Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 635908x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
vind ik wel royaal gerekend hoor, volgens mijn laatste bescheiden berekening was dat nog 412 x ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 16 november 2009 om 23:25:
Blauwe Yingyangs zijn net zo goed zo niet een tikkeltje beter...en in ieder geval 598x beter te krijgen..

en toch had ik een betere ervaring bij de mitsus..
vandaar mijn vraag ook :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ravert op maandag 16 november 2009 om 23:34:
vind ik wel royaal gerekend hoor, volgens mijn laatste bescheiden berekening was dat nog 412 x ...

excuus, misschien ligt de waarheid wel in het midden :bloos:, aangezien jij bescheiden rekende en ik royaal :bloos: :O

Uitspraak van Lisszz op maandag 16 november 2009 om 23:39:
en toch had ik een betere ervaring bij de mitsus..

ervaringen kunnen nou eenmaal wisselen..of was iedere mitsu ervaring bij je identiek? Denk dat als je nu nog Mitsu's kan scoren dat je ervaringen ook niet hetzelfde zullen zijn als andere keren :) Ik doe m'n laatste 8 lekker niet weg :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 16 november 2009 om 23:56:
ervaringen kunnen nou eenmaal wisselen..of was iedere mitsu ervaring bij je identiek? Denk dat als je nu nog Mitsu's kan scoren dat je ervaringen ook niet hetzelfde zullen zijn als andere keren :) Ik doe m'n laatste 8 lekker niet weg :[

misschien wel.. wil er graag zelf achterkomen..
anders gaan we weer over op de yy :lol:
vragen stellen mag toch.. vandaar mn vraag :P
geniet ervan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lisszz op dinsdag 17 november 2009 om 00:07:
vragen stellen mag toch.. vandaar mn vraag :P

Volgens het beleid mag je iig niet (openlijk) om drugs vragen :O

Het antwoord op je vraag is vast "ja", er is vast iemand die er nog een paar heeft liggen..maar ja, kom je er mee in contact en doet hij/zij ze aan je weg hmm :)

Je hoort er overigens al maanden erg weinig over ;)
Waarschuw beheerder
ik vraag ook niet om handel :$
maar hoorde er ook maar weinig over, niemand schijnt eraan te kunnen komen enzo..
dus was benieuwd :)
en idd.. hoort er al erg lang niets meer over..
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje vergane tijden he..of ze zijn op bij iedereen of men bewaart de laatste exemplaren, je hebt mazzel als je nog iemand vindt die je er wat weg wilt doen :)
Waarschuw beheerder
haha ja.. zelfde als met die groene klavertjes..
zal me er dan bij neer moeten leggen...
Waarschuw beheerder
Tis zonde

Waarschuw beheerder
waren die blauwe mitso's er nog maar...!!! had ze bij m'n 1e keer. 1 hele ingenomen. was de hele avond van het padje. nu eet ik er altijd stuk of 6 en dan nog ben ik minder hard uit me dak:(

Waarschuw beheerder
dacht trouwens dat die echte goeie blauwe mitso's altijd rond de 160/180 mg hadden?
zie in een ander topic getallen als 130/140 staan:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 november 2009 om 13:32:
zie in een ander topic getallen als 130/140 staan

Klopt volgens mij !
Waarschuw beheerder
dacht trouwens dat die echte goeie blauwe mitso's altijd rond de 160/180 mg hadden

1e batch wel, daarna gingen ze al rap richting 130-140 en iedereen dacht dat ze nog die 180-ers aan het vreten waren:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Badass B.U.D. op dinsdag 17 november 2009 om 14:53:
1e batch wel, daarna gingen ze al rap richting 130-140 en iedereen dacht dat ze nog die 180-ers aan het vreten waren:roflol:

2e batch was ook licht blauw ipv dat smurf blauw :)

Zal eens een foto plaatsen van 1 die ik laatst op de kop heb getikt, is veel platter dan de versies die ik ken..

