Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 639416x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T@m@r@ op woensdag 17 februari 2010 om 17:00:
Die BYY werken bij jou dus nog prima, zelfs bij vrij regelmatig gebruik.
Of vul jij stiekem je serotonine gehalte wat extra bij?

hahaha ja ze werken UBER chille :vaag:
nee ik vul niks stiekem bij! zorg wel voor veel vitamine c en goede nachtrust na zo n avond.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 16:41:
7 weken is veel te snel om weer te gaan gebruiken.

7 weken is inderdaad 'wat snel', maar ik zou het niet "veel te snel" noemen. Eén week, of twee, of drie valt eerder in -die- categorie. Mensen die het 7 weken zonder uithouden doen het in vergelijking met...een hoop andere mensen die je zo nu en dan hier (en elders) wel eens voorbij ziet komen toch behoorlijk netjes!
Meer dan 3 maanden zonder kán natuurlijk ook, maar is níet perse nodig; maar ook zeker niet af te raden natuurlijk. 2 á 3 maanden (=9-13 weken) er tussen is doorgaans voldoende, met 7 zit je daar niet gek vandaan.. En als je daar in meeneemt dat herstel eerder een aflopende curve laat zien, gebeurd er in die laatste weken dus niet gek veel..verder verschilt dit ook van persoon tot persoon.
Het is waarschijnlijker dat het aan de halfjes ligt dan dat het aan een 'grote mate van tolerantie' zou liggen, want daar is geen sprake van na 7 weken. Als je er met een halfje net lafjes tegenaan zit en dan toch nog wat (te) lang wacht voor het andere halfje...dan gaat dat hem gewoon ook niet helemaal worden. In deze situatie was dat 1,5 uur na inname van de eerste. Dat halfje gaat dan na 30-45min nog eens een beetje opkomen. Het eerste halfje zit er dan al dik twee uur in en is al goed op weg gemetaboliseerd te worden. Dat gaat door terwijl de nieuwe helft net wordt opgenomen..tja echt een hoge spiegel wordt er dus niet bereikt.
Uitspraak van T@m@r@ op woensdag 17 februari 2010 om 17:00:
zelfs bij vrij regelmatig gebruik. :D
Of vul jij stiekem je serotonine gehalte wat extra bij? ;-)

Bovenal is ie natuurlijk een ander persoon (!) en zit ie (dus:P) anders in elkaar. 1:1 vergelijken is zo makkelijk nog niet ;) Bij de één duurt e.a. aan herstel wat langer. Net als ieders leverfuncties of nierfunctie niet precies hetzelfde is (maar doorgaans bij gezonde mensen wel 'gewoon' is), is ook de serotoninevoorraad en -huishouding etc enz ook niet hetzelfde :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 17 februari 2010 om 20:15:
7 weken is inderdaad 'wat snel'

Je schijnt een kenner te zijn, kan je mij uitleggen waarom ik na 6 jaar elke vrijdag en elke zaterdag xtc gebruik,
nog zo wappie als de pest word van een halve rode duif?
Heb 2 vrienden waarvan de een 10 jaar en de ander al 20 jaar elk weekend gebruikt, en ook nog steeds na gebruik
hun schoonmoeders(en het zijn echt loeders) als hun beste vriendinnen zien:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 09:40:
een maat van me had deze ook

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 13:45:
hoe zien die dingen er precies uit dan ;

heb ze niet gezien..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 23:26:
elke zaterdag xtc gebruik,
nog zo wappie als de pest word van een

Ken dit heel goed. Maanden elk weekend, en net zo wappie als de eerste weken (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Midnight Rave Association op woensdag 17 februari 2010 om 16:56:
ik gebruik BYY 1 keer per maand gemiddeld, ik begin altijd wel met n hele maar dan weet ik niet meer wat boven en wat beneden is en ben de grootste knuffelbeer die er rondloopt

Idem.

Als je wat vaker gebruikt, zo is mijn ervaring ben je gewoon beter af met een hoge startdosering.
Mocht je daar behoefte aan hebben (heb ik zelden als ik met 1 BYY gestart ben) kun je aanvullen met 1/2jes of lichtere pillen.

