 om 01:01:
over 11 dagen al dus

klopt, ben lekker bezig zo ;) hoe lang moet je eigenlijk wachten tot je weer helemaal hersteld bent? Snap dat wekelijks niet echt gezond is, doe het misschien 6x per jaar. maar 11 dagen, is dat genoeg tijd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van artur79 op maandag 20 december 2010 om 02:05:
hoe lang moet je eigenlijk wachten tot je weer helemaal hersteld bent? Snap dat wekelijks niet echt gezond is, doe het misschien 6x per jaar. maar 11 dagen, is dat genoeg tijd?

Je beleving zal een stuk minder hard zijn als dat je er ongeveer 6 weken tussen houd (Y)
je serotonine bepaald de space en mocht dat nog niet aangevuld zijn krijg je een heel andere space :)

ik noem het spacen de anders strak staan (Y) wut evah :) minimaal 6 weken voor voledig herstel van je serotonine (Y)
hou je dat aan geniet ik toch het meeste van een Goeie MDMA schijf 6weken of langer niets te gebruiken wat me serotonine gebruikt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 december 2010 om 23:25:
te gek man hoeveel kwamen er voor je mond dan ?

Had er 6 op... en klein beetje kristallen nog ;)

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjuk op maandag 20 december 2010 om 02:14:
minimaal 6 weken voor voledig herstel van je serotonine (Y)

"Volledig herstel" duurt toch echt 3 maanden of langer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 december 2010 om 12:29:
"Volledig herstel" duurt toch echt 3 maanden of langer

irritant. wat is de maximale hoeveelheid mdma die jullie op 1 nachtje genomen hebben? ik zie soms van die gasten die echt helemaal raar zijn, zoals die in dat 'superman filmpje' wat hier ook ergens gepost staat. Helemaal in zichzelf gekeerd en met rare bewegingen enzo. Kan me niet voorstellen dat die dat relaxed vinden, en zelf wil er nooit zo bijlopen. Krijg je dat als je echt 5 pillen pakt of zit daar ook speed en andere troep bij?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van artur79 op maandag 20 december 2010 om 13:47:
superman filmpje

Held (Y) :lol:

Helemaal in zichzelf gekeerd en met rare bewegingen enzo. Kan me niet voorstellen dat die dat relaxed vinden, en zelf wil er nooit zo bijlopen

Ik ook niet, maar dit is m.i. toch echt te wijten aan teveel MDMA in een korte tijd. Over het algemeen voelen die mensen zich prima. Ziet er alleen zo raar uit. Goede vraag trouwens, ik heb me nog nooit verdiept in hoe dat nu juist komt, maar op internet vond ik:

"The relative potencies of S(+)-, R()-3,4-methylenedioxymethamphetamine (MDMA) and S(+)-methylenedioxyamphetamine (MDA) in inducing stereotyped behavior were determined in comparison with p-chloroamphetamine. S(+)-MDMA was more potent than R()-MDMA in eliciting stereotyped behaviors such as sniffing, head-weaving, backpedalling and turning and wet-dog-shakes. These results are consistent with the actions of the drug on release of neurotransmitters in which the S(+) enantiomer is more potent. The desmethyl derivative of (+)MDMA, (+)MDA, was more potent than (+)MDMA in eliciting stereotyped behaviors, and produced wet-dog shake behavior."

Lijkt me dan een valide reden? Iemand meer info !¤ eM 2C³ ¤!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ja die is leuk :D Die had ik ook een keer terug gevonden :) Ik moest lachen toen ik dat stukje las... met die "wet-dog-shakes" :lol: (Y)

Uitspraak van Technoasis. op maandag 20 december 2010 om 14:11:
head-weaving, backpedalling and turning and wet-dog-shakes.

m.i. toch echt te wijten aan teveel MDMA in een korte tijd.

Denk het ook ja. Ik weet niet in welke mate je die.. behaviors hierboven beschreven (die gingen dacht ik over bij ratten/muizen) kunt vertalen naar de situatie bij mensen. Wel is het natuurlijk zo dat als je veel MDMA tot je neemt, je, aangaande wat je aanhaalt, meer S-MDMA tot je hebt genomen (inherent aan meer MDMA nemen) en ook meer S-MDA krijgt door omzetting van S-MDMA in S-MDA welke plaats vindt door een specifiek leverenzym. Of je nou ook kan stellen dat dit ook bij mensen leidt tot stereotype gedragingen en bewegingen, vind ik moeilijk te zeggen, maar kan me er ergens best wat bij voorstellen :)
Over het algemeen voelen die mensen zich prima. Ziet er alleen zo raar uit.

Inderdaad. Zou er zelf toch niet graag (meer) zo bij staan. Zo als die superman bv. heb ik er gelukkig uberhaupt nooit bij gestaan.
Maar nee ik ben al jaren meer van het gematigde low-dose gebruik van MDMA, gewoon lekker chill lekker rushen, niet te gek en te van de wereld op de dansvloer staan.
Mja, soms heb je die edgy pieken he :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
EVEN DE AANDACHT O:) !

Fijne dagen alvast mensen :bye:
past u op met alles wat niet mag (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 20 december 2010 om 14:33:
Of je nou ook kan stellen dat dit ook bij mensen leidt tot stereotype gedragingen en bewegingen, vind ik moeilijk te zeggen, maar kan me er ergens best wat bij voorstellen :)

Daar moest ik ook aan denken. Ik denk ook dat je meer bedoelt dat het ook weer bij elke mens anders is he :) (Y). Niets menselijks is ons vreemd.

Waarschuw beheerder
Kan me niet voorstellen dat die dat relaxed vinden

heb je op zo'n moment niet door :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 december 2010 om 14:54:
heb je op zo'n moment niet door :lol:

Daveraveteef en ik hebben laatst in de Effenaar nog een "superman" gezien. Hij lag nok in de kussens met wegdraaiende ogen en malen als een kameel. Daarna hielpen z'n maten hem overeind en zakte z'n broek af :lol: Heerlijk, jammer dat we dat niet gefilmd hebben.