Maar doet even goed zijn werk :D

Waarschuw beheerder
Iedereen heeft het maar over YY of Yingyang, allebij blauw en zowat even sterk.
Misschien de zelfde maker? Maar kort Yingyang eens af: YY?
Eigenlijk alleen een ander logo/teken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 november 2009 om 18:10:

Zijn gewoon dezelfde ook logo , alleen korten we hier de naam vaak af met BYY aka blauwe jing jang ;)
Zijn hiet trouwens ook gesignaleerd , doen hun werkt super ! ;)
Waarschuw beheerder

:roflol: Volgens mij maak je dezelfde fout die ik enkele weken maakte:D De blauwe Ying Yang en de blauwe YY zijn precies dezelfde:D

Jij dacht zeker ook dat er naast de blauwe yingyang ook pillen in omloop waren met de letter Y en Y erop gedrukt:D?
Waarschuw beheerder
echte goeie blauwe mitso's altijd rond de 160/180 mg

klopt!:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van azeks op dinsdag 17 november 2009 om 16:49:
2e batch was ook licht blauw ipv dat smurf blauw :)

Noem het maar de 22e batch :O :lol:

Gast 8) :roflol:

Je bent me er eentje :bloos: Je hebt me wel laten lachen hier hoor :lol: (Y)

Thanks voor dit moment, echt briljant :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stef.. op maandag 16 november 2009 om 17:07:
In het zuiden nog niet gespot

Krijg meteen pm's haha.. Wat een prijzen trouwens zeg:S
Waarschuw beheerder
Wie combineert trouwens wel eens MDMA met alcohol?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van #Marky op woensdag 18 november 2009 om 11:31:
Wie combineert trouwens wel eens MDMA met alcohol

yep. Bij grote hoeveelheden wel extra vaag en zwarte gaten maar je moet er wat voor over hebben he :lol:
Waarschuw beheerder
Ik las namelijk dat alcohol de werking van MDMA in bepaalde mate tegen gaat en dat het ook nog eens "extra" schadelijk zou zijn.

Stel je pakt 130-150mg MDMA op 1 avond en je drinkt daar een aantal biertjes bij, zou dat te veel voor je zijn?

Waarschuw beheerder
echt gezond zal het niet zijn nee :x

ja, dat moet makkelijk kunnen, wacht wel ff af hoe je je na de eerste paar biertjes voelt voor je meer er meer drinkt (Y)
Waarschuw beheerder

Check! Wordt alleen niet zat :p
Waarschuw beheerder
mensen heb nu een paar weken achter elkaar gebruikt.
en als ik er nu weer een drop krijg ik zware benen in het begin had ik eerst nooit iemand meer last van of zo?
Waarschuw beheerder
het gewicht van al die pillen wat je maar blijft droppen begint zich in je benen op te slaan schijnbaar :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stef.. op woensdag 18 november 2009 om 10:00:
Uitspraak van Stef.. op maandag 16 november 2009 om 17:07:
In het zuiden nog niet gespot

Krijg meteen pm's haha.. Wat een prijzen trouwens zeg

quote: "het valt me op dat het structureel de mensen zijn die ze niet hebben die zeggen dat ze (te) duur zijn" :lol:

Wat verwachten mensen? dat een pil van +- 140mg net zo duur is als een pil van +-90mg ?

Ik zie het al voor me, dat mensen met een boodschappenwagen bij de kassa in de AH aan komen, en als de prijs eenmaal op de display staat, dat mensen dan afhaken en zeggen: "neuh, t is mie te duur, en ons bint zunig, ik ga moar noar den aldi" :roflol:
Waarschuw beheerder

ik:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op woensdag 18 november 2009 om 17:29:
Ik zie het al voor me, dat mensen met een boodschappenwagen bij de kassa in de AH aan komen, en als de prijs eenmaal op de display staat, dat mensen dan afhaken en zeggen: "neuh, t is mie te duur, en ons bint zunig, ik ga moar noar den aldi" :roflol:

:d :ROFLOL:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 17 november 2009 om 22:46:
Je bent me er eentje :bloos: Je hebt me wel laten lachen hier hoor :lol: (Y)

+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theredone51 op woensdag 18 november 2009 om 13:09:

Check! Wordt alleen niet zat

Maar je verliest wel superveel vocht tijdens je trip en het zuipen.