Waarschuw beheerder
ik na 6 jaar elke vrijdag en elke zaterdag xtc gebruik,

phew elk weekend 2 dagen aan de xtc da's best veel ;-) voel je dat pilletje nog net zo werken als de eerste keer toen je xtc nam of zit daar wel verschil in?
na gebruik
hun schoonmoeders(en het zijn echt loeders) als hun beste vriendinnen zien :-)

nemen ze een xtc pil als ze naar hun schoonmoeder gaan? ;-) :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 12:13:
phew elk weekend 2 dagen aan de xtc da's best veel ;-) voel je dat pilletje nog net zo werken als de eerste keer toen je xtc nam of zit daar wel

De ervaring van de eerste keer bereik je nooit meer, maar wappie is wappie
Het compleet opgaan in muziek is nog steeds hetzelfde.
Verder ook totaal geen last van alle genoemde bijverschijnselen (geheugen, stemmingen,en wat al niet meer)fungeer maatschappelijk optimaal(run succesvol me eigen bedrijfje, net als me 2 maatjes.Dus zeg het maar.
Edit: Idem trouwens voor onze vrouwen.
En voor de sceptisie: vertel hier geen lulkoek, die leeftijd heb ik gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 12:48:
De ervaring van de eerste keer bereik je nooit meer, maar wappie is wappie
Het compleet opgaan in muziek is nog steeds hetzelfde.
Verder ook totaal geen last van alle genoemde bijverschijnselen (geheugen, stemmingen,en wat al niet meer)fungeer maatschappelijk optimaal(run succesvol me eigen bedrijfje, net als me 2 maatjes.Dus zeg het maar

Geloof je absoluut,Al zijn er mensen op Pf die anders beweren. Mijn eerste was ook anders....maar me xtc 3 jaar geleden voelt nog steeds hetzelfde als die van afgelopen weekend.Ook als ik elke week 6 maanden lang elke weekend een pilletje neem, hoef ook niet steeds meer te nemen om het "gevoel"te krijgen.
Waarschuw beheerder
Verder ook totaal geen last van alle genoemde bijverschijnselen (geheugen, stemmingen,en wat al niet meer)fungeer maatschappelijk optimaal(run succesvol me eigen bedrijfje, net als me 2 maatjes.Dus zeg het maar.

Misschien had je wel de nobelprijs kunnen winnen als je wat minder consumeerde ;)
Just kiddin'
in 2004 had ik ook een periode waar ik zowat elk weekend nam..en keer op keer was ik goed waus tot in de ochtend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De ervaring van de eerste keer bereik je nooit meer

hmmm dan raad ik je aan eens een paar jaar te stoppen, dan komt die "eerste keer" ervaring echt weer terug.
vertel hier geen lulkoek, die leeftijd heb ik gehad

tja als je die leeftijd echt gehad had, dan zat je niet 2x per week aan de XTC.
maar wappie is wappie

grow up man, met je wappie zijn en je stoere verhaal dat je compleet opgaat in de muziek met een pil in je mik. Klinkt als iemand die nog zwaar in z'n pubertijd zit.
En voor de sceptisie

Liever sceptisch dan 2x per week aan de XTC :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 17:36:
Uitspraak van Rimar op donderdag 18 februari 2010 om 12:48:
vertel hier geen lulkoek, die leeftijd heb ik gehad

nou dat ben ik niet met je eens!
vind het gaaf dat iemand doet waar hij/zij zin in heeft, ongeacht de leeftijd.

waarom kan je zoiets alleen maar gebruiken als je jong bent?
meestal ( niet altijd) ga je er meer volwassen mee om als je wat ouder bent, en ben je bewuster bezig met wat je doet/neemt.

puberachtig gedrag of niet... laat iedereen in zijn/haar eigen waarde!

iedereen is er zelf bij, om te beslissen hoevaak ze pillen of andere shit willen gebruiken. De 1 is blij met 1 keer in het jaar. de ander doet het 1 keer in de week. so what!

Super als je al wat ouder bent dan de jeugd dat je dan doet waar je zin in hebt!!!
je bent zo jong(of oud in sommige gevallen) als je jezelf voelt!

zo ik heb gesproken :roflol:

Waarschuw beheerder
Je schijnt een kenner te zijn, kan je mij uitleggen waarom ik na 6 jaar elke vrijdag en elke zaterdag xtc gebruik,

als je het daar dan verder ook bij laat zou dat best eens heel goed kunnen. Je bouwt dan ook niet zo snel een tolerantie op.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 18:25:
zo ik heb gesproken

en dat heb je goed gedaan ! (y)
Waarschuw beheerder

:(

grow up man, met je wappie zijn en je stoere verhaal dat je compleet opgaat in de muziek met een pil in je mik. Klinkt als iemand die nog zwaar in z'n pubertijd zit.

