Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 april 2010 om 10:43:
Had vorig jaar blauwe mitsubishi driehoeken op Awakefest.. wat een feest was dat!
Inderdaad zeg kaakfietsen alsof 'Ter land ter zee en en de lucht: fiets um erin' in het dorp was!
Nu wat grijze rondjes met een hartje dr op, maar vind ze lang niet hard genoeg gaan. Dan blijf je maar bij nemen, dat is ook niet goed...
Laat ze anders testen, als er puur en alleen mdma inzit val het met 'niet goed' wel mee, 100mg mdma meer of minder maakt op een lege serotine voorraad toch niet meer uit
Ach ja.. ik zal wel verwend zijn. Ik word er gek van dat goeie pillen zo moeilijk te verkrijgen zijn
Dan heb ik een prettig bericht voor jou dame: die crisis is over
vraag me altijd af of je niet gwn het gewenste effect kan krijgen door MDMA in combinatie met speed te nemen.. Maja, ik ben niet echt het experimentele type.
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat het gewenste effect is.

Zelf bereik ik het juiste effect door a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... and also a quart of tequila.
Nee ff serieus, je kan rustig wat mdma en speed door elkaar heen gebruiken. Kijk wel uit met hoeveelheden natuurljik, er is namelijk wel bewezen dat amfetamines en mdma (okay is hetzelfde maar psycho-amfetamine) aantoonbaar hersenschade veroorzaken. Dus ook hier geld het aloude adekwaat: snoep verstandig
PS mocht je je gewenste effect nog bijstellen kan je ook ene klein beetje ketamine bij je mdma doen. (lees je daarvoor eerst even in

)