Doordat je M neemt heb je sowieso al veel kans op uitdrogen, en als je er dan nog eens bier bij gaat drinken (waar je toch niet zat van word) ben je een beetje dom bezig in mijn ogen. :)

Zeker als het nog eens een gedeelte van het effect wegneemt.

Uitspraak van Stef.. op woensdag 18 november 2009 om 10:00:

Kun je er eindelijk aankomen in het zuiden is het nog niet goed? :P
Waarschuw beheerder

is het kwartje eindelijk gevallen? :P haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trip eend op woensdag 18 november 2009 om 17:38:

ben ik het niet mee eens,ik ga altijd veel lekkerder als ik combineer met alcohol:vaag:
Waarschuw beheerder
Ik spreek je niet tegen, want dat is voor ieder zijn eigen gevoel. ;)

Voor mij is dit een beetje het verkneukelen van het MDMA effect.
Het zuivere is er af als je er wat anders bij neemt, zoals speed, g, alcohol, wiet of hasj.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:roflol: Geniaal dit.....

Heerlijke tikkels btw.

Weet niet wat jou (Stef dus, niet Trip Eend) aangeboden is, maar vergeleken met de prijzen die ze hier vragen voor tikkeltjes van 80mg vind ik die YY wel meevallen.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
ik ben zelfs maar gestopt met zoeken helemaal niets normaals te krijgen hier, alleen maar zooi met 2cb en snizzle wat helemaal niet werkt :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op woensdag 18 november 2009 om 17:29:
quote: "het valt me op dat het structureel de mensen zijn die ze niet hebben die zeggen dat ze (te) duur zijn"

Wat verwachten mensen? dat een pil van +- 140mg net zo duur is als een pil van +-90mg ?

Die mitsubishi's waren 3E per stuk. 100 stuks weet ik niet.

100 YY voor 500E werd me aangeboden. Gaat me wel te ver inderdaad ja!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 november 2009 om 17:57:
Weet niet wat jou (Stef dus, niet Trip Eend) aangeboden is, maar vergeleken met de prijzen die ze hier vragen voor tikkeltjes van 80mg vind ik die YY wel meevallen.

YY voor 4,25 is goed te doen! zeker in deze tijd!:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stef.. op woensdag 18 november 2009 om 18:23:
Die mitsubishi's waren 3E per stuk

Jouw dealer kocht die mitsus waarschijnlijk voor nog geen 40 cent. ik betaalde destijds iig nog geen euro bij 100 stuks. Die YY kosten misschien wel 2 euro per heel veel.

500e voor 100st is inderdaad wel fors, dat zijn prijzen die een maatje van me in Belgie er ongeveer voor betaalt. In jouw regio zou je ze goedkoper moeten kunnen vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie is er bekend met de witte shrek?

En ik vindt bij de 2e keer dat ik die yy probeerde vorige week dat ik na 45 min compleet

nuchter was hoe kan dat terwijl de 1e keer was top.

En bij die blauwe mistsu had ik er geen last van ging lekker en na 4 uurtjes was ik weer

bij de tijd.

Ja ik moet ook bekennen ik heb nog een paar van die yy en die driehhoek bewaardt voor

het geval dat er weer niks is :roflol: want wie bewaardt die heeft .......(vul zelf maar in)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 november 2009 om 18:10:
ben zelfs maar gestopt met zoeken helemaal niets normaals te krijgen hier, alleen maar zooi met 2cb en snizzle wat helemaal niet werkt

moet je toch beter zoeken knul... schijnt dat je daar wordt doodgegooid met snoepgoed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 november 2009 om 21:43:

moet je toch beter zoeken knul... schijnt dat je daar wordt doodgegooid met snoepgoed.

yep daar geef ik je gelijk in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 november 2009 om 18:10:
ik ben zelfs maar gestopt met zoeken helemaal niets normaals te krijgen hier, alleen maar zooi met 2cb en snizzle wat helemaal niet werkt

Ik vraag me dan ook echt af hoe goed dat je er naar zoekt.