:roflol:

Liever sceptisch dan 2x per week aan de XTC

ik denk dat jij toe bent aan je pilletje:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mausan1 op donderdag 18 februari 2010 om 21:22:
Liever sceptisch dan 2x per week aan de XTC

ik denk dat jij toe bent aan je pilletje

:roflol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 februari 2010 om 21:14:
en dat heb je goed gedaan !

Dank u !
Waarschuw beheerder
grow up man, met je wappie zijn en je stoere verhaal dat je compleet opgaat in de muziek met een pil in je mik. Klinkt als iemand die nog zwaar in z'n pubertijd zit

Genoeg feesten in Nederland waar voornamelijk alleen 30+ komt, je zal raar kijken wat voor sfeer daar hangt.
Hoop voor je dat je dat ook ooit nog mag meemaken op die leeftijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ook 30+ maar ook laat begonnen:D Heb toen ik pas gebruikte ook wel een tijd elk weekend aan de pillen gezeten en ze deden het eigenlijk altijd wel goed, tuurlijk... de 1e x zo wordt het nooit meer maar wordt nog altijd wel redelijk wappie van een halfje mits het goede ketsters zijn. Op een groot feest gebruik ik zelden meer dan 2 snoepjes en ga dan met af en toe een nifje pep, de hele nacht als een speer:D

Waarschuw beheerder
nou dat ben ik niet met je eens!
vind het gaaf dat iemand doet waar hij/zij zin in heeft, ongeacht de leeftijd.

dat is prima hoor. gelukkig hebben we allemaal een andere mening. Ik ben ook helemaal niet tegen pilletjes slikken, maar 2x per week is gewoon belachelijk hoge frequentie. Als je je een beetje verdiept in de materie dan is het algehele advies niet meer dan 1 pilletje in de 2/3 maanden. Als je daar 's overheen gaat, is er nog weinig aan de hand. Maar OP schreef dat hij al 6 jaar lang 2x per week een XTC pilletje slikt, dan ben je imo zeer onverstandig bezig en gezien de leeftijd van OP waarmee hij roemt bepaalde wijsheid te hebben, zie ik als puberaal gedrag.
zo ik heb gesproken :roflol:

:-D
Uitspraak van Kopjekoffie op donderdag 18 februari 2010 om 22:30:
Genoeg feesten in Nederland waar voornamelijk alleen 30+ komt, je zal raar kijken wat voor sfeer daar hangt.
Hoop voor je dat je dat ook ooit nog mag meemaken op die leeftijd

die leeftijd ligt al ver achter mij ;-) de feestjes overigens niet :-P

Waarschuw beheerder
grow up man,

Heel begrijpelijk hoor, je reactie, niks mis mee.
Maar ben nieuwsgieriger naar de reactie van "De Kenner"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 01:21:
Maar ben nieuwsgieriger naar de reactie van "De Kenner"

de kenner heeft net weekje vakantie gehad, dus hij is zwaar vermoeid :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 20:19:
dus hij is zwaar vermoeid

Heeft hij zich in zijn vakantie ook verdiept in de xtc materie dan?? dat zou toch wel heel ongezond zijn:)(en vermoeiend):)
Maar alle gekheid op een stokkie, hoop toch dat hij misschien een antwoord heeft op mijn vraag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 21:51:
Maar alle gekheid op een stokkie, hoop toch dat hij misschien een antwoord heeft op mijn vraag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 01:21:
Heel begrijpelijk hoor, je reactie, niks mis mee

:-) tis weer xtc time voor jou zeker :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 10:54:
:-) tis weer xtc time voor jou zeker

