Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 633359x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Nox :lol:(Y) op donderdag 15 april 2010 om 19:01:
Bedoel je niet '68? Of is er een tweede Summer of Love geweest?

Blijkbaar bedoelde ik '88, ik twijfelde tussen '86 en '88 voor de Summer Of Love die ik bedoel..en heb dus '68 omgedraaid naar '86..maar wel de tweede Summer of Love bedoelende :
For more than a decade dancing on XTC has been a much-debated high. In the late 1980s MDMA ("XTC," "Ecstasy," "E," "X") was welcomed by the first generation of users as the drug that would revive ideals of community, sensitivity and sensuality. With a reference to the 1960s, they called the summer of 1988 "the second summer of love"

Uitspraak van Maikos op donderdag 15 april 2010 om 13:18:
Geel groene rotondes ±100mg

Zijn dat dezelfde dingen als die recycles waar sommige anderen het over hebben? Krijg steeds de indruk van wel namelijk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op woensdag 14 april 2010 om 23:12:
Zonder M deed 5 ml me weinig

Heb je misschien gewoon slechte G? Degene die ik heb tik je echt geen 5ml van weg, dan ga je om.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Morgen weer wat nieuws proberen harde pilen 120mg ofso... ff uittesten dan

paarse sterren weten we nu wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
a.l
en welke zijn dat dan wel die je uit gaat proberen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 20:51:
Witte mitsubishi driehoeken.. zat MDEA in maarja wist ik veel. Toen speurde je nog niet naar details, maar was het gewoon "ecstacy".
Maarja MDEA heeft ook een oppeppende werking dus ik dacht dit zal het wel wezen
Feest daarop een paar blauwe driehoeken en een paarse X weten te scoren.. was echt ff schrikken Wist niet wat ik meemaakte

Had vorig jaar blauwe mitsubishi driehoeken op Awakefest.. wat een feest was dat!

Nu wat grijze rondjes met een hartje dr op, maar vind ze lang niet hard genoeg gaan. Dan blijf je maar bij nemen, dat is ook niet goed...

Ach ja.. ik zal wel verwend zijn. Ik word er gek van dat goeie pillen tegewoordig zo moeilijk te verkrijgen zijn (in vergelijking met vroegahhh hé)..

vraag me altijd af of je niet gwn het gewenste effect kan krijgen door MDMA in combinatie met speed te nemen.. Maja, ik ben niet echt het experimentele type.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 16 april 2010 om 12:55:
lijkbaar bedoelde ik '88, ik twijfelde tussen '86 en '88 voor de Summer Of Love die ik bedoel..en heb dus '68 omgedraaid naar '86..maar wel de tweede Summer of Love bedoelende :

hmmmm '88 - het jaar van mijn geboorte.. vraag me af wat mn ouders uitspookte :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 10:43:
Had vorig jaar blauwe mitsubishi driehoeken op Awakefest.. wat een feest was dat!

Inderdaad zeg kaakfietsen alsof 'Ter land ter zee en en de lucht: fiets um erin' in het dorp was! (Y)

Nu wat grijze rondjes met een hartje dr op, maar vind ze lang niet hard genoeg gaan. Dan blijf je maar bij nemen, dat is ook niet goed...

Laat ze anders testen, als er puur en alleen mdma inzit val het met 'niet goed' wel mee, 100mg mdma meer of minder maakt op een lege serotine voorraad toch niet meer uit :D

Ach ja.. ik zal wel verwend zijn. Ik word er gek van dat goeie pillen zo moeilijk te verkrijgen zijn

Dan heb ik een prettig bericht voor jou dame: die crisis is over :D

vraag me altijd af of je niet gwn het gewenste effect kan krijgen door MDMA in combinatie met speed te nemen.. Maja, ik ben niet echt het experimentele type.

Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat het gewenste effect is. :) Zelf bereik ik het juiste effect door a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... and also a quart of tequila.