Dan heb je toch te maken (denk ik) met de mensen die nog steeds beweren dat er 200 mg mdma in een pil past.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van steef regelneef op woensdag 18 november 2009 om 21:11:
En ik vindt bij de 2e keer dat ik die yy probeerde vorige week dat ik na 45 min compleet
nuchter was hoe kan dat terwijl de 1e keer was top.

zijn toch vrij heftige knallers, dus als je die te vaak neemt wordt het effect al snel minder.
Omdat ze behoorlijk lang pieken, voelt het daarna alsof je nuchter bent (zgn. come down). Maar je bent gewoon 4/5 uur aan de beurt (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van #Marky op woensdag 18 november 2009 om 12:49:
Ik las namelijk dat alcohol de werking van MDMA in bepaalde mate tegen gaat en dat het ook nog eens "extra" schadelijk zou zijn.

Alcohol in beperkte mate; dat is een of twee biertjes of een ander alcoholisch drankje zorgt wel voor een positief effect; middels het downreguleren van de lichaamstemperatuur of anders gezegd, iig het inperken van de temperatuurstijging die tot stand komt door MDMA. Dit heeft dus een beschermend effect. Je erbij -lam- ZUIPEN zal naar alle waarschijnlijkheid zeker NIET gezond zijn en daarbij kan je je wel extra schade voorstellen ja.. Maar met iets erbij drinken een keertje voor de smaak is dus niets mis (Y)

Dat is mij niet bekend iig..we kunnen wel een beetje filosoferen over hoe dat werkt. Maar denk dat 'wegnemen' een beetje foute naam voor het beestje is (Y) Je hebt iig een standaard downer vrs. upper verhaal, maar goed..die MDMA zít in je bloedbaan en gaat daar z'n werk wel doen hoor (Y) Die serotonine komt echt wel vrij. MDMA wordt niet weggevangen of verhoogd/versneld afgebroken uit je bloedbaan wanneer daar ook alcohol door zwemt. Wel heb je natuurlijk iets aan dempend effect wat alcohol sowieso geeft..dus iets inperking aan de stimulatie van je centrale zenuwstelsel..en op die manier wel ietsje inperking aan het stimulerend effect dat je voelt door de MDMA.

Uitspraak van steef regelneef op woensdag 18 november 2009 om 21:50:

yep daar geef ik je gelijk in

+ nog één. En anders buiten je stad "zoeken".
Uitspraak van Trip eend op woensdag 18 november 2009 om 21:56:
die nog steeds beweren dat er 200 mg mdma in een pil past.

past feitelijk ook wel :) Voorkomen heeft het ook gedaan. Alleen momenteel zeker niet nee :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 18 november 2009 om 22:40:
Alcohol in beperkte mate; dat is een of twee biertjes of een ander alcoholisch drankje zorgt wel voor een positief effect; middels het downreguleren van de lichaamstemperatuur of anders gezegd, iig het inperken van de temperatuurstijging die tot stand komt door MDMA. Dit heeft dus een beschermend effect. Je erbij -lam- ZUIPEN zal naar alle waarschijnlijkheid zeker NIET gezond zijn en daarbij kan je je wel extra schade voorstellen ja.. Maar met iets erbij drinken een keertje voor de smaak is dus niets mis

Gezond is het toch niet snel, maarja als een kikker alleen aan het water gaan op een mooi feestje is sowieso niks voor mij ;)

Wat drink jij dan bijv als je x op hebt?
Waarschuw beheerder
donateur
Tijdens het uigaan: Ik wissel af en toe water af met iets dat wel voedingsstoffen bevat en me op dat moment aanstaat, meestal ben ik na een paar cola of fanta daar al op uitgekeken en wordt het iets als cassis of 7UP/sprite. Ook minstens 1x op een avond appelsap..soms vaker.
Isotoon drankje soms..indien verkrijgbaar.