Nee hoor, ben van nature gewoon een aardige gast, hou er niet van om mensen af te zeiken, dus ook jouw niet.
En geloof het of niet, heb echt begrip voor je reactie, alleen je toonzetting vind ik niet kloppen, das jammer:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 17 februari 2010 om 20:15:
7 weken is inderdaad 'wat snel', maar ik zou het niet "veel te snel" noemen. Eén week, of twee, of drie valt eerder in -die- categorie. Mensen die het 7 weken zonder uithouden doen het in vergelijking met...een hoop andere mensen die je zo nu en dan hier (en elders) wel eens voorbij ziet komen toch behoorlijk netjes!
Meer dan 3 maanden zonder kán natuurlijk ook, maar is níet perse nodig; maar ook zeker niet af te raden natuurlijk. 2 á 3 maanden (=9-13 weken) er tussen is doorgaans voldoende, met 7 zit je daar niet gek vandaan.. En als je daar in meeneemt dat herstel eerder een aflopende curve laat zien, gebeurd er in die laatste weken dus niet gek veel..verder verschilt dit ook van persoon tot persoon.
Het is waarschijnlijker dat het aan de halfjes ligt dan dat het aan een 'grote mate van tolerantie' zou liggen, want daar is geen sprake van na 7 weken. Als je er met een halfje net lafjes tegenaan zit en dan toch nog wat (te) lang wacht voor het andere halfje...dan gaat dat hem gewoon ook niet helemaal worden. In deze situatie was dat 1,5 uur na inname van de eerste. Dat halfje gaat dan na 30-45min nog eens een beetje opkomen. Het eerste halfje zit er dan al dik twee uur in en is al goed op weg gemetaboliseerd te worden. Dat gaat door terwijl de nieuwe helft net wordt opgenomen..tja echt een hoge spiegel wordt er dus niet bereikt.

Dank je, aan deze uitleg heb ik echt iets! Zo had ik het nog niet bekeken! Ik vond 7 weken ook al niet zo gek 'kort' en aangezien de meesten zeggen begin met een halfje... zoals je zegt, de tijd tussen het eerste en tweede halfje was mss te lang... maar bij mij is het dan de schrik, wat als ik het halfje te snel neem, schrik om helemaal strak te staan. Ik wil nog wel fatsoenlijk voor de 'dag' kunnen komen. Maar bedankt! Mss dat ik volgende keer ofwel een halfje drop en 30 min later, ook al werkt 't eerste halfje niet, een tweede halfje want idd die BYY hebben tering lang nodig om te werken. MSs dat ik zo mijn spiegel wel snel bereik? OF dat ik gewoon met een hele begin :)

Hoewel een vriend van mij al behoorlijk aan het gaan was van een halfje en hij had de week ervoor zelfs nog een halfje genomen. Bij hem zat er dus maar 1 week tussen, bij mij 7 weken. Hij neemt wel nog niet zo lang, mss daarmee?

Zou 't ook te maken hebben met de voeding die je ervoor eet? Als je zwaar eet dat ie nog later begint te werken?

Thanks!
xxx
Katja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 13:16:
En geloof het of niet, heb echt begrip voor je reactie, alleen je toonzetting vind ik niet kloppen, das jammer

gewoon iedereen in zijn waarde laten zou ik zeggen. Jullie zijn allemaal oud en wijs genoeg om te bepalen wat je wel en niet doet. Ook sterk genoeg weet ik zo niet :no:

het is week-end (k)
Waarschuw beheerder
-1
Iemand nog snoepjes omgeving Arnhem/ nijmegen? Reageer prive.

Greetings.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Katja_X op zaterdag 20 februari 2010 om 17:28:
Zou 't ook te maken hebben met de voeding die je ervoor eet? Als je zwaar eet dat ie nog later begint te werken?

Klopt, hoe meer je eet vantevoren hoe later hij begint te werken ;) Als je op een nuchtere maag (wat ik je absoluut kan afraden, eigen ervaring) begint, dan slaat ie wel sneller in maar is echt niet goed voor je.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
had vannacht om half 4 een rode duif op en een groene (beide tegelijk ingenomen) JEEUUZUSS dat klapt in! een uur lang volledig de weg kwijt
gewoon goed spul dus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Twee knallers tegelijk? Dat zou ik niet eens durven. Die groene waren namelijk ook niet flauw :p

Gelukkig leef je nog ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 februari 2010 om 16:25:
(beide tegelijk ingenomen)

:S waarom zou je 2 van zulke pilletjes tegelijk nemen....??
veelste veel van goeie!!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 21:06:
:S waarom zou je 2 van zulke pilletjes tegelijk nemen....??

denk tolerantie ditdat

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van *NG* op zondag 21 februari 2010 om 22:39:
denk tolerantie ditdat

neuh, :P gewoon lekker loesoe

Tolerantie is het niet......ben wat gewend :p en neem me pauzes (ook een x 4 achter elkaar geslikt 8)) dat erge space effect houd gewoon niet lang aan.. na 2-3 uur weer nuchter