Nee ff serieus, je kan rustig wat mdma en speed door elkaar heen gebruiken. Kijk wel uit met hoeveelheden natuurljik, er is namelijk wel bewezen dat amfetamines en mdma (okay is hetzelfde maar psycho-amfetamine) aantoonbaar hersenschade veroorzaken. Dus ook hier geld het aloude adekwaat: snoep verstandig :P

PS mocht je je gewenste effect nog bijstellen kan je ook ene klein beetje ketamine bij je mdma doen. (lees je daarvoor eerst even in;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 17:38:
tik je echt geen 5ml van weg, dan ga je om

same here, 5ml is 112 bellen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://media.enlighten.org.au/literature/pre.post.loading.pdf

lees dit ff :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Groene klavers genomen (getest eigenlijk)......nix over te vinden nog op internet.. dit zijn de nieuwe en we gingen ze ff testen of het wat is voor de mensen .. :lol:..
met mijn ervaring kan ik dan concluderen dat het 70/80mg is ! ik ging lekker op 2 maar met 1 is ideaal om een gesprek te houden met een paar mensen zonder echt space/ hard te gaan.. dus zonder zucht of kapot relex momenten

met 3 ga je dan wel weer snoeihard :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand al de leeuwen/poezenkoppen geprobeerd? Weet niet hoe je plaatje moet plaatsen dus kijk even naar het plaatje links, dat is een foto ervan.... ben benieuwd, geprobeerd maar niet overtuigd :-(.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 april 2010 om 11:41:
Groene klavers genomen

huh :P waren toch rotondes? iig met een opdruk van 3 pijltjes in een cirkeltje zegmaar, lichtgroen/geel gekleurd.

idd wel waar, van 1 gingen we echt niet hard, 1tje deed me een beetje denken aan een halve paarse ster ongeveer. En dan wel te bedenken dat we de hele week 5htp hebben lopen vreten dus het lag niet aan ons serotonine level. :P
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van molly.is.top op zondag 18 april 2010 om 14:13:
ben benieuwd, geprobeerd maar niet overtuigd :-(.

Die leeuwtjes staan iig niet bekend als toptabletten, meer weet ik er ook even niet over..dacht dat ze vrij laag gedoseerd waren, 50-60ish maar..weet ook niet zeker eigenlijk :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 18 april 2010 om 14:46:
Die leeuwtjes staan iig niet bekend als toptabletten

heb ze ik verschillende kleuren gezien en was allemaal mcpp (n)
ben benieuwd, geprobeerd maar niet overtuigd .

heb je geluk gehad :lol: Gewoon laten testen ??? EZ erover ???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van -Inferis- op zondag 18 april 2010 om 14:38:
huh :P waren toch rotondes?

hm mischien :P

en idd :P 1tje stelt nix voor.. maar je chillt hem wel rustig en je kan gezellig kleppen met elkaar... met 2 zit je weer zo in je zelf gekeerd en gaat de tijd ook meteen 2x zo snel :S
daarom liever geen pillen meer op feesten zonde van je avond... tijd flitst voorbij. vind xtc meer leuk om een avondje gezellig te maken en dna op tijd naar bed en goed uitrusten dan helemaal braq naar huis reizen etc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dank voor de reacties en oops, mcpp was niet de bedoeling - laat er van de week een testen en zal het laten weten op dit A-OK forum! Heb er 2 op, vond al wel dat je er belachelijk veel dorst van kreeg.....
Ondertussen is het plankje leeg, iemand die hulp kan bieden op MSN molly.is.top@gmail.com?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van molly.is.top op zondag 18 april 2010 om 18:18:
Ondertussen is het plankje leeg, iemand die hulp kan bieden op MSN molly.is.top@gmail.com?

Beroep: Alles wat scoort

zo erg scoor je niet willem:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je hebt helemaal gelijk - de meeste soorten hiervoor waren OK maar dit sucks, zal in ieder geval testen insturen. Zo'n hekel aan als mensen gelijk hebben ;-).
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand ervaring met pillen, gebroken wit, op de voorkant een soort van S, en op de achterkant een ® + breeklijn.

laatste aanpassing
donateur
Klinkt als een witte swirl, wat er in zit geen idee. Roze ervan waren wel ok in de slechtere achter ons liggende tijden. Groene zit Mephedrone in. Witte dan M?? Maar hoeveel?? Die antwoorden moet ik je schuldig blijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 april 2010 om 18:08:
en idd 1tje stelt nix voor.. maar je chillt hem wel rustig en je kan gezellig kleppen met elkaar... met 2 zit je weer zo in je zelf gekeerd en gaat de tijd ook meteen 2x zo snel
daarom liever geen pillen meer op feesten zonde van je avond... tijd flitst voorbij. vind xtc meer leuk om een avondje gezellig te maken en dna op tijd naar bed en goed uitrusten dan helemaal braq naar huis reizen etc

Haha iig toen ik ze haalde werden ze rotondes genoemd:P Maar zekerweten, ik weet nog wel vroeger op holy beats, op eentje de hele avond dik energie en gewoon vol gas uit je dak. Nu is het idd meer gewoon keihard chillen als we mdma nemen, op feesten is het niet echt chill meer - je zit de hele avond te hangen, en de volgende dag weet je er geen fuck meer van :roflol: van zaterdag weet ik ook niets meer van de toppen.