Soms één of twee drankjes..iets wat ik er nu vaker bij zal combineren gezien hetgeen wat ik omschreef (pas goed bekend geworden uit heus wetenschappelijk onderzoek). Baco of een Bac. Razz + 7UP met name, smaakt riant prima dan :)

En net wat ik zeg..fanta of cola smaakt me na een paar stuks niet meer aldoende onder invloed..weet niet waarom :)

En als ik thuis ben: tja..dan gewoon lekker sap en dat soort dingen erbij, prima hoor(Y) Je bent dan iig minder gelimiteerd in je keuze dan tijdens het uitgaan..je moet het alleen wel alvast in huis hebben ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 18 november 2009 om 22:40:
Alcohol in beperkte mate; dat is een of twee biertjes of een ander alcoholisch drankje zorgt wel voor een positief effect; middels het downreguleren van de lichaamstemperatuur of anders gezegd, iig het inperken van de temperatuurstijging die tot stand komt door MDMA. Dit heeft dus een beschermend effect. Je erbij -lam- ZUIPEN zal naar alle waarschijnlijkheid zeker NIET gezond zijn en daarbij kan je je wel extra schade voorstellen ja.. Maar met iets erbij drinken een keertje voor de smaak is dus niets mis

Dat klopt idd :) Maar er moet sowieso ook wat vocht buiten de alcoholische versnaperingen om naar binnen komen natuurlijk, dus biertje voor de smaak kan wel, maar meestal heb ik toch geen zin in alcohol met MDMA op.

Dat is mij niet bekend iig..we kunnen wel een beetje filosoferen over hoe dat werkt. Maar denk dat 'wegnemen' een beetje foute naam voor het beestje is Je hebt iig een standaard downer vrs. upper verhaal, maar goed..die MDMA zít in je bloedbaan en gaat daar z'n werk wel doen hoor Die serotonine komt echt wel vrij. MDMA wordt niet weggevangen of verhoogd/versneld afgebroken uit je bloedbaan wanneer daar ook alcohol door zwemt. Wel heb je natuurlijk iets aan dempend effect wat alcohol sowieso geeft..dus iets inperking aan de stimulatie van je centrale zenuwstelsel..en op die manier wel ietsje inperking aan het stimulerend effect dat je voelt door de MDMA.

Alcohol heeft dempend effect op het echte lekkere MDMA gevoel. En als ik erbij ga zuipen vermaak ik me nog wel maar wordt ik vooral heel vaag, en weet ik de dag erna vooral dat ik een leuke tijd heb gehad, maar wat en hoe precies... :P

Uitspraak van #Marky op woensdag 18 november 2009 om 23:41:
Wat drink jij dan bijv als je x op hebt?

Op feesten vaak Appelsap, Cola of Extran o.i.d. maar ook gewoon altijd wat slokken water nemen of flesje vullen als ik bij een WC in de buurt ben, hoef ik ook niet zoveel in de rij te staan :)
Chocomel schijnt ook een aanrader te zijn :)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Matthijs op donderdag 19 november 2009 om 00:08:
Maar er moet sowieso ook wat vocht buiten de alcoholische versnaperingen om naar binnen komen natuurlijk

Als je ziet wat ik drink in de post boven je merk je dat er ruim aandacht is voor 'buiten' de alcoholische versnaperingen :)
maar wat en hoe precies... :P

ghehe..dat is dan vaak duister ja..
En als ik erbij ga zuipen ve

Mja, zoals ik al zei...het zuipen erbij is hetgeen wat je niet moet doen :) Iets erbij drinken is iets wat je er wel bij -kan- doen :)
Chocomel schijnt ook een aanrader te zijn :)(Y)

Hmmm ja ook gehoord..nog niet geprobeerd ook eigenlijk..
Keertje proberen te onthouden voor de volgende keer :P