En ze zijn idd zwaar ja!!! 100mg pillen zijn wel minder

maar zie mensen gaan die denk wel 10x meer slikken :rot:.. snap niet hoe je zo naar de kenk ken gaan op een feest.. ooit 6 goeie geslikt en dan kan ik ook nog prima lopen en me ding doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
vind het toch een klein beetje stoerdoenerij :P
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 februari 2010 om 01:56:
Tolerantie is het niet......ben wat gewend

tolerantie dus rakker....;)
snap niet hoe je zo naar de kenk ken gaan op een feest.. ooit 6 goeie geslikt en dan kan ik ook nog prima lopen en me ding doen

ja,..omdat jij stoer bent! 8)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 10:01:
tolerantie dus rakker....

yep, duidelijk geval van...

Waarschuw beheerder
:respect: voor AL, wat is het toch een stoere vent
:dood:
Waarschuw beheerder
+1
Van het weekend een geel fastforwardje gehad en was zwaaaar van de kaart! 150 mg werd er gezegd en geloof dat wel ook al zat er een onwijs vaag verhaal aan vast. Behoorlijk zwaarder dan de 1e batch blauwe hartjes en die waren rond de 110 als ik het goed heb, helaas niet met de BYY kunnen vergelijken want die heb ik niet gehad :P
Inslagmoment moest ik even goed zitten en een dikke hasjsnaak smaakte heeeerlijk, wel na 5 a 6 uur dat het feest in mijn hoofd over was, toen nog een halfje bij gepakt en wist gelijk weer waarom ik daar een hekel aan heb, alleen maar vager worden en het niet meer begrijpen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 februari 2010 om 16:25:
had vannacht om half 4 een rode duif op en een groene (beide tegelijk ingenomen) JEEUUZUSS dat klapt in! een uur lang volledig de weg kwijt
gewoon goed spul dus!

een uur lang van de kaart geweest? en dat noem je goed spul? als je een tijdje stopt ( maandje ) en dan gewoon 1 neemt, ga je veel harder :lol:

slik nu na 3jaar elk weekend nog steeds eerst een halfje, en heb dus geen last van gewenning

maar jij doet wel een beetje stoer :lol:
En ze zijn idd zwaar ja!!! 100mg pillen zijn wel minder

mg zegt me weinig, had laatst pillen waar maar 65mg mdma in zat, maar bijna geen cafeïne en al helemaal geen speed, dus dat zegt me meer dan dat je pillen van 100mg hebt met veel andere zooi er in ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rbbn op dinsdag 16 februari 2010 om 15:41:
Weet iemand nog iets over roze kruisjes (malteser kruis, duits kruis, Ijzeren kruis)

ja zijn rond de 50 mg .Wist niet dat het zon probleem was daar ,was toch vroeger niet zo .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 februari 2010 om 23:19:

Je waagt je er echt niet aan he ? jammer, is oke hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op maandag 22 februari 2010 om 18:34:
Van het weekend een geel fastforwardje gehad en was zwaaaar van de kaart! 150 mg werd er gezegd en geloof dat wel ook al zat er een onwijs vaag verhaal aan vast. Behoorlijk zwaarder dan de 1e batch blauwe hartjes en die waren rond de 110 als ik het goed heb, helaas niet met de BYY kunnen vergelijken want die heb ik niet gehad :P
Inslagmoment moest ik even goed zitten en een dikke hasjsnaak smaakte heeeerlijk, wel na 5 a 6 uur dat het feest in mijn hoofd over was, toen nog een halfje bij gepakt en wist gelijk weer waarom ik daar een hekel aan heb, alleen maar vager worden en het niet meer begrijpen :P

klinkt goed! heb je missch een fototje ? :O ben wel benieuwd...
wat heb je er zo voor betaald en ga je ze nog wegbrengen naar een testcentre?
wie weet weer een nieuwe knaller... maarja afwachten i guess
Waarschuw beheerder
Weet iemand iets over Blauwe Mickey Mouse-en?
Waarschuw beheerder
als het de blauwe mickeys zijn die ik ken zijn het 2c-b pilletjes :p laten testen dus! ( op zn minst EZ-testje eroverheen :p )