Zijn er nog meer mensen hier die de lichtgroene rotondes (opdruk 3 pijltjes in een rondje, en aan de andere kant een beetje bol) gehad hebben?
Waarschuw beheerder
halve maantjes bevielen goed :)... halfje sloeg hard in, en werkte goed. vriend van mij ging te hard op een halfje.. veel kotsen, slappen benen enzo. na 1.75 van die dingen, lekker hallucineren. echt toppertjes. wat mij betreft beter/gelijk aan byy 1ste batch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wert3 op zaterdag 17 april 2010 om 10:55:
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat het gewenste effect is. Zelf bereik ik het juiste effect door a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... and also a quart of tequila.

Nee ff serieus, je kan rustig wat mdma en speed door elkaar heen gebruiken. Kijk wel uit met hoeveelheden natuurljik, er is namelijk wel bewezen dat amfetamines en mdma (okay is hetzelfde maar psycho-amfetamine) aantoonbaar hersenschade veroorzaken. Dus ook hier geld het aloude adekwaat: snoep verstandig

PS mocht je je gewenste effect nog bijstellen kan je ook ene klein beetje ketamine bij je mdma doen. (lees je daarvoor eerst even in )

Hehe, voorlopig durf ik dat denk ik nog niet :p
Gewenste effect: super strak staan, lkkr klappertanden en spacen als een gek.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iemand ng goeie snoepjes te koop? PBtje graag..:D
en is er iemand nog bekend met witte bentley's??
Waarschuw beheerder
Op Inqontrol roze volkswagens genomen.. Normaal ben ik zo immuum als wat.. Maar dit keer had ik er maar 2 nodig om echt helemaal de pan uit te spacen! Had mn 3e maar verkocht.. Pff ik stond strak tot in mn tenen en de hele nacht tintelingen over mn hele lichaam.. Klappertanden, en ogen die hun eigen leven leidden.. (kreeg alleen maar reacties van mensen die schrokken van mn hoofd) Maar wel echt heerlijk gespaced!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op zondag 18 april 2010 om 19:06:
Iemand ervaring met pillen, gebroken wit, op de voorkant een soort van S, en op de achterkant een ® + breeklijn.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 18 april 2010 om 19:13:
Klinkt als een witte swirl,

als het die zijn zit er gemiddeld 110 in. Wel vreemd dat die nu (nog) opduiken. Zijn ouwtjes :)
Uitspraak van -.R op zondag 18 april 2010 om 22:21:
(kreeg alleen maar reacties van mensen die schrokken van mn hoofd)
valt wel mee toch ? :lol:
Maar wel echt heerlijk gespaced!

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 13:22:
ik ben blij met de info die hij verstrekken kan, en tis 1 van de weinigen hier die ik blindelings vertrouw op zn woord

+1

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 april 2010 om 00:49:
wijsneus

Eikel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 april 2010 om 12:06:
sarcastische wijsneus

Eikelin (eikel met tieten)
Waarschuw beheerder
Op In Qontrol begonnen met half duifje wat goed beviel!
Kwam langzaam op had het prima naar de zin! Na anderhalf uur bijgepakt en ook dat was prima(Y)!
Daarna de avond afgemaakt met een BYY, was weer top(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimo87 op maandag 19 april 2010 om 10:17:
Daarna de avond afgemaakt met een BYY, was weer top

en zo hoort het (y)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
foutje...:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand al de leeuwen/poezenkoppen geprobeerd? Weet niet hoe je plaatje moet plaatsen dus kijk even naar het plaatje links, dat is een foto ervan.... ben benieuwd, geprobeerd maar niet overtuigd :-(.

Hé dat is het logo van Internationaal Filmfestival Rotterdam... Interessante merchandising! :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 17 april 2010 om 00:14:
Uitspraak van Marc39 op vrijdag 16 april 2010 om 17:38:
G? Degene die ik heb tik je echt geen 5ml van weg, dan ga je om.

Doemijdiema

die ik laatst had haal je echt geen 4 van dan ga je al om ,maar goed verschilt natuurlijk ook weer per persoon .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 april 2010 om 22:11:
iemand ng goeie snoepjes te koop? PBtje graag..
en is er iemand nog bekend met witte bentley's??

Hier in apeldoorn zijn die witte Bentley's de enige fatsoenlijke(zuivere mdma)pillen verkrijgbaar.
Zaterdagavond nog een paar opgegeeten,was een leuke avond.
Enigste nadeel was toen ik met 9 man in me kamer zat om 6 uur 's'nachts en harstikke verbaasd was dat me moeder terug kwam en boos werd dat het huis vol zat en er keiharde hardcore opstond.
Vervolgens vraagt ze aan me wat ik in godsnaam aan het doen was,ik antwoorde met: het leek me wel gezellig om een helehoop mensen uit te nodigen.
Toen wist ze genoeg en ging maar naar bed:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet zeggen dat die maantjes ( oranje halve maantjes )
Me wel heel er goed bevallen zijn 8) ik ging zo kneiter hard
op een halve schijf :yes: heb echt heerlijk staan spacen
en Kneiterhard staan losgaan op In Qontrol ( hardcore ) :bounce:

was weer een Heerlijk feestje (Y)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 00:23:
die ik laatst had haal je echt geen 4 van dan ga je al om ,maar goed verschilt natuurlijk ook weer per persoon .

Daarom, eerst maar zien, maar het zou kunnen natuurlijk. Bij iedere nieuwe G bouw ik het rustig op, merk ik dat 4 teveel is, prima, dan is 4 teveel en houden we het eronder. Tot nu toe is het altijd tussen de 4,5 en 5 though. En sure, kan dan inderdaad dat het niet de sterkste G is, maar dat boeit me ook niet zo, als ik maar weet wat ik er van kan nemen :) En daar kom ik hoe dan ook wel achter.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 18 april 2010 om 19:13:
Witte dan M?? Maar hoeveel?? Die antwoorden moet ik je schuldig blijven.

Die witte heb ik gehad ,als we het tenminste over dezelfde hebben ,ze waren erg broos en braken snel maar in die van mij zat idd alleen m .

Ik heb ze niet laten testen omdat ik ze van maatje had .Maar afgaand op mijn ervaring waren ze destijds wel redelijk sterk ik zou zeggen ergens tussen de 115 en 130 .

Vergeleken bij wat er nu zo al rond gaat .

Officiele resultaten heb ik echter ook niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 14:56:
maar in die van mij zat idd alleen m .

tussen de 115 en 130 .

Officiele resultaten heb ik echter ook niet

:/

1 verslag bij pilreports, 115/130 mg is toch echt te hoog gegrepen(Y)
oja en opgedoken ergens in het buitenland met 2cb erin?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 april 2010 om 21:18:
Gewenste effect: super strak staan, lkkr klappertanden en spacen als een gek.

Capsule met 160mg MDMA vullen en gaan met die banaan :bounce:
Waarschuw beheerder
Heeft iemand al oranje kersen zonder breeklijn getest?
And the results are...?? :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand nog wat lekkers?????
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag @ inqontrol besloten om eens een x wat rustiger te starten..Qlimax en Exqlusive blauwe YY(zwaar gespaced) en had nu oranje kersen, geweldige dingen(L) om half 1 gestart met halfje, rond 4 uur kwartje erbij, half 6 nog een kwartje erbij, non stop losgegaan! Flinke aanrader! Daarnaast nog wel blauwe YY en oranje maantjes in bezit(om een x weer écht te spacen:P)
Waarschuw beheerder
Klinkt als een witte swirl, wat er in zit geen idee. Roze ervan waren wel ok in de slechtere achter ons liggende tijden. Groene zit Mephedrone in. Witte dan M?? Maar hoeveel?? Die antwoorden

Als het een witte swirl is dan is de range daarvan 85-110mg of iets in de richting. Wel een echte MDMA pil dus. Althans, afgelopen zomer, allicht is er nu een nieuwe batch.
Waarschuw beheerder
wtf lees net op zo'n site

Een overdosis XTC is te herkennen aan: spugen, hoofdpijn, duizeligheid en desoriëntatie.

Dan ga je hard toch?:P overdosis :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 21 april 2010 om 16:42:
Dan ga je hard toch? overdosis

dus? overdosis betekend niet dat je dood gaat.
laatste aanpassing